Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image



Spelers van seizoen 2022/2023 waaronder de verhuurde en gehuurde spelers. Deze zijn meegenomen om te zien waar PSV zich kan versterken.
Positie Speler Contract Opmerkingen
Keeper Walter Benitez 2025
Keeper Joël Drommel 2026
Keeper Kjell Peersman 2026
Keeper Boy Waterman 2024
Linksback Mauro Junior 2025
Linksback Patrick van Aanholt 2023 Gehuurd
Linksback Frederik Oppegard 2025 Verhuurd
Centrale verdediger Olivier Boscagli 2025
Centrale verdediger Armando Obispo 2025
Centrale verdediger Jarrad Branthwaite 2023 Gehuurd
Centrale verdediger André Ramalho 2024
Centrale verdediger Timo Baumgartl 2024 Verhuurd
Rechtsback Jordan Teze 2025
Rechtsback Phillipp Mwene 2024
Rechtsback Shurandy Sambo 2024 Verhuurd
Centrale middenvelder Ibrahim Sangaré 2027
Centrale middenvelder Joey Veerman 2026
Centrale middenvelder Érick Guttiérez 2025
Aanvallende middenvelder Xavi Simons 2027
Aanvallende middenvelder Guus Til 2026
Aanvallende middenvelder Ismael Saibari 2025
Aanvallende middenvelder Richard Ledezma 2024
Linksbuiten Thorgan Hazard 2023 Gehuurd
Rechtsbuiten Johan Bakayoko 2026
Rechtsbuiten Anwar El Ghazi 2025
Rechtsbuiten Savio 2023 Gehuurd
Spits Luuk de Jong 2025
Spits Fabio Silva 2023 Gehuurd
Spits Maximiliano Romero 2024 Verhuurd
Spits Yorbe Vertessen 2025
Last edited by ComeOnPSV on 07 Mar 2023, 09:56, edited 4 times in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt me HEEL sterk dat er niets in de winter bij komt, eerlijk gezegd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 14 Dec 2022, 11:52 Het lijkt me HEEL sterk dat er niets in de winter bij komt, eerlijk gezegd.
Op welke positie verwacht jij versterking(en)? Ik denk dat zolang er niemand vertrekt er niets gebeurt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 14 Dec 2022, 12:00 Op welke positie verwacht jij versterking(en)? Ik denk dat zolang er niemand vertrekt er niets gebeurt.
Brands gaf toch allang aan dat de selectie juist ingekort werd omdat er nu te veel spelers zijn? Dat kon ook verhuur zijn. Lijkt me idd dat, zeker kijkend naar het salarishuis, er eerst spelers weg moeten voor er nieuwe bijkomen.

Het rijtje spelers dat van mij mag uitkijken naar een andere (tijdelijke) nieuwe club is overigens best groot. Zou mooi zijn als je daar nu alvast een deel van kan doorselecteren en in ze zomer part 2 kan uitvoeren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 14 Dec 2022, 11:52 Het lijkt me HEEL sterk dat er niets in de winter bij komt, eerlijk gezegd.
Volgens Brands is dat zo, heb dat fragment zelf ook nog niet gezien, maar hij schijnt het wel te hebben gezegd. Eerst spelers de deur uit, kan verhuur zijn, voordat er nieuwe spelers gehaald zullen worden.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Marco van Ginkel heeft een * achter zijn naam staan?

Een directe verkoop van Max zou ik deze winterperiode acceptabel vinden, mits we hierdoor een klasse rechtsback binnen kunnen hengelen.

Spitspositie zou ik even afwachten, nu Fofana en van Duiven zich aan beginnen te dienen. Hier kunnen we in de zomer ook nog op anticiperen.

Gakpo nu (in stilte) verkopen met een zomers vertrek, zodat je met een duidelijk budget je zomeraankopen kunt voorbereiden.

Oppegård, Ledezma, Saibari, Bakayoko kandidaten voor verhuur.

Dat kan opgevangen worden met doorschuiven van spelers als van de Blaak, van den Heuvel, Babadi, Bars, Fofana en een van Duiven.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

In de zomer wordt het heel interessant omdat PSV al heeft bewezen de afgelopen 2 jaar dat je met een goed plan, een prima budget en een goede voorbereiding snel kunt schakelen op de transfermarkt zodat je al vroeg alles op orde hebt. Ervan uitgaande dag Gakpo tenminste voor 1 juli getransfereerd is en PSV dus voldoende buget heeft, denk ik dat de vervangers van vertrekkende spelers prima zullen zijn. Mijn zorg zit hem vooral in spelers die pas later in het window verkocht worden en de eerste 1 tot 3 spelers wellicht niet meer beschikbaar zijn. Als je kijkt naar Veerman, Benitez, Xavi, Til en Luuk dan zie je dat PSV heel daadkrachtig kan zijn en dan ook goede spelers haalt.

PSV gaat mijn inziens geen 5e CV kopen zonder dat er 1 van de eerste 4 verkocht wordt. Ik geloof ook niet dat ze een linksback gaan kopen zolang Max/Mwene/Mauro nog hier zijn en ik geloof ook niet dat ze flink investeren in een back-up voor Luuk. Toch zijn het allemaal wel broodnodige versterkingen maar dat is het lot van een club als PSV.

De vacatures die 100% ingevuld worden is een rechtsback (Hoever vertrekt), Sangaré en Gakpo en de rest pas als er iemand weg gaat verwacht ik. Waarbij ik ervan uit ga dat Gakpo en Sangaré echt heel snel verkocht worden.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 14 Dec 2022, 13:47 Marco van Ginkel heeft een * achter zijn naam staan?
Zijn contract loopt af in 2023.
Ben heel benieuwd wat PSV ermee gaat doen.
Grootverdiener in de selectie.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik wil niet vervelend doen maar kunnen we eerst nog even op het aankomende transferwindow focusen?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Dicht tot na de winterwindow.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Op naar een mooie 2023 zomerwindow.

al morgen de openingspost aanpassen met contractduren, jeugd, etc. Etc. Zodat duidelijk is wat er allemaal kan gaan spelen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Gaat toch weer helemaal niks worden. Kut Marcel, kut Earnest.

(Bewaarpost. Hier naar terug te verwijzen op 1 september 0.00 uur)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Wauw wat een topwindow wordt dit. Alle gaten perfect zijn straks goed opgevuld en ze weten echt wel een paar toppers met potentie te strikken! Alle vertrouwen in Earnest en Marcel!

(Bewaarpost. Hier naar terug te verwijzen op 1 september 0.00 uur)
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Goed..
Schijnbaar moet dit dan het window worden waarin we gaan knallen en de toekomst van PSV veilig moeten gaan stellen aangezien we volgend seizoen minimaal 2e moeten worden..
Ik heb hoge verwachtingen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou wel op een goede afloop willen vertrouwen, maar de visie bij onze TD is Earnie.

Image
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Wat vinden jullie van het beleid? ;)
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Genoeg te doen voor Earnie.

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman

Teze
Ramalho
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene

Sangare
Gutierrez
Veerman
Saibari
Ledezma
Til

Bakayoko
El Ghazi
De Jong
Simons


Gehuurd

Branthwaite
Savio
Silva
Van Aanholt
Hazard


Verhuurd

Baumgartl
Romero
Sambo
Vertessen
Oppegard
Max
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 01 Feb 2023, 07:18 Genoeg te doen voor Earnie.

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman

Teze
Ramalho
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene

Sangare
Gutierrez
Veerman
Saibari
Ledezma
Til

Bakayoko
El Ghazi
De Jong
Simons


Gehuurd

Branthwaite
Savio
Silva
Van Aanholt
Hazard


Verhuurd

Baumgartl
Romero
Sambo
Vertessen
Oppegard
Max
Als ik dit lijstje bekijk dan mogen er genoeg afvloeien..
Aan de andere kant mag er dan een leger aan spelers bijkomen..
Minimaal 6 versterkingen en ik sluit niet uit dat het 10+ gaan worden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 01 Feb 2023, 07:35
Aan de andere kant mag er dan een leger aan spelers bijkomen..
Leger? Geen zorgen, de overheid steunt en betaalt dat. Zowel in middelen als materialen. Van ons geld.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 01 Feb 2023, 07:43
milansandro wrote: 01 Feb 2023, 07:35
Aan de andere kant mag er dan een leger aan spelers bijkomen..
Van ons geld.
In jouw salarisschaal betaal je toch nauwelijks belasting? :P
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is iig voor al die mooie plaatjes vooraf al duidelijk dat spelers die rond of boven de 10 miljoen zitten niet gaan komen. Dus ik zou daar vooral rekening mee houden met je hoop en verwachtingen. Net zoals de hele hoge salarissen en/of teken bonussen. Gaat PSV niet meer aan beginnen voorlopig.

Dus het focusgebied zullen wel spelers van categorie Ramalho/Veerman/Sangare/Til zijn. Even grof gezegd tot max een miljoen of 7-8. Ik ben dus vooral heel benieuwd hoe die grote schoonmaak en het opbouw proces gaat passen in het financiële plaatje.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 01 Feb 2023, 09:59 Het is iig voor al die mooie plaatjes vooraf al duidelijk dat spelers die rond of boven de 10 miljoen zitten niet gaan komen. Dus ik zou daar vooral rekening mee houden met je hoop en verwachtingen. Net zoals de hele hoge salarissen en/of teken bonussen. Gaat PSV niet meer aan beginnen voorlopig.

Dus het focusgebied zullen wel spelers van categorie Ramalho/Veerman/Sangare/Til zijn. Even grof gezegd tot max een miljoen of 7-8. Ik ben dus vooral heel benieuwd hoe die grote schoonmaak en het opbouw proces gaat passen in het financiële plaatje.
Het grootste succes heeft PSV ook gehad met aankopen in de laatste categorie. Ze zijn nogal ongelukkig geweest met aankopen van 10 miljoen+.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop vooral dat in de verdediging eindelijk een keer goed doorgeselecteerd gaat worden.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het proces van het terugbrengen van salaris- en afschrijvingslasten was deze zomer (afschrijvingslasten nog iets eerder) al ingezet. Deze winter is volgende stap gezet en komende zomer moet dat verder worden ingezet met de definitieve afscheid van spelers als Max, (die optie gaat pas in als Max een x-aantal wedstrijden heeft gespeeld stond in VI) Baumgartl en Romero. Sangaré zal komen te vervallen omdat die zonder ernstige blessure zeer waarschijnlijk een transfer gaat maken wat zowel voor de club als speler dan een mooi moment en wenselijk is. Het zal PSV meteen de rust geven voor het seizoen 23-24 al is zijn verkoop alleen waarschijnlijk nog niet voldoenden. Maar dan ben je al wel zo'n eind en ik verwacht verder nog wel meer verkopen.

De verkoop van Madueke en de ruimte die is/zal worden gecreëerd zal Stewart de ruimte moeten gaan geven om de selectie van een kwaliteitsimpuls te gaan voorzien en tevens ook ruimte moet gaan bieden nu echt eens te gaan investeren in een aantal spelers die van onderaf de stap kunnen gaan maken de komende jaren. Brands gaf, ik weet niet precies meer waar, aan dat die 10+ miljoen er alleen nog komen als alle seinen op groen staan en iedereen het er unaniem over eens is. Op zich goed, want als je dan buiten je bandbreedte gaat dan heb je daar als het goed is met meerdere mensen kritisch naar gekeken of het verantwoord is. Tevens zie je aan een Feyenoord dat ze exclusief Zerrouki in totaal ook doodleuk ca. 40 miljoen hebben geïnvesteerd zonder 10+ aankopen te hebben gedaan.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Massimo[/mention]
Brands gaf, ik weet niet precies meer waar, aan dat die 10+ miljoen er alleen nog komen als alle seinen op groen staan en iedereen het er unaniem over eens is.
Ik vind dit eigenlijk een beetje een lul verhaal van Marcel. Alsof PSV nu hele grote transfers doet terwijl er dus personen uit de driehoek trainer/directie/RvC het er niet mee eens zijn. de Jong heeft ook wel eens in een interview aangegeven dat iedereen onboard moet zijn. Dus nogmaals, beetje een populaire uitspraak van Marcel. Er zit sowieso altijd een RvC nog tussen. Dan valt Marcel nu dus eigenlijk indirect de RvC aan :mrgreen:

Het probleem zit natuurlijk bij zulke grote transfers veel dieper. Je kan er allemaal wel een klap op geven maar als de beoordeling van zo'n speler niet klopt gaat er natuurlijk in het proces daarvoor al te veel mis. Ik had graag gezien dat Brands daar eens de analyses op los laat. Onder zijn leiding is bijv. ook El G gekomen. Wat mij betreft nou net een speler die PSV niet meer moet halen.
Last edited by Juancho on 01 Feb 2023, 10:58, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply