Na luid supportersprotest is door PSV en Johan besloten de foto's opnieuw te nemen, zodat je toch een strikjesfoto als avatar kunt gebruiken.
Johan Bakayoko
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ik ben blij dat Johan Bakayoko heeft verlengt. Met 5 goals en 3 assists lijkt het de laatste wedstrijden ook steeds beter te gaan. Hopelijk maakt hij dit seizoen nog de nodige goals en geeft hij nog de nodige assists.
Ik heb er wel vertrouwen in, hij levert ook goede verdedigende arbeid. Wat ook belangrijk is.
Ik heb er wel vertrouwen in, hij levert ook goede verdedigende arbeid. Wat ook belangrijk is.
-
- Internationale topspeler
Zoals al vaker aangegeven maar dit seizoen was eigenlijk bedoelt om hem als backup te hebben. Dan kon hij rustig aan het niveau en tempo wennen en tegen al vermoeide en kapot gespeelde tegenstanders invallen. Helaas voor ons is er nu geen concurrentie en is hij, terwijl hij er duidelijk niet klaar voor is, de eerste keus op rechts. Hoor hem is het mooi, hij zal zich nu ook sneller ontwikkelen. Het lijkt me een hele leuke fijne gast ook die enorm bezig is met zijn ontwikkeling.
Ik hoop en gun het hem ook dat hij nog flink wat stappen gaat maken. Het bevalt me dat hij in ieder geval luistert naar de tactische instructies en altijd goed het veld breed houdt. Ik hoop wel dat hij leert omgaan met de ruimte die hij soms krijgt en de acties (moeten ook meer gevarieerd overigens) direct maakt ipv elke keer te wachten en dan weer terug te spelen. Ook mist hij soms het overzicht. In potentie heeft hij wel een goede trap dus ik verwacht dat hij nog wel zijn goals en assist blijft geven.
Ik hoop en gun het hem ook dat hij nog flink wat stappen gaat maken. Het bevalt me dat hij in ieder geval luistert naar de tactische instructies en altijd goed het veld breed houdt. Ik hoop wel dat hij leert omgaan met de ruimte die hij soms krijgt en de acties (moeten ook meer gevarieerd overigens) direct maakt ipv elke keer te wachten en dan weer terug te spelen. Ook mist hij soms het overzicht. In potentie heeft hij wel een goede trap dus ik verwacht dat hij nog wel zijn goals en assist blijft geven.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
,,Als hij het als trainer net zo goed gaat doen als speler, dan heeft hij een geweldige periode voor zich. Ik vind het heel verstandig hoe hij met spelers omgaat.’’ Daarbij haalde de ADO-trainer het voorbeeld van rechtsbuiten Johan Bakayoko aan. ,,Die beschikt over veel kwaliteit, heel veel van alles. En Ruud is niet een trainer die dan meteen gaat zeggen wat zo’n speler meer en minder moet doen. Hij laat hem voetballen en laat hem in zijn vrijheid. Dat je dat als beginnend trainer al begrijpt, is heel belangrijk.
- De Realist
Grappig. Toont wel heel duidelijk aan dat die groene balkjes niet bepaald het volledige verhaal vertellen. De situaties waarin hij grassprietjes staat te tellen en daardoor niet een bal herovert/aanneemt staan hier bv niet tussen.
Net zoals het constante ballen in de voeten vragen ipv diep gaan.
Ja ik zie zeker potentie, maar dat soort dingen moeten er uit. Beetje net als bij obispo zeg maar.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Had het idd ook al benoemd; hij doet zijn verdedigende arbeid als in; loopt mee met de back en is op eigen helft te vinden, maar positioneel en qua druk op de bal mag het vele malen beter. Diepgang mag ook wel beter, zeker als hij zo die voorzetten met rechts prima blijft geven, dan is het echt ideaal om hem achter de linies weg te steken; of hij gaat zelf naar z'n linker, of hij legt hem voor/terug op spelers die de 16 in komen.De Realist wrote: ↑02 Mar 2023, 09:31Grappig. Toont wel heel duidelijk aan dat die groene balkjes niet bepaald het volledige verhaal vertellen. De situaties waarin hij grassprietjes staat te tellen en daardoor niet een bal herovert/aanneemt staan hier bv niet tussen.
Ja ik zie zeker potentie, maar dat soort dingen moeten er uit. Beetje net als bij obispo zeg maar.
- Trixm
- Vedette
Aan de andere kant, een totaal gebrek aan tactisch en verdedigend vermogend levert alsnog een transfer van 35 miljoen naar Chelsea op.De Realist wrote: ↑02 Mar 2023, 09:31Grappig. Toont wel heel duidelijk aan dat die groene balkjes niet bepaald het volledige verhaal vertellen. De situaties waarin hij grassprietjes staat te tellen en daardoor niet een bal herovert/aanneemt staan hier bv niet tussen.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- DonyellMalen
- Legende
- Trixm
- Vedette
er is toch een XG tot goals ratio, wat doe je dan als het een eigen goal is?
Saibari is underrated.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- DonyellMalen
- Legende
-
Als je al zijn prestaties even op een rijtje zet, dan volgt hij eigenlijk exact de route die je een talent graag wilt zien bewandelen. Vrij rap naar Jong om betaald voetbal te spelen, daar waardevol worden, daar ook uiteindelijk talent van het jaar worden, daarna debuteren in 1, verlengen, nu ook goals en assists in 1, weer verlengen, nu talent van de maand worden.
De kritiek is hier echt absurd. Die jongen kan op papier niks meer doen dan hij al doet, hij heeft alleen de pech dat de druk er door alle omstandigheden vol op zit. Normaliter krijgt zo’n jongen de ruimte om achter iemand anders te ontwikkelen, nu moet hij elke week op het hoogste niveau presteren. Het is een vloek en een zegen, maar wel respect hoe die jongen toch boven komt drijven tot nu toe. Hopen dat dit niet zijn plafond is, maar juist een teken van de rek die hij heeft. Zoals ik al eerder aangaf, hij is nog een beetje gebouwd als een jongen. Fysiek moet hij nog stappen maken om de onbetwiste rechtsbuiten van PSV 1 te worden.
De kritiek is hier echt absurd. Die jongen kan op papier niks meer doen dan hij al doet, hij heeft alleen de pech dat de druk er door alle omstandigheden vol op zit. Normaliter krijgt zo’n jongen de ruimte om achter iemand anders te ontwikkelen, nu moet hij elke week op het hoogste niveau presteren. Het is een vloek en een zegen, maar wel respect hoe die jongen toch boven komt drijven tot nu toe. Hopen dat dit niet zijn plafond is, maar juist een teken van de rek die hij heeft. Zoals ik al eerder aangaf, hij is nog een beetje gebouwd als een jongen. Fysiek moet hij nog stappen maken om de onbetwiste rechtsbuiten van PSV 1 te worden.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Letterlijk een aantal wedstrijden geleden kwam die nog geen lantaarnpaal voorbij. Maar nu speelt hij - dat mag gezegd worden - goed en staat op de juiste plekken. Krijgt steeds meer vertrouwen en verovert ook defensief gezien steeds meer + assist en goals beginnen te komen. Lekker Johan! Je bent goed bezig.