Johan Bakayoko
-
- Legende
Marco Timmer schrijft in VI dat dit het openingsbod was gisteren en dat ze na Madueke niet nog een buitenspeler willen verkopen tenzij het bod echt onhoudbaar wordt. Madueke wilde ze niet verkopen in de winter, maar hadden zo'n hoog bod niet verwacht. Daardoor kan PSV komende zomer weer wat meer uitrichten.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dat verklaart een hoop. Logisch dat je een openingsbod niet direct accepteert.Massimo wrote: ↑31 Jan 2023, 19:24 Marco Timmer schrijft in VI dat dit het openingsbod was gisteren en dat ze na Madueke niet nog een buitenspeler willen verkopen tenzij het bod echt onhoudbaar wordt. Madueke wilde ze niet verkopen in de winter, maar hadden zo'n hoog bod niet verwacht. Daardoor kan PSV komende zomer weer wat meer uitrichten.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Heb zo’n voorgevoel dat dit een gevalletje wordt over 3 jaar van ‘hadden we het destijds toch maar gedaan..’
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- hondjevandebakker
Als dat pas het openingsbod was,f is er echt wel een kans dat ze over een kwartiertje een miljoen of 2 meer willen neerleggen.
-
- Legende
Afgaande van het artikel in Vi zal dat nog een heel stuk meer moeten gaan zijn.hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2023, 19:27 Als dat pas het openingsbod was,f is er echt wel een kans dat ze over een kwartiertje een miljoen of 2 meer willen neerleggen.
-
- Talent
- Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Wat is het perspectief van Bakayoko bij PSV als telkens een middenvelder of El G de voorkeur/vertrouwen kregen en nu Hazard gehaald is?
Zie hem niet snel meer waard zijn in de zomer. Waar ik Madueke perse wilde behouden zou ik bij Bakayoko alles snel pakken.
Zie hem niet snel meer waard zijn in de zomer. Waar ik Madueke perse wilde behouden zou ik bij Bakayoko alles snel pakken.
- hondjevandebakker
Worden daar bedragen genoemd of hebben ze het over een ''onmogelijk te weigeren' bod'?Massimo wrote: ↑31 Jan 2023, 19:28Afgaande van het artikel in Vi zal dat nog een heel stuk meer moeten gaan zijn.hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2023, 19:27 Als dat pas het openingsbod was,f is er echt wel een kans dat ze over een kwartiertje een miljoen of 2 meer willen neerleggen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom? Als het openingsbod gisteren is gedaan, dan zouden ze deze ochtend/middag al een 2e bod willen doen gezien de tijd. Die komen niet meer.hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2023, 19:27 Als dat pas het openingsbod was,f is er echt wel een kans dat ze over een kwartiertje een miljoen of 2 meer willen neerleggen.
-
- Legende
Brands noemt 30 miljoen als een niet te weigeren bedrag. (Zal vast minder zijn als het onmogelijke toch zou gaan gebeuren)hondjevandebakker wrote: ↑31 Jan 2023, 19:29Worden daar bedragen genoemd of hebben ze het over een ''onmogelijk te weigeren' bod'?
- Standbeeld
- Mister PSV
Niemand accepteert een openingsbod. Dus dat gevoel zal ik nooit hebben. Gewoon prima gehandeld.B. Dzsudzsak wrote: ↑31 Jan 2023, 19:26 Heb zo’n voorgevoel dat dit een gevalletje wordt over 3 jaar van ‘hadden we het destijds toch maar gedaan..’
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Wel grappig dat hier altijd wordt gezegd dat we te makkelijk spelers verkopen en niet hoog genoeg in de boom gaan zitten en nu direct kritiek is als een (goed, maar niet extreem) bod geweigerd wordt op een moment dat je onmogelijk een vervanger nog kunt halen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bewijs? Heb het nergens gelezen.
- hondjevandebakker
Hij was teleurgesteld dat het niet doorging.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat is wat anders dan weg willen door persoonlijke omstandigheden.
-
- Moderator
Elfrink heeft alleen gezegd dat hij teleurgesteld is dat het niet door lijkt te gaan. Lijkt mij ook niet zo gek. Die jongen zal zelf ook weten dat hij nog een lange weg te gaan heeft. Als je dan financieel onafhankelijk kan worden bij een droomclub (dat is PSG inmiddels voor een groot deel van de jeugd, of we dat nu leuk vinden of niet) dan is dat een vrij normale reactie.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik hoor al maanden dat we een kutselectie hebben en een jongen die nauwelijks speelt, en als ie speelt door de mand valt, is dan niet te vervangen voor 15 miljoen? Of 10 miljoen. Je moet het eens aan 17 andere clubs in NL vragen of die hem zouden verkopen als ze PSV waren geweest. Ik denk 17 van de 17.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is alleen geen 15 miljoen. Het is 8 miljoen, en 7 miljoen aan bonussen. En de vraag is maar hoe realistisch die bonussen zijn als hij hier nog niet eens uitblinkt, laat staan bij PSG.
Als het 15 miljoen vast was geweest had 99% van de mensen hier hem op de fiets naar Parijs gebracht. Met een mooie strik uiteraard, want daar is Johan wel van.
Als het 15 miljoen vast was geweest had 99% van de mensen hier hem op de fiets naar Parijs gebracht. Met een mooie strik uiteraard, want daar is Johan wel van.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Marcel Brands heeft naar je geluisterd haha.Joenepsv wrote: ↑30 Jan 2023, 18:35Nou bijzonder is een groot woord maar volgens mij wordt hier door velen vergeten dat die jongen pas 19 is en aan zijn eerste volledige seizoen op het hoogste niveau bezig is. Ik heb wel een zwak voor hem. Hij heeft een gezonde attitude, iets wat niet aan te leren is imo. Daarnaast heeft hij veel kwaliteiten wat hem tot een goede vleugelaanvaller kan maken. Heeft een actie in huis maar moet dat nog polijsten, heeft scorend vermogen en oog voor medespelers, is fysiek goed in orde en dat gaat naarmate de jaren vorderen alleen maar beter worden. Ik denk niet dat hij Gakpo of Memphis achtig goed gaat worden maar een niveau daaronder maakt hem ook tot een prima aanvaller.
Ik snap wel wat je zegt. Ik vind het echt een hele ruwe diamant met een hele hoge upside. Alleen daarvoor moet er nog wel zoveel aan geschaafd en ontwikkeld worden. Ik vraag me af of hij die tijd kan krijgen bij PSV.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Je snapt zelf toch ook wel dat letterlijk niemand een openingsbod accepteert? Het bod was geen 15mln, maar 8 + 7 bonus. Daarnaast zit je op de laatste dag van de deadline en hebben we al de grootste moeite om iemand van kaliber Hazard binnen te halen. Alleen een niet te weigeren bod zou ik (en PSV blijbaar) nu acceptabel vinden. PSG is niet eens met een 2e bod gekomen dus dan houdt het op.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 19:52Ik hoor al maanden dat we een kutselectie hebben en een jongen die nauwelijks speelt, en als ie speelt door de mand valt, is dan niet te vervangen voor 15 miljoen? Of 10 miljoen. Je moet het eens aan 17 andere clubs in NL vragen of die hem zouden verkopen als ze PSV waren geweest. Ik denk 17 van de 17.