Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Held. Liet wel ff Bero lopen, niet meer doen!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 22 Jan 2023, 09:11 Ik begin steeds meer benieuwd te raken naar hoe het middenveld zou kunnen werken met Guti en Veerman als Sangaré straks verkocht is. Ik zou dat zelf wel aandurven als basis met daarachter 2 frisse jongens als vervangers van Sangaré en v Ginkel.

Bizar hoe goed hij inmiddels speelt. Ook wel fijn dat hij zijn contract heeft verlengd, dat soort dingen kon je aan John wel over laten.
Beide uitstekende spelers, maar beide ook spelers die het nog wel eens af laten weten. Als Gutiérrez twee wedstrijden goed speelt, kan de derde weer tot twijfel en een bankbeurt leiden. Zeker als er een goede vervanger klaarstaat. Nu is dat Veerman, die zich beter leent in wedstrijden waar je het overwicht hebt. Ironisch genoeg moet die wat meer ‘Guti’ in zich krijgen en dus verdedigend betrouwbaarder worden.

Vind t prettig dat we drie basiswaardige middenvelders hebben voor deze twee plekken, waar zum kotzen veel te lang Hendrix en Rosario gezien hebben. Wanneer Sangaré vertrekt hoop ik dat PSV opnieuw een poging waagt voor Vinicius Souza en daarnaast Charlie Webster van Chelsea weet te overtuigen voor een transfervrije overstap.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.

Huilen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.

Huilen
Want? Tegen Emmen C heb je hem nodig?
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.

Huilen
Wat is het leven toch zwaar, Rik. Echt mega kut om met Veerman te starten tegen een gehavend Emmen .
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is niet zo alsof het toeval is toch?

Maar misschien ben ik in deze als Guti-adept veel te snel een huil struik hoor.

Heb niet het gevoel dat Guti ergens vertrouwen voelt onder Ruudje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:25 Het is niet zo alsof het toeval is toch?

Maar misschien ben ik in deze als Guti-adept veel te snel een huil struik hoor.

Heb niet het gevoel dat Guti ergens vertrouwen voelt onder Ruudje.
Denk dat Guti perfect snapt dat hij in andere wedstrijden nodig is en niet deze.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 08 Feb 2023, 18:33
ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:25 Het is niet zo alsof het toeval is toch?

Maar misschien ben ik in deze als Guti-adept veel te snel een huil struik hoor.

Heb niet het gevoel dat Guti ergens vertrouwen voelt onder Ruudje.
Denk dat Guti perfect snapt dat hij in andere wedstrijden nodig is en niet deze.
In de wedstrijd waar hij perfect voor geschikt is mocht ie ook niet starten. Ik snap het goed als ie niet het volle vertrouwen voelt en een beetje boos is.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat is mijn huil struik buddy! Precies dat.

Feyenoord uit zonder Guti. Is dat ook Emmen-C in de beker? #RuudOut
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.

Huilen
Pfff… je bent wel erg zwart-wit. Bij jou is iemand ofwel helemaal goed of helemaal slecht? Ik word wel wat moe van het oeverloze bekritiseren van Ruud. Guti is geen wereldspeler, maar een prima rolspeler. Waarom zou je in vredesnaam je team daarop aanpassen? Fijn dat Guti PSV’er is, maar hier ligt ook zijn plafond, dus het is vooral ook voor hem erg fijn. Als hij alles speelt gaat hij op een gegeven moment naar een middenmotor in Spanje, als hij weinig speelt gaat hij op een gegeven moment naar een middenmotor in Spanje. Dat is wat het is en daar heeft Ruud mee te dealen en te kijken wat hij inschat dat belangrijk is op welk moment.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti mag er alleen steeds weer in komen zodra de shit gerepareerd moet worden… dit terwijl gasten als Teze, Til en El Ghazi kans op kans blijven krijgen, en ondertussen een stuk minder presteren. Wat dat betreft geef ik Guti ook groot gelijk als hij wil vertrekken. Hij werkt zich altijd het apenzuur en staat er altijd, maar wordt er vrijwel nooit voor beloond.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 18:21 Guti wordt actief naar de uitgang gejaagd door Ruud. Gaat 4 miljoen opleveren en eenzelfde vervanger gaat er 10 kosten. De Condor ook weg.

Huilen
Vervanger is gratis, Branco 👌🏻!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Thijs[/mention]

Nee hoor. Je kent me langer. We spelen tegen Emmen C. 2-1 en paniek.

Your call.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 20:00 [mention]Thijs[/mention]

Nee hoor. Je kent me langer. We spelen tegen Emmen C. 2-1 en paniek.

Your call.
Ik heb geen paniek gezien. We scoren te weinig en het veldspel valt dramatisch in niveau terug als we niet genoeg door weten te drukken in het scoren. Maar het is voor mij wel duidelijk dat er aanknopingspunten zijn om mee verder te gaan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ok. Ik benieuwd welke aanknopingspunten. Niet per se nu maar de komende dagen.

Ik zie vooral dat we bij een verkeerd balletje een verlenging kunnen hebben.

Zelfs thuis tegen Emmen-C kunnen we een duel binnen een uur niet in het slot (no pun) gooien. Zo blijft ieder duel spannend en ga je veel puntverlies leiden.

En eigenlijk was dit een duel om vertrouwen te tanken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 08 Feb 2023, 20:48 Ok. Ik benieuwd welke aanknopingspunten. Niet per se nu maar de komende dagen.

Ik zie vooral dat we bij een verkeerd balletje een verlenging kunnen hebben.

Zelfs thuis tegen Emmen-C kunnen we een duel binnen een uur niet in het slot (no pun) gooien. Zo blijft ieder duel spannend en ga je veel puntverlies leiden.

En eigenlijk was dit een duel om vertrouwen te tanken.
Aanknopingspunten:
- Xavi ontwikkelt niet alleen op voetballend gebied, maar is ook vaker coachend en stimulerend te zien.
- Luuk scoort eindelijk weer eens, wat hem in een vorige langdurige dip er overheen hielp om terug een geweldig niveau te halen.
- De wijze waarop spelers en oud spelers op Ruud reageren.
- Het vertrouwen waarmee een speler als Branthwaite speelt.
- De grote toegevoegde waarde van Van Aanholt als leider voor de jonge centrale verdedigers en als extra dreiging in de loopacties en kans op goede voortzetting voorin.
- Veerman die na zijn tijdje op de bank een stuk meer verantwoordelijkheid lijkt te nemen, duidelijker aanwezig is in het claimen van de bal en mee te helpen in de opbouw.
- De wijze waarop Ruud laat zien dat het snel crisis is, maar ook snel opgelost kan worden en je dus goed de rust kunt bewaren om te blijven presteren.
- Hoe Ruud met Bakayoko omgaat door hem vertrouwen te geven, direct te wisselen als het niet goed is, maar blijven stimuleren in zijn ontwikkeling.
- Hoe beslissend Hazard is in de paar momenten, waarop hij in stelling wordt gebracht in of rond het strafschopgebied.

Zal er waarschijnlijk nog wel meer kunnen bedenken, maar dit even als eerste wat in mij opkomt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dank je wel. Ik krijg weer een sprankje hoop. Als [mention]Heruone[/mention] dit de kop in drukt krijgt hij betonnen pantoffels om te gaan zwemmen.

Mooi lijstje maat. Thx.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

I keep my mouth shut :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guti komt op verschillende punten tekort, maar werkt keihard en is een prima puinruimer. Het liefst werk je echter aan een organisatie die puin voorkomt, zodat ook niks opgeruimd hoeft te worden. In dat geval is Sangaré-Veerman een prima double pivot. De vraag is echter of het gaat lukken om zo'n organisatie neer te zetten, of dat je maar moet accepteren dat er overal gaten vallen waar een Guti maar in moet duiken (soms letterlijk).
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo een pot moet je Sangare met rust wisselen voor Guti. Om Guti aan spelen te laten toekomen, maar ook om Sangare niet teveel te laten voetballen en niet te gemakzuchtig te laten worden.
Ik vind de inzet van Sangare bij de 2-1 ronduit schandalig. Staat eerst >10 meter van zijn man af en laat zich heel gemakkelijk uitkappen. Daarna bij kans Emmen kan hij ook corrigeren maar is het weer de bekende draf ipv een sprint. Wat mij betreft is het niet Guti of Veerman maar Guti of Sangare. Waarbij je in grote potten natuurlijk Sangare wil hebben staan in de basis.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft de opvolger van Sangare deze zomer.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja Til/Sangare/Veerman werkt gewoon niet. Elke keer zie je het weer. De betere wedstrijden waren volgens mij ook met Guti/Sangare/Veerman. Daarmee komt een ieder net ff wat meer in zijn kracht te spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weer zo'n wedstrijd waarin Guti niet echt nodig is natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... villa.html

Onze enige 6 op het middenveld ontbreekt wegens ziekte.
Juist uit bij Sevilla is dat wel een enorm gemis.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tegen Ajax en Feyenoord wonnen we de 1e seizoenshelft ook zonder Guti dus de hoop is niet verloren. Had hem er wel graag bij gehad aangezien je tegen Sevilla echt geen grote gaten moet hebben. Benieuwd naar de opstelling
Post Reply