Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het proberen bij Mauricio Pochettino, Tuchel, Brendan Rodgers, Luis Enrique, Joachim Low, Seoane, Jesse Marsch of Bruno Lage. In die volgorde graag.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 21 Feb 2023, 11:11 Ik zou het proberen bij Mauricio Pochettino, Tuchel, Brendan Rodgers, Luis Enrique, Joachim Low, Seoane, Jesse Marsch of Bruno Lage. In die volgorde graag.

Geen Adi Hutter, Lucien Favre, Villas Boas, Gallardo.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VeresRivne wrote: 21 Feb 2023, 11:31
RIO wrote: 21 Feb 2023, 11:11 Ik zou het proberen bij Mauricio Pochettino, Tuchel, Brendan Rodgers, Luis Enrique, Joachim Low, Seoane, Jesse Marsch of Bruno Lage. In die volgorde graag.

Geen Adi Hutter, Lucien Favre, Villas Boas, Gallardo.
Die proberen we als die anderen 8 ons afzeggen. :grin:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ajax stelde ooit Bosz aan om na de grijze jaren voetbal onder De Boer Ajax weer nieuw leven in te brengen. Dat lukte. Bosz bracht een moderne speelstijl met moderne spelprincipes naar voren, hervormde daarmee het beeld over voetbal binnen de club Ajax en wist een fundament te leggen voor de werkwijze van Ajax in de succesvolle jaren die daar op volgden onder EtH. In de tussentijd was echter nog wel Keizer de revue gepasseerd die er een ontiegelijk zooitje van maakte.

Ik zie behoorlijk veel paralellen met de situatie van PSV momenteel eigenlijk. Laat Van Nistelrooij onze Marcel Keizer zijn. Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken. Stelt PSV dan een goed iemand aan, heb ik veel vertrouwen in de toekomst.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had iemand eigenlijk al benoemd dat Bosz nooit prijzen pakt? :whistle:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Pascal Jansen ook een goede. Maarja, die heeft ook nog nooit een prijs gepakt voor zover ik weet. En die heeft natuurlijk ook amper ervaring. Tja, slechte keus eigenlijk dus..
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:20 Ajax stelde ooit Bosz aan om na de grijze jaren voetbal onder De Boer Ajax weer nieuw leven in te brengen. Dat lukte. Bosz bracht een moderne speelstijl met moderne spelprincipes naar voren, hervormde daarmee het beeld over voetbal binnen de club Ajax en wist een fundament te leggen voor de werkwijze van Ajax in de succesvolle jaren die daar op volgden onder EtH. In de tussentijd was echter nog wel Keizer de revue gepasseerd die er een ontiegelijk zooitje van maakte.

Ik zie behoorlijk veel paralellen met de situatie van PSV momenteel eigenlijk. Laat Van Nistelrooij onze Marcel Keizer zijn. Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken. Stelt PSV dan een goed iemand aan, heb ik veel vertrouwen in de toekomst.
Wil ik wel even een kleine kanttekening blij plaatsen; de succesvolle jaren van Ajax hingen ook samen met een enorme stijging in uitgaves aan nieuwe spelers. In de 5 jaar onder De Boer werd er in totaal ongeveer 50 miljoen uitgegeven aan spelers, gemiddeld 10 miljoen per seizoen. In de 5 jaar erna: ongeveer 244 miljoen. Per seizoen dus ongeveer net zoveel als er in 5 jaar onder De Boer werd uitgegeven. In de eerste zomer met Bosz werd er al voor 40 miljoen gekocht. En dan heb ik het nog niet over de explosie in salarissen. Allemaal mede mogelijk gemaakt door het jaarlijks kampioen worden en daardoor CL halen onder De Boer, met minimale uitgaves. Daarmee wil ik niet zeggen dat De Boer een betere trainer is of whatever, maar die beleidsverandering is wel echt essentieel geweest voor het succes onder Ten Hag.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:28 Ik vind Pascal Jansen ook een goede. Maarja, die heeft ook nog nooit een prijs gepakt voor zover ik weet. En die heeft natuurlijk ook amper ervaring. Tja, slechte keus eigenlijk dus..
Dus misschien dan toch maar voor Ancelotti gaan?
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:20 Ajax stelde ooit Bosz aan om na de grijze jaren voetbal onder De Boer Ajax weer nieuw leven in te brengen. Dat lukte. Bosz bracht een moderne speelstijl met moderne spelprincipes naar voren, hervormde daarmee het beeld over voetbal binnen de club Ajax en wist een fundament te leggen voor de werkwijze van Ajax in de succesvolle jaren die daar op volgden onder EtH. In de tussentijd was echter nog wel Keizer de revue gepasseerd die er een ontiegelijk zooitje van maakte.

Ik zie behoorlijk veel paralellen met de situatie van PSV momenteel eigenlijk. Laat Van Nistelrooij onze Marcel Keizer zijn. Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken. Stelt PSV dan een goed iemand aan, heb ik veel vertrouwen in de toekomst.
Je wil dus eigenlijk na een jaartje RvN weer terugpakken op het fundament dat door Roger Schmidt enigszins gelegd is?

Wat mij betreft hadden we dat meteen gedaan, of van dat fundament na een jaar aanmodderen nog genoeg over is om snel op terug te kunnen vallen, betwijfel ik.
Daarnaast is dan de grote vraag, wie moet die Roger Schmidt 2.0 worden, en is de spelersgroep van PSV wel goed genoeg om die manier van voetballen op te pakken...? Als je ziet hoe snel Schmidt met Benfica succesvol is, en hoe lang het bij ons heeft geduurd om de boel enigszins op de rit te krijgen, kun je je dat afvragen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:28 Ik vind Pascal Jansen ook een goede. Maarja, die heeft ook nog nooit een prijs gepakt voor zover ik weet. En die heeft natuurlijk ook amper ervaring. Tja, slechte keus eigenlijk dus..
Bij AZ heb ik toch altijd mijn vraagtekens omdat die club tenminste gebouwd is op beleid. Daar kun je blijkbaar op én naast het veld poppetjes wisselen: het resultaat blijft min of meer gelijk. Heel knap, maar daardoor is er wel het risico dat uitblinkende individuen in realiteit elders het verschil niet maken. Ze blinken bij AZ uit omdat het totaalplaatje klopt. Het rijtje voorbeelden is lang en groeiende, met eigenlijk alleen Slot als duidelijke positieve uitzondering.

Als Bosz komt, dan stel ik me alvast in op Europese voorrondes gedurende begin augustus :mrgreen:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 23 Feb 2023, 16:18
Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:20 Ajax stelde ooit Bosz aan om na de grijze jaren voetbal onder De Boer Ajax weer nieuw leven in te brengen. Dat lukte. Bosz bracht een moderne speelstijl met moderne spelprincipes naar voren, hervormde daarmee het beeld over voetbal binnen de club Ajax en wist een fundament te leggen voor de werkwijze van Ajax in de succesvolle jaren die daar op volgden onder EtH. In de tussentijd was echter nog wel Keizer de revue gepasseerd die er een ontiegelijk zooitje van maakte.

Ik zie behoorlijk veel paralellen met de situatie van PSV momenteel eigenlijk. Laat Van Nistelrooij onze Marcel Keizer zijn. Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken. Stelt PSV dan een goed iemand aan, heb ik veel vertrouwen in de toekomst.
Je wil dus eigenlijk na een jaartje RvN weer terugpakken op het fundament dat door Roger Schmidt enigszins gelegd is?

Wat mij betreft hadden we dat meteen gedaan, of van dat fundament na een jaar aanmodderen nog genoeg over is om snel op terug te kunnen vallen, betwijfel ik.
Daarnaast is dan de grote vraag, wie moet die Roger Schmidt 2.0 worden, en is de spelersgroep van PSV wel goed genoeg om die manier van voetballen op te pakken...? Als je ziet hoe snel Schmidt met Benfica succesvol is, en hoe lang het bij ons heeft geduurd om de boel enigszins op de rit te krijgen, kun je je dat afvragen.
Ik wil door op het fundament van een moderne tactisch sterke trainer. Die innoveert, die spelers beter maakt, die werkt n.a.v. de maatstaven van het internationale topvoetbal (en dat kan ook een beginnende trainer zijn, zie EtH bij Utrecht/Ajax). En vooral ook een trainer die past met zijn speelstijl bij een club als PSV die normaliter meestrijd om de titel. Of dat nu een trainer a la Schmidt, Bosz, Slot of EtH is, maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik denk sowieso dat de verschillen tussen die trainers, hoewel die op basis van spelprincipes en spelideeën vrij groot lijkt, in de praktijk vaak redelijk klein zijn.

Dat dikgedrukte denk ik overigens dat je nog best wel eens in kan vergissen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:20 Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken.
Ik had je wel wat realistischer ingeschat dan dit. Als Ruud een resultaat haalt tegen Sevilla Twente of in de wedstrijden erna dan denk ik dat hij tot sowieso tot het einde van het seizoen blijft zitten. Het programma helpt ook best mee straks.

PSV zit in een wurggreep doordat het is gelopen zoals het is gelopen. De enige uitweg is een nieuwe TD die zijn eigen trainer kiest maar moet je eens nagaan wat er gebeurt als Ernie Ruud eruit gooit en vervolgens een trainer aanstelt die het nog minder doet. Ruud is wel een legende als speler en komt vooralsnog tekort als trainer maar het is en blijft een rookie.

Overigens denk ik dat PSV voor Bosz moet gaan als hij commitment wil geven voor 2 a 3 jaar. Ik durf dat wel aan en weet zeker dat het beter wordt dan met Ruud.... maar het doet wel pijn.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 16:35 Ik wil door op het fundament van een moderne tactisch sterke trainer. Die innoveert, die spelers beter maakt, die werkt n.a.v. de maatstaven van het internationale topvoetbal (en dat kan ook een beginnende trainer zijn, zie EtH bij Utrecht/Ajax). En vooral ook een trainer die past met zijn speelstijl bij een club als PSV die normaliter meestrijd om de titel. Of dat nu een trainer a la Schmidt, Bosz, Slot of EtH is, maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik denk sowieso dat de verschillen tussen die trainers, hoewel die op basis van spelprincipes en spelideeën vrij groot lijkt, in de praktijk vaak redelijk klein zijn.

Dat dikgedrukte denk ik overigens dat je nog best wel eens in kan vergissen.
Nou ja, als je even naar de belangrijkste spelers in onze huidige selectie kijkt, dan zie je dat de hele voorhoede überhaupt niet onder Schmidt gespeeld heeft. Op het middenveld geldt hetzelfde voor Xavi Simons en Guus Til. Veerman heeft slechts een half jaartje Schmidt-ervaring (deed hij overigens wel naar behoren). Het koppel Guti-Sangaré was op een gegeven moment natuurlijk doorslaggevend onder Schmidt, maar de kans dat die na de zomer nog allebei bij PSV spelen, is niet zo groot. Ook Walter Benitez heeft niet onder Schmidt gespeeld.
De enige linie waar een substantieel deel wel onder Schmidt speelde, is de verdediging, die juist onder Schmidt te vaak door het ijs zakte. Als je daarnaast kijkt dat een groot deel van de (technische en fysieke) staf ook samen met Schmidt vertrokken is, vrees ik dat veel van wat hij heeft proberen op te bouwen, ook weer verloren is gegaan.

Dat we verder allemaal hopen op een moderne en tactisch sterke trainer, moge duidelijk zijn. Bosz schaar ik daar zelf wat minder onder, die vind ik een tikkeltje te naïef (en Bosz is ook te koppig om die naïviteit helemaal los te laten). Bovendien vraag ik me af (maar ik volg Bosz niet structureel) of zijn speelwijze nog wel zo modern en tactisch sterk is. De tijden dat hij succesvol was (ja ik weet dat hij geen prijzen wint), ligt toch alweer een tijdje achter ons. Sinds zijn vertrek bij Ajax heeft hij niet heel veel noemenswaardigs gepresteerd, afgaande op de ranglijsten. Na een half jaar ontslagen bij Dortmund, een jaar knap 4e geworden bij Leverkusen, waarna hij daarna langzaam begon af te zakken met een 5e en 6e plek, en bij Lyon bivakkeerde hij in de grauwe middenmoot.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 23 Feb 2023, 16:55
Heruone wrote: 23 Feb 2023, 16:35 Ik wil door op het fundament van een moderne tactisch sterke trainer. Die innoveert, die spelers beter maakt, die werkt n.a.v. de maatstaven van het internationale topvoetbal (en dat kan ook een beginnende trainer zijn, zie EtH bij Utrecht/Ajax). En vooral ook een trainer die past met zijn speelstijl bij een club als PSV die normaliter meestrijd om de titel. Of dat nu een trainer a la Schmidt, Bosz, Slot of EtH is, maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik denk sowieso dat de verschillen tussen die trainers, hoewel die op basis van spelprincipes en spelideeën vrij groot lijkt, in de praktijk vaak redelijk klein zijn.

Dat dikgedrukte denk ik overigens dat je nog best wel eens in kan vergissen.
Dat we verder allemaal hopen op een moderne en tactisch sterke trainer, moge duidelijk zijn.
Dit vind ik nogal een statement. Ik denk dat praktisch de helft verlangt naar Cocu en dat is verre van een 'moderne' trainer.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Modern is ook een beetje een woord dat voor meerdere uitleggen vatbaar is natuurlijk, maar wat ik ermee bedoel is dat ik niet op een Advocaat-achtige mastodont zit te wachten.
Vergeleken daarbij is Cocu heel modern, al heeft Cocu zeker niet mijn voorkeur.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 23 Feb 2023, 16:55Bovendien vraag ik me af (maar ik volg Bosz niet structureel) of zijn speelwijze nog wel zo modern en tactisch sterk is. De tijden dat hij succesvol was (ja ik weet dat hij geen prijzen wint), ligt toch alweer een tijdje achter ons. Sinds zijn vertrek bij Ajax heeft hij niet heel veel noemenswaardigs gepresteerd, afgaande op de ranglijsten. Na een half jaar ontslagen bij Dortmund, een jaar knap 4e geworden bij Leverkusen, waarna hij daarna langzaam begon af te zakken met een 5e en 6e plek, en bij Lyon bivakkeerde hij in de grauwe middenmoot.
Dat ligt inderdaad wel een stukje genuanceerder dan de weerspiegeling die je daarna afgeeft. Waar niks aan gelogen is overigens.
11 Tinus wrote: 23 Feb 2023, 16:50Ik had je wel wat realistischer ingeschat dan dit. Als Ruud een resultaat haalt tegen Sevilla Twente of in de wedstrijden erna dan denk ik dat hij tot sowieso tot het einde van het seizoen blijft zitten. Het programma helpt ook best mee straks.
Laten we het houden op een voorgevoel ;) Niet eens onder het motto hoop is de wens van de gedachte.

Maar ook puur rationeel gezien. Brands is geen Toon. Brands is het type figuur die oprecht zijn eigen schoonmoeder nog verkoopt als het moet. Ik denk dat Brands dit seizoen al heeft laten zien niet schuw te zijn om harde beslissingen te maken. En ik heb ook niet de impressie dat Brands per se achter Ruud staat momenteel. Evenals ik denk dat de spelersgroep ook niet per se heel gelukkig met Ruud zal zijn. Interne (directie) zaken blijven altijd heel erg stil binnen PSV, zeker nu onder Brands, maar het uitspreken van je steun/vertrouwen naar je trainer die samen met je club in een moeilijk seizoen zit, zou daar niet één van moeten zijn. Onder Cocu sprak Brands met oprechtheid nadrukkelijk zijn steun uit, onder Bommel sprak Gerbrands eveneens met oprechtheid nadrukkelijk zijn steun uit. Dat is bij Ruud nog niet gebeurd, integendeel zelfs.

Ik denk oprecht dat Ruud begin komend seizoen niet meer op de bank zit bij PSV. En ik acht de kans om die reden ook vrij groot dat Ruud dit seizoen niet meer gaat afmaken. Zeker omdat ik momenteel ook heel weinig redenen zie dat PSV, ook tegen mindere tegenstanders, voldoende punten gaat halen met Ruud.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zal neerkomen op damage control, opportunistisch reageren op de komende resultaten. Gaat het redelijk (als in: ca. 3de plek in competitie, finale beker), dan modderen we voort. Als zelfs die doelstellingen niet worden gehaald, zal hij vast eerder gaan wieberen. Hopelijk op eigen initiatief, dat heeft nog iets en ik gun hem wel een spreekwoordelijk 'eervolle aftocht': after all heeft hij oorspronkelijk ook niet zelf gekozen voor een aanstelling als hoofdtrainer/-coach. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat dat criterium inmiddels is vervallen, omdat hij er uiteindelijk willens en wetens tóch is ingestapt omdat de voorwaarden beter zouden zijn geworden door/na het gesprek met Brands. Overigens, het werd hierboven al voorzichtig gesuggereerd: hoe staat het met de verhouding spelers-RvN? Dat lijkt ook niet optimaal, maar ik kan mij vergissen als volstrekte niet-insider
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat dit succes van Janssen/AZ en Slot/Feyenoord even kort door de bocht vooral een teken aan de wand en/of bevestiging zijn voor PSV dat het komend seizoen gewoon anders moet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het moet zeker beter. Het aloude idee dat we één concurrent in Nederland hebben, kan de prullenbak in. Anders wat betreft speelwijze, maar ook invulling van de selectie. Weg met die laat-maar-waaien mentaliteit van Brands en De Jong.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Feb 2023, 15:20
Ik zie behoorlijk veel paralellen met de situatie van PSV momenteel eigenlijk. Laat Van Nistelrooij onze Marcel Keizer zijn. Ik denk nog steeds voor 99% dat Van Nistelrooij komend seizoen niet op de bank zit, laat staan dit seizoen gaat afmaken. Stelt PSV dan een goed iemand aan, heb ik veel vertrouwen in de toekomst.
Tenzij PSV het totaal laat lopen en op ruime achterstand 4e of 5e wordt heeft Marcel Brands veel te weinig basis om hem te ontslaan. Wat ik ook onterecht zou vinden, ook al doet de man nog niet alles goed. Maar Brands heeft hem ondanks Ruuds bedenkingen overgehaald om in de meest invloedrijke stoel van de club plaatsgenomen, heeft John de Jong bij diens vertrek verdedigd - ondanks het feit dat deze Van Nistelrooij geen tweede spits gaf en onvoldoende zorgde voor doorselecteren in de verdediging - en ging zelf nog eens door met het verder ontmantelen van zijn selectie in de winterstop. Bovendien moest Fred Rutten de blinde hoek van de onervaren trainer dekken, waar weinig van te zien is.

Kortom: de keuzes van Brands zijn niet bepaald in Van Nistelrooijs voordeel geweest. Het zou wat verwend zijn als hij de man nu ontslaat door de omstandigheden die hij zelf heeft helpen creëren. Een ontslag zou wmb funest zijn voor de geloofwaardigheid die Brands in zijn tweede termijn sowieso al aardig heeft laten indeuken.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 17 Mar 2023, 08:07 Tenzij PSV het totaal laat lopen en op ruime achterstand 4e of 5e wordt heeft Marcel Brands veel te weinig basis om hem te ontslaan.
Er is meer dan voldoende basis om Ruud te ontslaan, alleen al vanwege het zeer tegenvallende aantal punten dat PSV heeft. Toen Schreuder werd ontslagen had Ajax maar 1 punt minder dan PSV, nu hebben ze 3 punten meer. Wat voor zowel PSV als Ajax nog steeds een heel matig gemiddelde is.

Daarbij kan Ruud ook altijd nog zelf de conclusie trekken dat dit'm niet wordt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slot is onhaalbaar natuurlijk, maar is Janssen dan dus the to go to voor PSV?
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 17 Mar 2023, 09:08 Slot is onhaalbaar natuurlijk, maar is Janssen dan dus the to go to voor PSV?
Dit had voor Ruud al de keuze moeten zijn. Iemand met een PSV verleden die vorig jaar al vaak verzorgd voetbal liet zien. Doet het tot nu toe beter bij AZ dan Slot, dus als dat een voorboden is dan deze zomer Jansen halen. Alleen weet iedereen dat er deze zomer toch geen verandering gaat plaatsvinden in de staf.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Janssen kan je vergeten. Dan moet je direct op zoek naar een aantal nieuwe mensen binnen de jeugdopleiding. Die is niet op de meest prettige manier vertrokken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 17 Mar 2023, 09:25 Janssen kan je vergeten. Dan moet je direct op zoek naar een aantal nieuwe mensen binnen de jeugdopleiding. Die is niet op de meest prettige manier vertrokken.
Of die andere mensen moeten wat minder wrok hebben over zaken die in het verleden hebben plaatsgevonden. Het zijn toch allemaal volwassen mensen? Zeg die natuurlijk wel zonder te weten wat er is gebeurd (hoor graag wat er gebeurd is).
Post Reply