Cody Mathès Gakpo, 7 mei 1999
Nationaliteit: Nederland, Togo
Voet: Rechts
:PSV: Geboren op de Herdgang
Aankoopbedrag: n.v.t.
Verkoopbedrag:
Links:
Instagram
Twitter
Facebook
Transfermarkt
Cody Gakpo
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Gakpo test nog steeds positief op het virus, echter zit hij wel bij Jong Oranje.
Hopelijk zegt hij het zelf af zodat hij net als Denzel kan herstellen bij PSV voor het volgende blok.
PSV betaalt hem uiteindelijk! En Jong Oranje is al geplaatst en speelt nergens meer voor.
Hopelijk zegt hij het zelf af zodat hij net als Denzel kan herstellen bij PSV voor het volgende blok.
PSV betaalt hem uiteindelijk! En Jong Oranje is al geplaatst en speelt nergens meer voor.
-
- Legende
NIemand moet dit willen, ook Gakpo zelf niet.ComeOnPSV wrote: ↑06 Nov 2020, 16:23 Gakpo test nog steeds positief op het virus, echter zit hij wel bij Jong Oranje.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Mooi voorbeeld ook wat de KNVB geeft door dit soort selecties toe te staan. Daar zul je wel de nodige goodwill mee kweken richting de regering ook om aan te tonen dat het voetbal gewoon moet kunnen doorgaan.
- Ren Höek
- Vedette
Bij Jong Oranje hoopt men dat Gakpo en Zirkzee bij de eerstvolgende test alsnog negatief zijn, zodat ze bij de selectie gevoegd kunnen worden.
Of je dat moet willen is weer een tweede.
Of je dat moet willen is weer een tweede.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Juancho
- Mister PSV
Net als wat ik bij Max zei... Geldt natuurlijk ook voor Cody. Je mag ook wat slimheid en volwassenheid en verantwoordelijkheid bij de spelers zelf neerleggen. Daar waar het bij Max nog enigsinds uit te leggen valt, vind ik dat voor Cody absoluut niet. Zelfs al zou hij last minut nog door de test komen. Het werkelijk te bezopen dat hij überhaupt opgeroepen wordt en er zelf ook heen zou willen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tomm
- Vedette
Ik snap ook niet waarom je hier als bond aan begint. Het risico op besmetting bij andere, de gezondheid van de speler in kwestie (na weken geen fatsoenlijke trainingen) en de negatieve beeldvorming die erbij komt kijken. Maar goed de knvb valt toch al jaren niet meer serieus te nemen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Iedereen denkt alleen aan z'n eigen toko, iederee wil een zo sterk mogelijk team neer kunnen zetten en als speler ben je niet in de positie om bondscoaches te passeren. Clubs komen samen sowieso nooit ergens uit en dus blijft er praktisch gesproken maar één optie over: de club moet een streep zetten door deelname aan interlands.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- GENERATIE4
- Verbannen
- Clubvoorkeur: EFC 4TH
Naar verwachting zal hij vandaag negatief testen. (Ovb)
Lijkt me dat hij gewoon komende week naar oranje gaat, heeft ongetwijfeld zijn conditie en fysiek op peil gehouden.
Negatief testen en 72 uur klachten vrij zijn lijken mij een groot verschil.
Lijkt me dat hij gewoon komende week naar oranje gaat, heeft ongetwijfeld zijn conditie en fysiek op peil gehouden.
Negatief testen en 72 uur klachten vrij zijn lijken mij een groot verschil.
- GENERATIE4
- Verbannen
- Clubvoorkeur: EFC 4TH
-
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Zou mooi zijn! Kan hij morgen een half uurtje spelen.
- Lorenzo von Matterhorn
Dat is bij Gakpo evenredig aan 2 goals en een assist.
Edit: jaja ik draaf door. Heb momenteel gewoon behoefte aan een speler met goals oke.
Edit: jaja ik draaf door. Heb momenteel gewoon behoefte aan een speler met goals oke.
-
- Legende
Is er toch een paar weken nu uit geweest. Hopelijk pakt hij het snel weer op, want was voor zijn Coronabesmetting lekker bezig. Met name in zijn rendement. Die was goed in de laatste wedstrijden van vorig seizoen, in de voorbereiding en in de eerste deel van dit seizoen. Een prettige eigenschap.
- ShovingNE2
- Site Admin
Om weer even te genieten. Video van Martinho van gisteren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Onvoorstelbaar dat Gakpo nog geen uitnodiging voor Oranje heeft gehad. Zijn schot vanaf de 16 is een uniek wapen.
-
- Vedette
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Wat knap vind is dat het er bij hem allemaal zo makkelijk uitziet. Dat zorgt hij zelf voor, da's knap.
Ex unitate vires