Ajax
-
- Vedette
Of de KNVB stelt een capabele scheidsrechter aan. Maar goed, als je dat scheidsrechterswereldje volgt is dat ook corrupte bende.
-
- Vedette
Overigens vind ik dit ook een idioot statement. Alle profvoetballers moeten zich aan de doping regels houden. Om de zoveel wedstrijden een plasje inleveren en opletten bij medicijn gebruik. Maar omdat de keeper van Ajax wordt gepakt deugt het systeem ineens niet; https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... onana.html
Waar was deze club toen die speler van Telstar werd gepakt?
Waar was deze club toen die speler van Telstar werd gepakt?
- ShovingNE2
- Site Admin
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou zweren dat het een schwalbe was van die TBS klantHeissenberrug wrote: ↑11 Feb 2021, 19:11 Vanavond om 20:00 uur een minuut stilte en daarna een krans legging.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
- El Sordo
- Vedette
Ook komisch hoe ze allemaal gefrustreerd in de vlekken schieten zodra ze een keer niet bewierookt worden door de media.Maikel_91 wrote: ↑12 Feb 2021, 10:31 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/vo ... ~a9add35c/
Heerlijke column.
-
- Nationale topspeler
Ik las hem net. Geweldig Iets met spijker en kop of in (juist-niet-)Ajax-termen mes en knie.El Sordo wrote: ↑12 Feb 2021, 10:58Ook komisch hoe ze allemaal gefrustreerd in de vlekken schieten zodra ze een keer niet bewierookt worden door de media.Maikel_91 wrote: ↑12 Feb 2021, 10:31 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/vo ... ~a9add35c/
Heerlijke column.
- GillesdelaCroquette
Op TV is er wel wat meer commentaar geweest maar wat de schrijvende pers betreft; die zitten tot hun horloge in de reet van Ajax. Hooguit een columnist durft nog wat vraagtekens te plaatsen maar de rest draagt met veel plezier de slachtofferrol die Ajax gecreëerd heeft verder uit.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Mooie is ook dat Thijs een fanatiek Ajax-supporter is en de kritiek een keer uit eigen hoek komt. Normaal gesproken zitten Ajacieden gezellig met hun geslachtsdeel in elkaars monden en oh jeej als iemand buiten dat kliekje commentaar heeft op Ajax. Misschien dat ze nu inzien dat Onana gewoon een domme sukkel is en hij daarvoor op de blaren moet zitten
-
- Meervoudig international
Thijs heeft als wielerverslaggever genoeg doping gevallen meegemaakt. Welke sporter je ook vraagt na een positieve test, ze zullen allemaal ontkennen. Onana ontkent niet eens dat hij de pil genomen heeft, dan is het toch helemaal duidelijk? Of moeten we voortaan elke dopingzondaar die met een excuus komt maar per definitie geloven. ALs het verhaal van Onana klopt heeft hij inderdaad veel pech dat hij net nadat hij per ongeluk een verkeerd pilletje gepakt heeft toevallig een keer een dopingcontrole krijgt, wat in de voetballerij behoorlijk zeldzaam is.
- Ren Höek
- Vedette
Een wielrenner die kan aantonen dat hij doping heeft binnen gekregen via onbewust vervuilde voeding wordt alsnog geschorst, weliswaar korter want onbewust, maar betrapt is betrapt. Iedereen accepteert dit.
Maar een voetballer die toegeeft doping te hebben gepakt wordt massaal gesteund want hij zou het per ongeluk hebben gedaan, wat een beschamende domheid, zelfs als hij de waarheid vertelt.
Maar een voetballer die toegeeft doping te hebben gepakt wordt massaal gesteund want hij zou het per ongeluk hebben gedaan, wat een beschamende domheid, zelfs als hij de waarheid vertelt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik denk dat ik prima kan leven met een competitie zonder Ajax.
Echter zie ik ze liever de vernieling in gaan door wanbeleid, dan door een streek van RIO. Maar goed, dat wanbeleid laat wat op zich wachten. In 2010 waren we dichterbij. Hadden we toen een paar goede jaren gehad... afijn.
Met een beetje mazzel is er iemand rond de Ajax-kring die meer info wil delen over Onana's cokegebruik met de pers, dat zou deze maand nog wat leuker maken.
Echter zie ik ze liever de vernieling in gaan door wanbeleid, dan door een streek van RIO. Maar goed, dat wanbeleid laat wat op zich wachten. In 2010 waren we dichterbij. Hadden we toen een paar goede jaren gehad... afijn.
Met een beetje mazzel is er iemand rond de Ajax-kring die meer info wil delen over Onana's cokegebruik met de pers, dat zou deze maand nog wat leuker maken.
-
- Legende
Inderdaad. Dat het enige succes waar een club zich nog op kan beroepen de uitverkiezing van beste XXL frikandel is.Paco Casal wrote: ↑12 Feb 2021, 13:48 Niet opheffen, daar is toch geen reet aan joh. Ik moet ze ook niet, maar wat is de competitie zonder Ajax en Feyenoord?
Lekker een Feyenoord scenario. Dat zou heerlijk zijn.