Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag je eens af hoe een weliswaar bewezen trainer die qua persoonlijkheid best bij PSV zou passen op topniveau zou functioneren met de opgelegde prestatietaak om 1x per 2-3 jaar kampioen te worden en verder ieder jaar Europees de poulefase te overleven? Dat weet je bij Jans niet, dat weet je bij RvN niet, maar de laatstgenoemde heeft dat als speler iig ruimschoots meegemaakt. We moeten af van de notie dat dat laatste een goede voorwaarde is. Maar dan weet je helemaal niets meer zeker. En dat kan niet, je hebt enige houvast nodig, dan maar zoiets. Voetbal=gekkenwerk + er-gaat-veel-te-veel-geld-in-om. Maar dat weten we allemaal wel, 🤫 tegen de bestuurders hè? Wat wil ik nu eigenlijk met dit gezever vertellen? Niks, eigenlijk helemaal niks :wall:
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 26 Jan 2023, 16:38 Vraag je eens af hoe een weliswaar bewezen trainer die qua persoonlijkheid best bij PSV zou passen op topniveau zou functioneren met de opgelegde prestatietaak om 1x per 2-3 jaar kampioen te worden en verder ieder jaar Europees de poulefase te overleven? Dat weet je bij Jans niet, dat weet je bij RvN niet, maar de laatstgenoemde heeft dat als speler iig ruimschoots meegemaakt. We moeten af van de notie dat dat laatste een goede voorwaarde is. Maar dan weet je helemaal niets meer zeker. En dat kan niet, je hebt enige houvast nodig, dan maar zoiets. Voetbal=gekkenwerk + er-gaat-veel-te-veel-geld-in-om. Maar dat weten we allemaal wel, 🤫 tegen de bestuurders hè? Wat wil ik nu eigenlijk met dit gezever vertellen? Niks, eigenlijk helemaal niks :wall:
We zijn er voor je.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skuddem wrote: 26 Jan 2023, 16:43
psvgouda wrote: 26 Jan 2023, 16:38 Vraag je eens af hoe een weliswaar bewezen trainer die qua persoonlijkheid best bij PSV zou passen op topniveau zou functioneren met de opgelegde prestatietaak om 1x per 2-3 jaar kampioen te worden en verder ieder jaar Europees de poulefase te overleven? Dat weet je bij Jans niet, dat weet je bij RvN niet, maar de laatstgenoemde heeft dat als speler iig ruimschoots meegemaakt. We moeten af van de notie dat dat laatste een goede voorwaarde is. Maar dan weet je helemaal niets meer zeker. En dat kan niet, je hebt enige houvast nodig, dan maar zoiets. Voetbal=gekkenwerk + er-gaat-veel-te-veel-geld-in-om. Maar dat weten we allemaal wel, 🤫 tegen de bestuurders hè? Wat wil ik nu eigenlijk met dit gezever vertellen? Niks, eigenlijk helemaal niks :wall:
We zijn er voor je.
Fijn man, ik wist het wel :lover:
User avatar
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal
Posts: 506
Joined: 14 Mar 2021, 17:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met de komst van Stewart verwacht ik niet dat Ruud op de schopstoel zal zitten. Maar mocht er toch een opvolger nodig zijn, dan zou ik Wim Jonk wel eens willen proberen. Heerlijke nuchtere intelligente kerel met een goede voetbalvisie en inmiddels veel ervaring, ook als coach. Was een paar jaar geleden al mijn topkandidaat.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vrees dat een vertrek van Ruud uiteindelijk onvermijdbaar is, wellicht zelfs cruciaal voor de toekomst van de club. Spelers worden onder Ruud tot dusver niet beter. Zelfs als Stewart goede inkomende transfers gaat doen en het nodige talent binnenhaalt, is het voor het creëren van transferwaarde belangrijk dat deze spelers in een werkend systeem spelen en daarin goed presteren. Anders snijd je jezelf in de vingers. Dit is iets wat ik nu totaal nog niet zie. Gezien alle geruchten rondom de financiële situatie van de club, zonder hierin door te slaan, kunnen we ons niet nog een serie "missers" permitteren waarbij geen waarde gecreëerd wordt. Dus het is niet onbelangrijk om tijdig de conclusie te trekken dat RvN het niet gaat redden, maar misschien nog wel crucialer wie het dan overneemt.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vrees hetzelfde. Ajax durft het wel..
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En we kunnen Peter Bosz wegstrepen als opvolger voor Ruud nu.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een ontslag gaat dit echt niet oppassen. Een nieuwe trainer gaat niet opeens wel de kansen verzilveren.
#simplythebest
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 26 Jan 2023, 09:44
Heruone wrote: 26 Jan 2023, 09:40 Als we ooit Ron Jans zouden aanstellen, dan is het wmb echt klaar hoor. Dan kunnen we net zo goed pietertje van de lokale kidsclub voor de groep zetten.
Op basis waarvan vind jij hem zo ongeschikt? Ik ben zeker geen geweldige kenner of enorm fan van hem hoor.
Bij Groningen heeft hij toen wel echt het maximale eruit gehaald, bij Zwolle ook en nu bij Twente doet hij het weer heel erg goed.
Ik vind hem het voorbeeld van een typische Nederlandse trainer die altijd aanvallend voetbal, positiespel en zogenaamde Hollandse School wilt spelen. Maar stiekem is zijn positiespel echt niet zo heel goed en vind ik moderne kenmerken in zijn speelstijl ook wel ontbreken. Ik vind Twente echt niet per se een geweldig elftal namelijk. Ze spelen ontzettend vaak de lange bal (vrij opportunistisch) en proberen vanuit daar tweede ballen te winnen etc. Laten we daarnaast niet vergeten dat hij bij Twente een ongelofelijk goede en brede selectie heeft, eentje die niet eens minderwaardig is dan die van AZ. En dat hij die ook altijd bij zijn andere clubs heeft gehad. O.a. bij Heerenveen een voorhoede met Djuricic, Narsing, El Assaidi en Dost. Bij PEC had hij ook fijne en goede spelers zoals Thomas, Mokotjo, Saymak en een Necid die niet op dat niveau thuis hoorde.

Ik vind Jans verder wel een toffe gast. Ik denk oprecht dat het een mensenmens is (ik weet even niet hoe ik het anders moet uitdrukken) en dat hij heel goed is in de omgang met spelers. Ook met Zerrouki en zijn transfer bij Feyenoord vind ik daarin karakteriserend. Ik denk dat Jans in staat is om vrijwel elke speler onder zijn hoede vertrouwen te geven. Ik denk dat Jans als assistent trainer oprecht geen gekke move zou zijn daarom.

Maar hoofdtrainer bij een topclub? Nee, ik denk niet dat hij daarvoor geschikt is. Er is denk ik ook wel een reden dat hij, ondanks al die goede prestaties die jij hier noemt, nooit opgepikt is door een topclub of subtopper in Nederland zoals een AZ.
Jwoeloe wrote: 26 Jan 2023, 23:47 Ik vrees dat een vertrek van Ruud uiteindelijk onvermijdbaar is, wellicht zelfs cruciaal voor de toekomst van de club. Spelers worden onder Ruud tot dusver niet beter. Zelfs als Stewart goede inkomende transfers gaat doen en het nodige talent binnenhaalt, is het voor het creëren van transferwaarde belangrijk dat deze spelers in een werkend systeem spelen en daarin goed presteren. Anders snijd je jezelf in de vingers. Dit is iets wat ik nu totaal nog niet zie. Gezien alle geruchten rondom de financiële situatie van de club, zonder hierin door te slaan, kunnen we ons niet nog een serie "missers" permitteren waarbij geen waarde gecreëerd wordt. Dus het is niet onbelangrijk om tijdig de conclusie te trekken dat RvN het niet gaat redden, maar misschien nog wel crucialer wie het dan overneemt.
Mee eens, maar ook vooral omdat de komend jaar cruciaal is mbt de CL tickets. Dan moet je erbij zitten. Ik denk dat het interview van Brands na de window veelzeggend gaat zijn voor wat de perceptie is over hem binnen de bestuurskamers. En ik zou ook niet verbaasd zijn als deze crisis nog een paar wedstrijden doorgaat, dan Ruud zelf wellicht de handdoek in de ring gooit. [mention]Makaveli[/mention] reageerde toevallig eergister op mij volgens mij daarop betreffende dit met dat hij de kans klein achtte dat Brands hem inderdaad eruit mietert. Ik acht die situatie momenteel ook nog niet aannemelijk, maar het feit is wel dat PSV momenteel in een (grote) sportieve crisis zit. En dat PSV echt nog wel flink lager kan zakken daarin en dat de komende weken potentieel alle ingrediënten daarvoor aanwezig heeft met Feyenoord en Utrecht uit, Twente thuis en een Europa league tweeluik tegen een crisis verkerende maar toch lepe ploeg Sevilla.

Maar goed, dat is puur speculatief. Nogmaals hoop ik dat er een paar aankopen komen en dat de boel omgedraaid wordt. Heb er alleen een hard hoofd in.
DC_PSV wrote: 27 Jan 2023, 00:09 Een ontslag gaat dit echt niet oppassen. Een nieuwe trainer gaat niet opeens wel de kansen verzilveren.
Het draait niet om het kansen verzilveren. Het draait erom dat er meer en grotere kansen gecreëerd worden, terwijl men anderzijds minder tegen krijgt. Dat er een rode draad in het spel komt met duidelijke spelprincipes, een lijn, zodat PSV op een sustainbare manier structureel wedstrijden kan winnen. En dat er zichtbaar en duidelijk (jonge) spelers ontwikkeld worden, zowel kwalitatief als tactisch. Al die facetten ontbreken momenteel. Het blijven wijzen naar die 3 a 4 kansen tegen Emmen in de 1e helft (die echt niet zo extreem groot waren) of naar die wedstrijd van Fortuna is gewoon het probleem willen negeren. Hetgeen wat los staat van een mening, laat dat duidelijk zijn. Maar momenteel tonen echt letterlijk alle data aan, zie ook die chart van [mention]Makaveli[/mention], dat het probleem niet in het verzilveren van kansen zit, maar vooral het (meer) creëren van (grotere) kansen en het minder tegenkrijgen daarvan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tijn wrote: 26 Jan 2023, 14:57
11 Sir Tinus wrote: 26 Jan 2023, 13:18 Ik merk wel echt 2 grote stromingen hier in dit topic. Een groep die visie wil en dan een trainer wil aanstellen die bij de visie (en TD) past en een groep die willekeurige trainers noemt die tenminste ooit ergens goed hebben gepresteerd met welk profiel dan ook. Als Cocu nu vrij zou zijn geweest en hij zou samen met Bosz één van de twee kanshebbers zijn dan verlengen we het probleem wat we nu al hebben. Namelijk geloven dat er maar 2 soorten trainers zijn; goede en slechte. Als je nu voor Jans zou gaan kun je net zo goed dobbelen en hopen dat alles goed valt.

De markt om trainers uit te kiezen is niet perse groter geworden in een jaar tijd dus mocht je nu een nieuwe trainer zoeken kom je in een vergelijkbaar landschap waarbij het Brands vorig jaar ook al niet lukte (ism John/Gebrands). Ga je nu straks in februari roepen dat we de resetknop in gaan drukken en dat we een nieuwe TD aanstellen die de taak krijgt om aanvallend voetbal te spelen zoals bv Bosz dat doet en daar de spelers voor gaat zoeken met de gevulde beurs en het herstelde huishoudboekje dan zou je prima voor Bosz kunnen gaan. Maar ik geloof niet dat PSV met die visie bezig is.
In hoofdlijnen ben ik het met je eens. Volgens mij is dat precies wat er de laatste jaren ontbreekt, het inzicht in waarom een trainer een goede trainer is.
Van Bommel werd door Gebrands overgewaardeerd o.b.v. zijn verleden als voetballer en zijn manier van zichzelf presenteren lijkt het.
Van Nistelrooij heeft ook niet alle competenties van een goede trainer en dat lijkt door Brands/Gebrands ook niet goed gesignaleerd, want op het gebied van met name tactisch inzicht lijkt er geen enkele interventie te zijn om hem hierbij te verbeteren. Hij lijkt het zelf niet te zien (getuige ook zijn interviews na de wedstrijden) of kan het totaal niet overbrengen. Is dit wel gesignaleerd door PSV tijdens zijn opleidingstraject of is het doe maar ervaring op en je bent er wel klaar voor, want daar lijkt het sterk op.

Echter begrijp ik nog steeds niet goed waarom Jans een keuze zou zijn waarbij je net zo goed kan dobbelen.
Hij heeft bij 3 clubs in NL met mooi voetbal bewezen goede resultaten te kunnen halen. Waarom zou hij niet in een goede visie kunnen passen over waar je met de club heen wil?
Welke competenties mist hij volgens jou dan om een goede trainer voor PSV te zijn?
Gerbrands zei ooit: je hebt 2 soorten trainers: goede en slechte. Zelden een dommere uitspraak gehoord. En precies de reden waarom er bij PSV al jaren gefaald wordt. Je moet een trainer aanstellen die past bij de visie van de club en het spel wat je wilt nastreven. En daar de selectie EN de trainer op inrichten.

Prima voorbeeld: Huub Stevens is een prima trainer, maar paste totaal niet bij PSV's spelers selectie destijds.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 26 Jan 2023, 23:47 Ik vrees dat een vertrek van Ruud uiteindelijk onvermijdbaar is, wellicht zelfs cruciaal voor de toekomst van de club. Spelers worden onder Ruud tot dusver niet beter. Zelfs als Stewart goede inkomende transfers gaat doen en het nodige talent binnenhaalt, is het voor het creëren van transferwaarde belangrijk dat deze spelers in een werkend systeem spelen en daarin goed presteren. Anders snijd je jezelf in de vingers. Dit is iets wat ik nu totaal nog niet zie. Gezien alle geruchten rondom de financiële situatie van de club, zonder hierin door te slaan, kunnen we ons niet nog een serie "missers" permitteren waarbij geen waarde gecreëerd wordt. Dus het is niet onbelangrijk om tijdig de conclusie te trekken dat RvN het niet gaat redden, maar misschien nog wel crucialer wie het dan overneemt.
Minstens zo zorgelijk vind ik dat dit niet zo verrassend is. Zelfs RvN twijfelde openlijk (wat ik erg verstandig vond) maar is overgehaald door Brands. Dat deze laatste dat dus zo verkeerd in heeft geschat (na een eerder echec met Van Bommel, iets met een ezel en een steen..., komt amateuristisch over al moet ik bekennen dat ik ook niet weet wie er dan realistisch gezien wel trainer had moeten worden. Nou ja, Pascal Jansen mss. Ruud verrichtte met Jong PSV nou ook geen wonderen qua spel. Een tijd goede resultaten gehaald maar om nu te zegen dat dat kwam door het tactische en creatieve spel van RvN. Ik vond Van Bommel destijds verder in zijn ontwikkeling alvorens hij als hoofdcoach aan de slag ging.

Ik hoop uiteraard dat het allemaal nog goedkomt en dat alle scepsis niet terecht bleek.
Consigliere
Talent
Posts: 76
Joined: 02 Oct 2022, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aangezien Marcelo Bielsa nog vrij is, is het niet iets om Fred Rutte eruit te gooien, Ruud assistent te maken en Bielsa hoofdcoach te maken voor 2 jaar? Dan kan Ruud leren van zijn voorbeeld Bielsa en kan hij echt rijpen en het daarna overnemen.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ene Alfred S. is vrij, hoorde ik.
Consigliere
Talent
Posts: 76
Joined: 02 Oct 2022, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:lol:
Zuc0 wrote: 27 Jan 2023, 21:58 Ene Alfred S. is vrij, hoorde ik.
:lol:

Dan maar helemaal naar de kl#te dit jaar? Hahahaha. Dan zou ik toch liever Bielsa inhuren ;)
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rutten voegt volgens mij echt weinig toe. Iemand die zowieso een hele verouderde opvatting van het voetbal heeft. Alsof je Advocaat of vHanegem als assistent hebt..

Arme Ruud.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso klopt de hele gedachtengang niet om via je assistent een gebrek aan ervaring op te lossen. Een hoofdtrainer van een topclub moet het zelf kunnen. Assistenten hebben een rol in de dynamiek tussen technische staf en spelersgroep en kunnen bepaalde kwaliteiten meebrengen, maar het toevoegen van ervaring is veel te simpel gedacht. En dan doe je het ook nog eens met Fred Rutten :lol:
NilisVanNistelrooy
Ballenjongen
Posts: 7
Joined: 18 Sep 2022, 12:11
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 27 Jan 2023, 01:55
[....]

Gerbrands zei ooit: je hebt 2 soorten trainers: goede en slechte. Zelden een dommere uitspraak gehoord. En precies de reden waarom er bij PSV al jaren gefaald wordt. Je moet een trainer aanstellen die past bij de visie van de club en het spel wat je wilt nastreven. En daar de selectie EN de trainer op inrichten.

[....]
Om eerlijk te zijn: door het aanstellen van de onbekende Roger Schmidt hebben Gerbrands & De Jong juist wel hun nek uitgestoken en iemand aangesteld die paste bij (hun) visie van de club en het spel wat zij wilden nastreven.

Het lullige is dat zij niet hebben doorgezet door het aanstellen van een trainer die strikt MOET voortgaan op die lijn:

"Beste [naam], als nieuwe trainer van PSV omarm je volledig ons nieuwe voetbal DNA: aanvallend pressievoetbal met een hoge balcirculatie à la Schmidt. Dat is het PSV wat we willen zien, dat is het PSV waar we aan willen bouwen, dat is het PSV waar we in geloven."
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 28 Jan 2023, 00:58 Rutten voegt volgens mij echt weinig toe. Iemand die zowieso een hele verouderde opvatting van het voetbal heeft. Alsof je Advocaat of vHanegem als assistent hebt..

Arme Ruud.
Fred Rutten heeft zich in het verleden natuurlijk bewezen als veldtrainer. Dat en het feit dat hij erg goed omgaat het moeilijke jongens. Als je puur daarnaar kijkt dan snap je wel waarom PSV bij hem uitkwam.

Ik ben totaal geen insider maar ik durf wel te beweren dat Ruttennop voetbal tactisch vlak geen enkele invloed heeft op Ruud van Nistelrooij. Sterker nog, ik denk zelf dat ze het nooit over tactiek gehad hebben.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand die goed omgaat met moeilijke jongens hebben we niet meer nodig nu we een mentaliteit keuring doen. Blijft balen dat Memphis, die al bijna binnen was, daarom niet mocht komen.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De kans dat wij van trainer gaan wisselen lijkt me heel klein (tenzij we afzakken naar plek 6 ofzo). Maar Jesse Marsch is beschikbaar
https://www.theguardian.com/football/20 ... eds-united
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 06 Feb 2023, 17:00 De kans dat wij van trainer gaan wisselen lijkt me heel klein (tenzij we afzakken naar plek 6 ofzo). Maar Jesse Marsch is beschikbaar
https://www.theguardian.com/football/20 ... eds-united
Die dus helemaal niets heeft gepresteerd in Duitsland en Engeland. Dat biedt toch geen enkele houvast voor een club als PSV?

Ik denk dat Ruud zich de komende maanden geen zorgen hoeft te maken.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 26 Jan 2023, 23:51 Ik vrees hetzelfde. Ajax durft het wel..
Ajax durft het wel?

De situatie Ajax / Schreuder is buiten de relatie club - trainer amper te vergelijken.

Een persoon uit de club die je laat doorstromen naar een positie waar hij zich niet bewezen voor heeft en waar hij kritisch over is geweest alvorens hij deze aannam. Dan kan je niet een half jaar later als club besluiten om hem de kop van jut te maken. Het kan maar dan maak je het jezelf als club wel lastig om hierna nog dat soort trajecten aan te bieden.

Bij het aantrekken van een ervaren trainer ligt dat toch wel wat anders. Zelfs al is de rest van de club momenteel een drama zo zonder TD en een AD die bijzonder zwak is.


De Jong, Brands mogen goed evalueren waarom ze tot de keuze van Nistelrooij zijn gekomen en wat dat betreft wellicht een goede uitgang bieden aan het einde van het seizoen indien ze er geen brood in zien voor de toekomst.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat John de Jong niet zo maar meer gaat evalueren... :wonder:
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BBB dit jaar. Brands Bosz Bellen!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu hard ingrijpen. Die quote over Saibari zegt wat mij betreft alles. Ruud is een beste man, maar is hier nog niet klaar voor.
Post Reply