Volgens mij zijn vele door zijn geklungel op RB hier vergeten dat hij een prima RCV was. Hij was meerdere seizoenen betrouwbaar en constant op een mispeer uit bij ADO na.
8 miljoen zou ik een koopje vinden als je hem op de goede plek zet....
Jordan Teze
- Trixm
- Vedette
Dat mensen Teze PSV materiaal vinden is mij werkelijk waar een raadsel. Teze staat mijn inziens symbool voor het gros aan middelmaat in onze selectie. Ja soms een hele goede wedstrijd, maar heel vaak geklungel in de marge. Zou een prima fc Utrecht speler zijn.
Saibari is underrated.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Als CV is hij best prima, maar wel in een bepaalde speelstijl. Hij heeft een goede, strakke pass vooruit. In het systeem van Schmidt was hij voor een behoorlijke periode best prima. Als RB mist hij diepgang in zijn spel en is hij ook niet technisch goed genoeg om als een soort verkapte rechtsbuiten te spelen, zoals Willems wel die technische baggage heeft om dat vanaf links te doen.
Maar net als Obispo hangt er een hoog 'net-niet' gehalte aan hem. MIts er een goede prijs komt, vind ik deze twee wel prima kandidaten om door te selecteren.
Maar net als Obispo hangt er een hoog 'net-niet' gehalte aan hem. MIts er een goede prijs komt, vind ik deze twee wel prima kandidaten om door te selecteren.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Zou mooi zijn als we onze doorselecteerspelers voor bedragen rond de 7 kunnen lozen. Dan kun je echt stappen maken.
- DonyellMalen
- Legende
Ja, eens. Zo verkochten de neuzen Botman en Schuurs voor heel aardige bedragen. Bedragen waar PSV nu makkelijk ook aan kan denken.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Je kunt je ook afvragen of Botman en Schuurs niet de kans hadden moeten krijgen. Ik vind dat nou net de verkeerde voorbeelden.
Teze als CV zou niet heel veel minder zijn dan Geertruida of een Schuurs. Maarja als je hem daar niet opstelt dan moet je hem verkopen als rechtsback die niet voldoet en dan is 7 a 8 miljoen wel heel veel. Een jaartje back-up achter een nieuwe RCV of Ramalho zou voor hem niet slecht zijn en voor ons ook niet. Maar dan moet je Obispo/Boscagli kunnen slijten.
Teze als CV zou niet heel veel minder zijn dan Geertruida of een Schuurs. Maarja als je hem daar niet opstelt dan moet je hem verkopen als rechtsback die niet voldoet en dan is 7 a 8 miljoen wel heel veel. Een jaartje back-up achter een nieuwe RCV of Ramalho zou voor hem niet slecht zijn en voor ons ook niet. Maar dan moet je Obispo/Boscagli kunnen slijten.
- DonyellMalen
- Legende
Teze hikt te veel tegen het 'net-niet goed genoeg' aan, in ieder geval op dit moment. Hij is weliswaar snel, heeft een goede progressieve pass, maar verder is hij ook niet de glasbak die PSV daar moet hebben staan. Vind het prima om een speler te hebben in dezelfde leeftijdscategorie als Ramalho, maar dan een stuk beter. Een echte leider weer van achteruit, want Teze is dat ook niet.
Dan heb je in ieder geval met PvA en die aankoop op RCB al wat ervaring staan, dan kan evt de rechtsback (van Ewijk) en LCB (Jarrad of een aankoop) talenten zijn. Dan behoud je die mix.
Dan heb je in ieder geval met PvA en die aankoop op RCB al wat ervaring staan, dan kan evt de rechtsback (van Ewijk) en LCB (Jarrad of een aankoop) talenten zijn. Dan behoud je die mix.
- DonyellMalen
- Legende
Voor Teze geldt eigenlijk hetzelfde als voor Obispo, zoals ik hierboven ook al zeg, het is beter om afscheid te nemen. Dan kunnen zowel PSV als Teze door. Bij ons gaat Jordan namelijk nooit die onbetwiste basisspeler worden, helaas voor hem.
- DonyellMalen
- Legende
- Joenepsv
- Legende
Jammer dat hij niet zijn goede ontwikkeling als cv heeft doorgezet. Vond hem onder Schmidt echt goed spelen en daar heeft hij zelfs Oranje gehaald. Vind het bizar dat er weer is geprobeerd om er een back van te maken terwijl heel Nederland ziet dat hij dat niet kan. Zou me niks verbazen als er veel interesse voor hem komt en dat we er nog een vrij fors bedrag aan over kunnen houden. Klasse beter dan Obispo als cv.
-
- Nationale topspeler
Als CV? Of als RB. Is namelijk een wereld van verschil bij hem.
-
- Legende
Onder Van Nistelrooij 3e keuze achter Ramalho en Branthwaite, die notabene links is, daar liever wordt neergezet. Nog een tweejarig contract en hij zal zelf ook wel naar andere opties kijken. Komende zomer dus het juiste moment om hem te verkopen.
- DonyellMalen
- Legende
Enigszins logisch, omdat 'ie is gepasseerd, maar hij is echt al z'n vertrouwen kwijt en speelt echt als een natte krant.
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Elke trainert die hem op rechtsback denkt te moeten neerzetten mag gelijk opzouten. Als RCV zit er zoveel meer in.
Wie speelt er bij Jong PSV op RB? Had die niet kunnen spelen, Teze gewoon op zn beste positie en Guti dus ook.
Wie speelt er bij Jong PSV op RB? Had die niet kunnen spelen, Teze gewoon op zn beste positie en Guti dus ook.
Last edited by Juancho on 04 Apr 2023, 22:00, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Sympathieke gozer maar vooral op rechtsback positie ver van PSV niveau verwijderd. Hoop dat hij bij een andere club niet totaal misbruikt wordt op rechtsback.
-
- Internationale topspeler
-
- Legende