Hoor je die reacties van ESPN? Konden het niet geloven.Grasmat wrote: ↑31 Jan 2023, 19:55 Het is alleen geen 15 miljoen. Het is 8 miljoen, en 7 miljoen aan bonussen. En de vraag is maar hoe realistisch die bonussen zijn als hij hier nog niet eens uitblinkt, laat staan bij PSG.
Als het 15 miljoen vast was geweest had 99% van de mensen hier hem op de fiets naar Parijs gebracht. Met een mooie strik uiteraard, want daar is Johan wel van.
Johan Bakayoko
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Wat interesseert ons de reactie van ESPN? Je bent verblind door je afkeur jegens Bakayoko.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 19:58Hoor je die reacties van ESPN? Konden het niet geloven.Grasmat wrote: ↑31 Jan 2023, 19:55 Het is alleen geen 15 miljoen. Het is 8 miljoen, en 7 miljoen aan bonussen. En de vraag is maar hoe realistisch die bonussen zijn als hij hier nog niet eens uitblinkt, laat staan bij PSG.
Als het 15 miljoen vast was geweest had 99% van de mensen hier hem op de fiets naar Parijs gebracht. Met een mooie strik uiteraard, want daar is Johan wel van.
- 11 Tinus
- Legende
Ja ik weet het, het is geen 15 miljoen in het handje. Ik vind 8 a 10 miljoen bizar veel.Standbeeld wrote: ↑31 Jan 2023, 19:57Je snapt zelf toch ook wel dat letterlijk niemand een openingsbod accepteert? Het bod was geen 15mln, maar 8 + 7 bonus. Daarnaast zit je op de laatste dag van de deadline en hebben we al de grootste moeite om iemand van kaliber Hazard binnen te halen. Alleen een niet te weigeren bod zou ik (en PSV blijbaar) nu acceptabel vinden. PSG is niet eens met een 2e bod gekomen dus dan houdt het op.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 19:52
Ik hoor al maanden dat we een kutselectie hebben en een jongen die nauwelijks speelt, en als ie speelt door de mand valt, is dan niet te vervangen voor 15 miljoen? Of 10 miljoen. Je moet het eens aan 17 andere clubs in NL vragen of die hem zouden verkopen als ze PSV waren geweest. Ik denk 17 van de 17.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als PSG bakayoko echt graag wilt, leggen ze zo 20 miljoen neer. Is het niet nu, dan wel komende zomer.
-
- Legende
De casus Bakayoko toont maar weer aan hoe snel de meningen over het handelen van PSV kunnen omslaan. Bij de ene transfer is PSV weer de aldi van Europa waar alles in de uitverkoop is. Houdt PSV een keer de poot stijf bij een 19 jarige jongen met langdurig contract, is PSV "knettergek" dat ze het niet doen..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- 11 Tinus
- Legende
Lekker makkelijk. Fofana ligt ook nog langdurig vast en is ook jong en die verkoop je toch ook voor 10 miljoen als er nu een club komt?Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Jan 2023, 20:05 De casus Bakayoko toont maar weer aan hoe snel de meningen over het handelen van PSV kunnen omslaan. Bij de ene transfer is PSV weer de aldi van Europa waar alles in de uitverkoop is. Houdt PSV een keer de poot stijf bij een 19 jarige jongen met langdurig contract, is PSV "knettergek" dat ze het niet doen..
-
- Lid scoutingsteam
Het gaat natuurlijk ook om het soort speler. Ik vind dit een onbegrijpelijke keuze, omdat ik in Bakayoko niks zie waarvan ik denk dat 'ie ooit van waarde gaat worden. Dan 8+7 miljoen weigeren is wat mij betreft koekoek. Terwijl ik had gehoopt dat Gakpo wel wat meer had opgeleverd, maar die lag misschien juist op koers om deze ellende in z'n eentje naar prijzen te schietenJosef Dettelbacher wrote: ↑31 Jan 2023, 20:05 De casus Bakayoko toont maar weer aan hoe snel de meningen over het handelen van PSV kunnen omslaan. Bij de ene transfer is PSV weer de aldi van Europa waar alles in de uitverkoop is. Houdt PSV een keer de poot stijf bij een 19 jarige jongen met langdurig contract, is PSV "knettergek" dat ze het niet doen..
-
- Vaste waarde in elftal
8 miljoen vast (waarvan waarschijnlijk in delen betaald dus niet direct) en 7 miljoen aan bonussen (terwijl de kans klein is dat Johan binnen een paar jaar basis staat bij PSG) is gewoon een te wiebelig bod. Als het 15 direct was geweest, zat Johan nu in Parijs en had Brands uitgelegd dat het niet te weigeren was, zoals ook bij Noni.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ligt er ook aan welke club het is denk ik. Van PSG weet je dat ze lachend terug kunnen komen met een twee keer zo hoog bod, bij wijze van. Dus ik begrijp wel dat PSV dan niet direct hapt op 8+7, omdat je weet dat ze geld als water hebben. Als ze echt graag willen dan verhogen ze wel en het is niet zo dat der Johan in de 1e seizoenshelft een onuitwisbare indruk heeft gemaakt. Zelfs als hij dit doortrekt in de rest van het seizoen kunnen ze alsnog van de zomer terugkomen.Ykhim wrote: ↑31 Jan 2023, 20:09Het gaat natuurlijk ook om het soort speler. Ik vind dit een onbegrijpelijke keuze, omdat ik in Bakayoko niks zie waarvan ik denk dat 'ie ooit van waarde gaat worden. Dan 8+7 miljoen weigeren is wat mij betreft koekoek.Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Jan 2023, 20:05 De casus Bakayoko toont maar weer aan hoe snel de meningen over het handelen van PSV kunnen omslaan. Bij de ene transfer is PSV weer de aldi van Europa waar alles in de uitverkoop is. Houdt PSV een keer de poot stijf bij een 19 jarige jongen met langdurig contract, is PSV "knettergek" dat ze het niet doen..
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Juancho
- Mister PSV
Je kan toch ook 2 dingen proberen te doen?
1. PSG wil hem verhuren, dus laat ze maar vast lappen en dan blijft Johan hier nog een half jaartje
2. PSG heeft toch wel een speler die daar net buiten de basis valt (of eerste 16) en die voor PSV een prima versterking is. Als we dan toch aan het huren zijn.. los dat dan samen netjes op.
1. PSG wil hem verhuren, dus laat ze maar vast lappen en dan blijft Johan hier nog een half jaartje
2. PSG heeft toch wel een speler die daar net buiten de basis valt (of eerste 16) en die voor PSV een prima versterking is. Als we dan toch aan het huren zijn.. los dat dan samen netjes op.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ja, omdat hij (helaas) chronisch geblesseerd lijkt en achter Luuk + Fabio Silva zit.11 Sir Tinus wrote: ↑31 Jan 2023, 20:07Lekker makkelijk. Fofana ligt ook nog langdurig vast en is ook jong en die verkoop je toch ook voor 10 miljoen als er nu een club komt?Josef Dettelbacher wrote: ↑31 Jan 2023, 20:05 De casus Bakayoko toont maar weer aan hoe snel de meningen over het handelen van PSV kunnen omslaan. Bij de ene transfer is PSV weer de aldi van Europa waar alles in de uitverkoop is. Houdt PSV een keer de poot stijf bij een 19 jarige jongen met langdurig contract, is PSV "knettergek" dat ze het niet doen..
-
- Nationale topspeler
Ja maar echt graag Bakayoko willen is toch niet aan de orde. Noem 1 reden waarom ze dat echt graag zouden willen. Zal geboden zijn als investeringsobject.. alsof die serieus minuten bij PSG 1 zou zijn gaan maken...Vanthaman18 wrote: ↑31 Jan 2023, 20:04 Als PSG bakayoko echt graag wilt, leggen ze zo 20 miljoen neer. Is het niet nu, dan wel komende zomer.
- Juancho
- Mister PSV
Had eerlijk gezegd nog wel een laatste niet te weigeren bod verwacht van PSG. Die hoeven als het goed is niet te kijken op 5-10 miljoen meer en natuurlijk hapt PSV dan wel toe als het basisbedrag al 10-12 miljoen is aangevuld met bijv. nog 5 miljoen bonussen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Standbeeld
- Mister PSV
Ze deden hun eerste bod gisteren. Als ze een tweede bod zouden doen dan had ik die wel direct vandaag in de ochtend of middag verwacht om haast in de laatste uren te vermijden. Dus wat dat betreft verbaast het mij niet.
- trouwepsvfan
- Vedette
Dat tweede bod was toch die 8 miljoen vast + 7 aan bonussen? Of was dat het eerste bod?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Ren Höek
- Vedette
PSV heeft hoogstwaarschijnlijk het bod vooral afgewezen omdat een vervanger niet meer ingeschreven kon worden, er mogen in de winter maximaal 3 nieuwe spelers ingeschreven worden en die waren er al (Silva, Hazard en Van Aanholt).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
haha jahaaazeker, die mag dan weer uit de kast. Alleen al hierom moeten ze Johan gewoon iedere week een nieuw contract laten tekenen. Iedere keer een euro meer verdienen ofzo.
Maarre, uit het weigeren van het bod én het willen openbreken van het contract spreekt in ieder geval vol vertrouwen vanuit PSV. Of ze ruiken meer geld, dat kan ook natuurlijk. Hoe dan ook, benieuwd wat de plannen met hem gaan zijn.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Logisch eigenlijk dat ze hem niet voor 8 miljoen verkopen. Kan nog veel en veel beter en is nog zo jong. Een prima back up voor de rechtsbuiten positie en zal nog veel spelen denk ik.
Ja, als het 15 miljoen excl bonussen was dan was ie weg.
Ja, als het 15 miljoen excl bonussen was dan was ie weg.