Thorgan Hazard

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Maikel wrote: 31 Jan 2023, 22:25
trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:24 Wel grappig om te zien dat iedereen eerst roept dat Rik helemaal niets weer (als het negatief uitpakt), maar hij nu wel als betrouwbare bron wordt opgevoerd als het positief uitpakt
Hoezo is dit grappig? Hij gebruikt eerst iemand uit de Duitse media als bron en nu PSV zelf.

Logisch toch?
PSV zelf? Dat staat toch helemaal nergens?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

PSV fungeert weer als vrijgevige revalidatiekliniek voor uitgerangeerde tevens uitgebluste ex-topspelers hoor. En maar betalen. Fucking Hell!
Last edited by Skuddem on 31 Jan 2023, 22:29, edited 1 time in total.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Maikel wrote: 31 Jan 2023, 22:25
trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:24 Wel grappig om te zien dat iedereen eerst roept dat Rik helemaal niets weer (als het negatief uitpakt), maar hij nu wel als betrouwbare bron wordt opgevoerd als het positief uitpakt
Hoezo is dit grappig? Hij gebruikt eerst iemand uit de Duitse media als bron en nu PSV zelf.

Logisch toch?
Het is vrij bijzonder dat hij eerst 3 miljoen neerzet in zijn artikel en een uur later met de helft terugkomt. Zo werkt journalistiek niet volgens mij.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:27
Maikel wrote: 31 Jan 2023, 22:25 Hoezo is dit grappig? Hij gebruikt eerst iemand uit de Duitse media als bron en nu PSV zelf.

Logisch toch?
PSV zelf? Dat staat toch helemaal nergens?
Dit gaat toch altijd zo? Eerst circuleren er allerlei bedragen, forum op hol, dan komt er een flinke nuance vanuit diegene die het echt weten. This isn't your first rodeo?
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV

TomPSV wrote: 31 Jan 2023, 22:28
Maikel wrote: 31 Jan 2023, 22:25 Hoezo is dit grappig? Hij gebruikt eerst iemand uit de Duitse media als bron en nu PSV zelf.

Logisch toch?
Het is vrij bijzonder dat hij eerst 3 miljoen neerzet in zijn artikel en een uur later met de helft terugkomt. Zo werkt journalistiek niet volgens mij.
Hij verwees naar die Duitse Twitter-boy, nu heeft hij zelf onderzoek gedaan. Zo werkt journalistiek.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

D.Millpants wrote: 31 Jan 2023, 22:26
trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:24 Wel grappig om te zien dat iedereen eerst roept dat Rik helemaal niets weet (als het negatief uitpakt), maar hij nu wel als betrouwbare bron wordt opgevoerd als het positief uitpakt
Je mag soms best toegeven dat je aanname fout was. Is niet erg, kan de beste overkomen.
We weten nog steeds helemaal niets. Eerst roept Rik dat het 3 miljoen is, en nu ineens 1,7 miljoen. En op basis van welke bron is dat dan? En waarom is die betrouwbaarder dan de eerste bron?

Het is gewoon heel apart om te zien dat Rik altijd wordt weggezet als een of andere loser (ik word hier belachelijk gemaakt als ik verwijs naar Rik), maar als Rik ineens iets positief heeft dan is hij ineens heel betrouwbaar
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem wrote: 31 Jan 2023, 22:27 PSV fungeert weer als vrijgevige revalidatiekliniek voor uitgerangeerde tevens uitgebluste ex-topspelers hoor. En maar betalen. Kutzooi!!
En dan weer zo'n slappe Belg die op veel posities uit de voeten kan. Hij laat zich zelfs misbruiken als back. Miskoop!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

ComeOnPSV wrote: 31 Jan 2023, 22:27 Echt een uitstekende deal.
Oh.


Goh.

Naïef, Naïef, toch niet zo veel als dat er hier werd beweerd.


Tja.


He.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Van een journalist als Rik,
Krijgt een paard de hik.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

PSV heeft er ook belang bij het bedrag zo laag mogelijk richting Rik te spinnen. Ik gok dat het daadwerkelijke bedrag dus ergens tussen de 1,7 en 3,5 miljoen ligt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Prima deal voor de financiele situatie waarin we verkeren. Hazard is een uitstekende aanwinst die gewoon gelijk bij de beste spelers van de Eredivisie hoort. We zitten in een overbruggingsjaar, dit moet men gewoon zien als een lapmiddel. Aankomende zomer gaan we doorpakken, daar wijst alles op:
En het is duidelijk dat we door de verkoop van Noni weer iets kunnen doen in de selectie.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:29
D.Millpants wrote: 31 Jan 2023, 22:26

Je mag soms best toegeven dat je aanname fout was. Is niet erg, kan de beste overkomen.
We weten nog steeds helemaal niets. Eerst roept Rik dat het 3 miljoen is, en nu ineens 1,7 miljoen. En op basis van welke bron is dat dan? En waarom is die betrouwbaarder dan de eerste bron?

Het is gewoon heel apart om te zien dat Rik altijd wordt weggezet als een of andere loser (ik word hier belachelijk gemaakt als ik verwijs naar Rik), maar als Rik ineens iets positief heeft dan is hij ineens heel betrouwbaar
Nogmaals: wie doen dat allemaal dan?
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33

Skuddem wrote: 31 Jan 2023, 22:30 Van een journalist als Rik,
Krijgt een paard de hik.
Of ik een slappe pik
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:29
D.Millpants wrote: 31 Jan 2023, 22:26

Je mag soms best toegeven dat je aanname fout was. Is niet erg, kan de beste overkomen.
We weten nog steeds helemaal niets. Eerst roept Rik dat het 3 miljoen is, en nu ineens 1,7 miljoen. En op basis van welke bron is dat dan? En waarom is die betrouwbaarder dan de eerste bron?

Het is gewoon heel apart om te zien dat Rik altijd wordt weggezet als een of andere loser (ik word hier belachelijk gemaakt als ik verwijs naar Rik), maar als Rik ineens iets positief heeft dan is hij ineens heel betrouwbaar
Ok dan. Rik heeft iets meer gejournaliseerd en komt nu tot deze inzichten. Logisch toch dat t dan steeds dichter bij de waarheid komt? Anders is t idd maar een kut journalist.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Skuddem wrote: 31 Jan 2023, 22:21 Image

Weer een hoop gejank om niks.
Of ja niks, 1.6 miljoen.
En daar komen ze weer als paddenstoelen uit de grond. Gejank, gehuil, negatief…. The usual. Waar waren ze tot dit tweetje van Rik?
Nou nou 1,6 miljoen. Nog teveel voor 4 maanden. Maar is Rik nu wel weer betrouwbaar ineens?
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 22:32
trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:29

We weten nog steeds helemaal niets. Eerst roept Rik dat het 3 miljoen is, en nu ineens 1,7 miljoen. En op basis van welke bron is dat dan? En waarom is die betrouwbaarder dan de eerste bron?

Het is gewoon heel apart om te zien dat Rik altijd wordt weggezet als een of andere loser (ik word hier belachelijk gemaakt als ik verwijs naar Rik), maar als Rik ineens iets positief heeft dan is hij ineens heel betrouwbaar
Nogmaals: wie doen dat allemaal dan?
Komop zeg, lees die 1000 pagina’s transfer window terug. Toen ik een hele post wijdde aan het feit dat er totaal geen lijn zat in de spelers die wij op het oog hadden (gebaseerd op artikelen van Rik) werd ik belachelijk gemaakt dat ik mij baseerde op roddels die Rik door zaakwaarnemers op de mouw lieten spelden.

En nu is het ineens een uitstekend en betrouwbaar journalist met zijn 1,7 miljoen.

Die hij dus ook op zijn mouw heeft laten spelden, of nu ineens niet?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik vind €1,6m wel duidelijk te weinig, dan kan het echt nooit iets zijn, echte goede spelers zouden minimaal €3m kosten…
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

Kingfisher wrote: 31 Jan 2023, 22:32
Skuddem wrote: 31 Jan 2023, 22:21 Image

Weer een hoop gejank om niks.
Of ja niks, 1.6 miljoen.
En daar komen ze weer als paddenstoelen uit de grond. Gejank, gehuil, negatief…. The usual. Waar waren ze tot dit tweetje van Rik?
Nou nou 1,6 miljoen. Nog teveel voor 4 maanden. Maar is Rik nu wel weer betrouwbaar ineens?
De bewoording is misschien wat sterk. Maar dat 'we' er nu pas zijn is omdat 'we' berichtgeving afwachten omdat bijna alles genuanceerd wordt vroeg of laat. Dat is niet zo gek toch?
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV

Logisch ook geen koopoptie. Hij heeft nog een 1,5 jaar contract nu bij BVB. Vanaf de zomer nog 1 jaar dus dan onderhandeld het makkelijker
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:33
Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 22:32

Nogmaals: wie doen dat allemaal dan?
Komop zeg, lees die 1000 pagina’s transfer window terug. Toen ik een hele post wijdde aan het feit dat er totaal geen lijn zat in de spelers die wij op het oog hadden (gebaseerd op artikelen van Rik) werd ik belachelijk gemaakt dat ik mij baseerde op roddels die Rik door zaakwaarnemers op de mouw lieten spelden.

En nu is het ineens een uitstekend en betrouwbaar journalist met zijn 1,7 miljoen.

Die hij dus ook op zijn mouw heeft laten spelden, of nu ineens niet?
Ah, geen concrete voorbeelden. Oké. Volgens mij valt het ontzettend mee met de mensen die Rik onbetrouwbaar vinden, maar goed, geeft niks hè.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Zo'n transferperiode verbroedert niet echt op dit forum. Het is goed dat we morgen weer kunnen zeiken over tactiek en opstellingen ipv beleid en geld.
Last edited by 11 Tinus on 31 Jan 2023, 22:36, edited 1 time in total.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Kingfisher wrote: 31 Jan 2023, 22:32
Skuddem wrote: 31 Jan 2023, 22:21 Image

Weer een hoop gejank om niks.
Of ja niks, 1.6 miljoen.
En daar komen ze weer als paddenstoelen uit de grond. Gejank, gehuil, negatief…. The usual. Waar waren ze tot dit tweetje van Rik?
Nou nou 1,6 miljoen. Nog teveel voor 4 maanden. Maar is Rik nu wel weer betrouwbaar ineens?
Sorry dat ik niet overal en altijd commentaar lever.

Rik?
Rik is Rik, case closed.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 22:35
trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:33

Komop zeg, lees die 1000 pagina’s transfer window terug. Toen ik een hele post wijdde aan het feit dat er totaal geen lijn zat in de spelers die wij op het oog hadden (gebaseerd op artikelen van Rik) werd ik belachelijk gemaakt dat ik mij baseerde op roddels die Rik door zaakwaarnemers op de mouw lieten spelden.

En nu is het ineens een uitstekend en betrouwbaar journalist met zijn 1,7 miljoen.

Die hij dus ook op zijn mouw heeft laten spelden, of nu ineens niet?
Ah, geen concrete voorbeelden. Oké. Volgens mij valt het ontzettend mee met de mensen die Rik onbetrouwbaar vinden, maar goed, geeft niks hè.
Jezus, wil je nu letterlijk dat ik het in 1000 pagina’s ga terugzoeken? Zielig. Ik noem toch een concreet voorbeeld? Ik had een post over het gebrek aan visie omdat wij van Danjuma naar Januzaj maar Tsychankov en Hazard gingen.

Toen werd overal geroeptoeterd dat ik mij maar dom baseerde op wat er in de media (ED) stond
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

11 Sir Tinus wrote: 31 Jan 2023, 22:36 Zo'n transferperiode verbroedert niet echt op dit forum. Het is goed dat we morgen weer kunnen zijken over tactiek en opstellingen ipv beleid en geld.
Helaas jij niet, want dit is echt een levenslange ban waard.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 31 Jan 2023, 22:33
Grasmat wrote: 31 Jan 2023, 22:32

Nogmaals: wie doen dat allemaal dan?
Komop zeg, lees die 1000 pagina’s transfer window terug. Toen ik een hele post wijdde aan het feit dat er totaal geen lijn zat in de spelers die wij op het oog hadden (gebaseerd op artikelen van Rik) werd ik belachelijk gemaakt dat ik mij baseerde op roddels die Rik door zaakwaarnemers op de mouw lieten spelden.

En nu is het ineens een uitstekend en betrouwbaar journalist met zijn 1,7 miljoen.

Die hij dus ook op zijn mouw heeft laten spelden, of nu ineens niet?
Nee, maar de 3 waar die het eerst over had wel 😉
Post Reply