Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ren Höek
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

MaartenV wrote: 10 Feb 2023, 06:34 Tekenende voorbeelden in de screenshots die Heruone hierboven post.
Ik begin steeds meer te denken dat jij een parodie account bent.
Je ziet namelijk bijna altijd precies het tegenovergestelde van wat gesteld wordt, je bent doof en blind voor de gebruikte argumentatie, je ziet nooit het grote plaatje en je focust je altijd op (niet ter zake doende) details waarmee je je punt denkt te maken.

Zo ja, briljant.
Zo nee, dan zijn de oogkleppen gigantisch.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Persepolis
Vedette

MaartenV wrote: 10 Feb 2023, 06:34 Tekenende voorbeelden in de screenshots die Heruone hierboven post.

In de bovenste staat hij 5 meter te ver naar rechts.

In de onderste loopt hij weg van de man in zijn rug.
Je ziet in de bovenste toch ook wel dat er een Emmen aanvaller links half op beeld staat? En je ziet dan toch ook wel dat als Sangaré 5 meter naar links zou staan, er een geweldig mooie passlijn ontstaat voor de speler aan de bal om die aanvaller te bereiken, die vervolgens 1 op 1 komt te staan met zijn compagnon tegenover onze 2 CV's?
En in de onderste zie je helemaal niet of hij wegloopt van de man in zijn rug. Je ziet namelijk op een stilstaand beeld helemaal niet welke kant op Sangaré, of die man lopen.
Maar goed, jij bent zo'n beetje de enige PSV fan die ervoor pleit om Sangaré te passeren in de meeste wedstrijden, dus heel objectief zal het ook niet zijn ;)
MaartenV
Nationale topspeler

Persepolis wrote: 10 Feb 2023, 11:27

In de bovenste staat hij 5 meter te ver naar rechts.

In de onderste loopt hij weg van de man in zijn rug.
Je ziet in de bovenste toch ook wel dat er een Emmen aanvaller links half op beeld staat? En je ziet dan toch ook wel dat als Sangaré 5 meter naar links zou staan, er een geweldig mooie passlijn ontstaat voor de speler aan de bal om die aanvaller te bereiken, die vervolgens 1 op 1 komt te staan met zijn compagnon tegenover onze 2 CV's?
En in de onderste zie je helemaal niet of hij wegloopt van de man in zijn rug. Je ziet namelijk op een stilstaand beeld helemaal niet welke kant op Sangaré, of die man lopen.
Maar goed, jij bent zo'n beetje de enige PSV fan die ervoor pleit om Sangaré te passeren in de meeste wedstrijden, dus heel objectief zal het ook niet zijn ;)
Ik heb de situatie even teruggekeken. Stills zijn soms verneukeratief. Die eerste still kan sangare inderdaad niets aan doen dat hij te ver naar rechts staat. Is in de omschakeling dat hij toevallig daar staat. ( heeft niks ermee te maken dat hij bewust die passlijn afdekt). Tweede still wel typerend dat hij doorloopt naar links en de man in zijn rug laat lopen...

Ik pleit er niet voor om Sanga in de meeste potten te passeren. Maar in de kleine potjes. Zo een bekerwedstrijd zou ik hem bij 2-0 met rust wisselen onder het mom van sparen. Maar eigenlijk hem meer scherp houden voor het echte werk. Sangare kost punten tegen de kleintjes. Je wint punten extra met hem tegen de betere tegenstanders. Guti-Veerman moet kunnen tegen de kleintjes. Dat zijn geen koekebakkers.

Dat ik als enige die mening op het forum zet. Mwaaah ik merk dat wel meer forumleden zien dat hij er niet altijd gemotiveerd bijloopt en dat dat leidt tot fouten. En als was dat niet zo.. dan nog zou ik af en toe mijn mening (frustratie eigenlijk) laten horen na een pot. Omdat bijv voor mij zijn laksheid bij de 2-1 tegen emmen een profvoetballer onwaardig is. 2-2 tegen sittard (omschakeling waaruit de penalty kwam) vond ik ook echt onbegrijpelijk.. hij ziet zijn verdediging met een man minder staan maar doet er niks aan. Maar op de 1 of andere manier verwijt dan niemand hem dat. Terwijl willekeurig elke andere speler die dit zou doen, zou worden afgefikt hiero.
Destijds was er bijv ook een periode dat Boscagli op het forum een heilige was, terwijl ik gek werd van zijn idiote verdedigende loopacties... dat bleef ik toen af en toe ook gewoon posten. En later waren best wel veel mensen het met me eens..

@Ren Höek Nee ik ben serieus. Maar het van alle posters ben ik het minste vaak het met je eens, was me ook al opgevallen. (Zelfs met Heruone ben ik het vaker eens, zolang het niet Ruud betreft ;-) Geeft niet verschillende meningen. Maakt een forum ook interessant. En Sangare heeft echt fantastische wedstrijden gespeeld hee, en heeft een aantal redelijk unieke kwaliteiten. Het is niet dat ik zijn waarde niet zie.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

MaartenV wrote: 10 Feb 2023, 17:19
Persepolis wrote: 10 Feb 2023, 11:27

Ik heb de situatie even teruggekeken. Stills zijn soms verneukeratief. Die eerste still kan sangare inderdaad niets aan doen dat hij te ver naar rechts staat. Is in de omschakeling dat hij toevallig daar staat. ( heeft niks ermee te maken dat hij bewust die passlijn afdekt). Tweede still wel typerend dat hij doorloopt naar links en de man in zijn rug laat lopen...

Ik pleit er niet voor om Sanga in de meeste potten te passeren. Maar in de kleine potjes. Zo een bekerwedstrijd zou ik hem bij 2-0 met rust wisselen onder het mom van sparen. Maar eigenlijk hem meer scherp houden voor het echte werk. Sangare kost punten tegen de kleintjes. Je wint punten extra met hem tegen de betere tegenstanders. Guti-Veerman moet kunnen tegen de kleintjes. Dat zijn geen koekebakkers.

Dat ik als enige die mening op het forum zet. Mwaaah ik merk dat wel meer forumleden zien dat hij er niet altijd gemotiveerd bijloopt en dat dat leidt tot fouten. En als was dat niet zo.. dan nog zou ik af en toe mijn mening (frustratie eigenlijk) laten horen na een pot. Omdat bijv voor mij zijn laksheid bij de 2-1 tegen emmen een profvoetballer onwaardig is. 2-2 tegen sittard (omschakeling waaruit de penalty kwam) vond ik ook echt onbegrijpelijk.. hij ziet zijn verdediging met een man minder staan maar doet er niks aan. Maar op de 1 of andere manier verwijt dan niemand hem dat. Terwijl willekeurig elke andere speler die dit zou doen, zou worden afgefikt hiero.
Destijds was er bijv ook een periode dat Boscagli op het forum een heilige was, terwijl ik gek werd van zijn idiote verdedigende loopacties... dat bleef ik toen af en toe ook gewoon posten. En later waren best wel veel mensen het met me eens..

@Ren Höek Nee ik ben serieus. Maar het van alle posters ben ik het minste vaak het met je eens, was me ook al opgevallen. (Zelfs met Heruone ben ik het vaker eens, zolang het niet Ruud betreft ;-) Geeft niet verschillende meningen. Maakt een forum ook interessant. En Sangare heeft echt fantastische wedstrijden gespeeld hee, en heeft een aantal redelijk unieke kwaliteiten. Het is niet dat ik zijn waarde niet zie.
MaartenV , je zal niet de eerste genius zijn die voor gek wordt uitgemaakt.
DonyellMalen
Legende

Schiet zo weinig op doel, terwijl hij daarvoor vaak in een goede positie komt. Voert dan te vaak z'n actie te ver door.
TomPSV
Legende

Heeft er vandaag zin in. Dit is de Sangare die we willen zien.
Madueke
Legende

Blijft mooi om te zien hoe hij tegenstanders naar de grond werkt
ComeOnPSV
Vedette

Krijgt weer kritiek bij ESPN.
Begrijp best paar van die punten, maar vandaag was Sangare echt heel goed.
Alle duels won die en de ballen die hij gaf waren heel zuiver en waren spelversnellend.

Topprestatie Ibi vandaag!
DC_PSV
Vedette

In de 16 was hij wel erg wild met 0,0 overzicht. Hij hoort daar niet niet te komen als verdedigende middenvelder trouwens.
#simplythebest
MaartenV
Nationale topspeler

Net de samenvatting pas gezien. Kan niet oordelen over zijn totale prestatie dus. Maar ik zag hem in de 63e minuut zijn man weer uit zijn rug weg laten lopen, waar de grote kans op 2-1 uitkwam en wat ook zo maar had kunnen resulteren in een rode kaart Benitez.
Weer na rust..weer zo een moment van gebrek aan motivatie/scherpte.
grasveld
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 11 Feb 2023, 21:01 Schiet zo weinig op doel, terwijl hij daarvoor vaak in een goede positie komt. Voert dan te vaak z'n actie te ver door.
Schoenmaker blijf bij je leest. Nee, Sangare hoeft van mij niet vaker te schieten. Alleen als die écht vrij kan aanleggen. Verder bal snel inleveren.
trouwepsvfan
Vedette

Lijkt echt in een vormdip te zitten. Vandaag ook weer een aantal hele vreemde passes gezien. En ik vind ook dat je wat meer van hem mag verwachten in dit soort wedstrijden. Lijkt het team ook nooit echt op sleeptouw te nemen of op te peppen. Ik vraag me af of er een club 37 miljoen gaat neerleggen deze zomer.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Persepolis
Vedette

Aan de bal was ie te slordig, zonder bal van levensbelang
Voijke
Internationale topspeler

Speelde met de driehoek Saibari - Teze - Ramalho. Ik geef het je te doen.
Zeker met een Veerman naast je en Til voor je.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Siemen
Nationale topspeler

Veerman - Sangaré is geen koppel. Dat weet iedereen, ziet iedereen, analisten schrijven erover voor de mensen die het niet zien, behalve.. Ruud. Gisteren meermaals grote ruimtes tussen de twee en vloeken op elkaar, omdat Sangaré weer eens als opgeleid projectiel uitstapt of juist totaal geen rugdekking geeft aan een uitstappende Veerman.
DC_PSV
Vedette

Siemen wrote: 17 Feb 2023, 07:48 Veerman - Sangaré is geen koppel. Dat weet iedereen, ziet iedereen, analisten schrijven erover voor de mensen die het niet zien, behalve.. Ruud. Gisteren meermaals grote ruimtes tussen de twee en vloeken op elkaar, omdat Sangaré weer eens als opgeleid projectiel uitstapt of juist totaal geen rugdekking geeft aan een uitstappende Veerman.
Wie moest er gisteren spelen naast Sangare?
#simplythebest
Ren Höek
Vedette

Met deze tactiek kan geen enkele middenvelder goed spelen.
Ten eerste worden ze niet in hun kracht gebruikt, ten tweede zijn de ruimtes regelmatig echt enorm. Ruud krijgt het maar niet voor elkaar om de linies compact te houden, waardoor de middenvelders komen te zwemmen en de ruimtes te groot worden om te kunnen belopen.

Dat ligt echt veel minder aan de individuele spelers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Hatseflats
Vedette

Ren Höek wrote: 17 Feb 2023, 09:46 Met deze tactiek kan geen enkele middenvelder goed spelen.
Ten eerste worden ze niet in hun kracht gebruikt, ten tweede zijn de ruimtes regelmatig echt enorm. Ruud krijgt het maar niet voor elkaar om de linies compact te houden, waardoor de middenvelders komen te zwemmen en de ruimtes te groot worden om te kunnen belopen.

Dat ligt echt veel minder aan de individuele spelers.
Helemaal mee eens. Na een kleine tegenslag is er direct paniek en lukt helemaal niets meer. Ik vind dat Ruud hier ook verantwoordelijk voor is.
Persepolis
Vedette

Yaya Touré c'est Sangareeee
Standbeeld
Mister PSV

Laatste keer dat zo'n kanonskogel de touwen raakte was in tijdperk Alex.
Ardbeg
Mister PSV

Bizar zo vet
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Wederom een vies staaltje Wieffer-wanking :kots:

https://www.vi.nl/nieuws/sangare-kopiee ... ns-opveren
Persepolis
Vedette

Inderdaad, plus nog iets van 30 km/uur. Zullen we voortaan bij elke goal een recente uitzoeken die er een beetje op leek en zeggen dat het "gekopieerd" is? Idioten bij VI.
LEROI
Ballenjongen

DonyellMalen wrote: 11 Feb 2023, 21:01 Schiet zo weinig op doel, terwijl hij daarvoor vaak in een goede positie komt. Voert dan te vaak z'n actie te ver door.
Hij heeft geluisterd. Wat een streep zeg.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zijn goal was mooier dan die van Wijffer.
Post Reply