Dat zei hij niet, hij zei bij de eerste kun je leven met geel en met rood. De tweede is duidelijk rood. Ik ben het daar overigens helemaal mee eens. Net zoals Teze duidelijk hands maakte..
Ik hoop dat straks tegen Lille een van de Ajax latino’s een enorme rotschop krijgt van zo’n Afrikaan. Zo’n Tagliafico bijvoorbeeld, zelf hele smerige overtredingen maken maar wel bij het minste janken.
Assy wrote: ↑10 Feb 2021, 22:29
Dat zei hij niet, hij zei bij de eerste kun je leven met geel en met rood. De tweede is duidelijk rood. Ik ben het daar overigens helemaal mee eens. Net zoals Teze duidelijk hands maakte..
Hij zei dat als het rood zou worden hij ermee kon leven. Indirect geeft hij aan dat het rood was. Arnold vond het donker geel.
Heissenberrug wrote: ↑10 Feb 2021, 22:54
Ik heb geen interviews gezien na de wedstrijd, is er een verslaggever geweest die gevraagd heeft waar die debiele shirts op sloegen?
Milan van Dongen heeft dat idd aan ETH gevraagd en ook aangegeven dat mensen dat zien als het steunen van een dopingzondaar. ETH kwam daarop terug met wat ik gok een Bijbelse gezegde is, iets met zondes werpen etc alsmede dat hij goed in de groep ligt, onderdeel van de groep blijft en hem daarmee wilden steunen.
Een van Erik’s hobbies is vissen, hij vangt alleen nooit wat want geen vis die bijt in een steen. Kan je je voorstellen dat een wielerploeg dit doet? Wat een teringhekel heb ik aan ze.
Afellay_Amrabat wrote: ↑10 Feb 2021, 23:47
En toch hebben ze hun zaakjes goed op orde, sportief gezien. Soeverein bovenaan, selectie die waarde vertegenwoordigt, halve finale beker en in de EL.
Een messentrekker en dopingzondaar in de selectie, die alle steun krijgen totdat.......ze de kans zien om er vanaf te komen. Hallèr vergeten in te schrijven voor EL.
Een selectie die een dopingzondaar openlijk een hart onder de riem steekt.
Hoe walgelijk hypocriet!
En dan hebben we Nouri nog.....
Ja, ze hebben de zaakjes goed op orde sportief gezien.
Dat was niet normaal inderdaad.
Opvallend ook wat een terugval in kwaliteit Neres was tov Antony. Max was opeens helemaal vrij om te doen wat ie wilde omdat Neres geen meter teveel liep (ook al was ie fris in het veld). Verprutste ook een aantal counter mogelijkheden met hele domme keuzes. Werd ooit gesproken over 50 miljoen oid voor hem, normaal gesproken heb je geluk als je er een tiende voor vangt. Al zal het Ajax vast wel lukken om ook voor dit Neres meer te ontvangen.