Op het moment dat Hazard het goed doet en in de zomer per sé in Eindhoven wil blijven dan staat Dortmund minder sterk omdat zij van hem af willen. Nu betaal je een marktconform bedrag dat altijd hoger ligt, ook omdat je weer een half jaar dichter bij het einde van zijn contracttermijn zit. De kans dat er in de zomer minder betaald hoeft te worden is dus groot. Zeker als hij graag in Eindhoven blijft. Zie Guardado bijvoorbeeld.
Als je nu een clausule afspreekt hangt het nog steeds af van de speler in de zomer.
Edit: hier wordt wel weer gesproken over een dergelijke optie:
Thorgan Hazard
- Garnaal
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
Anyway, ik kijk uit naar de kwaliteiten van Hazard. Grote kans dat hij veel pessimisten hier positief gaat verbazen.
Anyway, ik kijk uit naar de kwaliteiten van Hazard. Grote kans dat hij veel pessimisten hier positief gaat verbazen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Grappig. Eerst is het een kut transfer want Hazard is kut en speelt weinig. En nu is het kut omdat er geen optie tot koop bij zit.
Lekker kut allemaal.
Lekker kut allemaal.
-
- Vedette
How can I make this about meGarnaal wrote: ↑31 Jan 2023, 13:29 Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
-
- Nationale topspeler
Ach, die lopen nu alweer te mekkeren over het gebrek aan een koopoptie, die verzinnen iedere keer weer iets nieuwsGarnaal wrote: ↑31 Jan 2023, 13:29 Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
T gaat ook over jou, zie de laatste zin. :-PChucky wrote: ↑31 Jan 2023, 13:34How can I make this about meGarnaal wrote: ↑31 Jan 2023, 13:29 Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
- Garnaal
- Basisspeler
ajoh even kleine anekdote tussen het gezeik door. Acht de kans klein dat er meer forumfetisjisten hier zijn die tegen hem hebben mogen spelen;)Chucky wrote: ↑31 Jan 2023, 13:34How can I make this about meGarnaal wrote: ↑31 Jan 2023, 13:29 Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
- trouwepsvfan
- Vedette
Kale huur zonder koopoptie zou ik wel heel vreemd vinden.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- mateja
- Internationale topspeler
Net als bij Guardado?
-
- Legende
-
- Vedette
Haha, was ook maar een geintje man. Leuke herinneringen zijn dat, zeker als zo'n jongen dan een flink aantal jaar later bij PSV komt te spelen.
Zo heb ik zelf nog ooit tegen de PSV-generatie Hendrix, Bazoer, Vloet mogen spelen op een jeugdtoernooi.
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik heb ooit de vriendin (later vrouw) van Patrick Paauwe onderuit gemaaid toen ze met bal op het doel af kwam.
Paauwe was niet blij. Zij ook niet.
Toni Schumacher zou trots geweest zijn. Dat weet ik zeker.
Toni > paauwe, dus no regrets.
-
- Ballenjongen
Het PSV onder Sir Bobby Robson speelde iig in 1998 tegen Audacia. Ben zelf al mijn hele leven lid van Audacia en had bij deze oefenwedstrijd de eer om het scorebord te mogen hanteren en dus ook meteen het beste uitzicht van alle aanwezigen.Garnaal wrote: ↑31 Jan 2023, 13:29 Wat geinig zeg. Heul vroeger heb ik met een voetbaltoernooi tegen Thorgan Hazard mogen spelen en tegen Francois Kompany. Zal ergens rond 2004 zijn geweest, toen ik zelf 13 jaar oud was. Ik liep toen altijd met van die puma zweetbandjes rond, een van de tegenspelers vond mij hierdoor een verschrikkelijke ****Fiel. Na een corner miste ik ineens een van die zweetbandjes, had meneer Hazard hem gepikt. Na de wedstrijd kreeg ik hem terug met een knipoog. Flinke nederlaag, denk dat we er met 12 of 13 - 1 afgingen. Staat mij nog bij dat iedereen wist dat we tegen het broertje van speelde (Kompany), terwijl de naam Hazard nog geen belletje deed rinkelen. Toernooitje speelden we bij Jong Brabant, waar toen een internationaal toernooi plaats vond met Zulte waregem, jeugd team van Napoli en enkele andere grote clubs. Paar weken verder bij Audacia waar PSV een oefenpotje speelde mocht ik met Sir Bobby Robson op de foto!
-
- Nationale topspeler
Ben jij niet stiekem Ms. Spock dan?
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Geen optie tot koop is prima wat mij betreft!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård