Als hij die specifieke taken krijgt en ze zo vaak vergeet waarom staat hij er dan elke week in?Juancho wrote: ↑13 Mar 2023, 17:45 Wij vinden Sangare geen controleur. Hij staat echter wel in het veld als meest defensieve middenvelder. Wat je daar ook van mag vinden. En daar horen wel specifieke taken bij die hij nogal eens wil vergeten. Dat is mijn punt. En ja, die verantwoordelijkheid kan je ook nemen als je niet op je beste positie speelt hoor. Het gaat misschien wat tegen je nature in maar Ibi zou/is ondertussen een dragende speler waar je dat wel van mag verwachten vind ik.
Los daarvan vind ik het sowieso volslagen idioot dat Guti opeens uit het elftal is gehaald, die zou ik ALTIJD koppelen aan Ibi. No matter what.
Ik denk helemaal niet dat Van Nistelrooij hem die specifieke taken geeft. En hoezo staat hij er als meest defensieve middenvelder in?
Waar blijkt dat uit dan?
Sangaré is geen controleur, de gedachte van velen was dat hij daar ook prima zou kunnen spelen, maar of hem dit ook echt gevraagd is en of hij hier vervolgens ook echt geschikt voor is, is sterk de vraag. Op basis van wat we wekelijks zien, heb ik niet het idee dat hierop getraind wordt om hem een andere rol te geven dan hoe hij het wekelijks invult.