Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 30 Jan 2023, 20:49
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 20:41
Tweet verwijderd. Wat stond er in, van wie was ie?
Het is weer zichtbaar
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb van de week toevallig een wedstrijd gezien van Hertha, toen kreeg hij een pingel tegen vanwege hands erg lompe actie. Nu is Hertha erg dramatisch dus weet niet wat ik van hem moet verwachten.
Marcel for president!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou betekenen dat PSV dus wel degelijk voor twee aanvallers gaat
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 30 Jan 2023, 20:57 Zou betekenen dat PSV dus wel degelijk voor twee aanvallers gaat
Vanwege de verkoop van Bakayoko lijkt me, anders eigenlijk niet
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 20:49
PSG heeft geen clausule. De clausule is tussen Xavi en PSV, dus waarschijnlijk een bullshit tweet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

5 miljoen + 5 miljoen aan bonussen vind ik te weinig voor Bakayoko. Dat zal minimaal 10 miljoen vast moeten zijn.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk dat we van de zomer 10m veel vonden voor Schuurs en nu zelf 10m willen voor Bakayoko. Al hoop ik daar zelf ook op.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hertha heeft al twee biedingen op Lukebakio afgewezen. laatste was 7,5 miljoen.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 30 Jan 2023, 21:03 Hertha heeft al twee biedingen op Lukebakio afgewezen. laatste was 7,5 miljoen.
Lijkt mij een uitstekende aankoop mits onder 10 miljoen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 20:59
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 20:49
PSG heeft geen clausule. De clausule is tussen Xavi en PSV, dus waarschijnlijk een bullshit tweet.
Is dat wel zeker? ;)
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook even hier:
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er staat toch gewoon een interview met Xavi op het 0SV kanaal waar het over de clausule gaat?
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nibbitman wrote: 30 Jan 2023, 21:12 Er staat toch gewoon een interview met Xavi op het 0SV kanaal waar het over de clausule gaat?
Hah ja John de Jong die dat zegt. Dan weet je dat er vrij weinig van klopt, net als Brands
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 30 Jan 2023, 17:05
O Goleiro Grande wrote: 30 Jan 2023, 17:00

Hele mooie bijdrage en deel ook het achterliggende idee. Wanneer het halen van een routinier die ver boven het niveau van zijn jongere concurrent uitstijgt geen haalbare kaart is - de Ramalho's, Van Aanholts van deze wereld - kun je beter inzetten op jongere spelers die dat niveau al hebben, kunnen bereiken of vrijwel zeker zullen ontgroeien. Ik vind dat je met deze selectie een mooie verzameling voorbeelden hebt waarmee je duidelijk maakt dat je het geld echt niet koning te rijk hoeft te spenderen om een bestendige ploeg op de been te krijgen. Moest de meeste namen even checken op TM, maar logisch dat je hierbij uitkomt. Zou hier zelf nog aan toevoegen:

Zan Celar (1,5m) - Spits
Antony Roualt (6m) - Centrale verdediger
Gustav Isaksen (5m) - Rechtsbuiten
Taylor Booth (1,5m) - Centrale middenvelder
Valentin Barco (1,5m) - Linksback
Oscar Dorley (1,5m) Linksback
Maar wat ik me dan afvraag is hoe realistisch het is dat je die speleres voor die prijs kan halen. Natuurlijk zit je ook nog met de vraag of een speler überhaupt interesse heeft maar dat weten we nooit. Maar bijvoorbeeld de wat grotere talenten met een grotere waarde, wie weet vraagt een club wel wat wij voor Madueke vroegen bijvoorbeeld. Wat doe je met Branthwaite als Everton 15 miljoen vraagt? Wat doe je met Mannsverk als zijn club ineens 10 miljoen wil? Wat doe je met Booth als Utrecht alleen met 10 miljoen genoegen neemt? Etc.
Dit zijn marktwaardes he? Dus zeker zul je er wel meer voor moeten betalen. Maar ik mag aannemen dat bedragen tussen €5-10m nog steeds in de bandbreedte passen? Zo’n Booth, Celar of Dorley bijvoorbeeld kosten ons de kop toch nog niet?
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lukebakio vaker zien spelen toen hij nog speelde bij Fortuna Düsseldorf. Viel me toen positief op. Bij Hertha en Wolfsburg wat minder gevolgd. Qua statistieken doet hij het prima. Laat maar komen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Jan 2023, 21:16
DeEintovenaar wrote: 30 Jan 2023, 17:05

Maar wat ik me dan afvraag is hoe realistisch het is dat je die speleres voor die prijs kan halen. Natuurlijk zit je ook nog met de vraag of een speler überhaupt interesse heeft maar dat weten we nooit. Maar bijvoorbeeld de wat grotere talenten met een grotere waarde, wie weet vraagt een club wel wat wij voor Madueke vroegen bijvoorbeeld. Wat doe je met Branthwaite als Everton 15 miljoen vraagt? Wat doe je met Mannsverk als zijn club ineens 10 miljoen wil? Wat doe je met Booth als Utrecht alleen met 10 miljoen genoegen neemt? Etc.
Dit zijn marktwaardes he? Dus zeker zul je er wel meer voor moeten betalen. Maar ik mag aannemen dat bedragen tussen €5-10m nog steeds in de bandbreedte passen? Zo’n Booth, Celar of Dorley bijvoorbeeld kosten ons de kop toch nog niet?
Maar dan is de vraag hoeveel ze toevoegen. De echt grote talenten kosten veel. Een madueke gaat voor 2x de marktwaarde. En zien wij zulke spelers wekelijks voetballen om er een beeld over te kunnen vormen hoe goed ze daadwerkelijk zijn?
Dat zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden vind ik. Bedragen tussen de 5 en 10 miljoen moet je af kunnen tikken maar voor wat voor speler? Wil je daarmee de nieuwe cashcow halen waarvan je nagenoeg zeker weet dat hij gaat slagen? Dat is lastig. Of ga je voor haalbare gokjes? Dan is namelijk 5 tot 10 miljoen wel weer veel.
En je zit er ook nog mee dat die spelers moeten willen. Het is echt wel lastig denk ik. Maar ja ook ik zie graag dat PSV weer wat meer toekomstgericht gaat investeren. Zo heb ik dat destijds ook aangegeven toen we LdJ als spits terughaalden, had liever een nieuwe cashcow.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

V Aanholt en Hazard dus gelukkig (bijna) binnen. Nu nog hopen op een kleine verrassing op deadlineday.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu dus heel benieuwd (na Van Aanholt en Hazard) of er nog iemand bij komt. Al ga je alles ruw wegzetten, heeft OF Gakpo OF Madueke dan nog steeds geen vervanger…
User avatar
degans4567
Bankzitter
Posts: 259
Joined: 30 Jun 2022, 15:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Straks komen we met een konijn uit de hoge hoed een topaankoop waar niemand van af wist die niet gehuurd is.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

degans4567 wrote: 30 Jan 2023, 21:33 Straks komen we met een konijn uit de hoge hoed een topaankoop waar niemand van af wist die niet gehuurd is.
De Benitez achtige transfer. Laten we het hopen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Psg wil ook Ziyech. Is al akkoord. Zou Bakayoko dan niet meer doorgaan?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 20:59
Robson de Souza wrote: 30 Jan 2023, 20:49
PSG heeft geen clausule. De clausule is tussen Xavi en PSV, dus waarschijnlijk een bullshit tweet.
Of er is wel een clausule en we zijn weer voorgelogen. Wat mij meer logisch lijkt.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Jan 2023, 21:39 Psg wil ook Ziyech. Is al akkoord. Zou Bakayoko dan niet meer doorgaan?
Bakayoko wordt alleen gezien als optie voor de toekomst. Ze willen hem meteen doorverhuren.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 Jan 2023, 21:39 Psg wil ook Ziyech. Is al akkoord. Zou Bakayoko dan niet meer doorgaan?
Ze zouden nog terugkomen met een tweede bod
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Locked