Persepolis wrote: ↑10 Feb 2023, 11:27
MaartenV wrote: ↑10 Feb 2023, 06:34
Tekenende voorbeelden in de screenshots die Heruone hierboven post.
In de bovenste staat hij 5 meter te ver naar rechts.
In de onderste loopt hij weg van de man in zijn rug.
Je ziet in de bovenste toch ook wel dat er een Emmen aanvaller links half op beeld staat? En je ziet dan toch ook wel dat als Sangaré 5 meter naar links zou staan, er een geweldig mooie passlijn ontstaat voor de speler aan de bal om die aanvaller te bereiken, die vervolgens 1 op 1 komt te staan met zijn compagnon tegenover onze 2 CV's?
En in de onderste zie je helemaal niet of hij wegloopt van de man in zijn rug. Je ziet namelijk op een stilstaand beeld helemaal niet welke kant op Sangaré, of die man lopen.
Maar goed, jij bent zo'n beetje de enige PSV fan die ervoor pleit om Sangaré te passeren in de meeste wedstrijden, dus heel objectief zal het ook niet zijn
Ik heb de situatie even teruggekeken. Stills zijn soms verneukeratief. Die eerste still kan sangare inderdaad niets aan doen dat hij te ver naar rechts staat. Is in de omschakeling dat hij toevallig daar staat. ( heeft niks ermee te maken dat hij bewust die passlijn afdekt). Tweede still wel typerend dat hij doorloopt naar links en de man in zijn rug laat lopen...
Ik pleit er niet voor om Sanga in de meeste potten te passeren. Maar in de kleine potjes. Zo een bekerwedstrijd zou ik hem bij 2-0 met rust wisselen onder het mom van sparen. Maar eigenlijk hem meer scherp houden voor het echte werk. Sangare kost punten tegen de kleintjes. Je wint punten extra met hem tegen de betere tegenstanders. Guti-Veerman moet kunnen tegen de kleintjes. Dat zijn geen koekebakkers.
Dat ik als enige die mening op het forum zet. Mwaaah ik merk dat wel meer forumleden zien dat hij er niet altijd gemotiveerd bijloopt en dat dat leidt tot fouten. En als was dat niet zo.. dan nog zou ik af en toe mijn mening (frustratie eigenlijk) laten horen na een pot. Omdat bijv voor mij zijn laksheid bij de 2-1 tegen emmen een profvoetballer onwaardig is. 2-2 tegen sittard (omschakeling waaruit de penalty kwam) vond ik ook echt onbegrijpelijk.. hij ziet zijn verdediging met een man minder staan maar doet er niks aan. Maar op de 1 of andere manier verwijt dan niemand hem dat. Terwijl willekeurig elke andere speler die dit zou doen, zou worden afgefikt hiero.
Destijds was er bijv ook een periode dat Boscagli op het forum een heilige was, terwijl ik gek werd van zijn idiote verdedigende loopacties... dat bleef ik toen af en toe ook gewoon posten. En later waren best wel veel mensen het met me eens..
@Ren Höek Nee ik ben serieus. Maar het van alle posters ben ik het minste vaak het met je eens, was me ook al opgevallen. (Zelfs met Heruone ben ik het vaker eens, zolang het niet Ruud betreft ;-) Geeft niet verschillende meningen. Maakt een forum ook interessant. En Sangare heeft echt fantastische wedstrijden gespeeld hee, en heeft een aantal redelijk unieke kwaliteiten. Het is niet dat ik zijn waarde niet zie.