Alsof Rik dat weet.Bruneau wrote: ↑31 Jan 2023, 13:58 Ik heb het idee dat niet uitgesloten is dat er nog een speler bij komt vandaag. Onder elke tweet van Rik zijn er namelijk 100 mensen die vragen of er nog wat bij komt naast Hazard en vAanholt. Hij kan makkelijk 'nee' zeggen als ie t zeker wist. In plaats daarvan reageert ie niet of reageert ie een beetje flauwig op mensen. Ik denk dus dat hij niet uit kan sluiten dat er nog wat komt vandaag. Misschien is het een beetje hopen tegen beter weten in, maar zodra we definitief horen dat er niets meer bijkomt, blijf ik hopen!
Transferwindow 2022-2023
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Hij weet het gewoon niet. En om nou op alle tweets te reageren dat hij geen idee heeft is ook zoiets. Hij wacht, net zoals wij, af wat er doorkomt. Maar aangezien de tijd doortikt kunnen we denk ik wel concluderen dat er niks meer gaat komen.Bruneau wrote: ↑31 Jan 2023, 13:58 Ik heb het idee dat niet uitgesloten is dat er nog een speler bij komt vandaag. Onder elke tweet van Rik zijn er namelijk 100 mensen die vragen of er nog wat bij komt naast Hazard en vAanholt. Hij kan makkelijk 'nee' zeggen als ie t zeker wist. In plaats daarvan reageert ie niet of reageert ie een beetje flauwig op mensen. Ik denk dus dat hij niet uit kan sluiten dat er nog wat komt vandaag. Misschien is het een beetje hopen tegen beter weten in, maar zodra we definitief horen dat er niets meer bijkomt, blijf ik hopen!
Hele opvallende transferperiode vind ik. Veel verkocht, spelers weg gedaan om salarissen te besparen maar zelf enkel inkomende huurdeals sluiten.
-
- Nationale topspeler
Gezien de tijd Benitez werd om 21 uur pas bekend dat er interesse was en om 23 uur werd hij gepresenteerdSjorsensjimmie wrote: ↑31 Jan 2023, 14:02Hij weet het gewoon niet. En om nou op alle tweets te reageren dat hij geen idee heeft is ook zoiets. Hij wacht, net zoals wij, af wat er doorkomt. Maar aangezien de tijd doortikt kunnen we denk ik wel concluderen dat er niks meer gaat komen.Bruneau wrote: ↑31 Jan 2023, 13:58 Ik heb het idee dat niet uitgesloten is dat er nog een speler bij komt vandaag. Onder elke tweet van Rik zijn er namelijk 100 mensen die vragen of er nog wat bij komt naast Hazard en vAanholt. Hij kan makkelijk 'nee' zeggen als ie t zeker wist. In plaats daarvan reageert ie niet of reageert ie een beetje flauwig op mensen. Ik denk dus dat hij niet uit kan sluiten dat er nog wat komt vandaag. Misschien is het een beetje hopen tegen beter weten in, maar zodra we definitief horen dat er niets meer bijkomt, blijf ik hopen!
Hele opvallende transferperiode vind ik. Veel verkocht, spelers weg gedaan om salarissen te besparen maar zelf enkel inkomende huurdeals sluiten.
-
- Veelbelovend talent
Ja, goeie. Misschien heeft PSV daar gebruik gemaakt van dezelfde loophole om de kosten te spreiden.ShovingNE2 wrote: ↑31 Jan 2023, 12:58Dit is niet juist. Lozano is ook vast gelegd voor 6 jaar destijds.
Toch zie je volgens mij maar weinig contracten van meer dan 5 jaar in Nederland?
- ShovingNE2
- Site Admin
Hier ben ik het wel mee eens.
Van Aanholt prima: op zeker Max van de lijst af en overbruggen met Van Aanholt die volgens mij niet slechter is dan Max lijkt mij helemaal prima. Voor hetzelfde geldt blijft hij anders en hou je de afschrijvingslast. Nu verwijderen geeft Stewart ruimte.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Wel even bij de feiten blijven hè..RV1913 wrote: ↑31 Jan 2023, 14:04Gezien de tijd Benitez werd om 21 uur pas bekend dat er interesse was en om 23 uur werd hij gepresenteerdSjorsensjimmie wrote: ↑31 Jan 2023, 14:02
Hij weet het gewoon niet. En om nou op alle tweets te reageren dat hij geen idee heeft is ook zoiets. Hij wacht, net zoals wij, af wat er doorkomt. Maar aangezien de tijd doortikt kunnen we denk ik wel concluderen dat er niks meer gaat komen.
18 juni 2022, 22:22: https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... 3%ADtez%27
21 juni 2022, 10:25: https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... enitez.htm
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
Denk dat er sowieso te weinig tijd meer is om na Hazard en v. Aanholt nog een speler erbij te halen. Dan had je dat, net als beide heren, gister al duidelijk moeten hebben. Transfer rond, vandaag keuring.
Feit dat het sowieso al tot de laatste dag weer moet duren is veelzeggend. Ik verwacht iig niks meer. Wordt weer ouderwets elke wedstrijd kaarsjes aansteken en bidden tot onze lieve heer.
Feit dat het sowieso al tot de laatste dag weer moet duren is veelzeggend. Ik verwacht iig niks meer. Wordt weer ouderwets elke wedstrijd kaarsjes aansteken en bidden tot onze lieve heer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lorenzo von Matterhorn
- hondjevandebakker
Ja dat mag al zullen we echt geen speler uit een ander continent meer halen. LdJ zijn transfer naar Barca werd trouwens geregeld vanaf 21u toen dus er blijft hoop.
-
- Bankzitter
Chucky wrote: ↑31 Jan 2023, 14:26Wel even bij de feiten blijven hè..
18 juni 2022, 22:22: https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... 3%ADtez%27
21 juni 2022, 10:25: https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... enitez.htm
Alleen bij Mario Gotze kan ik me herinneren dat het pas 's middags rond 16:00uur bekend werd op twitter en dat PSV het dezelfde dag nog meldde.
Maar je ziet bij de Hazard en Van Aanholt dat het veel tijd kost om alles rond te krijgen.
Uiteraard kan het nog hoor als de speler al in Eindhoven is. Maar de kans lijkt me bijzonder klein.
-
- Jeugdspeler
Dat verwacht ik ook niet hoor. Blijven gelukkig genoeg spelers over zou je zeggenhondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2023, 14:41Ja dat mag al zullen we echt geen speler uit een ander continent meer halen. LdJ zijn transfer naar Barca werd trouwens geregeld vanaf 21u toen dus er blijft hoop.
:PSV:
-
- Bankzitter
- Armada
Nee, echter kunnen we dat toch redelijk zelf invullen?Sjorsensjimmie wrote: ↑31 Jan 2023, 14:44Heb jij intern iets opgevangen waarom we deze transferwindow enkel spelers huren en niet kopen?
- ShovingNE2
- Site Admin
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik kan niet wachten tot het transferwindow topic van 2023-2024 beschikbaar komt. Kijken hoeveel pagina's we kunnen vullen zonder de verboden woorden;
- Buitenkansjes
- Cashcows
- Investeringen
- Transferdeadline
- Verplichte koopoptie
- Wanbeleid
- Clausule(s)
- glasbak
- Buitenkansjes
- Cashcows
- Investeringen
- Transferdeadline
- Verplichte koopoptie
- Wanbeleid
- Clausule(s)
- glasbak
Last edited by 11 Tinus on 31 Jan 2023, 14:53, edited 1 time in total.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler