Omdat je normaal wil verkopen met nog minimaal 2 jaar contract ivm risicospreiding. Maar wellicht wordt het nog eens verlengd.
Johan Bakayoko
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Oke, snap je gedachtegang, maar misschien wat voorbarig. Want we hebben nu in 2023 zijn contract tot 25 verlengt met één jaar naar 26, dacht ik. Dus als hij het goed doet dan verlengen we gewoon weer. Dit lijkt mij ook vooral een upgrade van zijn jeugdcontract naar een PSV 1 contract (salaris).
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Voor de gein even terug aan het zoeken welke forumleden nou eigenlijk vooraan staan om alles en iedereen af te branden wanneer het niet goed gaat.
Een 19-jarig talent, vorig jaar de beste bij Jong PSV, speelt een slechte wedstrijd. Goh.
De jeugdopleiding is de levensader van PSV, zonder deze jongens was PSV al lang failliet geweest, behalve het financiële gedeelte is het iets om trots op te zijn dat we jongens als Depay, Bergwijn, Malen, Gakpo etc. de opleiding, de kansen en het vertrouwen hebben gegeven om stappen richting de top te zetten.
Een bekend gezegde, als je niets goeds te zeggen hebt zeg dan niets. Als jij dat zou nastreven zou je net zo goed je account op kunnen schorten.
- Skuddem
- Nationale topspeler
Avatar updaten?Joenepsv wrote: ↑12 Feb 2023, 11:27Wisselvalligheid is inherent aan zijn leeftijd. Door blessures en slecht aankoopbeleid is de rol van Bakayoko groter dan die eigenlijk zou moeten zijn. Zo'n jongen breng je idealiter wat meer in de luwte. Gister gewoon een goede pot gespeeld. Zal door sommige professoren nog genoeg op aan te merken zijn maar zoals gezegd, die jongen is pas 19.11 Tinus wrote: ↑12 Feb 2023, 08:31 Vooruitgang is juist niet te zien want hij is in niets beter dan 6 maanden terug. Vorige week geen bal goed geraakt en deze wedstrijd was gewoon goed maar dat is natuurlijk geen teken van groei maar van wisselvalligheid. Hij heeft ons letterlijk punten gekost en als hij als basisspeler op rechts blijft spelen dan gaat hij nog meer punten kosten voor hij over dat punt heen is dat hij basiswaardig is.
Al kan de outfit van die bewuste contractverlenging echt nooit meer overtroffen worden.
- Joenepsv
- Legende
Haha vind die vlinderstrik briljant. Jammer dat hij die er niet in houdt. Volgende contract verlenging maar weer.Skuddem wrote: ↑27 Feb 2023, 22:01Avatar updaten?Joenepsv wrote: ↑12 Feb 2023, 11:27
Wisselvalligheid is inherent aan zijn leeftijd. Door blessures en slecht aankoopbeleid is de rol van Bakayoko groter dan die eigenlijk zou moeten zijn. Zo'n jongen breng je idealiter wat meer in de luwte. Gister gewoon een goede pot gespeeld. Zal door sommige professoren nog genoeg op aan te merken zijn maar zoals gezegd, die jongen is pas 19.
Al kan de outfit van die bewuste contractverlenging echt nooit meer overtroffen worden.
- DonyellMalen
- Legende
Wat een ontzettend leuke gozer man, is enorm blij en toont zich een ware PSV'er en liefhebber, "Ik kom elke dag bij PSV, zelfs op m'n vrije dagen".
Schitterend dat hij z'n boekje nog even aanhaalt. Daar had hij wel degelijk ingeschreven dat hij minstens 10 goals en 5 assists wilde gaan leveren dit seizoen, dus hij is nog niet tevreden. Begint steeds meer in z'n ritme te komen, zoals hij zelf aangeeft en dat uit zich wel in betere prestaties op het veld.
''Ben samen met Xavi de jongste uit de basiself en de enige uit de academy.'' (signaal naar Teze en Obispo?! )
- Skuddem
- Nationale topspeler
Hier nog aan toevoegend, die strik die jij eromheen zou doen, dat doet hij zelf wel.Skuddem wrote: ↑27 Feb 2023, 21:58Voor de gein even terug aan het zoeken welke forumleden nou eigenlijk vooraan staan om alles en iedereen af te branden wanneer het niet goed gaat.
Een 19-jarig talent, vorig jaar de beste bij Jong PSV, speelt een slechte wedstrijd. Goh.
De jeugdopleiding is de levensader van PSV, zonder deze jongens was PSV al lang failliet geweest, behalve het financiële gedeelte is het iets om trots op te zijn dat we jongens als Depay, Bergwijn, Malen, Gakpo etc. de opleiding, de kansen en het vertrouwen hebben gegeven om stappen richting de top te zetten.
Een bekend gezegde, als je niets goeds te zeggen hebt zeg dan niets. Als jij dat zou nastreven zou je net zo goed je account op kunnen schorten.
-
- Vedette
Hopelijk houdt hij zich aan die voorwaarde dat hij kampioen wilt worden voordat hij weggaat Hij zet sneller stappen dan ik had verwacht wat zeer positief is. Als hij zo blijft groeien kan hij volgend jaar best nog wel is basisspeler hier worden. Zo niet dan zou ik toch opteren voor verhuur
- Standbeeld
- Mister PSV
Vond ik ook een opvallende uitspraak. Zat even te denken hoe ik die precies moest duiden.DonyellMalen wrote: ↑27 Feb 2023, 23:31''Ben samen met Xavi de jongste uit de basiself en de enige uit de academy.'' (signaal naar Teze en Obispo?! )
- Skuddem
- Nationale topspeler
Dan kunnen ze hem best een contract tot 2045 geven..Rikkert1234 wrote: ↑27 Feb 2023, 23:41 Hopelijk houdt hij zich aan die voorwaarde dat hij kampioen wilt worden voordat hij weggaat
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En Mauro en Patje van Aanholt.DonyellMalen wrote: ↑27 Feb 2023, 23:31
''Ben samen met Xavi de jongste uit de basiself en de enige uit de academy.'' (signaal naar Teze en Obispo?! )
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Alles en iedereen af branden, heerlijk zwart wit wat je andere ook verwijt te doen edoch, uiteindelijk heeft eenieder een andere maatstaaf van wat er van een speler van PSV 1 verwacht wordt.Skuddem wrote: ↑27 Feb 2023, 21:58Voor de gein even terug aan het zoeken welke forumleden nou eigenlijk vooraan staan om alles en iedereen af te branden wanneer het niet goed gaat.
Realiteit is dat bakayoko afdoende wedstrijden heeft gehad zonder enig rendement en dat daardoor kritiek komt. Leeftijd is daar in grote mate geen factor in, het verliezen van een wedstrijd is net zo zuur. Het is ook niet dat bakayoko geen potentie is, de vraag zit meer in het punt of hij nu al klaar is voor basisplaatsen. Dan kom je redelijk snel in de vergelijking met de aangehaalde spelers als Depay, bergwijn, en gakpo. Die spelers zijn veel rustiger aan speelminuten gekomen en waren beter.
De jeugdopleiding als levensader lijkt me evident, dat zal niemand ontkennen. Het moet wel zo zijn dat de jeugdopleiding een middel is om een doel te behalen, niet een doel op zich.
Fin, het is goed dat hij verlengt is en het zou mooi zijn als hij de ontwikkeling doorzet.
-
- Meervoudig international
Hij speelt niet minder dan een Gakpo en Depay in hun eerste seizoen. Sterker nog, zijn rendement is beter dan dat van hen was.
Talentvolle speler. En mentaal ook helemaal in orde. Lijkt ook niet zo blessuregevoelig zijn.
Ik snap wel dat PSV het vertrouwen in hem heeft.
Talentvolle speler. En mentaal ook helemaal in orde. Lijkt ook niet zo blessuregevoelig zijn.
-
- Nationale topspeler
Bakayoko moet door slecht transferbeleid en blessures noodgedwongen heel veel spelen dit seizoen. Natuurlijk is hij er eigenlijk nog niet aan toe en kost deze leerschool PSV dure punten.Prof_napo wrote: ↑28 Feb 2023, 06:22Alles en iedereen af branden, heerlijk zwart wit wat je andere ook verwijt te doen edoch, uiteindelijk heeft eenieder een andere maatstaaf van wat er van een speler van PSV 1 verwacht wordt.Skuddem wrote: ↑27 Feb 2023, 21:58
Voor de gein even terug aan het zoeken welke forumleden nou eigenlijk vooraan staan om alles en iedereen af te branden wanneer het niet goed gaat.
Realiteit is dat bakayoko afdoende wedstrijden heeft gehad zonder enig rendement en dat daardoor kritiek komt. Leeftijd is daar in grote mate geen factor in, het verliezen van een wedstrijd is net zo zuur. Het is ook niet dat bakayoko geen potentie is, de vraag zit meer in het punt of hij nu al klaar is voor basisplaatsen. Dan kom je redelijk snel in de vergelijking met de aangehaalde spelers als Depay, bergwijn, en gakpo. Die spelers zijn veel rustiger aan speelminuten gekomen en waren beter.
De jeugdopleiding als levensader lijkt me evident, dat zal niemand ontkennen. Het moet wel zo zijn dat de jeugdopleiding een middel is om een doel te behalen, niet een doel op zich.
Fin, het is goed dat hij verlengt is en het zou mooi zijn als hij de ontwikkeling doorzet.
Maar het afbranden van Baka wat ik op dit forum ook veel heb zien gebeuren was voorbarig, en niet terecht gezien de kwaliteiten die hij wel heeft. Door sommigen hier wordt nagenoeg alleen naar rendement gekeken. Hetzelfde geldt voor Saibari. En gold voor Madueke. Met alleen rendement kom je er niet. Dan ga je steeds een Til of el Ghazi (of verdedigend Guti) opstellen die relatief dan meer rendement hebben, maar het algehele spel en het potentieel niveau daarvan niet ten goede komen.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Hoe de mening over een speler in 1 maand tijd kan omslaan...Van nooit meer opstellen en gratis weg doen tot die is straks 35 miljoen waard. Ik kan het soms niet meer volgen hier.
Waarom geven we spelers en staf niet wat meer tijd en kans om zich te bewijzen?
Waarom geven we spelers en staf niet wat meer tijd en kans om zich te bewijzen?
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Depay was van moment 1 direct een sensatie. Bij Gakpo viel direct zijn fijne trap op. Bergwijn kon vooral goed richting de goal rennen en frommelen met een bal. Die vond ik wel minder ver, dat was altijd al een beetje een speler zonder veel voetbalintelligentie.Ronaldio wrote: ↑28 Feb 2023, 08:16 Hij speelt niet minder dan een Gakpo en Depay in hun eerste seizoen. Sterker nog, zijn rendement is beter dan dat van hen was.
Bij Bakayoko vind ik het wat moeilijk inschatten waar zijn plafond ligt.
- Hatseflats
- Vedette
Ik vind de voetbalintelligentie van Bakayoko eigenlijk ook niet bijster hoog. Maargoed, is nog jong en kan zomaar weer meer dan 15 mil opbrengen ;-)Franciscus wrote: ↑28 Feb 2023, 09:02Depay was van moment 1 direct een sensatie. Bij Gakpo viel direct zijn fijne trap op. Bergwijn kon vooral goed richting de goal rennen en frommelen met een bal. Die vond ik wel minder ver, dat was altijd al een beetje een speler zonder veel voetbalintelligentie.Ronaldio wrote: ↑28 Feb 2023, 08:16 Hij speelt niet minder dan een Gakpo en Depay in hun eerste seizoen. Sterker nog, zijn rendement is beter dan dat van hen was.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Nee, maar Bakayoko speelt wel gedisciplineerder. Of probeert dat toch. Vandaar mijn opmerking over het plafond.
-
Depay vanaf moment 1 sensatie? Dacht het niet. Ja hij had wat leuke dingen laten zien. Maar zowat elke aanvaller uit Jong word gehypet, je moet het nog altijd afwachten. Weten we nog hoe Bakayoko’s debuut een jaar geleden ging? Locadia schoot alles aan flarden. Lammers ging opeens ook als een komeet. Madueke en Gakpo moesten meteen de toekomst worden. Nu zijn het Duif en Babadi.
Er zit niet veel anders op dan toe te kijken hoe zijn ontwikkeling gaat verlopen. Voor ons natuurlijk niet, maar voor zo’n jongen is dit een fantastische situatie. Alleen maar Saibari naast/achter zich, verder gaat hij zowat alles spelen. Dan mag je elke week weer bewijzen wat je kan. Ik vind hem vanuit de jeugd al een fijne rechtsbuiten, het gaat erom hoe hij zich fysiek gaat ontwikkelen. Hij is al bonkig qua bouw, maar het is nog een kind. Hij moet een echte vent gaan worden, dat kost tijd. Dan word hij fysiek dominant, dat gaat hem dat Madueke-achtige geven. En als hij dan nog wat slimmer gaat worden en meer uit zijn goals/assists gaat halen, heb je eigenlijk al een prima rechtsbuiten staan.
Er zit niet veel anders op dan toe te kijken hoe zijn ontwikkeling gaat verlopen. Voor ons natuurlijk niet, maar voor zo’n jongen is dit een fantastische situatie. Alleen maar Saibari naast/achter zich, verder gaat hij zowat alles spelen. Dan mag je elke week weer bewijzen wat je kan. Ik vind hem vanuit de jeugd al een fijne rechtsbuiten, het gaat erom hoe hij zich fysiek gaat ontwikkelen. Hij is al bonkig qua bouw, maar het is nog een kind. Hij moet een echte vent gaan worden, dat kost tijd. Dan word hij fysiek dominant, dat gaat hem dat Madueke-achtige geven. En als hij dan nog wat slimmer gaat worden en meer uit zijn goals/assists gaat halen, heb je eigenlijk al een prima rechtsbuiten staan.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Gakpo speelde in zijn eerste seizoen zo'n 390 minuten in PSV 1, niet heel raar met Bergwijn voor zich. Hij heeft veel rustiger kunnen opbouwen. Depay idem met zo'n 490 minuten in PSV 1 wat overigens ook niet raar is met de spelers die hij voor zich had (Mertens bijvoorbeeld).Franciscus wrote: ↑28 Feb 2023, 09:02Depay was van moment 1 direct een sensatie. Bij Gakpo viel direct zijn fijne trap op. Bergwijn kon vooral goed richting de goal rennen en frommelen met een bal. Die vond ik wel minder ver, dat was altijd al een beetje een speler zonder veel voetbalintelligentie.Ronaldio wrote: ↑28 Feb 2023, 08:16 Hij speelt niet minder dan een Gakpo en Depay in hun eerste seizoen. Sterker nog, zijn rendement is beter dan dat van hen was.
Het aantal minuten dat Bakayoko maakt is hoog voor een doorstromende jeugdspeler. Dat hij daarmee rendement heeft (4 goals 3 assists) is positief maar niet afdoende. Dat is hem persoonlijk niet aan te rekenen maar de lat mag wat mij betreft hoger zijn voor PSV.