Niet de moeilijkste job? Heb je de afgelopen jaren onder onze Johny Baco überhaupt een beetje meegekregen?
Earnest Stewart
-
- Internationale topspeler
- De Realist
Heeft nu al een voldoenende linksback voor volgend seizoen gehaald. Nu nog een rechtsback en met name Xavi hier houden en ik ben groot fan
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Benadrukt ook dat die denkt een gigantisch netwerk te hebben samen met Marcel, hopelijk komt het er dan ook van. Wel meteen een beetje ontkracht omdat die zegt dat PSV niet echt andere spelers moet zoeken dan het nu doet door haar DNA... zet je wel aan het denken.
-
- Legende
Pfoeeee
Tegenwoordig elke keer als er een topic van iemand omhoog komt, denk ik dat diegene geblesseerd is geraakt
Tegenwoordig elke keer als er een topic van iemand omhoog komt, denk ik dat diegene geblesseerd is geraakt
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Stewart zal samen met Brands zich weer moeten gaan concentreren op de facetten waar PSV succesvol mee is geweest en hoe ze in de komende jaren succesvol mee kunnen zijn. Samen met kapitaal op het veld en de mogelijkheden bieden om van onderaf te kunnen doorstromen.
Er is dit jaar al flink wat opgeruimd en komende zomer zal dat ook het geval zijn. Hierdoor kan Stewart het steeds meer naar zijn hand gaan zetten. Voornamelijk de kwaliteit van de basis is niet goed genoeg. De kwaliteit van de wissels is nog best ok. Dat was vorig jaar trouwens ook het geval, maar de basis lijkt die stap maar niet te kunnen maken.
Er is dit jaar al flink wat opgeruimd en komende zomer zal dat ook het geval zijn. Hierdoor kan Stewart het steeds meer naar zijn hand gaan zetten. Voornamelijk de kwaliteit van de basis is niet goed genoeg. De kwaliteit van de wissels is nog best ok. Dat was vorig jaar trouwens ook het geval, maar de basis lijkt die stap maar niet te kunnen maken.
-
- Legende
Alles staat of valt met volgend seizoen..
Hopelijk is hij in staat om met aankopen aan te komen die PSV daadwerkelijk sterker maken..
Staat PSV volgend seizoen niet bij de eerste 2 dan is zijn missie al mislukt..
Hopelijk is hij in staat om met aankopen aan te komen die PSV daadwerkelijk sterker maken..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
Spelers halen is niet makkelijk, maar bij PSV zie je vaak dat dezelfde domme fouten herhaald worden. Een paar simpele regels voor Stewart waarmee hij als TD van PSV snel het verschil kan maken: Geen posities in de selectie open laten (rechtsback); geen spelers halen die matig aan de bal zijn (Zahavi, Til); niet je lot in handen leggen van gokjes die elders een kras hebben opgelopen (Baumgartl, Vinicius).
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ter aanvulling als niet ten overvloede: niet by default vertrouwen op doorgestroomd talent (verhuur ze liever standaard na Jong PSV en kies bij hoge uitzondering anders), huur bij voorkeur geen jong talent dat we vervolgens opleiden voor andere clubs tenzij met optie tot koop, investeer met name in directe kwaliteitsimpulsen in de as van het veld en neem te allen tijde alsjeblieft het technisch vermogen eens als vertrekpunt voor een aankoop! Hoeveel spelers er bij PSV toch door houten poten of slecht positioneren ruzie hebben met de bal, belemmerd worden om een snelle voortzetting te kiezen of gewoonweg geen bal aan kunnen nemen is werkelijk schrikbarend af en toe…Het Kanon wrote: ↑08 Mar 2023, 23:31 Spelers halen is niet makkelijk, maar bij PSV zie je vaak dat dezelfde domme fouten herhaald worden. Een paar simpele regels voor Stewart waarmee hij als TD van PSV snel het verschil kan maken: Geen posities in de selectie open laten (rechtsback); geen spelers halen die matig aan de bal zijn (Zahavi, Til); niet je lot in handen leggen van gokjes die elders een kras hebben opgelopen (Baumgartl, Vinicius).
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Voorjaar 2022 > select > copy > paste: voorjaar 2023….milansandro wrote: ↑08 Mar 2023, 23:09 Alles staat of valt met volgend seizoen..
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Nja ik denk dat er geld is, er zijn vacatures, er is tijd en zoals het er nu uitziet gaat hij gewoon op de Brands tour maar dan met een nieuw netwerk. Hij wil Jarred, Pattie, Fabio Silva en wellicht Hazard (als ie nog fit wordt en presteert) nog behouden en ik verwacht dat daarom het aantal mutaties wel eens heel minimaal zou kunnen worden. Normaliter is het Sangaré vervangen en wellicht een 2e doelman gratis oppikken.AddoCultheld wrote: ↑08 Mar 2023, 20:25Niet de moeilijkste job? Heb je de afgelopen jaren onder onze Johny Baco überhaupt een beetje meegekregen?
Nogmaals, als het aan mij ligt komt er een basiswaardige linkerspits, Fabio voor achter Luuk en een speler voor rechts die beter is dan Bakayoko nu is en het liefst niet te duur zodat we daar geen kapitaal laten klappen. Xavi heeft dit jaar 20 wedstrijden als aanvaller gespeeld en die moet volgend jaar gewoon 100% op 10. Maar ik zal niet gek opkijken als ze vol door gaan op El Ghazi, Bakayoko en Fabio Silva.
Door het behouden van de (goede) huurlingen geeft PSV ook wel aan dat ze zelf wel tevreden zijn met de selectie. En fair enough, wat PSV in 2 transferperiodes heeft gedaan qua prijs/kwaliteitsverhouding is wel bizar. Zo kun je vooruit.
-
Ik mag toch hopen dat we el Ghazi niet als basisspeler gaan zien. Dan kunnen we ons alvast inschrijven voor de conference league. Voor het salaris dat hij krijgt zou je dat mogen verwachten maar het zit er gewoon echt niet in. Leuke 12/13e man maar dat is het.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hij kan alvast cashen op Vertessen Teze en Obispo.
Ernie zegt eigenlijk dat hij niets gaat veranderen aan de zienswijze maar enkel een groot netwerk meeneemt. Tenminste dat was mijn conclusie.
Doorgaan met die we al aan boord hebben, aangevuld met (ik vermoed) spelers uit de top 5 competities. Vennegoor doet de scouting en Ernie gaat nog extra kijken met zijn visie.
Leuke vent, lijkt perfect bij PSV te passen en qua timing past het ook allemaal uitstekend. Binnen 14 maanden zijn we kampioen geworden.
Ernie zegt eigenlijk dat hij niets gaat veranderen aan de zienswijze maar enkel een groot netwerk meeneemt. Tenminste dat was mijn conclusie.
Doorgaan met die we al aan boord hebben, aangevuld met (ik vermoed) spelers uit de top 5 competities. Vennegoor doet de scouting en Ernie gaat nog extra kijken met zijn visie.
Leuke vent, lijkt perfect bij PSV te passen en qua timing past het ook allemaal uitstekend. Binnen 14 maanden zijn we kampioen geworden.
-
- Legende
De kans dat het volgend jaar met Van Nistelrooij wat gaat worden lijkt me kleiner en kleiner te worden en je kan komende zomer een start maken na de verkopen van afgelopen winter en de sanering van de vorige twee transferwindows. Het zal een harde beslissing zijn, maar wel eentje die denk ik noodzakelijk is als je volgend jaar bij de beste twee en eigenlijk kampioen wil gaan worden. Het gaat niet om 2 zakjes M&M's. Het is een verkeerde keuze geweest van Brands, maar deze zal je moeten herstellen om de kans volgend seizoen niet significant kleiner te maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- International
Zelfs de beste technisch directeur kan dit PSV niet meer rechttrekken.
Sangaré weg komende zomer. En wat als Real Madrid komt voor Xavi Simons?
Ik ga ervan uit dat deze RVC forse investeringen niet zal toestaan.
Met een lege portemonnee 5e rangs spelers huren. Komende jaren concurreren met Twente.
Sangaré weg komende zomer. En wat als Real Madrid komt voor Xavi Simons?
Ik ga ervan uit dat deze RVC forse investeringen niet zal toestaan.
Met een lege portemonnee 5e rangs spelers huren. Komende jaren concurreren met Twente.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.