Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Tell me why, tell me why, tell me why Marcel. In welk universum was het een goed idee om na het Von Bommel debacle weer een beginnende trainer aan te stellen? Moet wel zeggen dat ik meer verwacht hat van Frutte en zijn inbreng. Zijn teams stonden toch altijd voor verzorgd voetbal.
Last edited by TylerDurdn on 19 Mar 2023, 18:30, edited 1 time in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Marcel kan zn fouten herstellen (dus zeker niet goedmaken) door verantwoordelijkheid te nemen en vanavond nog in te grijpen. Zal ie vast niet doen maar daaemee heb ik gelijk ernstige twijfels over hem als AD.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00

Nul vertrouwen dat we volgend seizoen met deze trainer bij de eerste 2 eindigen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Allemaal in koor: "Marcel wakker worreeee".
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Snel de volgende slappelingen verkopen: Veerman en Sangare. Miskopen: El Ghazi, Silva (aub niet verlengen de huur periode).
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Wat een SCHANDE. Geen enkele drive in dit team. Gelijk tegen Vitesse de nummer 14 op het moment dat je een cruciale stap kan maken. Veerman en Sangare verdedigen laks uit, je ziet de vrije trap aankomen. En dan weet je dat het een goal wordt. En hoe sluiten we de wedstrijd af? Met een schot het stadion uit van Sangare. Niks gecreëerd, geen wil om te winnen, helemaal niets. Wat een ramp dit team. Wat een ramp onze club.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt Brands. Eerst net zo lang door drammen tot een totaal onervaren trainer instapt, vervolgens al het tafelzilver voor de minimum prijs verkopen in de winter (en er niks voor terughalen) en nu geen verantwoordelijkheid durven te nemen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 19 Mar 2023, 18:42 Allemaal in koor: "Marcel wakker worreeee".
Ik voel een nieuwe versie van Reker waar is die beker aankomen! 🎶
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil wrote: 19 Mar 2023, 19:04
ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2023, 18:56 Wat een ellende.

En dan nog bakken PSV supporters die hem verdedigen omdat het een icoon is.

We gaan als club helemaal naar de taffus omdat we een totale Nono als trainer hebben. Maar het is wel een icoon.

Godverdomme zeg.
Nou nou, je vergeet nog een aantal andere zaken hoor. Zoals het feit dat de leiding van de club deze Nono heeft aangesteld. Dat er een team op het veld staat dat totale middelmaat is. Dat er in alle geledingen sprake is van middelmaat en zeker geen topsport mentaliteit. Het is een totale ramp en het enige waarop ik kan hopen is Earnest en tijd. Dat we maar eens gaan bouwen in plaats van denken op de korte termijn. Een van de redenen waarom ik Ajax zo’n kutclub vindt is dat ze altijd praatjes hadden en vervolgens werden wij kampioen. Bij PSV hoor ik al jaren alleen maar praatjes, ambities, maar er wordt niet naar gehandeld. Hopelijk laten we de falende strategie qua aankopen los en weten we onszelf opnieuw uit te vinden. En daar horen professionals bij die hebben bewezen dat ze goed zijn in hun vak, op alle posities.
Zet deze even hier neer aangezien Marcel degene is die er topdown verandering in moet brengen. Onze club is dus officieel voorbijgestreefd door Feyenoord. In het jaar waarin het machtige Ajax door de ondergrens ging zouden wij moeten profiteren. Eindstand presteren we zelf gigantisch slecht. Onze mooie club is dit seizoen met twee woorden samen te vatten: pure middelmaat. Wat een bende hebben we ervan gemaakt. Een rookie als trainer met een speelstijl uit het dino-tijdperk, de selectie die kwaliteit mist, bah bah. Ben er goed ziek van. Dit moet Marcel toch ook pijn aan de ogen doen?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Marcel is zelf groot onderdeel als TD en AD van deze puinzooi. Wat mij betreft breekt er een kritieke week voor hem aan. Er is nu even geen voetbal dus men kan goed evalueren en knopen door hakken.

Als ze de boel lekker laten aanmodderen is het voor mij wel helder eigenlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Als Brands Ruud niet ontslaat mag hij er zelf uit. Wat een armoedige teringzooi is onze club geworden.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Volgens mij is Marcel niet zo’n doorpakker op het gebied van het ontslaan van de trainer. Hij wou Rutten toen ook niet ontslaan volgens mij, alleen werd de druk toen te groot vanuit de supporters. Al hoop ik echt dat hij geleerd heeft van het verleden en het niet nog langer laat etteren binnen de club. 26 wedstrijden, 53 punten is echt schandalig. 8 punten achter Feyenoord en maar 7 voor op Sparta. En echt nul aanknopingspunten. Vlak voor de winterstop stonden we er geweldig voor, tot AZ thuis begon en daarna is het bijna rechter-rijtje qua resultaten volgens mij.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

We zijn het seizoen begonnen met het Koning John drama, vervolgens moest dat rechtgetrokken worden door de aderlating in de winterstop, het is dus niet gelukt om tegelijkertijd nog fatsoenlijk voetbal op de mat te leggen. Het is veel gevraagd voor een rookie voor wie het sowieso nogal een uitdaging is, om het ook nog eens te moeten doen in deze omstandigheden.

Nogmaals, ik denk dat PSV het seizoen sportief gezien afgeschreven heeft toen Cody en Noni verkocht werden. Financiën op orde ten koste van sportiviteit, die (o.a. daardoor) dus nog niet op orde is.

Ik denk dus niet dat we verbaasd kunnen zijn over de huidige situatie.

Ik denk wel dat we vraagtekens kunnen zetten bij het hele idee om rookies voor de ploeg te zetten. Waar de fuck komt dat eigenlijk vandaan? En moeten we dat intussen zien als een officiële filosofie van de club?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

In de winter niet gehandeld als iemand met ambitie, daar betalen we de prijs voor in de 2e helft van het seizoen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Standbeeld wrote: 19 Mar 2023, 19:39
ruuddevil wrote: 19 Mar 2023, 19:04

Nou nou, je vergeet nog een aantal andere zaken hoor. Zoals het feit dat de leiding van de club deze Nono heeft aangesteld. Dat er een team op het veld staat dat totale middelmaat is. Dat er in alle geledingen sprake is van middelmaat en zeker geen topsport mentaliteit. Het is een totale ramp en het enige waarop ik kan hopen is Earnest en tijd. Dat we maar eens gaan bouwen in plaats van denken op de korte termijn. Een van de redenen waarom ik Ajax zo’n kutclub vindt is dat ze altijd praatjes hadden en vervolgens werden wij kampioen. Bij PSV hoor ik al jaren alleen maar praatjes, ambities, maar er wordt niet naar gehandeld. Hopelijk laten we de falende strategie qua aankopen los en weten we onszelf opnieuw uit te vinden. En daar horen professionals bij die hebben bewezen dat ze goed zijn in hun vak, op alle posities.
Zet deze even hier neer aangezien Marcel degene is die er topdown verandering in moet brengen. Onze club is dus officieel voorbijgestreefd door Feyenoord. In het jaar waarin het machtige Ajax door de ondergrens ging zouden wij moeten profiteren. Eindstand presteren we zelf gigantisch slecht. Onze mooie club is dit seizoen met twee woorden samen te vatten: pure middelmaat. Wat een bende hebben we ervan gemaakt. Een rookie als trainer met een speelstijl uit het dino-tijdperk, de selectie die kwaliteit mist, bah bah. Ben er goed ziek van. Dit moet Marcel toch ook pijn aan de ogen doen?
De middelmaat heerst in de gehele organisatie. Zo hebben we bijvoorbeeld een beroerd veld. We hadden in het verleden altijd een goede grasmat. Een aantal weken geleden liep er een jongen met een stadionverbod het veld op om de keeper van de tegenstander een klap te geven. Tot voor kort ondenkbaar dat dit zou gebeuren bij PSV. Onze spelers komen het veld in en strompelen er een paar minuten later weer af. De klachten over de medische staf komen al uit het tijdperk Van Bommel. De eisen moeten omhoog, in elk deel van de organisatie. Kan niet / weet niet / het is moeilijk mag geen antwoord meer zijn. Het is mee of opsodemieteren.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00

Als je als club subtop binnenhaalt moet je niet gek op kijken dat je subtop wordt. Ons PSV is doordrenkt met de AZ mentaliteit.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Project Ruud is gewoon aan het falen. Na het seizoen gezamenlijk de balans opmaken en toegeven dat het onderaan de streep te weinig is om verder door te gaan.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24

Maar jongens. Serieus. Het is allemaal zo moeilijk. En Brands heeft echt alles geprobeerd. Ik bedoel, wie kon er nou voorspellen dat el Ghazi niet 1 op 1 Cody kon vervangen?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 19 Mar 2023, 20:13 In de winter niet gehandeld als iemand met ambitie, daar betalen we de prijs voor in de 2e helft van het seizoen.
Het grote plan was toch lekker het geld te sparen om straks in de zomer helemaal los te kunnen :tear: :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Ja, nadat eerst voorspeld was dat er een half nieuw elftal gehaald zou worden toen Madueke een paar weken voor deadline verkocht werd.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

TylerDurdn wrote: 19 Mar 2023, 22:01 Als je als club subtop binnenhaalt moet je niet gek op kijken dat je subtop wordt. Ons PSV is doordrenkt met de AZ mentaliteit.
AZ is de best geleide club van NL. Hiermee overschat je PSV. We zijn eerder een soort FC Utrecht on steroids. Grote verhalen, constant onderpresteren.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 19 Mar 2023, 22:05 Project Ruud is gewoon aan het falen. Na het seizoen gezamenlijk de balans opmaken en toegeven dat het onderaan de streep te weinig is om verder door te gaan.
Brands gaat Ruud nooit binnen 1 seizoen ontslaan. Hij heeft net zo lang lopen drammen totdat Ruud instapte dus Ruud na 1 seizoen de laan uit zetten straalt enorm op z’n imago af. En ik denk dat het ego van Brande daar toch echt wat te groot voor is.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Dat is echt een FC Utrecht-redenatie. PSV presteert ondermaats en moet daarop worden beoordeeld, niet op alles eromheen, hoe bijv Ruud is gevraagd voor de baan, dat slaat nergens op. En als Brands het allemaal zo moeilijk vindt, zet dan je ego een keer opzij.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 19 Mar 2023, 23:38
TylerDurdn wrote: 19 Mar 2023, 22:01 Als je als club subtop binnenhaalt moet je niet gek op kijken dat je subtop wordt. Ons PSV is doordrenkt met de AZ mentaliteit.
AZ is de best geleide club van NL. Hiermee overschat je PSV. We zijn eerder een soort FC Utrecht on steroids. Grote verhalen, constant onderpresteren.
Wij zijn PSV. Als we de kans zien om teleur te stellen dan grijpen we die met beide handen aan.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan wrote: 19 Mar 2023, 23:54
Sensation wrote: 19 Mar 2023, 22:05 Project Ruud is gewoon aan het falen. Na het seizoen gezamenlijk de balans opmaken en toegeven dat het onderaan de streep te weinig is om verder door te gaan.
Brands gaat Ruud nooit binnen 1 seizoen ontslaan. Hij heeft net zo lang lopen drammen totdat Ruud instapte dus Ruud na 1 seizoen de laan uit zetten straalt enorm op z’n imago af. En ik denk dat het ego van Brande daar toch echt wat te groot voor is.
Vandaar gezamenlijk de balans opmaken; in de hoop dat Ruud ook ziet dat dit niet werkt. (Ik gebruik bewust het woord hoop ipv verwachting….)
Post Reply