Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 18 Feb 2023, 22:18
De Realist wrote: 18 Feb 2023, 22:13
Het standje overleven stond donderdag wel even een paar minuten uit
Een paar minuten? Maak er maar ruim 50 minuten van. Die Sampaoli doet twee aanpassingen en we weten het niet meer.
Dit jaar tactisch zo vaak overklast dat we bij de KNVB wel kamervragen kunnen stellen over de opleiding daar.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 18 Feb 2023, 22:21
Standbeeld wrote: 18 Feb 2023, 22:18
Een paar minuten? Maak er maar ruim 50 minuten van. Die Sampaoli doet twee aanpassingen en we weten het niet meer.
Dit jaar tactisch zo vaak overklast dat we bij de KNVB wel kamervragen kunnen stellen over de opleiding daar.
Maar echt. Je vraagt jezelf af of die assistenten er dan voor spek en bonen bijzitten. Als ik nu aanknopingspunten kon vinden voor verbetering in het spel/de tactiek, maar die kan ik gewoon niet vinden. De conservatieve tactiek leidt alleen maar tot willekeur. Nu zijn de wedstrijden tegen Utrecht, Sevilla en Twente weer cruciaal, dan win je er 1 of 2 en dan put je daar weer hoop uit om daarna weer de deksel op de neus te krijgen. Zo kabbelt het maar voort met een falende concurrentie als Ruuds enige vangnet. Ik heb geen één keer voor langere tijd achterover kunnen leunen door een totale gebrek aan stabiliteit. Het is contant op en af, op goed geluk.

Zat vandaag nog te denken: onze selectie is echt wel top 2, laten we nog voor het gemak top 3 zeggen. De stabiliteit rondom de club begint bij een goede trainer. Als de trainer duidelijk is, de spelers goed laat voetballen, dan sta je nu 1e. Maar heb je een coach die zorgt voor onduidelijkheden, dan leidt dat tot onrust en zal je als team significant onderpresteren. Dat werkt door binnen de hele club (en de media).
mr.top
Internationale topspeler

Ren Höek wrote: 18 Feb 2023, 10:25
mr.top wrote: 18 Feb 2023, 09:57 Het punt is denk ik ook dat je volgend jaar gewoon moet scoren. Dan moet kwalificatie voor de Champions League worden afgedwongen. En dat doe je niet door juist dan te beginnen met een nieuw beleid.
Dat doe je juist wel met een nieuw beleid.
Stilstand is achteruitgang, een pragmatische coach is stilstand. Dat werkt even, maar daarna stokt het en wordt er meer gevraagd. Helemaal bij de topclubs, die moeten in beweging en in ontwikkeling blijven.

Daarbij moeten we ook niet doen alsof nieuw beleid betekent dat alles omgegooid moet worden en/of dat dit heel veel tijd en punten moet kosten.
.Ik kan je redenatie best volgen, maar de club moet ook kampioen worden. Stel je voor dat je nu bijvoorbeeld Peter Bosz aan gaat stellen? Dan moet je in het eerste seizoen rekening houden met af en toe fors punten verlies. Dat is normaal gesproken niet erg, maar wel als het letterlijk een zilvervloot vol met goud klaarstaat aan het einde van het seizoen.
De Realist
Internationale topspeler

Daarom moet je nu meteen ingrijpen. Dit seizoen worden we toch maximaal 3e maar waarschijnlijk 4e, dus kan je dat puntverlies nu pakken en volgens seizoen heb je meteen al handvatten
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Jwoeloe
Moderator

De Realist wrote: 19 Feb 2023, 15:22 Daarom moet je nu meteen ingrijpen. Dit seizoen worden we toch maximaal 3e maar waarschijnlijk 4e, dus kan je dat puntverlies nu pakken en volgens seizoen heb je meteen al handvatten
Er is geen 1 trainer die per direct zal willen instappen. Je moet dan dus een interim hebben om het seizoen te redden. Ik zou Faber daarvoor weer prima vinden. Die heeft dat afgelopen keren prima ingevuld. Daarmee beperk je de schade van dit seizoen en vanaf de voorbereiding gaan bouwen met een nieuwe trainer.
De Realist
Internationale topspeler

@Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
Zou voor elke trainer toch juist aantrekkelijk moeten zijn. Deze maanden nog zonder enige vorm van verwachtingen werken. Zolang het dan volgend seizoen dan maar direct staat
Jwoeloe
Moderator

Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.
ruuddevil
Legende

Alsof we met Faber als trainer opeens kampioen worden, of tweede.
Juancho
Mister PSV

Dat hoeft ook niet. Het allerbelangrijkste is dat er een trainer komt die iig vanuit achteren wat gaat opbouwen. Stabiliteit, organisatie, en dan linie voor linie. En ondertussen het vertrouwen terug winnen, spelers optimaal laten renderen.

Dit gepruts, gebrek aan organisatie en voortgang is killing. Bij puntverlies vandaag nog ingrijpen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Bosz. Liever gister dan vandaag. Helemaal klaar mee. Infantiele elftal. Slechtste trainer ooit. 0,0 progressie in bijna een jaar tijd.
De Realist
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 19 Feb 2023, 15:56 Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.
Voorronde champions league is echt een utopie hoor.

Alles op de beker zetten.
Galactico
Meervoudig international

De Realist wrote: 19 Feb 2023, 16:15
Jwoeloe wrote: 19 Feb 2023, 15:56 Daar heb je wel degelijk wat aan. Kan zomaar het verschil maken voorronde Champions League of Conference League. Er gaat op dit moment gewoon geen trainer instappen die je volgend seizoen voor de groep wilt hebben. Vergeet ook niet dat de meeste trainers dit seizoen nog onder de pannen zijn bij hun huidige club.

Feyenoord modus… zo ver zijn we dus afgegleden. De beker moeten we ook niet winnen, omdat de leiding dan genoeg aanleiding ziet om de huidige staf te laten zitten.

On topic; is Mark van Bommel al genoemd als opvolger?
ShovingNE2
Site Admin

Al zet je Berry van Aerle voor de groep....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Nu tevreden zijn met alles beter dan Ruud is precies wat je niet moet doen. Je moet een plan maken en de perfecte trainer aanstellen voor dat plan en daarin geloven. En je hebt maar heel weinig tijd helaas.
De Realist
Internationale topspeler

Galactico wrote: 19 Feb 2023, 16:33
De Realist wrote: 19 Feb 2023, 16:15

Feyenoord modus… zo ver zijn we dus afgegleden. De beker moeten we ook niet winnen, omdat de leiding dan genoeg aanleiding ziet om de huidige staf te laten zitten.

On topic; is Mark van Bommel al genoemd als opvolger?
Ja dat was dus een beetje de strekking van mijn verhaal.

Wij zijn het nieuwe feyenoord geworden. Waar is nou dat fantastische plan waar iedereen het over had??!!
Wat een gruwelijk kut seizoen
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar dat fantastische plan ja..
DE MADERA 76
Regelmatige invaller

Eindhovenvoetbal wrote: 19 Feb 2023, 16:02 Bosz. Liever gister dan vandaag. Helemaal klaar mee. Infantiele elftal. Slechtste trainer ooit. 0,0 progressie in bijna een jaar tijd.
Ook hier concurrentie van FCT

Image
Galactico
Meervoudig international

Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Standbeeld
Mister PSV

Galactico wrote: 19 Feb 2023, 18:10 Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Waarom zouden we een "uitstekende trainer" bij Twente willen zien? Liever niet. Ze zijn mogelijk een concurrent van ons namelijk.
Josef Dettelbacher
Legende

De Realist wrote: 19 Feb 2023, 15:54 @Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
Zou voor elke trainer toch juist aantrekkelijk moeten zijn. Deze maanden nog zonder enige vorm van verwachtingen werken. Zolang het dan volgend seizoen dan maar direct staat
En dan heb je straks zomerstop en n sloot in en uitgaande transfers, en heb je er vrijwel niets aan gehad..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Standbeeld
Mister PSV

11 Tinus wrote: 19 Feb 2023, 16:41 Nu tevreden zijn met alles beter dan Ruud is precies wat je niet moet doen. Je moet een plan maken en de perfecte trainer aanstellen voor dat plan en daarin geloven. En je hebt maar heel weinig tijd helaas.
Ja, ik zie ook veel Bosz voorbijkomen, maar we moeten oppassen dat Bosz niet een toevluchtsoord wordt aangezien hij voor een bepaald spel staat en beschikbaar is. Zoals je zegt moeten we het een keer gewoon goed, kritisch en zorgvuldig aanpakken. Daar is (veel) tijd voor nodig, dus ze kunnen maar beter nu vast beginnen zodat we van de zomer de beschikking hebben over de nieuwe trainer.
De Realist
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 19 Feb 2023, 18:18
De Realist wrote: 19 Feb 2023, 15:54 @Jwoeloe Daar heb je wat mij betreft dan niks aan. Je moet nu al richting speelstijl van volgend seizoen gaan.
En dan heb je straks zomerstop en n sloot in en uitgaande transfers, en heb je er vrijwel niets aan gehad..
En de trainer heeft dan al een idee welke spelers hij wel en welke niet kan gebruiken
En wat voor types er bij moeten komen. Ik zie echt alleen maar pluspunten. Dit seizoen moeten we toch alleen nog maar presteren in de beker.
Galactico
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 19 Feb 2023, 18:18
Galactico wrote: 19 Feb 2023, 18:10 Maurice Steijn zou ik wel bij Twente willen zien. Vind ik een uitstekende trainer.
Waarom zouden we een "uitstekende trainer" bij Twente willen zien? Liever niet. Ze zijn mogelijk een concurrent van ons namelijk.
Ik zie Twente niet als concurrent. En mocht dat wel zo zijn nog meer reden om onze ambities volle bak naar boven bij te stellen. Daar word je alleen maar beter van. Tenminste zou moeten. Met Ruud aan boord gaan we nog wat dieper dalen.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Mocht Van Nistelrooij geslachtofferd worden dan zou ik als ik PSV was eens bij Michael Carrick nagaan wat de mogelijkheden zijn. Speelt in een soort 4-2-4/3-2-5 met veel dynamiek in het spel. Heel gedurfd, komen steeds 3/4 mensen in de 16 wanneer er voorzetten gegeven worden door de 5de aanvaller. De 2 controleurs worden soms nog ondersteunt door een inverted back voor de afvallende bal. Erg gedurfd, maar wel goed georganiseerd. Sinds zijn intrede bij Middlesbrough zowat alles gewonnen terwijl de club 14de stond (nu 3de). Mochten ze gelijk promoveren dan lijkt hij me al onhaalbaar.
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Mr.Unibet wrote: 21 Feb 2023, 07:01 Mocht Van Nistelrooij geslachtofferd worden dan zou ik als ik PSV was eens bij Michael Carrick nagaan wat de mogelijkheden zijn. Speelt in een soort 4-2-4/3-2-5 met veel dynamiek in het spel. Heel gedurfd, komen steeds 3/4 mensen in de 16 wanneer er voorzetten gegeven worden door de 5de aanvaller. De 2 controleurs worden soms nog ondersteunt door een inverted back voor de afvallende bal. Erg gedurfd, maar wel goed georganiseerd. Sinds zijn intrede bij Middlesbrough zowat alles gewonnen terwijl de club 14de stond (nu 3de). Mochten ze gelijk promoveren dan lijkt hij me al onhaalbaar.
Dat is ook een beginnende coach. Maar wel iemand die het heeft geleerd van Mourinho.
Post Reply