Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Lyon heeft huur met optie van 15m incl. bonus geboden. Hertha heeft het afgewezen
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 31 Jan 2023, 18:56
Jwoeloe wrote: 31 Jan 2023, 18:51 Zou voor sommige mensen hier ook helemaal niet verkeerd zijn om te beseffen in welke situatie PSV nu zit. Wanneer de kosten structureel te hoog zijn, betekent dat dat spelers moeten inleveren of moeten vertrekken. Dan is het maar goed dat je de bezem er nu doorheen haalt en niet over een half jaar. Er moet gewoon een compleet nieuw elftal gebouwd worden. Rest van dit seizoen kan je dus ook zien als schade beperken / overleven, zodat we er volgend jaar weer kunnen staan.
Ik vind eigenlijk dat er een prima window is gedraaid. Tuurlijk, ik had dingen graag anders willen zien. Maar ik kan heel goed leven met de keuzes die er zijn gemaakt en het perspectief dat er is richting de lange termijn. Juist dat laatste hebben we teveel gemist.

Met de nuance dat er een goede zomerwindow gedraaid wordt. Met nog een voor de hand liggende mutatie de komende periode ;)
Niets aan toe te voegen, helemaal eens 👍
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stefan1913 wrote: 31 Jan 2023, 18:13
De grasmat heeft een transfer gemaakt! Idd het grootste nieuws van deze window. Op tuinaarde is het toch anders voetballen maar past wel weer goed bij het spel dat PSV wil spelen.

[mention]Heruone[/mention] Nou ja en nee, er moet geen weg terug zijn.

Benieuwd of Van Ginkel nog gaat. Vitesse is er ook op tijd bij zeg. :s
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Th0verbak
Jeugdspeler
Posts: 54
Joined: 29 Jun 2022, 23:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Vind het wel riskant om dit te weigeren
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-deed-pogin ... -eindhoven

[mention]deninho32[/mention] schijnt ervoor te zijn gaan liggen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wow
15 miljoen.
Liefhebber#23
Jeugdspeler
Posts: 56
Joined: 31 May 2022, 21:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

15 mil voor Bakayoko, das 25 te weinig #PSG
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 31 Jan 2023, 18:41
LaFoquita wrote: 31 Jan 2023, 18:39 Tjezus wat een uitverkoop..
3 inkomende spelers (allen huur)
En 7(?) Uitgaande spelers
9 dan volgens mij in totaal

Max
Madueke
Gakpo
Vertessen
Van ginkel
Hoever
Anthonisse
Bruma
Oppegard
Je hebt gelijk. Selectie inkrimpen met 4 a 5 spelers. Tel Antonisse en Bruma niet mer
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

15M op Bakayoko weigeren.. #MarcelOUT :tear:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iets genuanceerder
7 miljoen aan bonussen

KoekwausPSV
Jeugdspeler
Posts: 35
Joined: 14 Jan 2023, 10:56
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

😯
KoekwausPSV
Jeugdspeler
Posts: 35
Joined: 14 Jan 2023, 10:56
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

😯
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 31 Jan 2023, 18:58 Één voordeel: er is nu genoeg ruimte vrijgemaakt in het salarishuis. Betekent dat we straks in de zomer meteen kunnen gaan toeslaan en niet moeten wachten op verkopen.
Neehoor, veel van die spelers komen ook weer terug. Baumgartl, Romero en consorten.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is 8m+7 bonus
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 31 Jan 2023, 19:01 15M op Bakayoko weigeren.. #MarcelOUT :tear:
8 miljoen in principe, want 7 miljoen waren bonussen. Geen idee hoe haalbaar die zouden zijn.

Maarreee als we echt geen geld hadden dan had Marcel deze blind geaccepteerd. Valt wel mee dus.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 18:46 Joe joe, voor al dat negatieve gedoe is een speciaal topic:

viewtopic.php?t=679

Men gaat spontaan aan de prozac als je deze pagina leest.
Niet persoonlijk naar jou maar als ik even zo vrij mag zijn... Ik vind dat topic wel een van de meest treurige (goede woordkeuze al zeg ik het zelf) topics ooit die zijn aangemaakt op dit forum. Omdat je zogenaamd niet negatief mag posten. Maar andersom hoor ik je dan bijv niet over mensen die overdreven positief (in de ogen van anderen) zijn. Want waarom mag dat wil? Daar is toch ook een eigen topic voor? Waarom link je dat topic niet?

Kortom, ik hoop dat iedereen toch wel beseft dat zowel een positieve mening als een negatieve horen bij topics op een forum. Dat maak het levendig. Vind je iets overdreven negatief? Let it go. Vind je dat iemand elke transfer window weer als een blinde hoopt op iets moois? Ook prima. Waarom dat zo nodig gescheiden moet worden is me echt een raadsel. Echt idioot.

En als je het dan al wil doen, doe het dan goed. Dus de positieve mensen opflikkeren hier, de negatieve posters mogen ook opflikkeren en wat je over houdt zijn alleen posts dat PSV (serieus) gekoppeld wordt aan een speler. Kan hé, maar hak die knoop dan door.

Zelf zal ik never nooit in die beide topics komen overigens. Nooit. Zo, dat is eruit. :mrgreen:
Last edited by Juancho on 31 Jan 2023, 19:05, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 18:59
Ardbeg wrote: 31 Jan 2023, 18:57


Geen idee en dat weet niemand. Daar is hij dan zelf ook debet aan. De hele tijd dat overdreven gedoe alsof alles om hem moet draaien..
Als alles niet om hem draait, wie gaat ons volgend seizoen dan wel aan de hand nemen naar plek 1 of 2 (CL). En reken er maar niet op dat grote namen staan te springen om naar een club te komen die voorronde Conference League speelt. Zit je dan met je zogenaamde grote renovatie in de zomer. Je veroordeelt jezelf dan eigenlijk al bij voorbaat tot de B-garnituur
Ik kan ook niet helpen dat je niet verder kijkt dan Xavi. Wat er volgend jaar bij komt weten we niet maar er zijn meer spelers die belangrijk zijn. Dat overdreven doen alsof we Xavi op de knietjes moeten bedanken vind ik gewoon lame. Hij heeft net zo veel aan PSV hoor.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oké, dat vind ik wel dom.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brands is dus met de media aan het praten.
We kunnen concluderen dat deze window erop zit.

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

8 miljoen met 7 mil aan bonussen. Waarschijnlijk bonussen die moeilijk haalbaar zijn. Is toch logisch dat het dan wordt afgewezen? 15mil zonder bonussen mogen aftikken.

Prima gedaan, Marcel!
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 31 Jan 2023, 18:56 Wel respect voor Ruud en Marcel. Ze zijn de puinzooi en pure middelmaat van Ome Toon en Baco John flink aan het opruimen. In de zomer nog Teze, Obispo, El Ghazi opruimen en we kunnen weer gaan bouwen
Toch is dit niet helemaal terecht. Hoe lang is het geleden dat er zo veel transferwaarde op het veld heeft gestaan als begin dit seizoen?
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

15 miljoen voor Bakayoko had je niet kunnen weigeren.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 19:01 https://www.vi.nl/nieuws/PSV-deed-pogin ... -eindhoven

[mention]deninho32[/mention] schijnt ervoor te zijn gaan liggen.
Nee nee nee, kwam niet door de mentaliteitskeuring.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 31 Jan 2023, 19:03
Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 18:46 Joe joe, voor al dat negatieve gedoe is een speciaal topic:

viewtopic.php?t=679

Men gaat spontaan aan de prozac als je deze pagina leest.
Niet persoonlijk naar jou maar als ik even zo vrij mag zijn... Ik vind dat topic wel een van de meest treurige topics ooit die is aangemaakt op dit forum. Omdat je zogenaamd niet negatief mag posten. Maar andersom hoor ik je dan bijv niet over Mensen die overdreven positief (in de ogen van anderen) zijn. Want waarom mag dat wil? Daar is toch ook een eigen topic voor?

Kortim, ik hoop dat iedereen toxh wel beseft dat zowel een positieve mening als een negatieve horen bij topics op een forum. Dat maak het levendig. Vind je iets overdreven negatief? Let it go. Vind je dat iemand elke transfer window weer als een blinde hoopt op iets moois? Ook prima. Waarom dat zo nodig gescheiden moet worden is me echt een raadsel.

En als je het dan al wil doen, doe het goed. Dus de positieve mensen opflikkeren hier, de negatieve posters mogen ook opflikkeren en wat je over houdt zijn alleen posts dat PSV (serieus) gekoppeld wordt aan een speler.

Kan hé, maar hak die knoop dan door. Zelf zal ik never nooit in die beide topics komen overigens. Nooit.
Voor jou is er geen verschil tussen negativiteit en positiviteit..?
Locked