Zolang Luuk onze spits is zal PSV eerst naar andere posities kijken. Voor 2e spits zal hij te duur zijn gezien zijn huidige waarde en het lange contract.
Interessante spelers
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
https://www.vi.nl/nieuws/openda-schrijf ... e-hattrick
Heeft al 12x gescoord in de Ligue 1..
Dit was zo'n speler die best bij PSV zou passen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
We hadden ook interesse in hem he. Kostte alleen 10 miljoen en dat wilde PSV niet betalen. Was achteraf gezien een prima aankoop geweest.
-
- Moderator
Zou bij ons enkel passen vanaf de flank, dus niet 100% in zijn kracht spelend. Zou hier ook niet de ruimte krijgen die hij nu daar krijgt. En door zijn prestaties nu daar ook niet meer haalbaar denk ik, dan had je dat moeten doen terwijl hij nog bij Vitesse zat.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 14:52 https://www.vi.nl/nieuws/openda-schrijf ... e-hattrick
- Standbeeld
- Mister PSV
Zo sta ik er ook in. Daarnaast 2x een hattrick dit seizoen. Die doelpunten tellen natuurlijk, maar het is niet alsof hij in de rest van de 25+ potjes nu zo beslissend is.Jwoeloe wrote: ↑12 Mar 2023, 14:55Zou bij ons enkel passen vanaf de flank, dus niet 100% in zijn kracht spelend. Zou hier ook niet de ruimte krijgen die hij nu daar krijgt. En door zijn prestaties nu daar ook niet meer haalbaar denk ik, dan had je dat moeten doen terwijl hij nog bij Vitesse zat.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 14:52 https://www.vi.nl/nieuws/openda-schrijf ... e-hattrick
-
- Legende
Als hij 12x scoort in een competitie die veel beter is dan de onze heb ik geen enkele twijfel dat hij hier zou renderen..Jwoeloe wrote: ↑12 Mar 2023, 14:55Zou bij ons enkel passen vanaf de flank, dus niet 100% in zijn kracht spelend. Zou hier ook niet de ruimte krijgen die hij nu daar krijgt. En door zijn prestaties nu daar ook niet meer haalbaar denk ik, dan had je dat moeten doen terwijl hij nog bij Vitesse zat.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 14:52 https://www.vi.nl/nieuws/openda-schrijf ... e-hattrick
Overigens vreemd dat hij hier enkel zou passen als hij van de flank zou komen..
Waar baseer je dat op?
Is gewoon een spits..
Lois Openda scout report
When it comes to analysing Openda’s playstyle, he can be best described as a central forward who can play as a winger on either side. He is not a target man who just sits and ...
Read more at: https://www.foottheball.com/players-in- ... potential/
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat dacht John dus ook bij het aantrekken van Vini. Helaas is het niet zo simpel.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:05Als hij 12x scoort in een competitie die veel beter is dan de onze heb ik geen enkele twijfel dat hij hier zou renderen..
Omdat het een speler is die het van zijn snelheid moet hebben. Bij PSV spelen we geen countervoetbal, zoals Vitesse en Lens dat wel deden/doen.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:05Overigens vreemd dat hij hier enkel zou passen als hij van de flank zou komen..
Waar baseer je dat op?
Is gewoon een spits..
-
- Legende
Bij Vitesse deed hij het meer dan uitstekend, dus hij is al goed bekend met het Nederlandse voetbal..Standbeeld wrote: ↑12 Mar 2023, 15:11Dat dacht John dus ook bij het aantrekken van Vini. Helaas is het niet zo simpel.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:05Als hij 12x scoort in een competitie die veel beter is dan de onze heb ik geen enkele twijfel dat hij hier zou renderen..Omdat het een speler is die het van zijn snelheid moet hebben. Bij PSV spelen we geen countervoetbal, zoals Vitesse en Lens dat wel deden/doen.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:05Overigens vreemd dat hij hier enkel zou passen als hij van de flank zou komen..
Waar baseer je dat op?
Is gewoon een spits..
Vreemde redenatie dus Standbeeldje om Vini te noemen..
So what dat hij het van zijn snelheid ( en dribbels) zou moeten hebben?
Is het daarom geen spits?
Vreemde redenatie weer, kom op Standbeeldje, je kan beter..
Dit zijn drogredenen..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
Je ziet toch waar ik op reageer? Jij zegt letterlijk dat als hij 12x scoort in een veel betere competitie dan de ED dat je geen twijfel hebt dat hij bij ons rendeert. Dan noem ik een speler op waarbij dat niet het geval is en dan haal je er weer wat anders bij. Ben dan direct duidelijk. Alsnog ga ik dan niet mee in je punt. Marcus Berg deed het ook uitstekend bij Groningen en schoot er daarna 10 in in het grote Duitsland. Riep je toen ook dat je geen enkele twijfel had dat ie hier zou renderen? We weten allemaal hoe het liep. Het is gewoon een slecht argument.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:15Bij Vitesse deed hij het meer dan uitstekend, dus hij is al goed bekend met het Nederlandse voetbal..
Vreemde redenatie dus Standbeeldje om Vini te noemen..
Omdat wij 9/10 keer de bovenliggende partij zijn. Het is een type Vertessen die net wat sterker is aan de bal. Vertessen rendeert ook niet, aangezien ons spel hem niet ligt. Het is niet gek dat Vertessen nu in een 2-spitsen-systeem wel begint te draaien.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:15So what dat hij het van zijn snelheid ( en dribbels) zou moeten hebben?
Jawel, maar geen type spits die wij nodig hebben. In ons systeem zou je hem eerder van de flank moeten laten komen en zelfs dan gebruik je hem niet in zijn kracht.
Ik kan er in ieder geval om lachen.milansandro wrote: ↑12 Mar 2023, 15:15Vreemde redenatie weer, kom op Standbeeldje, je kan beter..
Dit zijn drogredenen..
-
- Legende
Dit is juist wel een type spits die we nodig hadden, juist iemand die met snelheid en dribbels een verdediging kan bestoken..
Die zelf kansen creëert en niet afhankelijk is van o.a. voorzetten..
De vergelijking met Vertessen gaat ook voor een groot deel niet op omdat Vertessen de snelheid wel heeft maar noch het scorend vermogen noch het dribbelend vermogen van Openda..
Hij zou hier heel goed passen niet alleen met een counter speelwijze maar ook met een wat meer balbezit achtige speelwijze..
Maar goed, hier komen we niet in uit..
Wat mij betreft een gemiste kans..
Die zelf kansen creëert en niet afhankelijk is van o.a. voorzetten..
De vergelijking met Vertessen gaat ook voor een groot deel niet op omdat Vertessen de snelheid wel heeft maar noch het scorend vermogen noch het dribbelend vermogen van Openda..
Hij zou hier heel goed passen niet alleen met een counter speelwijze maar ook met een wat meer balbezit achtige speelwijze..
Maar goed, hier komen we niet in uit..
Wat mij betreft een gemiste kans..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Nationale topspeler
Beetje laat nu. Ken de speler verder helemaal niet maar is pas van de winter overkomen voor 3.3 mln. Met deze statistieken gaat die voor 15+ mln weg wat hij helemaal niet gaan betalen.
Ik ben blij met de huurdeal van Silva, maar wat dit niet een betere keuze geweest voor dit geld. Kan blijkbaar ook op de flanken spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat is al de tweede Nigeriaanse talentvolle spits uit de Belgische competitie die hier wordt aangedragen. Zou inderdaad top zijn als wij zo'n speler binnenhalen alvorens ze naar België verkassen.
-
- Nationale topspeler
Aardig bedrag dan voor een speler uit tweede Noorse divisie. Weet iemand meer over deze speler?
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Kende hem nog niet maar op basis van de paar doelpunten die ik heb gezien weet ik vrij zeker dat ie onhaalbaar is voor ons. Lijkt alleen maar mooie doelpunten te kunnen scoren. Speelt als spits in een 352 systeem en hij lijkt me vergelijkbaar met Openda maar dan nog sneller en wendbaarder.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Gister bij Genk tegen Union geweest.
Uit PSV perspectief kan ik de volgende conclusies trekken:
- Vertessen past veel beter in een 2 spitsensysteem. Zijn loopbewegingen zijn ook vele malen beter in dit systeem.
- Rechtsback van Genk, Daniel Munoz. Zie ik erg graag komen. Back die aanvallend ook wat brengt.
- Mark McKenzie is niet goed, zag deze naam op dit forum voorbijkomen. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Deze jongen zal niet het gewenste PSV niveau halen.
- Tresor is een leuke speler maar betwijfel of hij als linksbuiten PSV zoveel beter maakt.
- Bilal el Khannous, showpony die trucjes doet overal op het veld. Ook rondom eigen 16, Ajax zou interesse hebben. Ik hoop dat ze hier ook 10 miljoen op kapotslaan
Deze conclusies is op basis van 1 wedstrijd natuurlijk.
Uit PSV perspectief kan ik de volgende conclusies trekken:
- Vertessen past veel beter in een 2 spitsensysteem. Zijn loopbewegingen zijn ook vele malen beter in dit systeem.
- Rechtsback van Genk, Daniel Munoz. Zie ik erg graag komen. Back die aanvallend ook wat brengt.
- Mark McKenzie is niet goed, zag deze naam op dit forum voorbijkomen. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Deze jongen zal niet het gewenste PSV niveau halen.
- Tresor is een leuke speler maar betwijfel of hij als linksbuiten PSV zoveel beter maakt.
- Bilal el Khannous, showpony die trucjes doet overal op het veld. Ook rondom eigen 16, Ajax zou interesse hebben. Ik hoop dat ze hier ook 10 miljoen op kapotslaan
Deze conclusies is op basis van 1 wedstrijd natuurlijk.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
12 doelpunten in de Ligue1 lijkt idd heel goed, maar daarvan wel 2 hattricks en zoals gezegd die tellen, maar daardoor is het resterende rendement wel 6 goals in 25 wedstrijden. Tel daar de 4 bekerwedstrijden bij op waarin hij niet heeft gescoord en je komt op 6 goals uit 29 wedstrijden en 6 goals uit de 2 overige.
- Standbeeld
- Mister PSV
Interessante speler. Zie dat hij op 7 goals en 7 assists staat dit seizoen. Dat is zeker niet slecht. Wel "al" 26, een marktwaarde van 7mln en nog een tweejarig contract deze zomer. Dus die zal flink aan de prijs zijn, verwacht ik. Ook dit is een speler die we zelf hadden moeten/kunnen scouten.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Zou op basis van deze beelden wel een leuk cadeautje zijn van Earnie voor het komende seizoenhondjevandebakker wrote: ↑12 Mar 2023, 21:27 Kende hem nog niet maar op basis van de paar doelpunten die ik heb gezien weet ik vrij zeker dat ie onhaalbaar is voor ons. Lijkt alleen maar mooie doelpunten te kunnen scoren. Speelt als spits in een 352 systeem en hij lijkt me vergelijkbaar met Openda maar dan nog sneller en wendbaarder.
La vida és massa curta per no fer broma
- Ren Höek
- Vedette
Dit kun je bij zo ongeveer iedere succesvolle transfer zeggen.Standbeeld wrote: ↑13 Mar 2023, 11:53 Ook dit is een speler die we zelf hadden moeten/kunnen scouten.
Beetje een dooddoener.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”