Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik heb veel vertrouwen in deze jongen. Vervangt Noni wmb boven verwachting, heeft een eigen stijl die iets minder druistig is, maar niet minder creatief. Ik zie 'm graag spelen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Vind het eigenlijk heel knap wat hij vandaag liet zien binnen een elftal dat in het veld niet als elftal opereert. Hij heeft 0,0 steun van bijv. een back, er zit totaal geen aanval patronen in het elftal, linies ver uit elkaar. Dan heeft hij eigenlijk gewoon persoonlijk gezien een prima potje gespeeld. Ondanks dat hij echt nog wel beter moet.

Maar dat ventje is nog erg jong en moet nu al wat eerder de basis in dan je normaal zou hebben. Ik zie het talent wel, hij moet alleen op bepaalde punten flink verbeteren maar in dat kader wel mooi dat hij nu die kansen al krijgt. Als PSV dit seizoen dan toch al weg gooit... dan zie ik liever hem de kans krijgen dan dat bijv. een huurspeler als Hazard gaat spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Hij heeft best veel dingen mee, snel, sterke aanname, goede techniek, goede dribbel, behendig, onvoorspelbaar en een goed schot. Alleen op elk facet moet hij wel stappen zetten, maar hij is idd nog erg jong. Als hij de stappen gaat zetten en zich goed ontwikkeld zeker een speler die van (grote) waarde kan zijn.
De Realist
Internationale topspeler

Onvoorspelbaar vind ik hem nou juist absoluut niet. Kapt altijd terug naar binnen en gaat nooit buitenom.
Verder wel eens met zijn mogelijkheden maar dat one trick pony gedraf moet er juist uit.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vond hem zeker niet de slechtste vandaag, een van de beteren zelfs en 10x liever dan die kut Saibari.
Heruone
Lid scoutingsteam

Als tegenstander is Bakayoko echt niet heel fijn om tegen te spelen hoor. Als die zijn dag heeft met wat ruimte kan hij je helemaal dronken spelen. Ik vind vooral dat hij explosiever en veelzijdiger in zijn spel moet worden. Bakayoko is bijna nooit in beweging, hij komt vrijwel altijd in de bal, zoekt heel weinig de diepte en beweegt vaak niet eens door, maar probeert na een kaats andermaal in de bal te komen.

Hij heeft wel een hele verfijnde traptechniek en hij heeft het vermogen om kansen te creëren. Ik vond hem vandaag best vaak op snelheid gewoon zijn man opzoeken en op explosiviteit buitenom eromheen gaan. Dat vond ik fijn om te zien. Dat is een goede ontwikkeling. In andere aspecten moet hij nog veel verbeteren. O.a. dat zijn eerste aanname altijd te kort is, waardoor hij vaak nog een 2e en 3e nodig heeft.

Ik vind hem niet per se een enorm groot talent. Maar hij bezit wel de eigenschappen, om onder en met de juiste begeleiding, uit te groeien tot een goede aanvaller.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heruone wrote: 20 Feb 2023, 02:47 Als tegenstander is Bakayoko echt niet heel fijn om tegen te spelen hoor. Als die zijn dag heeft met wat ruimte kan hij je helemaal dronken spelen. Ik vind vooral dat hij explosiever en veelzijdiger in zijn spel moet worden. Bakayoko is bijna nooit in beweging, hij komt vrijwel altijd in de bal, zoekt heel weinig de diepte en beweegt vaak niet eens door, maar probeert na een kaats andermaal in de bal te komen.

Hij heeft wel een hele verfijnde traptechniek en hij heeft het vermogen om kansen te creëren. Ik vond hem vandaag best vaak op snelheid gewoon zijn man opzoeken en op explosiviteit buitenom eromheen gaan. Dat vond ik fijn om te zien. Dat is een goede ontwikkeling. In andere aspecten moet hij nog veel verbeteren. O.a. dat zijn eerste aanname altijd te kort is, waardoor hij vaak nog een 2e en 3e nodig heeft.

Ik vind hem niet per se een enorm groot talent. Maar hij bezit wel de eigenschappen, om onder en met de juiste begeleiding, uit te groeien tot een goede aanvaller.
Al zijn acties beginnen uit stilstand, tis net zoals met Mo, maar hij is explosiever en werkt hard. Maar echt te jong. Die 2-2 waar hij dus in de breedte van het veld denkt even te dribbelen en de bal verliest na een duel met Brouwers, is typisch voor dit PSV. Die bal moet weg, richting de cornervlag op Utrechts helft.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

De Realist wrote: 20 Feb 2023, 00:55 Onvoorspelbaar vind ik hem nou juist absoluut niet. Kapt altijd terug naar binnen en gaat nooit buitenom.
Verder wel eens met zijn mogelijkheden maar dat one trick pony gedraf moet er juist uit.
Terwijl hij uitgerekend afgelopen weekend juist best veel buitenom ging. :mrgreen:
kastoekast
Nationale topspeler

Niet alles ging goed, maar speelde we redelijk. Ook nog tegen een wereldkampioen.
grasveld
Internationale topspeler

Ik blijf dit toch een bijzonder matige en overschatte speler vinden. Raakte vandaag per ongeluk een paar keer een bal goed. Maar in allerlei andere situaties zie je dat er gewoon niks in het vat zit. Kan hard hollen. Dat was het wel. En het droevige is ook nog eens dat we niks beters voor handen hebben.
Johann Vogel
Vedette

Hard gewerkt, ijverig mannentje die er wat van probeert te maken. Maar het is vooral sneu om te zien dat zo’n jochie noodgedwongen voor de leeuwen wordt gegooid. Dit heeft weinig zin allemaal.
ruuddevil
Legende

Top level.
DC_PSV
Vedette

Had er twee kunnen maken, ondanks de hele tijd dubbele dekking.
#simplythebest
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Johan Bakerniksvan.
Jwoeloe
Moderator

SKERLA wrote: 23 Feb 2023, 20:56 Johan Bakerniksvan.
BakaNoGo.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Ook enorm oneerlijk voor deze jongen. In een fatsoenlijk samengesteld team zou hij tweede of derde keus op rechts zijn. Lekker regelmatig kwartiertje meepikken tegen backs die geen energie meer hebben.
Maar helaas heeft onze selectie slechts 2 buitenspelers, Ghazi en Bakayoko. Dan speel je dus vrijwel alles, terwijl je er niet klaar voor bent.
Joenepsv
Legende

Speelde best goed hoor. Had moeten scoren maar prima pot.
Tomm
Vedette

Vandaag net als tegen utrecht best aardig. Kwam stukke meer dreiging vanaf dan van xavi die wederom vrij matig was. Is alleen nog niet zover dat hij bij 20+ goals per seizoen betrokken is zoals een basisspeler wel zou moeten zijn. Kan hij echter weinig aan doen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Joenepsv wrote: 23 Feb 2023, 21:10 Speelde best goed hoor. Had moeten scoren maar prima pot.
Ik vond hem heel slecht, bijna zo slecht als tegen Feyenoord. Domme speler ook, doet maar wat. Luuk werd ook regelmatig boos op hem.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik ben wel positiever na vandaag. Het is alleen een envelop met een groot vraagteken. Ga je ervoor dan kun je iets moois winnen, maar ook heel veel verliezen.

Het verschil tussen Bakayoko daar en Saibari is wel tering groot. Maar reken er maar op dat er tegen Twente iemand anders op rechts staat.
kastoekast
Nationale topspeler

Veel meer gevaar gesticht dan Luuk en Xavi bij elkaar naar mijn gevoel.

Het is een ruwe diamant.
Joenepsv
Legende

SKERLA wrote: 23 Feb 2023, 21:12
Joenepsv wrote: 23 Feb 2023, 21:10 Speelde best goed hoor. Had moeten scoren maar prima pot.
Ik vond hem heel slecht, bijna zo slecht als tegen Feyenoord. Domme speler ook, doet maar wat. Luuk werd ook regelmatig boos op hem.
Bakayoko had rugnummer 27 hé. Misschien verwar je hem met Mwene.
Hatseflats
Vedette

Ik vind hem ook een domme voetballer. Zit gewoon nul voetbal intelligentie in.
Joenepsv
Legende

Dan past hij dus prima in het huidige PSV.
De Realist
Internationale topspeler

Bar en boos zeg. Stond de eerste helft non stop te slapen en was steeds te laat bij een afvallende of doorschietende bal.
2 kansen echt belabberd ingeschoten.
Op welke planeet pak je geen 15 miljoen voor deze jongen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Post Reply