Johan Bakayoko
- DeBruyne
- Meervoudig international
Ik weet momenteel niet wat ik allemaal moet geloven. Het zou mij niet verbazen iig
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Miss een soort van Gentleman agreement.
Mocht Xavi willen weigert PSG.
PSG wilt natuurlijk ook willen als Xavi wilt.
Mocht Xavi willen weigert PSG.
PSG wilt natuurlijk ook willen als Xavi wilt.
-
- Nationale topspeler
Volgens mij is die clausule erin gekomen omdat Xavi toentertijd al zijn jawoord had gegeven aan contractverlenging. Echter is hij uiteindelijk toch bij ons gekomen, en ik denk dat zo’n clausule een middenweg is om het te compenseren door de keuze wel bij Xavi te leggen maar dat het bedrag alleen voor PSG zo laag is.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoiets verwacht ik ook. Besef even dat we een groot talent stelen van PSG en dat er vanuit PSG NIEMAND slecht of schande spreekt. Dat kan niet.Mikelvb wrote: ↑30 Jan 2023, 20:24Volgens mij is die clausule erin gekomen omdat Xavi toentertijd al zijn jawoord had gegeven aan contractverlenging. Echter is hij uiteindelijk toch bij ons gekomen, en ik denk dat zo’n clausule een middenweg is om het te compenseren door de keuze wel bij Xavi te leggen maar dat het bedrag alleen voor PSG zo laag is.
- Ardbeg
- Mister PSV
Geeeeen idee waar die is geblevenThijs wrote: ↑30 Jan 2023, 20:20 Ooit had [mention]Ardbeg[/mention] een lijst opgesteld met betrouwbare en minder betrouwbare accounts. Dat was wel handig, want als ik nu dit account zie, kan ik me niet voorstellen dat deze überhaupt de lijst zou halen, dus hoe relevant is deze info tov de doorsnee bespiegelingen van forumleden hier?
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Zonde. Vond het wel fijn, maar zou nog fijner zijn als hier alleen nog info gedeeld kon worden van geverifieerde accounts ipv elke puber met tijd over.Ardbeg wrote: ↑30 Jan 2023, 20:37Geeeeen idee waar die is geblevenThijs wrote: ↑30 Jan 2023, 20:20 Ooit had [mention]Ardbeg[/mention] een lijst opgesteld met betrouwbare en minder betrouwbare accounts. Dat was wel handig, want als ik nu dit account zie, kan ik me niet voorstellen dat deze überhaupt de lijst zou halen, dus hoe relevant is deze info tov de doorsnee bespiegelingen van forumleden hier?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dat gaat gewoon rond de 10 miljoen rondkomen. Weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ga ervan uit dat PSV dan zowel Hazard als Elanga/Januzaj gaat halen. Maar je hebt wel weer een van je talenten verkocht dan, die je komende zomer moet gaan vervangen.
- Juancho
- Mister PSV
Ik vind 15 miljoen wel een mooi bedrag als onderkant + één of andere deal dat dat gezeik en geneuzel met Xavi van tafel is. Maken ze die 12 miljoen maar over naar Xavi, ze zoeken het maar uit. Gewoon om ook ff een te geven na die klote clubs. Want natuurlijk is de huidige Bakayoko geen 15 miljoen waard, eerder 5 miljoen, maar blijkbaar zien ze genoeg in hem en durven de gok aan (uiteraard maakt Johan geen schijn van kans bij PSG zelf, die gaat lekker clubhoppen). Dan lappen ze ook maar fors boven de waarde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- trouwepsvfan
- Vedette
Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.
Dus er ligt toch een gelimiteerde transfersom voor PSG? Eerst werd alleen maar gesproken over een afspraak tussen PSV en Xavi. Waar moet PSG dan afstand van doen?
Dus er ligt toch een gelimiteerde transfersom voor PSG? Eerst werd alleen maar gesproken over een afspraak tussen PSV en Xavi. Waar moet PSG dan afstand van doen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Mja, hij is 19, ligt langdurig vast, en hij maakt hier voor z'n leeftijd een prima aantal minuten. PSG is geïnteresseerd, waarom zou je niet rond de 20 kunnen gaan zitten?
We hebben het over de markt anno 2022, daar moeten we ook zélf een keer in mee.
We hebben het over de markt anno 2022, daar moeten we ook zélf een keer in mee.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Van hun emoties. Die kranten hebben volgens mij nooit anders beweerd dan dat die clausule er is. Is niets nieuws.trouwepsvfan wrote: ↑30 Jan 2023, 20:59 Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.
Last edited by Josef Dettelbacher on 30 Jan 2023, 21:02, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
De krant brengt de leugen in het landtrouwepsvfan wrote: ↑30 Jan 2023, 20:59
Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Al betalen ze voor Bakayoko 3ton + die clausule (hoe die er dan ook uit mag zien) wordt verwijderd, dan zou dat het allerbeste nieuws zijn van de window.
- trouwepsvfan
- Vedette
Het is gewoon bijzonder hoe er steevast van die clausule wordt gesproken ondanks dat PSV dit herhaaldelijk ontkend heeft. Ik ben er zelf iig niet 100% gerust opJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Jan 2023, 21:01Van hun emoties. Die kranten hebben volgens mij nooit anders beweerd dan dat die clausule er is. Is niets nieuws.trouwepsvfan wrote: ↑30 Jan 2023, 20:59 Interessant dat de pers nu ineens spreekt over het DOOR PSG afstand doen van de afkoopclausule met Xavi.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Moderator
PSV wilde hem ook verhuren, maar dat zag hij zelf niet zitten.11 Sir Tinus wrote: ↑30 Jan 2023, 21:12 On-ge-looflijk... 15 a 20 miljoen voor Bakayoko. Als PSV dan zo overtuigd is van hem hadden ze hem beter kunnen verhuren dan verkopen. Als PSG 8 biedt is ie weg.
- De Realist
Pardon? 10 miljoen en byebye toch? Of heb ik iets gemist? Zou jackpot zijn11 Sir Tinus wrote: ↑30 Jan 2023, 21:12 On-ge-looflijk... 15 a 20 miljoen voor Bakayoko. Als PSV dan zo overtuigd is van hem hadden ze hem beter kunnen verhuren dan verkopen. Als PSG 8 biedt is ie weg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- De Realist
-
- Meervoudig international
Ik zie werkelijk niet in waarom nu al verkopen, niets gekost, is nog jong. Als je een talent terughaalt weet je ook niet met zekerheid dat die het gaat halen. Laat die jongen nog even blijven, je kan niet blijven verkopen aan het.einde van de window.