Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
Cas
Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 26 Jan 2023, 12:38 Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
100 mil of oprotten chelsea
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 26 Jan 2023, 12:38 Zie Chelsea nog wel langskomen van Sangare indien ze Moises Caicedo niet kunnen krijgen. In de zomerwindow kwamen ze ook al last minute langs voor 'm ..
Meteen verkopen dan! We hebben nog genoeg tijd voor een vervanger.
DC_PSV
Vedette

Cas wrote: 26 Jan 2023, 12:39
100 mil of oprotten chelsea
Er zullen vast afspraken zijn gemaakt door JdJ omdat in de zomer een transfer werd geblokkeerd..
#simplythebest
Galactico
Meervoudig international

Ook al zakte hij tegen Emmen door de moeder der ondergrenzen, nooit verkopen nu. Dan zakken we echt af naar top rechterrijtje.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Galactico wrote: 26 Jan 2023, 12:42 Ook al zakte hij tegen Emmen door de moeder der ondergrenzen, nooit verkopen nu. Dan zakken we echt af naar top rechterrijtje.
Kunstgras. In Ivoorkust groeit nog niet eens normaal gras, wat denk je dat Mr. Gadget moet hebben gedacht toen hij het kunstgras zag. Kwam er gewoon helemaal niet op uit de voeten.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

6e plek in een mooi lijstje, waarbij de top 5 aanzienlijk duurder zal zijn. Verwacht dat hij in de zomer snel de stap gaat maken
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Vond het fijn om te zien dat ie zich alvast aan het warmspelen was voor volgende week.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zat er iets beter in, maar ik denk dat de weerstand gewoon te weinig is. Het is een laconieke speler die op en top geconcentreerd moet zijn. As zomer verkopen voor die 37 miljoen. Ik zou Zerrouki halen.
Juancho
Mister PSV

Ik begreep dat hij nog altijd lastig kon communiceren (in NL en Eng?) en dat hij daarom ook nog niet echt lekker de boel kan aansturen. Jammer, want hij zou ook in dat opzicht de leider kunnen en moeten zijn centraal op het middenveld. Die de boel bij elkaar houdt, linies korter houdt, andere spelers aanstuurt en neerzet. Dat zou een mooie laatste ontwikkeling zijn, waar Ruudje eerder al eens op wees. Maar dat zie ik iig nog niet echt gebeuren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DC_PSV
Vedette

Had een hele sterke actie bij de 1-0 maar zat daarna steeds mis en werd steeds makkelijk weggetrokken uit het midden door GAE. Als het team compact staat met Guti naast hem komt hij in zn kracht, met Veerman naast zich weet hij niet de ruimtes te bespelen. Hij zou perfect bij een Spurs of Newcastle passen als 1 van de 2 verdedigende middenvelders.
#simplythebest
Hatseflats
Vedette

RIO wrote: 29 Jan 2023, 03:09 Zat er iets beter in, maar ik denk dat de weerstand gewoon te weinig is. Het is een laconieke speler die op en top geconcentreerd moet zijn. As zomer verkopen voor die 37 miljoen. Ik zou Zerrouki halen.
Zou je serieus Sangare in willen ruilen voor Zerrouki? Damn...
MaartenV
Nationale topspeler

DC_PSV wrote: 29 Jan 2023, 19:22 Had een hele sterke actie bij de 1-0 maar zat daarna steeds mis en werd steeds makkelijk weggetrokken uit het midden door GAE. Als het team compact staat met Guti naast hem komt hij in zn kracht, met Veerman naast zich weet hij niet de ruimtes te bespelen. Hij zou perfect bij een Spurs of Newcastle passen als 1 van de 2 verdedigende middenvelders.
Goede balverovering bij de 1-0.. maar kijk maar even wat hij de 20 sec voor die balverovering doet. Wat mij betreft typisch Sangare... in de ruimte staan, ogen op de bal, terwijl zijn directe tegenstander bij hem kan weglopen uit zijn rug.Zoveel momenten in een wedstrijd dat hij niet bij een tegenstander staat terwijl die in balbezit zijn op onze helft. Staat hij zone te dekken terwijl er 20 meter verderop iemand vogelvrij staat. Scannen ? Nope.

Een glasbak op bepaalde gebieden..duels... lichaamsschijnbewegingen.. maar op andere gebieden flinke tekortkomingen .
Heruone
Lid scoutingsteam

RIO wrote: 29 Jan 2023, 03:09 Zat er iets beter in, maar ik denk dat de weerstand gewoon te weinig is. Het is een laconieke speler die op en top geconcentreerd moet zijn. As zomer verkopen voor die 37 miljoen. Ik zou Zerrouki halen.
In alle toppers was Sangare onze beste speler. Tegen Milan, tegen Feyenoord, tegen Monaco, tegen Ajax. Dan voetbalt hij zo goed en is elke bal zo loepzuiver. Maar inderdaad, de rest van de wedstrijden lijkt wel alsof hij het op 70% doet en niet helemaal volledig gefocust. Ik denk oprecht dat hij naar een topclub in de PL kan als basisspeler en daar kan uitblinken. Zo goed is hij wel. Hij heeft inderdaad gewoon meer weerstand nodig.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Rikkert1234
Vedette

Ik vond Zerrouki tegen Feyenoord vandaag echt niet zo goed. Ik zou wel snappen als we hem als opvolger voor Sangare zouden halen en daarmee geld zouden steken in nieuwe aanvallers
RIO
Legende

Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 19:28
Niet omdat ik hem niet goed vind, ik denk dat ie uitgeleerd is hier helaas.
Armada
Internationale topspeler

Heruone wrote: 29 Jan 2023, 21:08
In alle toppers was Sangare onze beste speler. Tegen Milan, tegen Feyenoord, tegen Monaco, tegen Ajax. Dan voetbalt hij zo goed en is elke bal zo loepzuiver. Maar inderdaad, de rest van de wedstrijden lijkt wel alsof hij het op 70% doet en niet helemaal volledig gefocust. Ik denk oprecht dat hij naar een topclub in de PL kan als basisspeler en daar kan uitblinken. Zo goed is hij wel. Hij heeft inderdaad gewoon meer weerstand nodig.
Met teveel tijd en ruimte gaat hij te veel nadenken en speelt hij minder op gevoel.
ShovingNE2
Site Admin

Ik ben pas gerust als het transferwindow dicht is. Het geld klotst in de PL zo hoog tegen de plinten op dat ze hem zo maar kunnen halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende

RIO wrote: 29 Jan 2023, 23:38
Hatseflats wrote: 29 Jan 2023, 19:28

Niet omdat ik hem niet goed vind, ik denk dat ie uitgeleerd is hier helaas.
Lekker boeiend of iemand uitgeleerd is, dat was Messi ook bij Barcelona. We zijn geen onderwijsinstelling. Ben altijd voor het behouden van je beste speler indien mogelijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende

Het gaat er niet om of het boeiend is of niet. Als er een club 37 miljoen wilt betalen voor hem dan moet je hem verkopen.
Heruone
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 30 Jan 2023, 07:45 Ik ben pas gerust als het transferwindow dicht is. Het geld klotst in de PL zo hoog tegen de plinten op dat ze hem zo maar kunnen halen.
Chelsea is helemaal gek. Maar dit speelt ook mee momenteel:

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DonyellMalen
Legende

Pfoeh, moet er niet aan denken dat we vandaag of morgen nog een megabod uit Engeland krijgen voor Sangare.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Chelsea kwam ook op de laatste dag in augustus, PSV verkoopt alles wat duur in de boeken staat dus ik zie het wel gebeuren. En heel eerlijk.... als er 1 transfer is die ons financieel geweldig helpt maar sportief niet zoveel kost is het Sangaré omdat we met Veerman/Guti basiswaardige spelers in huis hebben. Je krijgt niet enkel het geld voor Sangaré maar de waarde van Veerman zal niet verder zakken/of juist stijgen.

Sangaré is natuurlijk een topspeler die we het liefste behouden maar als je schoon schip wil maken is dit een verstandige verkoop tegen de juiste prijs.
Standbeeld
Mister PSV

Hij kijkt wat bleekjes op de afbeelding in Google, of niet?
Image
TomPSV
Legende

Viel me vandaag echt ontzettend tegen. Moet toch echt opstaan in dit soort potjes.
Post Reply