10 miljoen....10 FUCKING MILJOEN!
Pek en veren eruit die John...
John de Jong
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Waarom dan? 10 grote kansen vs 1. Als Donyell of Zahavi hun werk deden dan had je nu niet te klagen over John.
Of is het John zijn schuld dat onze spitsen de vele 100% kansen vandaag niet kunnen afmaken?
Of is het John zijn schuld dat onze spitsen de vele 100% kansen vandaag niet kunnen afmaken?
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Natuurlijk wel, of is die tegengoal dan niet gevallen? Beschamend slecht gewoon.
#FreeGeneratie4
- TylerDurdn
Paco Casal wrote: ↑13 Feb 2021, 17:31 Natuurlijk wel, of is die tegengoal dan niet gevallen? Beschamend slecht gewoon.
Zouden jullie ook zo klagen over John indien het 1-5 stond, wat normaal zou zijn gezien de kansen?
Daarnaast begint de fout zoals gewoonlijk op ons middenveld, staan te kijken hoe bobby door kan wandelen.
Baumie is idd geen beste aankoop gebleken, kan iig niet verdedigen met enige ruimte in zijn rug.
-
- Meervoudig international
Want? Al stonden we met 3-0 voor dan is het ingrijpen van Baumgartl beschamend. Hij krijgt al weinig kansen en dan wil je toch laten zien dat de trainer er naast zit om hem te passeren?TylerDurdn wrote: ↑13 Feb 2021, 17:30 Waarom dan? 10 grote kansen vs 1. Als Donyell of Zahavi hun werk deden dan had je nu niet te klagen over John.
- TylerDurdn
Kan mezelf aardig vinden in dit lijstje op Teze, Mvogo en misschien Mauro na. Feit blijft dat we nog wel het e.e.a. te renoveren hebben. Hopelijk nog een goede zomer en kunnen we volgend seizoen knallen.
-
- Legende
Hij had afgelopen periode wel eens met een back-up mogen komen voor de backs. Dat het afgelopen zomer niet gelukt is oke, maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om ergens een backie te huren/kopen. De hele achterhoede moet op de schop zodat spelers rust kunnen krijgen. De spelers die er vervolgens inkomen kunnen het niveau helemaal niet aan. Stel je voor dat Dumfries en/of Max langdurig geblesseerd raken.
-
- Vedette
Je wordt hier wel heel pessimistisch van. Zonder Götze, Madueke én Gakpo geef ik ons donderdag ook weinig kans. Straks zitten we halverwege februari, seizoen voorbij, komende zomer moeten Dumfries en Malen verkocht worden, volgend jaar weer een opbouwjaar.
-
- Lid 2e elftal
Ik maak me ook wel zorgen om volgend seizoen. Want je zit met 2 problemen.
1) Kwalitatief slechte spelers die je eigenlijk zelf kwijt wilt raken omdat ze niet mee kunnen.
2) De kwalitatief betere spelers die het tactisch wel snappen en de lijnen uitzetten, daar staat bij sommigen ook een groot vraagteken achter de naam of ze willen blijven.
Ik geef het John de Jong te doen, want ik denk dat het knap lastig wordt om volgend jaar een kwalitatieve stap vooruit te zetten qua elftal.
1) Kwalitatief slechte spelers die je eigenlijk zelf kwijt wilt raken omdat ze niet mee kunnen.
2) De kwalitatief betere spelers die het tactisch wel snappen en de lijnen uitzetten, daar staat bij sommigen ook een groot vraagteken achter de naam of ze willen blijven.
Ik geef het John de Jong te doen, want ik denk dat het knap lastig wordt om volgend jaar een kwalitatieve stap vooruit te zetten qua elftal.
-
- Legende
Ja, en Sambo toch ook. Ze spelen in de KKD ook tegen tegenstanders van het niveau ADO. Van Baumgartl en evt. Viergever weten we nu wel dat ze PSV alleen maar in de problemen brengen. Geef dan die jongens van Jong een kans en als je dat niet 'durft' dan had John maar in actie moeten komen
- Joenepsv
- Legende
Op Teze en Mauro na ben ik het hier wel mee eens. De rest is gewoon middelmaat en moet nodig door geselecteerd worden. Verder valt in mijn ogen John niet zo heel veel te verwijten. Die heeft aan zo ongeveer alle eisen van Schmidt voldaan wat de selectie betreft. Tegen Ado was het spel goed maar de eindstand niet maar verder voetbalt PSV verre van overtuigend. Met deze selectie moet er in elk geval beter en constanter gevoetbald worden. Wat John wel heeft nagelaten is het halen van fatsoenlijke back ups voor de beide backposities.
- ShovingNE2
- Site Admin
Thomas heeft 5 key passes vandaag. Legt er een aantal uitstekend neer. Schiet zelf 3x op goal.
wAarOm sTaRT jE met ThOMas? HiJ heEFt hEt nIVeAU niET.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
#johnoutenneemThomasmaarmeeShovingNE2 wrote: ↑13 Feb 2021, 19:28 Thomas heeft 5 key passes vandaag. Legt er een aantal uitstekend neer. Schiet zelf 3x op goal.
-
Een beste lijst. En hoe veel gaat dit stel PSV opleveren? Baumg., Bruma, Doan, en Guti hebben zo'n 35 miljoen gekost samen. Mauro en Teze zou ik er bij houden.
Last edited by Het Kanon on 13 Feb 2021, 20:42, edited 1 time in total.
- ruuddevil
- Legende
Die situatie heeft ie zelf gecreëerd door tientallen miljoenen te spenderen aan miskopen.Vlagman wrote: ↑13 Feb 2021, 19:25 Ik maak me ook wel zorgen om volgend seizoen. Want je zit met 2 problemen.
-
- ruuddevil
- Legende
Haal Teze, Thomas en Mauro / Doan daar maar uit. Teze is mijn rechtback volgend seizoen en die anderen zijn nuttige selectiespelers.
Zahavi terug naar China. Dumfries, Malen en Ihattaren verkopen.