Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek wrote: 21 Feb 2023, 15:44
Standbeeld wrote: 21 Feb 2023, 15:38 Kortom, Brands moet verantwoordelijkheid nemen voor de situatie en het herstellen.
Oftewel, een andere trainer + staf aanstellen dus?
Zeker, en als dan blijkt dat de nieuwe trainer + staf wederom niet capabel zijn dan weten we dat Brands het grootste probleem was en is. Als Brands zijn fout herstelt door een capabele trainer en staf aan te stellen, dan weten we dat Brands itt Ruud wel kan leren van zijn fouten en dan is Brands niet (meer) het grootste probleem.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Dat denk ik ook, mja, zie die voltreffer maar eens te halen, @Standbeeld. Peter Bosz zou wel een optie kunnen zijn in ieder geval.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Peter Bosz zou meer een leegtreffer zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 21 Feb 2023, 15:47 Dat denk ik ook, mja, zie die voltreffer maar eens te halen, @Standbeeld. Peter Bosz zou wel een optie kunnen zijn in ieder geval.
Vooropgesteld denk ik dat Bosz het in Nederland wel beter zou doen dan Ruud. Alleen is Bosz ook omgeven door twijfel doordat hij geen prijzen heeft gepakt en zijn carrière een neerwaartse trend vertoont na zijn vertrek bij ajax: het ging mis bij Dortmund, Leverkusen en Lyon. Wat mij betreft zoeken we naar een trainer waarbij zijn carrière een opwaartse trend vertoont. Dat hoeft geen Nederlander te zijn. Durf iemand die ergens in de middenmoot goed werk aflevert eens de kans te geven. Zie een Klopp, Tuchel, Ten Hag, Nagelsmann, etc.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 21 Feb 2023, 15:44
Juancho wrote: 21 Feb 2023, 15:40 Het mag toch wel duidelijk zijn hoop ik dat alleen een nieuwe trainer de boel niet gaat oplossen? :wonder: :think: PSV is doodziek, van boven naar onderen. Om dat te repareren moet er veel, heel veel meer gebeuren.
Dat denk ik wel, alleen moet de trainer wel een voltreffer zijn.
Ok dan is dat een klein detail waar we op verschillen :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

SKERLA wrote: 21 Feb 2023, 15:51 Peter Bosz zou meer een leegtreffer zijn.
Een losse flodder.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Juancho wrote: 21 Feb 2023, 15:40PSV is doodziek, van boven naar onderen.
Ja verschrikkelijk. Jeugdopleiding ook. Man man man. Dood en doodziek allemaal hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

We gaan er nog steeds aan?

#langspeelplaatspeeltinmiddelswelheeeeeeeeeeeeeellang #vertrektweer #👋
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 22 Feb 2023, 01:17
SKERLA wrote: 21 Feb 2023, 15:51 Peter Bosz zou meer een leegtreffer zijn.
Een losse flodder.
Johnny Flodder.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Brands stelt Ernie aan en het is gewoon echt niet uit te sluiten dat Ernie het beleid van Brands verder gaat doortrekken. Ik kan me niet voorstellen dat Brands nu ergens in een hoekje gaat zitten en gaat zien hoe Ernie 5 aankopen uit Frankrijk/Mexico en Zuid Amerika haalt. Ik kan niet wachten tot de eerste basisversterking binnen is zodat we in ieder geval weten of het meer van hetzelfde is of een nieuwe richting. Als straks op 1 juni enkel van Aanholt is overgenomen en Jarred nog een jaartje gehuurd wordt net als Savio en Fabio dan weten we in ieder geval wie de grote mastermind van onze ondergang is.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Hoelang ga je ons nog voor de gek houden Marcel? Als fans weer een vreselijk kut seizoen voorschotelen en dan de trainer horen zeggen dat we ff de slingers gaan ophangen. Even serieus, is dit een opname voor Jiskefet ofzo? PSV is totaal maar dan ook totaal niet meer serieus te nemen. Als AD is je taak ook tijdig ingrijpen, wanneer kom je eens uit je veilige kantoortje Marcel? Het incident van gister met die supporter zal wel weer aangegrepen worden om de aandacht verleggen....

De club staat in de fik en op instorten omdat niemand aan het blussen is. :wall: :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Juancho wrote: 24 Feb 2023, 09:37 Hoelang ga je ons nog voor de gek houden Marcel? Als fans weer een vreselijk kut seizoen voorschotelen en dan de trainer horen zeggen dat we ff de slingers gaan ophangen. Even serieus, is dit een opname voor Jiskefet ofzo? PSV is totaal maar dan ook totaal niet meer serieus te nemen. Als AD is je taak ook tijdig ingrijpen, wanneer kom je eens uit je veilige kantoortje Marcel? Het incident van gister met die supporter zal wel weer aangegrepen worden om de aandacht verleggen....

De club staat in de fik en op instorten omdat niemand aan het blussen is. :wall: :wall:
En, heb je al reactie van Brands?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Nee. Die verlegt de aandacht naar dat incident met die keeper.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV

https://www.soccernews.nl/news/ouders-v ... ur-brands/

Maar even serieus, je 20 jarige zoon die al een stadion verbod heeft zit in een stadion waar hij niet in mag.
Valt een speler aan die zijn werk doet, en de familie en advocaat vinden dat er te weinig nuance is, omdat je niet alle feiten en omstandigheden kent.

Ik ben wel heel benieuwd welke feiten en omstandigheden wij niet kennen dat je achteraf zegt, ow ja met de kennis van nu is dit volstrekt logisch.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV

Garnala wrote: 24 Feb 2023, 18:01Maar even serieus, je 20 jarige zoon die al een stadion verbod heeft zit in een stadion waar hij niet in mag.
Valt een speler aan die zijn werk doet, en de familie en advocaat vinden dat er te weinig nuance is, omdat je niet alle feiten en omstandigheden kent.
Dan weet je gelijk waar 't mis is gegaan bij deze jongen.
In z'n opvoeding.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Garnala wrote: 24 Feb 2023, 18:01Ik ben wel heel benieuwd welke feiten en omstandigheden wij niet kennen dat je achteraf zegt, ow ja met de kennis van nu is dit volstrekt logisch.
Tsja, natuurlijk tenminste het feit en de omstandigheid dat ze zijn pappie en mammie en zijn advocaatje zijn en dus wat er ook gebeurt opkomen voor het joch. Kortom: boeie.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Niemand zegt dat het met andere feiten volstrekt logisch is wat hij heeft gedaan.

Maar als advocaat moet ik toch hier ook even zeggen: er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaal. We weten nog niet waarom die jongen dit gedaan heeft. Wie weet zat hij wel in een dikke psychose, weet jij veel.

De actie verdient grote afkeuring, maar op de persoon ben ik altijd wat terughoudender.
Last edited by trouwepsvfan on 24 Feb 2023, 18:08, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33

Standbeeld wrote: 22 Feb 2023, 09:25
RIO wrote: 22 Feb 2023, 01:17

Een losse flodder.
Johnny Flodder.
Cannon Fodder.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel wrote: 24 Feb 2023, 18:05
Garnala wrote: 24 Feb 2023, 18:01Maar even serieus, je 20 jarige zoon die al een stadion verbod heeft zit in een stadion waar hij niet in mag.
Valt een speler aan die zijn werk doet, en de familie en advocaat vinden dat er te weinig nuance is, omdat je niet alle feiten en omstandigheden kent.
Dan weet je gelijk waar 't mis is gegaan bij deze jongen.
In z'n opvoeding.
Werd ik straks nog om geridiculiseerd. :opzijnkop:

Mijn ouders zouden me nog een hardere trap onder mijn hol geven en me niet in de slachtofferrol duwen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Garnala wrote: 24 Feb 2023, 18:01 https://www.soccernews.nl/news/ouders-v ... ur-brands/

Maar even serieus, je 20 jarige zoon die al een stadion verbod heeft zit in een stadion waar hij niet in mag.
Valt een speler aan die zijn werk doet, en de familie en advocaat vinden dat er te weinig nuance is, omdat je niet alle feiten en omstandigheden kent.

Ik ben wel heel benieuwd welke feiten en omstandigheden wij niet kennen dat je achteraf zegt, ow ja met de kennis van nu is dit volstrekt logisch.
Misschien heeft die Dmitrovic zijn vriendin een keer gepaald. Of zijn zus. Of zijn moeder. Of alledrie tegelijk.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

trouwepsvfan wrote: 24 Feb 2023, 18:07 Niemand zegt dat het met andere feiten volstrekt logisch is wat hij heeft gedaan.

Maar als advocaat moet ik toch hier ook even zeggen: er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaal. We weten nog niet waarom die jongen dit gedaan heeft. Wie weet zat hij wel in een dikke psychose, weet jij veel.

De actie verdient grote afkeuring, maar op de persoon ben ik altijd wat terughoudender.
Niet proberen van een dader een slachtoffer maken..
What's next?
Lage suikerspiegel?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Standaard advocaat. Zijn niet meer voor de verdediging maar om anderen te beschuldigen.

Schuim der aarde
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Gender:

Weinig divers dit @Joenepsv. Hij heeft ook zijn vader gepakt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 24 Feb 2023, 18:07 Niemand zegt dat het met andere feiten volstrekt logisch is wat hij heeft gedaan.

Maar als advocaat moet ik toch hier ook even zeggen: er zitten altijd meerdere kanten aan een verhaal. We weten nog niet waarom die jongen dit gedaan heeft. Wie weet zat hij wel in een dikke psychose, weet jij veel.

De actie verdient grote afkeuring, maar op de persoon ben ik altijd wat terughoudender.
Oei, ratio. Wachten op de mensen die hier vanuit hun emotie gaan reageren.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 24 Feb 2023, 18:47 Standaard advocaat. Zijn niet meer voor de verdediging maar om anderen te beschuldigen.

Schuim der aarde
Hij zegt imo niks geks. Kan gebeuren dat PSV ook vanuit de emotie reageert, maar het is niet goed. Er lopen zoveel mafkezen rond (incl de keepermeppert zelf) dat er gekke dingen kunnen gebeuren als zoiets extra opgehitst wordt.
Post Reply