Vind ik niet. Voor de wedstrijd gisteren werd er al gesproken over een positieve ontwikkeling in de laatste paar wedstrijden van Bakayoko. Gisteren heeft die goede lijn bevestigd. Als hij iedere wedstrijd 3 of 4 van zulke ballen voor kan gooien, zal hij de assists aaneen rijgen.Balinho wrote: ↑27 Feb 2023, 14:41Had het mij na Feyenoord uit gevraagd, en ik was met de pet rondgegaan om zijn enkeltje anywhere te bekostigen.
Hoop niets liever dan dan zijn rendement van gisteren de norm gaat worden overigens. Maar de waan van de dag regeert overduidelijk, ook vwb het positivisme dat er nu ineens heerst.
Johan Bakayoko
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Als hij zonder goede pot voetbal en 0 rendement al qua potentie 15 miljoen waard was.... dan is hij met prima wedstrijden in de benen en dat al deels gekoppeld aan rendement natuurlijk veel en veel meer waard. En bij Johan zal er toch hopelijk niet al een irritante clausule aan zijn contract hangen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ren Höek
- Vedette
Dit heb je altijd, zowel positief als negatief.
Maar Baka laat wel een stijgende lijn zien en dat is sowieso positief. Hij heeft nog voldoende te leren en te verbeteren, maar hij heeft wel al rendement en dat is belangrijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Nondeju in een klap nog maar 500.000 euro waard.
- Balinho
Nogal evident wanneer je hier logica op los laat natuurlijk.Vanthaman18 wrote: ↑27 Feb 2023, 15:08 Als hij iedere wedstrijd 3 of 4 van zulke ballen voor kan gooien, zal hij de assists aaneen rijgen.
Maar speelt hij de volgende twee potten als in De Kuip onlangs, en de fileermessen zijn weer niet aan te slepen.
Maar goed, we hopen allemaal dat Johan's prestatiecurve niet zo grillig verloopt als de prestaties van ons PSV van dit seizoen. Maar we mogen er, zonder dat verwijtbaar naar Bakayoko te bedoelen, best vanuit gaan dat (ook) dat een proces met vallen en opstaan zal blijken.
Wat mij betreft zal zijn intrinsieke waarde omhoog moeten, dan bedoel ik zijn tactische bagage vooral. Fysiek vind ik hem eigenlijk best indrukwekkend voor zijn leeftijd. Maar momenteel blijft er nog weinig over wanneer hij zijn rendement niet heeft in de vorm van assists of goals. Wanneer hij tactisch verbetert, slimmer zijn energie kan gaan gebruiken en verdedigend en organisatorisch sterker staat positioneel, zal hij ook waardevol kunnen zijn voor het team zelfs (en ook ) zónder assists of goals.
Nog altijd slechts 19 jaar oud, toch nog maar even onderstreept.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- ShovingNE2
- Site Admin
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Mooi. Hopelijk gaat hij het waarmaken. En overigens: alleen al uit bedrijfsmatig opzicht is het niet zo slim om spelers zo snel 'af te schrijven'. PSG mag nu met minimal 40 komen
- DeBruyne
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Stap bij stap is denk ik het beste. PSV ziet denk ik ook dat het een erg ruwe diamant is. Als het fout gaat zit je er niet aan vast en als het goed gaat gewoon weer openbreken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan mogelijk nog een optie voor nog een jaar inzitten voor de club.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen