Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Jan 2023, 23:53
Ardbeg wrote: 30 Jan 2023, 23:45

Je hebt letterlijk geen informatie dus waarom de aanname? Ik snap echt niet dat na jaren Brands, mensen nog steeds niet weten hoe hij werkt.
Brands die verkoopt zijn eigen schoonmoeder, kinderen en andermans kinderen nog. Staat dus nog genoeg te gebeuren de komende tijd.
Even een 'wedstrijd' in de wedstrijd.
Over 23 uur weten we welke posters goed zaten. Die gaan we de volgende window natuurlijk extra waarderen. ;)
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik had het zelf iig niet over de komende 23 uur :mrgreen: En ik heb slechts - tja hoe moet je het noemen - een voorgevoel ;)

Overigens verwacht ik de komende 23 uur ook niet veel meer. Maar zo'n Lukebakio zou dan wel weer lekker zijn plots uit de hoge hoed.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10 miljoen + bonus voor Lukebakio. Bakayakio voor 10 miljoen weg plus Xavi clausule bye bye en we hebben een deal.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 31 Jan 2023, 01:05 Ik had het zelf iig niet over de komende 23 uur :mrgreen: En ik heb slechts - tja hoe moet je het noemen - een voorgevoel ;)

Overigens verwacht ik de komende 23 uur ook niet veel meer. Maar zo'n Lukebakio zou dan wel weer lekker zijn plots uit de hoge hoed.
Jij met je gevoelens. ;)
Ok ok, hij krijgt dan iets langer de tijd dan 23 uur om zijn eigen schoonmoeder, kinderen en andermans kinderen te verkopen.

Ja Lukebakio zou mooi zijn... soms ontstaat er direct een voorgevoel :mrgreen: bij een speler, dat is 'm. Maar goed, daar is wel een hoge hoed voor nodig. 1,87m

Terusten iedereen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou nou… wat een climax weer.

Die Lukebakio is een verrassing, ziet er volgens mij wel goed uit verder en doet het in de Bundesliga vrij aardig. Het is altijd de vraag hoe een andere competitie zich met de Eredivisie laat vergelijken en hoe die spelers met die switch omgaan. Alles onder de echte top uit Engeland of Duitsland komt hier echt niet even in een speeltuin terecht. Hoop wel dat die jongen kan komen en dan hopelijk samen met Hazard. Van Aanholt lijkt een zekerheidje te zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV echt op Lukebakio heeft geboden (2×) dan is het niet onmogelijk dat er vandaag nog iets gebeurt. Hazard lijkt al enige tijd commitment te hebben gegeven dus lijkt me niet dat PSV ze beide ziet voor dezelfde positie anders ga je niet 2x fors bieden.

Als het enkel te maken had met een mogelijke verkoop van Bakayoko vind ik het wel vreemd want zo concreet was PSG ook niet dat je zelf al zoveel kunt investeren. Met v Aanholt en Hazard is er nog niet geïnvesteerd dus er is altijd een potje voor de juiste speler. Ben benieuwd!
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1,080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hertha had/heeft blijkbaar interesse in Baumgartl, hadden we die niet in de deal kunnen betrekken?
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft iedereen de popcorn en de biertjes klaarliggen voor vandaag?
Fijne laatste dag van de transferwindow allemaal!
:PSV:
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we aub nog 1 verrassing krijgen vandaag. En ik heb een goed voorgevoel (al zegt dat niets, ik dacht dat ook dat we van Emmen zouden winnen..)
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

17 uur 27 minuten om de boel nog eens flink op z'n kop te zetten. Kom maar op met die buitenkansjes, Marcel.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands heeft wat pleisters geplakt op de wond(en) van PSV..
Vraag is of dat genoeg is voor de 2e seizoenshelft..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 31 Jan 2023, 07:09 Brands heeft wat pleisters geplakt op de wond(en) van PSV..
Vraag is of dat genoeg is voor de 2e seizoenshelft..
Tenzij er een wonder gebeurt en alle puzzelstukjes op miraculeuze wijze ineens in elkaar vallen gaat het een hele, hele lange 2e seizoenshelft waarin we in februari al afhaken voor de prijzen
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 31 Jan 2023, 00:43 Zou een prima stap zijn voor hem. Dan mag Austin Wolff deze kant op sturen.
Was die gozer al niet met een PSV trui gespot in een interview? Leuk talentje sowieso, laat maar komen.
Last edited by O Goleiro Grande on 31 Jan 2023, 07:17, edited 1 time in total.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 31 Jan 2023, 00:57
Heruone wrote: 30 Jan 2023, 23:53

Brands die verkoopt zijn eigen schoonmoeder, kinderen en andermans kinderen nog. Staat dus nog genoeg te gebeuren de komende tijd.
Even een 'wedstrijd' in de wedstrijd.
Over 23 uur weten we welke posters goed zaten. Die gaan we de volgende window natuurlijk extra waarderen. ;)
Tussenstand:

Josef Dettelbacher 1 - de rest 0
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Raw85 wrote: 31 Jan 2023, 07:11
milansandro wrote: 31 Jan 2023, 07:09 Brands heeft wat pleisters geplakt op de wond(en) van PSV..
Vraag is of dat genoeg is voor de 2e seizoenshelft..
Tenzij er een wonder gebeurt en alle puzzelstukjes op miraculeuze wijze ineens in elkaar vallen gaat het een hele, hele lange 2e seizoenshelft waarin we in februari al afhaken voor de prijzen
Huilie, huilie
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schoonmoeder Brands loopt dolend rond over het platform bij de privéjets hoor ik net.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 31 Jan 2023, 07:19
Raw85 wrote: 31 Jan 2023, 07:11
Tenzij er een wonder gebeurt en alle puzzelstukjes op miraculeuze wijze ineens in elkaar vallen gaat het een hele, hele lange 2e seizoenshelft waarin we in februari al afhaken voor de prijzen
Huilie, huilie
Oké man
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben zenuwachtig
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 31 Jan 2023, 07:21 Schoonmoeder Brands loopt dolend rond over het platform bij de privéjets hoor ik net.
Bron met een IP-adres op De Grote Beek? Wel raar dat alle medewerkers daar tijd hebben om op dit forum rond te kijken.




:confused:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Arsenal of Chelsea komt nog voor Sangaré, 45 miljoen valt niet te weigeren. Zerrouki wordt gehad voor 36 miljoen minder. PSV krijgt toch nog een bod op Bakayoko wat het niet kan weigeren en gaat dan nog 1 rechtsbuiten halen waarbij we de hele dag kunnen F5en om na pagina 1057 te horen dat we knip gaan trekken voor een Argentijn.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala

't Dondert en 't bliksemt
En 't regent spelers hier
Het wordt dus huren of verhuren
Da's de enige manier
Om de juiste koers te varen
Met de RVC in onze rug
Geniet met volle teugen;
Zo'n sfeer op 1913 komt (elk halfjaar) terug
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2023, 07:24 Arsenal of Chelsea komt nog voor Sangaré, 45 miljoen valt niet te weigeren. Zerrouki wordt gehad voor 36 miljoen minder. PSV krijgt toch nog een bod op Bakayoko wat het niet kan weigeren en gaat dan nog 1 rechtsbuiten halen waarbij we de hele dag kunnen F5en om na pagina 1057 te horen dat we knip gaan trekken voor een Argentijn.
Dit acht ik nog niet eens heel erg onwaarschijnlijk
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 31 Jan 2023, 07:32
11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2023, 07:24 Arsenal of Chelsea komt nog voor Sangaré, 45 miljoen valt niet te weigeren. Zerrouki wordt gehad voor 36 miljoen minder. PSV krijgt toch nog een bod op Bakayoko wat het niet kan weigeren en gaat dan nog 1 rechtsbuiten halen waarbij we de hele dag kunnen F5en om na pagina 1057 te horen dat we knip gaan trekken voor een Argentijn.
Dit acht ik nog niet eens heel erg onwaarschijnlijk
*geruchten over een Argentijn die praktisch niet meer haalbaar is wegens vluchten enzo ... dus wordt het uiteindelijk toch Januzaj.
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Galatasaray toevallig niet van Rashica af willen? :-)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

7 spelers zitten klaar in het stadion om te tekenen. Echter Max ketst af op salaris, het bod van 23m van PSG wordt geaccepteerd maar Baka vindt PSV een betere leerschool, Chelsea komt voor Sanga 52m… Sanga komt op het laatste moment niet door de keuring. Overval van Newcastle om Obispo te halen voor 20m, maar Obispo wil alleen naar Spanje.

Van de 7 spelers in het stadion komt er geen één.
Locked