Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 05 Feb 2023, 13:34 Aftasten? Feyenoord gaat er hoe dan ook vol op klappen. Gokken op een tweede helft is dan zeer riskant. Wie weet sta je dan al (dik) achter
Ja als de spelers deze instelling hebben begrijp ik wel dat we daar altijd moeite hebben...
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Het blijft bijzonder hoe van Nistelrooy met de opstelling blijft goochelen. Hoe moeilijk is het om je beste spelers in een ploeg te zetten. Sangare, Guti, Veerman en Simons moeten altijd spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Dat erop klappen vind ik echt zo'n enorme dooddoener. Hoog drukken zetten, afjagen en veel energie in een wedstrijd stoppen is leuk maar ik mag toch hopen dat PSV ook aan het voetballende gedeelte heeft gedacht. Dit is hetzelfde team dat tegen GAE uitstekend begon waarbij de rol van Til opvallend is en Xavi en Veerman kunnen shinen. Zelfs El Ghazi is dan op rechts heel bruikbaar vandaag.

Toch had ik Guti ipv Til en Hazard ipv El Ghazi gedaan. Maar dat is geen reden om Ruud compleet af te fakkelen want het zijn keuzes die bij een topclub als PSV horen. Zolang ze de andere kant op niet zijn uit te leggen is het verdedigbaar. Het eindexamen voor Sangaré en Veerman als koppeltje en de laatste kans voor El Ghazi als basisspeler.

Wat ik veel belangrijker vind is hoe Ruud gaat reageren als het niet loopt. Met Ramalho Guti en Hazard valt er veel te repareren maar niet pas in de 70e min als het fout gaat.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18

Natuurlijk ga ik ervan uit dat de trainer tactisch weer gaat falen en dat PSV hem op basis van inzet gaat helpen. Maar om eerlijk te zijn heb ik het artikel van Heruone nog niet gelezen, dus ik onthoud mij van zinnig commentaar.
SNDR87
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:23

Ben inmiddels een beetje klaar met onze coach.. Ramalho en Guti horen dit soort wedstrijden altijd te spelen, zorgen voor dat beetje extra gif en nu komt van Nistelrooij weer aan met Obispo, Teze en Til. Start gewoon met van Aanholt op links en Mwene op rechts.

Als we vandaag weer verliezen dan wordt het echt tijd om als directie met van Nistelrooij om de tafel te gaan zitten of iets te wijzigen in de technische staf. De invloed van Rutten en Ooijer snap ik oprecht niet en van Nistelrooij blijft ook wekelijks aankloten met de opstelling..

Toon eens ballen en start met Fabio Silva en gebruik Luuk als pinchitter in de tweede helft. Nu start je met twee zeer beperkte voetballers Luuk en Guus in de basis en heb je weer een erg onzekere verdediging. Je weet van te voren al dat Feyenoord er volop gaat knallen en dat PSV gelijk onder druk komt te staan en vaak overlopen zal worden met deze opstelling...

Laten we hopen dat ik er volledig naast zit maar zie het somber in
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Oh..
Dus Hazard en PvA kunnen wel een helft spelen maar geen 90 minuten..
Waarom begin je dus er niet mee?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
SNDR87
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:23

Logisch toch? Beter eerste helft met spelers starten die al ingespeeld zijn op elkaar en dan tweede helft Hazard erin en eventueel van Aanholt na 60 minuten voor Obispo of Mwene. Tweede helft is er vaak ook meer ruimte dus ideal om dan hun beide in te laten vallen
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

SNDR87 wrote: 05 Feb 2023, 14:17 Logisch toch? Beter eerste helft met spelers starten die al ingespeeld zijn op elkaar en dan tweede helft Hazard erin en eventueel van Aanholt na 60 minuten voor Obispo of Mwene. Tweede helft is er vaak ook meer ruimte dus ideal om dan hun beide in te laten vallen
Logisch voor mij zou zijn dat we starten met Hazard en van Aanholt en eventueel Silva die vers bloed brengen..
Maar ik kan jou denkwijze ook wel begrijpen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Nou Ruud, benieuwd hoe je dit gaat aanpakken. Want zo gaat het sowieso niet goed. Met Bakayoko en Til met heel op zak en matig spel... Zou een wissel niet zo gek zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Deze coach durft geen impopulaire maatregelen te nemen. Hij Durft baka er nu niet uit te halen omdat ie is ingevallen in de 15e minuut. Echt een schande.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Totaal ongeschikt deze man. Heel snel afscheid nemen. Heel jammer, maar echt een ongekend beroerde trainer
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 05 Feb 2023, 15:59 Deze coach durft geen impopulaire maatregelen te nemen. Hij Durft baka er nu niet uit te halen omdat ie is ingevallen in de 15e minuut. Echt een schande.
Dus...
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 05 Feb 2023, 16:05
trouwepsvfan wrote: 05 Feb 2023, 15:59 Deze coach durft geen impopulaire maatregelen te nemen. Hij Durft baka er nu niet uit te halen omdat ie is ingevallen in de 15e minuut. Echt een schande.
Dus...
Dat was natuurlijk alleen maar vanwege de rode kaart omdat hij toen wel een aanvaller voor een verdediger moest wisselen natuurlijk
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Even tegen de lawine van kritiek in: hoeveel trainers hebben tweemaal in een seizoen van Feyenoord gewonnen?

Edit: Wacht deze trek ik in :L
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 05 Feb 2023, 16:09
Standbeeld wrote: 05 Feb 2023, 16:05
Dus...
Dat was natuurlijk alleen maar vanwege de rode kaart omdat hij toen wel een aanvaller voor een verdediger moest wisselen natuurlijk
Hij kon ook Xavi eruit halen aangezien die op is.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Och Benitez. Pak je alles en laat je deze gaan.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Feb 2023, 16:32 Och Benitez. Pak je alles en laat je deze gaan.
Hoe de fuck geef je hier Benitez de schuld van!?
Stoken om te stoken ofzo?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Hatseflats wrote: 05 Feb 2023, 16:38
Eindhovenvoetbal wrote: 05 Feb 2023, 16:32 Och Benitez. Pak je alles en laat je deze gaan.
Hoe de fuck geef je hier Benitez de schuld van!?
Stoken om te stoken ofzo?
Ik vind Benitez een topkeeper. Maar vond deze bal niet bepaald onhoudbaar nee. Maar Benitez zijn schuld? Nee, die man heeft 4 goals voorkomen. De schuld ligt bij Makkelie en misschien Obispo, al vond ik het amper geel.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Luuk wisselen was wel dom imo. Juist met 10 man heb je iemand voorin nodig die de bal vast kan houden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Lol, de overtreding van Obispo amper geel vinden :lol:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Sensation wrote: 05 Feb 2023, 16:40 Luuk wisselen was wel dom imo. Juist met 10 man heb je iemand voorin nodig die de bal vast kan houden.
Luuk een bal vasthouden? :lol:
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Feb 2023, 16:39
Hatseflats wrote: 05 Feb 2023, 16:38

Hoe de fuck geef je hier Benitez de schuld van!?
Stoken om te stoken ofzo?
Ik vind Benitez een topkeeper. Maar vond deze bal niet bepaald onhoudbaar nee. Maar Benitez zijn schuld? Nee, die man heeft 4 goals voorkomen. De schuld ligt bij Makkelie en misschien Obispo, al vond ik het amper geel.
Benitez heeft er 5 zekere ballen uitgehaald, klasse.
#simplythebest
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Ardbeg wrote: 05 Feb 2023, 16:40 Lol, de overtreding van Obispo amper geel vinden :lol:
Bekijk hem eens op normale snelheid. Totaal geen intensiteit.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Hatseflats wrote: 05 Feb 2023, 16:40
Sensation wrote: 05 Feb 2023, 16:40 Luuk wisselen was wel dom imo. Juist met 10 man heb je iemand voorin nodig die de bal vast kan houden.
Luuk een bal vasthouden? :lol:
Gekeken vandaag? :lol:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Domme opstelling, domme wissels, heel matig spel en punt verlies. Whats new.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply