Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ruud, helaas, maar je kunt beter vandaag nog opstappen…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Drama Ruud.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Er zit gewoon echt geen enkele vooruitgang in. Sneue bedoeling.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Sangaré verneukt deze pot terwijl er niets aan de hand is. Daarvoor MOET Luuk de 0-2 maken. Vitesse heeft geen kans gehad. Maarja, dit is elke uitwedstrijd alweer zo.
#simplythebest
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis wel klaar Ruud. Stop er maar mee. Is het beste voor alle partijen. Hoeft de club geen icoon te ontslaan (want dat kan Brands ook niet doen) en krijgen wij nog een kans wellicht met Faber ofzo om derde te worden want zo ga je echt geen 3e worden.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ontslaan die man. Het is goed geweest. 0,0 progressie sinds begin vh seizoen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Als me nu nog denkt dat het aan de selectie ligt en niet aan de technische staf, dan heb je oogkleppen op die voor een zonsverduistering zorgen op een onbewolkte zomerdag in juli van 36 graden.

Ruud, kap ermee en wordt weer icoon ipv trainer. Klaar nu hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

DC_PSV wrote: 19 Mar 2023, 18:41 Sangaré verneukt deze pot terwijl er niets aan de hand is. Daarvoor MOET Luuk de 0-2 maken. Vitesse heeft geen kans gehad. Maarja, dit is elke uitwedstrijd alweer zo.
Klopt. Maar dit is wel ultieme scorebordjournalistiek. Wat een schandalig slechte wedstrijd.

#RuudOut
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2023, 18:42 Als me nu nog denkt dat het aan de selectie ligt en niet aan de technische staf, dan heb je oogkleppen op die voor een zonsverduistering zorgen op een onbewolkte zomerdag in juli van 36 graden.

Ruud, kap ermee en wordt weer icoon ipv trainer. Klaar nu hoor.
Precies dit. We hebben 13 punten laten liggen tegen ploegen uit de rechterrij. Want die hebben meer kwaliteit? Kom op zeg.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV

Lekker Ruud! Puntje ingelopen op Ajax.

Waardeloze trainer.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Helemaal klaar mee. Wat een ontzettend groot verschil in intensiteit en beleving bij Feyenoord ten opzichte van PSV.
Dat mag de trainer aangerekend worden, maar net zo goed de spelers die het moeten doen. Het kan nooit goed zijn als één speler qua beleving (en ook nog eens qua spel) zo ver boven de rest uit steekt.

Buiten dat klopte er tactisch weer geen reet van, hebben we amper kansen gecreëerd en heb ik weer geen idee wat de bedoeling en spelopvatting van PSV zou zijn, behalve hopen op een bevlieging van Simons.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26

Opzouten gaat never nooit goed komen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Massimo wrote: 19 Mar 2023, 18:36 Er klopt toch ook geen reet van dat er 3 spelers geblesseerd uitvallen zonder dat ze de wedstrijd worden uitgeschopt.
Het is te gek voor woorden. Obispo komt er in en strompelt een paar minuten later van het veld. Het is lachwekkend.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

@Ykhim is Ruud nu een faalhaas of een falende trainer? Ik weet het even niet zo goed meer, kan jij me helpen :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

0,0 vooruitgang geboekt. Krijgt ze niet aan het voetballen. Gewoon een hele slechte trainer. Helaas.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39

In de vijf uitwedstrijden tegen de onderste 5 van de competitie hebben we 1x gewonnen (excelsior), 1x gelijk (vitesse) en 3x verloren (tegen de #16, #17, #18). Ik vraag me sterk af of we dit ooit eerder voor elkaar hebben gekregen.

Je bent een eeuwige held Ruud, het doet pijn om het te moeten zeggen, en ja er zijn verzachtende omstandigheden, maar dit is niet voor je weg gelegd. Ik hoop dat je de eer aan jezelf houdt!
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV

Mooi de eer aan jezelf houden. Dit kan echt niet meer zo
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Heruone wrote: 19 Mar 2023, 18:47 @Ykhim is Ruud nu een faalhaas of een falende trainer? Ik weet het even niet zo goed meer, kan jij me helpen :mrgreen:
Ja, ga je leuk doen nu? Misschien toch nog eens even nadenken over het verschil tussen de twee termen. Kun je me later nog eens taggen. Je kunt het!
Last edited by Ykhim on 19 Mar 2023, 18:51, edited 1 time in total.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 19 Mar 2023, 18:41 Sangaré verneukt deze pot terwijl er niets aan de hand is. Daarvoor MOET Luuk de 0-2 maken. Vitesse heeft geen kans gehad. Maarja, dit is elke uitwedstrijd alweer zo.
Niks aan de hand? Als een slechte pass en een gemiste kans ervoor zorgt dat je puntverlies lijdt dan is er alles aan de hand. RvN zal ook wel denken dat er niks aan de hand is elke keer.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Onze spelers verzuipen stuk voor stuk in de speelstijl van Ruud. De gaten worden te groot, spelers krijgen net teveel tijd als ze de bal hebben en ze komen telkens een stap te laat als ze de bal niet hebben. Geen enkele speler op Xavi na is beter geworden onder Ruud. Wat mij betreft een exit.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

Heruone wrote: 19 Mar 2023, 18:47 @Ykhim is Ruud nu een faalhaas of een falende trainer? Ik weet het even niet zo goed meer, kan jij me helpen :mrgreen:
Heb het idee dat we zitten te kijken naar een spelsysteem uit 2008. Lekker achteruit opbouwen, nul intensiteit en eindeloos achterin rondspelen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Zo onwijs teleurstellend dat dit seizoen ons seizoen had moeten worden. Ik zie spelers op het veld lopen die er niet voor gaan. Als je toch verdomme weet dat je bij winst vandaag ALLES in eigen hand houdt voor plek 2. Waarmee je heel misschien CL kan halen. Maar nee hoor, onze oude wijven geven niet alles. We hebben op Xavi na totaal geen individuele kwaliteit. Geen enkele speler die iets kan creeeren. Ze vallen met bosjes gebleseerd uit. Totaal geen taktiek zit er in dit team. Alles op goed geluk. Ik ben hier heeeel erg klaar mee. Verneukt iedere keer mijn weekend.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Wat een ellende.

En dan nog bakken PSV supporters die hem verdedigen omdat het een icoon is.

We gaan als club helemaal naar de taffus omdat we een totale Nono als trainer hebben. Maar het is wel een icoon.

Godverdomme zeg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Geef mij maar een trainer van buiten de club. Geen oude jongens krentenbrood meer. Stop ook met oud spelers terug te haken zoals LdJ of oud eredivisie spelers die continu geblesseerd zijn en een vermogen kosten zoals Ghazi. Stop met het verheerlijken van de eigen jeugd zodat Teze en Obispo eindelijk de deur wordt gewezen. Een grote schoonmaak is nodig. Pijnlijk maar waar. Dit is schandalig slecht.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2023, 18:56 Wat een ellende.

En dan nog bakken PSV supporters die hem verdedigen omdat het een icoon is.

We gaan als club helemaal naar de taffus omdat we een totale Nono als trainer hebben. Maar het is wel een icoon.

Godverdomme zeg.
Kijk de poll bij Willy Simba eens. Ik denk dat een ruime meerderheid er wel klaar mee is.
Post Reply