Fábio Silva

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Brengt heel veel energie. Iets wat we tegen Utrecht best hadden kunnen gebruiken.
Mikelvb
Nationale topspeler

Kan toch prima van links spelen deze kerel? Kan Simons naar 10.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Gewoon aub 4-4-2 gaan spelen met deze man naast Luuk. Middenveld in ruit met Guti, Sangaré, Veerman en Xavi. Heel gauw. Van Aanholt links, Mauro rechts voor aanvoer richting Luuk. Maar Silva naast Luuk kan echt prima werken
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Voortaan in de basis aub.
milansandro
Legende

Ruud gaat dit natuurlijk nooit doen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Madueke
Legende

Uiteraard niet, we gaan Til toch niet banken?
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 23 Feb 2023, 20:43 Voortaan in de basis aub.
Vergeet het maar. Ik zie nog eerder gebeuren dat Saibari zondag weer basis speelt. Om wat voor reden dan ook.

Toch wel opmerkelijk om te zien hoe graag zo’n huurling als Silva zich wil bewijzen terwijl er van ons eigen een aantal bijlopen die ik nooit het snot voor de ogen zie lopen. Zo vrijblijvend en slordig bij een aantal…
Jwoeloe
Moderator

O Goleiro Grande wrote: 23 Feb 2023, 20:45
Jwoeloe wrote: 23 Feb 2023, 20:43 Voortaan in de basis aub.
Vergeet het maar. Ik zie nog eerder gebeuren dat Saibari zondag weer basis speelt. Om wat voor reden dan ook.

Toch wel opmerkelijk om te zien hoe graag zo’n huurling als Silva zich wil bewijzen terwijl er van ons eigen een aantal bijlopen die ik nooit het snot voor de ogen zie lopen. Zo vrijblijvend en slordig bij een aantal…
Ik zie het ook niet gebeuren, maar hij zou het op z'n minst verdienen. Overtuigend ingevallen weer.

Dat laatste lijkt me puur mentaliteit. Dat hebben ze in zulke landen wel, in tegenstelling tot landen zoals wij.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind dit een leuke speler. Brengt veel energie, kan scoren, super hongerig naar goals en is veelzijdig genoeg om niet enkel in de punt te spelen.
Johann Vogel
Vedette

Blijken we toch nog een echte aanvaller in de selectie te hebben. Wie had dat gedacht. Tip van de week voor Ruud; stel die jongen eens een keer op de in de basis.
Joenepsv
Legende

Silva kan mij wel bekoren. Brengt enorm veel energie. Het is allemaal wat ongepolijst maar er schuilt wel een hele goede speler in hem. Vind het overigens ook een leuk mannetje. Bescheiden, vriendelijk en voor een huurling opvallend trots om voor PSV te spelen. Die jongen past wel bij ons qua karakter en spel.
Siemen
Nationale topspeler

Ruudje zal hem niet in de basis zetten.

Deze jongen viel geweldig in.
10. Nilis
Bankzitter

Vele malen beter dan de huidige De Jong, maar laatste speelt zondag weer tegen Twente.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zouden ze niet samen kunnen? Luuk begint eindelijk weer los te komen met doelpunten, ook al is het niet altijd even goed, hij scoort nu wel weer.
Het Kanon
Internationale topspeler

Je ziet ook dat Xavi met Silva iemand om mee te combineren. Ik denk dat Ruud dogmatisch blijft vasthouden aan Til en De Jong. Vaste stamienen. Mauro heeft heeft hij ook nog niet op rechts laten spelen, die kom alleen op links in aanmerking.
Hatseflats
Vedette

Grasmat wrote: 23 Feb 2023, 21:41 Zouden ze niet samen kunnen? Luuk begint eindelijk weer los te komen met doelpunten, ook al is het niet altijd even goed, hij scoort nu wel weer.
Als Luuk dan ook fatsoenlijk mee kan dan met het spel zou ik zeggen, oke. Maar heb Luuk op die goal na weinig goeds zien doen.
Smell Rock
Verbannen

Vandaag weer aangetoond dat hij niet bij dit elftal past: veel inzet, plezier, voetbalvernuft, scoren. Hij valt echt uit de toon bij deze toddenhoop.
Full speed or nothing
Juancho
Mister PSV

Best een knappe goal trouwens. Gewoon de basis in.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
De Realist
Internationale topspeler

Ga niet helemaal mee in de hosanna. Ja brengt veel energie, maar ik ben er nog niet echt kapot van. Heeft niet echt de snelheid, en lijkt zijn linkerbeen voornamelijk te hebben om op te staan.

Maar deze jongen wat aan de linkerkant en dan Xavi op 10 ipv Til juich ik ontzettend toe. Kan wel prima voetballen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Revolinho
Internationale topspeler

Hosanna vraagt niemand om. Hij bracht gewoon het juiste en er werd weer eens richting de juiste goal gevoetbald. Hij bleek zelfs een goed aanspeelpunt te zijn, won zijn (lucht)duels en hij staat vaak op de goede plek.

Ik wacht nog steeds op een reden waarom hij niet mag starten. Elke keer weer Luuk. Elke keer weer hetzelfde mislukte recept. Elke keer Simons van zijn beste plek af halen. Elke keer weer Til. Wanneer gaat Ruud eens inzien dat je nu gewoon de beste voetballers op moet stellen en niet je flutplannetje erdoorheen moet willen drukken. Luuk scoort dan wel knap, maar je had hem ook gewoon als stormram in kunnen brengen. Ik weet 100% zeker dat Silva een grotere waarde had gehad in de punt als hij mocht starten.
Robson de Souza
Vedette

Wat een energiek ventje. Na de 1-0 stond hij te springen en zweepte hij het publiek en zijn ploeggenoten op, die moet gewoon spelen. Heeft ook nog een klik met Simons, die daardoor ook weer beter gaat spelen. Basis vanaf nu graag.
mr.top
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 23 Feb 2023, 20:48
O Goleiro Grande wrote: 23 Feb 2023, 20:45

Ik zie het ook niet gebeuren, maar hij zou het op z'n minst verdienen. Overtuigend ingevallen weer.

Dat laatste lijkt me puur mentaliteit. Dat hebben ze in zulke landen wel, in tegenstelling tot landen zoals wij.
Ik denk dat je ook niet moet onderschatten dat deze jongen relatief fris en nieuw is. De rest van de ploeg lijkt gegrepen te zijn door een soort hopeloosheid.
trouwepsvfan
Vedette

Doodzonde dat Fred Rutten zondag Saibari bracht en niet deze jongen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ShovingNE2
Site Admin

Dat zag echt iedereen die de wedstrijd keek. Behalve onze staf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Vedette

Ik zou deze jongen zondag opstellen als linksbuiten, a la Locadia. Dan kan Xavi mooi de plek van Til overnemen op 10.
Post Reply