Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36

Wat kunnen we anders verwachten met zowel Luuk de Jong als Til in de basis, die 2 kunnen helaas niet voetballen. 1e helft ging nog, 2e was een aanfluiting. Ik zou wel die Fabio is in de basis willen zien, is gewoon fijn om een spits te hebben die niet steeds ruzie met de bal heeft. Maar het blijft een armoedig geheel dit PSV.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Heruone wrote: 08 Feb 2023, 20:42 Tja... Het is en blijft (voorlopig) gewoon te pover en te broos in heel veel opzichten. Dat is niet fijn met een serie Sevilla - Utrecht - Sevilla -Twente in het vooruitzicht.
Gelukkig hebben wij dat programma niet. Zouden we niet redden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Met Mauro en PvA op de backposities en met het gebrek aan echte buitenspelers kan je het beste 5-3-2 spelen met onze spelers denk ik. Deze opstelling icm dit systeem werkt gewooon niet.
#simplythebest
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 08 Feb 2023, 22:07 Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
Direct eruit als ie oprecht denkt dat Bakayoko en Saibari sleutelspelers worden
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00

Maikel wrote: 08 Feb 2023, 22:14
11 Tinus wrote: 08 Feb 2023, 22:07 Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
Direct eruit als ie oprecht denkt dat Bakayoko en Saibari sleutelspelers worden
Daar ga ik slecht van slapen als hij dat meent, Ruud begint Bommelachtige uitspraken te doen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV

Maikel wrote: 08 Feb 2023, 22:14
11 Tinus wrote: 08 Feb 2023, 22:07 Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
Direct eruit als ie oprecht denkt dat Bakayoko en Saibari sleutelspelers worden
Waar zei hij dat
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Wat moet ie anders zeggen. Gewoon die boys wat moed inpraten. Uiteindelijk moeten ze het toch op het veld laten zien en dan zal een Saibari bijvoorbeeld snel genoeg uit de toon vallen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

11 Tinus wrote: 08 Feb 2023, 22:07 Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
Met Gerrit en Xavi zegt hij toch niks verkeerds? Ik hoop zelfs dat die twee sleutelspelers worden. Zijn grote talenten. En wat wil je dan dat hij zegt? We komen numeriek spelers tekort dus stel ik maar twee jongens op die er geen kut van kunnen? (wat ik persoonlijk overigens niet vind hoor).
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Joenepsv wrote: 08 Feb 2023, 22:50
11 Tinus wrote: 08 Feb 2023, 22:07 Ruud ziet in Jarred Xavi Bakayoko en Saibari sleutelspelers voor de toekomst.... wow die moet ik even laten bezinken.
Met Gerrit en Xavi zegt hij toch niks verkeerds? Ik hoop zelfs dat die twee sleutelspelers worden. Zijn grote talenten. En wat wil je dan dat hij zegt? We komen numeriek spelers tekort dus stel ik maar twee jongens op die er geen kut van kunnen? (wat ik persoonlijk overigens niet vind hoor).
:lol:

Precies dit. Alsof Ruud iets anders kan zeggen dan dit. We hebben ook altijd gelachen om Rosario, Boscagli en zo als Schmidts key players, maar dit is toch gewoon wat trainers moeten zeggen als dit het beste is wat ze hebben? Richting toekomst kan Ruud moeilijk zeggen dat hij hoopt op wat exotische verrassingen, omdat de eigen spelers geen talent hebben.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Jarred is gehuurd, sleutel speler voor de toekomst is dan vrij lastig.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV

Dan moet er nog heel wat gebeuren met Bakayoko en Saibari 🙈
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05

Leuke overwinning gisteren maar ik ben toch nog steeds niet overtuigd van RvN. Ik zie patronen die ik herken van een andere coach;
Beginnen met een duidelijk tactisch plan wat soms goed werkt maar soms totaal door de mand valt met een heel pijnlijke verliespartij tot gevolg.
Als de tegenstander zich aanpast tijdens de wedstrijd, geen antwoord hebben. Te lang vasthouden aan het oorspronkelijke plan.
Veel krediet en speeltijd geven aan (jeugd)spelers die het niet laten zien. En hier te lang aan vasthouden.
Guti weinig speeltijd geven. ;)

Er zijn gelukkig genoeg verschillen die in zijn voordeel spreken en boven alles is RvN een enorm sympathieke man die ook deels slachtoffer is geworden van een selectie en beleid wat door anderen is samengesteld.
Maar de tactische keuzes en wie er speelt zijn toch echt uit zijn koker.

Ik gun het hem absoluut maar RvN blijft wmb gewoon een beginnend coach die te snel is doorgezet. Met de ambities van PSV moet daar gewoon een coach staan die al verder is. Ongeacht de staf er omheen.
One can only hope
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Silva
Hazard ---------------- Xavi
Veerman Sangaré
Guti
PvA Boscagli Branthwaite Mauro
Benitez
Met deze opstelling heb je geen spelpatronen nodig..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

4 linkspoten achterin, dat moet een unicum zijn mocht het werkelijkheid worden.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Hazard - Luuk/Fábio - Xavi
Veerman - Guti - Sangaré
Van Aanholt - Branthwaite - Ramalho - Mauro
Benítez


Deze elf, Ruud. Graag geen gebras meer met Bakayoko, Saibari, Teze, Mwene, Obispo en Til; dat zijn prima reservespelers, niet meer dan dat.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Vooralsnog zou ik sowieso voor deze opstelling gaan.
Benitez Mauro- Ramalho - Jarrad - van Aanholt Guti- Sangare Simons- Veerman- Hazard De Jong

met aantekening dat Veerman en Sangare moeten wisselen van positie waar nodig.
Saibari is underrated.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00

El Sordo wrote: 09 Feb 2023, 08:39 Hazard - Luuk/Fábio - Xavi
Veerman - Guti - Sangaré
Van Aanholt - Branthwaite - Ramalho - Mauro
Benítez


Deze elf, Ruud. Graag geen gebras meer met Bakayoko, Saibari, Teze, Mwene, Obispo en Til; dat zijn prima reservespelers, niet meer dan dat.
Dit lijkt mij ook een no-brainer, op basis van de kwaliteiten in je selectie. Zoals bij elk elftal ligt de crux bij de inrichting op het middenveld; durf te spelen met Guti in puntje naar achteren, Sangare box-to-box opereren, en Veerman de passing man. Vergelijk het met de kampioens elftallen van PSV: 2005 (Cocu-Vogel- Van Bommel) en 2016 (Van Ginkel - Guardado - Propper). Het voetbal is veranderd maar dat zit hem vooral in de invulling van de backs en de vleugelaanvallers.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV



Ruud is af. :tear:
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Jwoeloe wrote: 10 Feb 2023, 12:27

Ruud is af. :tear:
Dus verandert er niets en blijft hij gewoon staan..
Mauro is dan de sjaak want van Aanholt staat op linksback..
En zo modderen we weer wat aan..
Dat hardleerse is verontrustend..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Ongekend.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Je hebt met Mauro zoveel meer voetbal over de middenlijn dan met Teze. Zet Teze dan naast Gerrit in het centrum.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Of zet Teze gewoon een tijdje op de bank...
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Kan ook, maar Teze speelt bij Ruud altijd dus dan maar in het centrum. Je weet nu eigenlijk ook al dat Obispo na de wedstrijd tegen FC Groningen terug in het elftal komt.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Madueke wrote: 10 Feb 2023, 12:47 Kan ook, maar Teze speelt bij Ruud altijd dus dan maar in het centrum. Je weet nu eigenlijk ook al dat Obispo na de wedstrijd tegen FC Groningen terug in het elftal komt.
Ja je hebt gelijk maar ik snap het gewoon echt niet. Wil Ruud ontslagen worden ofzo? Ik vind Teze in alles tekort komen. Ramalho, Branthwaite en wellicht ook Boscagli zijn beter. Waarom blijf je dan met Teze spelen? En met Obispo eigenlijk hetzelfde verhaal. Het is ook niet dat ze pas 18 zijn en dus nog veel kunnen leren... Ik vraag me echt af of wij iets missen of dat sommige trainers blind zijn voor bepaalde spelers.
Post Reply