Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

PSV vóór de winterstop was al onvoldoende, maar na de winterstop is het echt schandalig.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

Massimo wrote: 19 Feb 2023, 15:13 PSV vóór de winterstop was al onvoldoende, maar na de winterstop is het echt schandalig.
Het is inderdaad niet om aan te gluren. Er zit niks in qua voetbal en automatismes. Mocht PSV hier punten verliezen dat is het wel gedaan met Ruud wat mij betreft. Al heb ik liever dat we met dit afschuwelijke voetbal kampioen worden. Geloof alleen niet dat het ooit beter gaat worden.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Exit
Psv_fan
Lid 2e elftal
Posts: 160
Joined: 03 Sep 2022, 16:18
Clubvoorkeur: PSV

Klaar. Helaas. Bedankt Marcel. Nu gewoon een ervaren coach aanstellen. Iets met een ezel en 3x tegen een steen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Alaaf Ruud! :pul:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Doei Ruud.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

PSV..
Het nieuwe Feyenoord..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:31 Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Een trainer kijkt standaard de wedstrijd terug, neem ik aan. Dus hij heeft al vaak genoeg kunnen zien dat er niets in zit. Daar doet het potje van vandaag niets aan af.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Snel de ziektewet ingaan zodat je niet ontslagen kunt worden. Slim..
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld wrote: 19 Feb 2023, 16:40
11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:31 Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Een trainer kijkt standaard de wedstrijd terug, neem ik aan. Dus hij heeft al vaak genoeg kunnen zien dat er niets in zit. Daar doet het potje van vandaag niets aan af.
Toch een andere dimensie als je het live ziet..
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

0 progressie in een heel seizoen. Dan kan je echt helemaal niks als trainer.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:31 Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Zo slecht was de wedstrijd uiteindelijk ook niet, wat mij betreft. Nog steeds verre van goed, ja, maar gezien de omstandigheden viel het me nog alleszins mee. Een van de betere uitwedstrijden van de laatste weken misschien wel.

Maar het is wel zo dat dit niet houdbaar is. Op een gegeven moment gaat alles in elkaar klappen als je geen resultaten gaat pakken. Ik heb het idee dat de spelers er nu nog wel voor willen gaan, maar dat gaat op deze manier ook een keer ophouden.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

4x gelijk..
5x verloren..
Van de 22 wedstrijden..
Laat dat eens bezinken..
Last edited by milansandro on 19 Feb 2023, 16:46, edited 1 time in total.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ykhim wrote: 19 Feb 2023, 16:43
11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:31 Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Zo slecht was de wedstrijd uiteindelijk ook niet, wat mij betreft. Nog steeds verre van goed, ja, maar gezien de omstandigheden viel het me nog alleszins mee. Een van de betere uitwedstrijden van de laatste weken misschien wel.

Maar het is wel zo dat dit niet houdbaar is. Op een gegeven moment gaat alles in elkaar klappen als je geen resultaten gaat pakken. Ik heb het idee dat de spelers er nu nog wel voor willen gaan, maar dat gaat op deze manier ook een keer ophouden.
Het was niet zo slecht omdat Utrecht nog slechter was. Zij zetten 1x aan en we schreeuwen om ons moeder. Het leek echt helemaal nergens op en ondanks dat had je hem kunnen winnen. Dat is nog wel erger dan Cambuur uit.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Ykhim wrote: 19 Feb 2023, 16:43
11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:31 Ik ga ervan uit dat Ruud óók wil dat PSV wint en als je dan thuis op de bank ligt te kijken onder een dekentje en je ziet dit dan mag ik aannamen dat ie zelf ook ziet dat er niets in dit team zit.
Zo slecht was de wedstrijd uiteindelijk ook niet, wat mij betreft. Nog steeds verre van goed, ja, maar gezien de omstandigheden viel het me nog alleszins mee. Een van de betere uitwedstrijden van de laatste weken misschien wel.

Maar het is wel zo dat dit niet houdbaar is. Op een gegeven moment gaat alles in elkaar klappen als je geen resultaten gaat pakken. Ik heb het idee dat de spelers er nu nog wel voor willen gaan, maar dat gaat op deze manier ook een keer ophouden.
De wedstrijd vandaag was op een fase na niet eens zo slecht. Dan zit het ook nog eens niet mee. Bal op de paal, tegenstander waarbij ieder schot raak is etc. Het is om moedeloos van te worden.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50

Eindhovenvoetbal wrote: 19 Feb 2023, 16:41 0 progressie in een heel seizoen. Dan kan je echt helemaal niks als trainer.
Onzin, er zat wel degelijk progressie in gedurende de 1e seizoenshelft. In de winter heeft het management team alle progressie op het veld onmogelijk gemaakt
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

We hebben Utrecht nauwelijks in de wedstrijd laten komen, terwijl we een fantasiemiddenveld opgesteld hadden. Ja: uiteindelijk krijgen ze wel kansen, omdat ze bij Utrecht ook best kunnen voetballen. Maar ik denk dat PSV best enige credits verdient over hoe Utrecht bestreden is.

Aan de bal zijn we onmachtig. Dat is het grootste probleem.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00

Massimo wrote: 19 Feb 2023, 15:13 PSV vóór de winterstop was al onvoldoende, maar na de winterstop is het echt schandalig.
De spelers hebben het opgegeven na het vertrek van 2 bepalende spelers, die voelen zich net zo genaaid.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Zo goed was het anders ook niet, ook niet als je alle afwezigen in acht neemt.

Dertien punten behaald uit de acht wedstrijden na de winterstop, waarvan je er zeven normaal gezien (met gemak) moet winnen. Kansloos afgedroogd door de nummer 13 van LL. Geen enkele stijgende lijn in het spel te ontdekken en een duidelijke hand van Ruud evenmin. Ik ben volledig klaar met deze trainer en diens assistent.
Last edited by El Sordo on 19 Feb 2023, 16:53, edited 1 time in total.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

Ykhim wrote: 19 Feb 2023, 16:49 We hebben Utrecht nauwelijks in de wedstrijd laten komen, terwijl we een fantasiemiddenveld opgesteld hadden. Ja: uiteindelijk krijgen ze wel kansen, omdat ze bij Utrecht ook best kunnen voetballen. Maar ik denk dat PSV best enige credits verdient over hoe Utrecht bestreden is.

Aan de bal zijn we onmachtig. Dat is het grootste probleem.
Nee, Utrecht was echt extreem zwak, Ykhim. Ik heb minstens vijf situaties geteld waarin ons hele middenveld open lag met grote ruimtes, maar Utrecht profiteerde daar niet van. Op hun knollenveld.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim wrote: 19 Feb 2023, 16:49 We hebben Utrecht nauwelijks in de wedstrijd laten komen, terwijl we een fantasiemiddenveld opgesteld hadden. Ja: uiteindelijk krijgen ze wel kansen, omdat ze bij Utrecht ook best kunnen voetballen. Maar ik denk dat PSV best enige credits verdient over hoe Utrecht bestreden is.

Aan de bal zijn we onmachtig. Dat is het grootste probleem.
En wat dacht je van zonder de bal te hebben? Belabberde organisatie, gaten tussen de linies, geen lijntjes tussen de spelers binnen een linie. Vandaag ook weer 2 tegengoals.

Er zit heel veel meer fout dan alleen het spel aan de bal.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Maar wat willen jullie precies aangeven? Dat het bij PSV op heel veel punten niet goed zit? No shit.

Hier lees je vooraf dat het 3-0, 4-0 of wat dan ook gaat worden. Totale chaos. Uiteindelijk had PSV de zege verdiend. Ik benadruk de dingen die ik goed vond gaan. Ja: je mag vinden dat dat allemaal aan Utrecht lag, kan ik best begrip voor hebben. Maar vergeef me dat ik niet in totale depressie wil schieten. Niet iedereen zit te wachten op dergelijke zelfmarteling.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik reageer zelf alleen op je opmerking dat het vooral aan de bal niet klopt. Ik denk dat je dan onderschat hoe slecht het ook zonder bal is en hoe groot het effect daarvan is. Dan zien we week in week uit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 19 Feb 2023, 16:52
Ykhim wrote: 19 Feb 2023, 16:49 We hebben Utrecht nauwelijks in de wedstrijd laten komen, terwijl we een fantasiemiddenveld opgesteld hadden. Ja: uiteindelijk krijgen ze wel kansen, omdat ze bij Utrecht ook best kunnen voetballen. Maar ik denk dat PSV best enige credits verdient over hoe Utrecht bestreden is.

Aan de bal zijn we onmachtig. Dat is het grootste probleem.
En wat dacht je van zonder de bal te hebben? Belabberde organisatie, gaten tussen de linies, geen lijntjes tussen de spelers binnen een linie. Vandaag ook weer 2 tegengoals.

Er zit heel veel meer fout dan alleen het spel aan de bal.
Inderdaad. Kijk je slechts naar de kansen, dan lijkt PSV het niet zo slecht gedaan te hebben in Utrecht. Bal op de paal en een grote kans voor Saibari, het gevoel dat we hier met 3-2 hadden moeten winnen overheerste ook even bij mij.
Maar als je gewoon zakelijk naar de wedstrijd kijkt, lijkt het nog steeds helemaal nergens op. Wij hebben echt te veel domme spelers in het elftal , kunnen amper een fatsoenlijk aanval op de mat leggen , missen tempo aan de bal, beweging zonder bal enz.

Veerman vond ik een van de weinigen die een redelijk niveau haalde. Ik heb het idee dat het geen toeval was en dat dit misschien juist wel te maken had met de afwezigheid van Sangare.
Post Reply