Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop echt dat PSV Lukebakio aantrekt! Zal wel niet want ik hoop er op maar toch.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2023, 10:15 Van mij hoeft Sangaré niet weg maar hij laat mijn inziens geen leegte achter die niet op te vangen is. En dan moet je hem natuurlijk niet voor 37 miljoen verkopen maar als een club in paniek komt (Arsenal - Chelsea zijn continu met elkaar in gevecht) dan is 45 a 50 miljoen wederom een deal die je nu kunt laten gaan denk ik. Is Guti-Veerman minder dan Sangaré? Ja natuurlijk maar niet 50 miljoen minder.

Maar laten we aub hopen dat we de komende maanden spelen met Veerman Guti én Sangaré en dat Zerrouki in de zomer nog beschikbaar is (wat ik niet verwacht). Want reken er maar op dat die met stip bovenaan staat mits Stewart er een compleet ander beleid van gaat maken dan Brands en zijn navolgelingen.
Guti-Veerman is meer complementair dan Sangaré-Veerman.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is er iemand bij het stadion?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Guti - Veerman word je echt overlopen, moet je niet willen. Ibi lekker blijven jongen!
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk komt er vandaag nog een derde versterking, al ga ik hier niet vanuit, dan kan het altijd meevallen. Het is toch wel weer opmerkelijk dat ze Letterlijk tot het allerlaatste moment wachten, om gek van te worden.
Koekoek!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2023, 10:15 Van mij hoeft Sangaré niet weg maar hij laat mijn inziens geen leegte achter die niet op te vangen is. En dan moet je hem natuurlijk niet voor 37 miljoen verkopen maar als een club in paniek komt (Arsenal - Chelsea zijn continu met elkaar in gevecht) dan is 45 a 50 miljoen wederom een deal die je nu kunt laten gaan denk ik. Is Guti-Veerman minder dan Sangaré? Ja natuurlijk maar niet 50 miljoen minder.

Maar laten we aub hopen dat we de komende maanden spelen met Veerman Guti én Sangaré en dat Zerrouki in de zomer nog beschikbaar is (wat ik niet verwacht). Want reken er maar op dat die met stip bovenaan staat mits Stewart er een compleet ander beleid van gaat maken dan Brands en zijn navolgelingen.
We hebben nu even genoeg geld, nog meer geld moet je alleen maar belasting over betalen. Ik wil weer sportieve resultaten, dat geld (bijv. 50 miljoen) komt later dan vanzelfsprekend ook nog wel.
Ex unitate vires
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht dat het spektakel gisteren al heeft plaatsgevonden. Het zal een rustige dag worden vandaag. Rond 17u het berichtje vanuit PSV dat er niemand meer komt/vertrekt.
User avatar
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Posts: 151
Joined: 25 Jan 2023, 10:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 31 Jan 2023, 10:06
Qwazi a Dodo wrote: 31 Jan 2023, 10:00

Nou idd helemaal mee eens. De enige middenvelder die een constant nivo aantikt verkopen in een periode dat je al zoveel bepalende spelers weg hebt laten gaan. En dan aan het eind van het seizoen zeuren dat we 5de geworden zijn. Ik snap niet dat mensen in dit geval geld boven prestatie zetten. Dan maar wat minder geld in de zomer!
Sangaré verkopen nu is wat mij betreft een no go. Maar om nou te stellen dat het een middenvelder is die een constant niveau aantikt? Volgens mij is Sangaré dat juist niet, speelt geweldig in de topwedstrijden maar zakt ook regelmatig door de ondergrens tegen de kleintjes.
Ben ik niet met je eens.. Vorig jaar had je regelmatig dat hij een domme pas of onhandig de bal verspeelde. Dat is dit jaar stukken minder gebeurt. Hij scoort in mijn beleving altijd een goed voldoende. Ik zelf ben echt gecharmeerd van Veerman maar die zakt toch nog wel eens door de ondergrens heen. En Guti zorgt voor stabiliteit maar voegt weinig toe aan aanvalsspel. Dus dan noem ik idd Sangare de meest stabiele factor.. Maar meningen mogen verschillen ;)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 31 Jan 2023, 10:31 Ik verwacht dat het spektakel gisteren al heeft plaatsgevonden. Het zal een rustige dag worden vandaag. Rond 17u het berichtje vanuit PSV dat er niemand meer komt/vertrekt.
Dat denk ik ook. En dan kan het los hier. :grin:

Maar ik hoop op meer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we hopen op een transfer zoals afgelopen zomer van Benitez uit het niets
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 31 Jan 2023, 10:32
DeEintovenaar wrote: 31 Jan 2023, 10:06

Sangaré verkopen nu is wat mij betreft een no go. Maar om nou te stellen dat het een middenvelder is die een constant niveau aantikt? Volgens mij is Sangaré dat juist niet, speelt geweldig in de topwedstrijden maar zakt ook regelmatig door de ondergrens tegen de kleintjes.
Ben ik niet met je eens.. Vorig jaar had je regelmatig dat hij een domme pas of onhandig de bal verspeelde. Dat is dit jaar stukken minder gebeurt. Hij scoort in mijn beleving altijd een goed voldoende. Ik zelf ben echt gecharmeerd van Veerman maar die zakt toch nog wel eens door de ondergrens heen. En Guti zorgt voor stabiliteit maar voegt weinig toe aan aanvalsspel. Dus dan noem ik idd Sangare de meest stabiele factor.. Maar meningen mogen verschillen ;)
Meningen mogen zeker verschillen en ik vind je een plausibele onderbouwing geven! Wat betreft Veerman ben ik het 100% met je eens, creatieve voetballer maar zakt te vaak door de grens. Ik ben daar wat minder gecharmeerd van maar dat ie goed kan voetballen is duidelijk. Guti daarentegen is verdedigend ontzettend belangrijk en ik vind hem juist de laatste wedstrijden af en toe aanvallend ook meer toevoegen. Geeft slimme passjes, versneld af en toe het spel en wordt wel wat dreigender. Uiteraard niet zoals een Veerman maar zo iemand is Guti ook niet. Daar ben ik dan juist erg van gecharmeerd haha.
Wat betreft Sangaré: ook dit seizoen heeft hij nog regelmatig dat hij een bal op een gevaarlijke plek te ver voor zich uit speelt, dat hij niet mee terug sprint bij balverlies, dat hij gewoon niet echt oplet, soms toch een domme pass geeft. Dat lijkt er niet echt uit te gaan bij hem, maar dat is mijn eigen constatering. Ik denk dat je best prima Sangaré kunt verkopen in de zomer als je je middenveld anders gaat vormgeven. Of Zerrouki daar dan in past? Dat weet ik niet zo goed...
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Captain(C) wrote: 31 Jan 2023, 10:30 Hopelijk komt er vandaag nog een derde versterking, al ga ik hier niet vanuit, dan kan het altijd meevallen. Het is toch wel weer opmerkelijk dat ze Letterlijk tot het allerlaatste moment wachten, om gek van te worden.
Eens, maar wel te verklaren. Dan komen de overbodige spelers vaak pas op de markt en daar zijn we momenteel van afhankelijk.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... on/1377927
25 miljoen voor Sulemana. Doorpakken of niet? :tear:
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft iemand nog bronnen die bij Topsupport werken die ons kunnen vertellen dat er een 3de keuring gepland staat vandaag?
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen die serieus menen dat Sangaré best verkocht mag worden.

Dan heb je de afgelopen 2 jaar met je ogen dicht naar het voetbal gekeken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk mag Elanga nog vertrekken vandaag en slaan wij toe. Maar het allerliefste zie ik Lukebakio komen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lukebakio wordt voor gepusht hoor ik. Daar word ik blij van, echter serieuze Spaanse interesse.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 10:55 Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
Haha, top :tear:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 10:55 Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
2 voor de vrouwkes? ;)
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 10:55 Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
Echt waar of gewoon een grapje?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 31 Jan 2023, 10:56 Lukebakio wordt voor gepusht hoor ik. Daar word ik blij van, echter serieuze Spaanse interesse.
Dat is mooi. Ik dacht dat we al door waren geschakeld naar Hazard maar het is dus echt nog een serieuze optie. Weet je of een vertrek van Bakayoko nodig is voor zijn komst?
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gutanoth wrote: 31 Jan 2023, 10:57
Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 10:55 Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
Echt waar of gewoon een grapje?
Tip: neem vandaag niet alles te serieus, overigens geldt dat ook met terugwerkend kracht vanaf pagina 904.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gutanoth wrote: 31 Jan 2023, 10:57
Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 10:55 Ja, er staan nog 4 keuringen gepland!
Echt waar of gewoon een grapje?
Wat denk je zelf ? :grin: :mrgreen:
Koekoek!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 31 Jan 2023, 10:56 Lukebakio wordt voor gepusht hoor ik. Daar word ik blij van, echter serieuze Spaanse interesse.
Zo!! C'mon Marcel, ca 10 miljoen zou prima zijn. Zou een regelrechte versterking voor ons zijn.
Locked