Die Lukebakio is een verrassing, ziet er volgens mij wel goed uit verder en doet het in de Bundesliga vrij aardig. Het is altijd de vraag hoe een andere competitie zich met de Eredivisie laat vergelijken en hoe die spelers met die switch omgaan. Alles onder de echte top uit Engeland of Duitsland komt hier echt niet even in een speeltuin terecht. Hoop wel dat die jongen kan komen en dan hopelijk samen met Hazard. Van Aanholt lijkt een zekerheidje te zijn.
Als PSV echt op Lukebakio heeft geboden (2×) dan is het niet onmogelijk dat er vandaag nog iets gebeurt. Hazard lijkt al enige tijd commitment te hebben gegeven dus lijkt me niet dat PSV ze beide ziet voor dezelfde positie anders ga je niet 2x fors bieden.
Als het enkel te maken had met een mogelijke verkoop van Bakayoko vind ik het wel vreemd want zo concreet was PSG ook niet dat je zelf al zoveel kunt investeren. Met v Aanholt en Hazard is er nog niet geïnvesteerd dus er is altijd een potje voor de juiste speler. Ben benieuwd!
milansandro wrote: ↑31 Jan 2023, 07:09
Brands heeft wat pleisters geplakt op de wond(en) van PSV..
Vraag is of dat genoeg is voor de 2e seizoenshelft..
Tenzij er een wonder gebeurt en alle puzzelstukjes op miraculeuze wijze ineens in elkaar vallen gaat het een hele, hele lange 2e seizoenshelft waarin we in februari al afhaken voor de prijzen
milansandro wrote: ↑31 Jan 2023, 07:09
Brands heeft wat pleisters geplakt op de wond(en) van PSV..
Vraag is of dat genoeg is voor de 2e seizoenshelft..
Tenzij er een wonder gebeurt en alle puzzelstukjes op miraculeuze wijze ineens in elkaar vallen gaat het een hele, hele lange 2e seizoenshelft waarin we in februari al afhaken voor de prijzen
Raw85 wrote: ↑31 Jan 2023, 07:11
Arsenal of Chelsea komt nog voor Sangaré, 45 miljoen valt niet te weigeren. Zerrouki wordt gehad voor 36 miljoen minder. PSV krijgt toch nog een bod op Bakayoko wat het niet kan weigeren en gaat dan nog 1 rechtsbuiten halen waarbij we de hele dag kunnen F5en om na pagina 1057 te horen dat we knip gaan trekken voor een Argentijn.
't Dondert en 't bliksemt
En 't regent spelers hier
Het wordt dus huren of verhuren
Da's de enige manier
Om de juiste koers te varen
Met de RVC in onze rug
Geniet met volle teugen;
Zo'n sfeer op 1913 komt (elk halfjaar) terug
11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 07:24
Arsenal of Chelsea komt nog voor Sangaré, 45 miljoen valt niet te weigeren. Zerrouki wordt gehad voor 36 miljoen minder. PSV krijgt toch nog een bod op Bakayoko wat het niet kan weigeren en gaat dan nog 1 rechtsbuiten halen waarbij we de hele dag kunnen F5en om na pagina 1057 te horen dat we knip gaan trekken voor een Argentijn.
Dit acht ik nog niet eens heel erg onwaarschijnlijk
11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 07:24
Dit acht ik nog niet eens heel erg onwaarschijnlijk
*geruchten over een Argentijn die praktisch niet meer haalbaar is wegens vluchten enzo ... dus wordt het uiteindelijk toch Januzaj.
7 spelers zitten klaar in het stadion om te tekenen. Echter Max ketst af op salaris, het bod van 23m van PSG wordt geaccepteerd maar Baka vindt PSV een betere leerschool, Chelsea komt voor Sanga 52m… Sanga komt op het laatste moment niet door de keuring. Overval van Newcastle om Obispo te halen voor 20m, maar Obispo wil alleen naar Spanje.