Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

El Sordo wrote: 12 Feb 2021, 13:43
RIO wrote: 12 Feb 2021, 13:36 Als ik ooit miljardair word dan koop ik deze kutclub en hef ik het meteen op.
Zet daar even wat vaart achter dan.
Ja kom nog een beetje tekort. Ken wel een handjevol miljardairs maar die houden teveel van hun geld. Met opheffen bedoel ik stuk voor stuk afbreken, goedkoop verkopen en uiteindelijk de deur achter de toekomst (het verleden) dichttrekken.
Voijke
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 12 Feb 2021, 16:25
El Sordo wrote: 12 Feb 2021, 13:43

Zet daar even wat vaart achter dan.
Ja kom nog een beetje tekort. Ken wel een handjevol miljardairs maar die houden teveel van hun geld. Met opheffen bedoel ik stuk voor stuk afbreken, goedkoop verkopen en uiteindelijk de deur achter de toekomst (het verleden) dichttrekken.
Hoeft je helemaal niet zoveel te kosten als je ze verkoopt aan een andere club die je ook bezit.
Dan verkopen die ze daarna voor veel meer en heb je je geld terug.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Ailon
Vedette

Ajax heeft voor een noviteit gezorgd vwb de medische keuring, het zogenaamde Amsterdam protocol.
Clubs die spelers van Ajax kopen, controleren voortaan eerst of het neustussenschot nog wel aanwezig is.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Ailon wrote: 12 Feb 2021, 19:45 Ajax heeft voor een noviteit gezorgd vwb de medische keuring, het zogenaamde Amsterdam protocol.
Clubs die spelers van Ajax kopen, controleren voortaan eerst of het neustussenschot nog wel aanwezig is.
In plaats van de Pepsi challenge, de Coke challenge... :)
Ailon
Vedette

Ze zakken allemaal door het ijs van die overschatte kutclub.
Na paljas van de Beek is nu de volgende aan de beurt in de PL.

Chelsea heeft zich weten te plaatsen bij de laatste acht van de FA Cup. Door een doelpunt van Tammy Abraham wonnen The Blues met 0-1 op bezoek bij Barnsley.
Chelsea-fans keihard voor Ziyech: 'Hij moet snel weg, komt niet meer goed'
Ziyech begon in de basis en werd uiteindelijk in 69e minuut gewisseld.
Op Twitter is men alleen niet te spreken over het optreden van de 27-jarige middenvelder.

Ook de Daily Express was duidelijk: "Vooral Ziyech gaf een horrorshow. Hij kreeg een reminder dat jonge jongens op zijn positie azen" (nav zijn vervanging in deze wedstrijd).
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

We zullen nog even afwachten maar dit had je bij zijn vertrek naar Chelsea al met potlood in kunnen vullen. Totaal niet geschikt voor de PL.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
tijn0

Klopt, dat had een blinde kunnen scouten.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Wat een kut geluk hebben hun ook he, Heracles mist een giga kans.
Struviet
Meervoudig international

Wat maakt het uit? PSV moet eerst naar zichzelf kijken.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Ik zie ons ondanks alles toch graag wederom een puntje inlopen op die neuzen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

TylerDurdn wrote: 13 Feb 2021, 18:50 Ik zie ons ondanks alles toch graag wederom een puntje inlopen op die neuzen.
En dat Blind maar de bril van die schele inslikt.
Robson de Souza
Vedette

Dacht echt dat Haller buitenspel stond.
Madueke
Legende

Heracles heeft goed naar PSV gekeken. Kaasstengel kan je gewoon vrij laten
Joosth
Vaste waarde in elftal

Robson de Souza wrote: 13 Feb 2021, 19:05 Dacht echt dat Haller buitenspel stond.
Was maar een kwart van het lichaam, nooit buitenspel.
DC_PSV
Vedette

Scoren 2 van de 3 kansen en winnen, effectief. Die Haller scoort wel makkelijk zeg in de eredivisie, benieuwd hoe hij het Europees gaat doen.
#simplythebest
tijn0

We kunnen wel stellen dat Ajax netjes de titel heeft binnengekocht. Ik denk dat Antony nog overkill is geweest, maar Klaassen en Blind zorgen voor heel wat routine, slimheid en goals en minder tegengoals en Haller scoort bijna elke wedstrijd. Ik hoop dat ze in de val trappen om zoveel routine in te kopen, dat het op een gegeven moment te oud en waardeloos wordt.

PSV mag hier heel wat tegenover gaan zetten komende zomer, en dat is geen gemakkelijke opgave.

Ze gaan het gemis van Haller voor de EL nog wel voelen, denk ik.
Last edited by tijn0 on 13 Feb 2021, 20:53, edited 1 time in total.
Chucky
Vedette

Zijn de winkels nog open? Mijn televisiescherm brak toen dat extreem lelijke hoofd van Klaassen in beeld kwam.
Thoresen
Nationale topspeler

Je moet voor de aardigheid eens zeggen tegen ajacieden dat het niet meer dan normaal is dat Ajax bovenaanstaat omdat het een koopclub is. Wat feitelijk klopt. Trekken ze heel slecht.
milansandro
Legende

Tsja..
Ze hebben een uitgebalanceerd elftal met weinig echt zwakke plekken..
Ze hebben nu een aantal goede jaren achter de rug maar dat gaat onherroepelijk ook veranderen..
Wij moeten aanhaken al zal dat nog wat kruim kosten..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Het Kanon
Internationale topspeler

tijn0 wrote: 13 Feb 2021, 20:52 We kunnen wel stellen dat Ajax netjes de titel heeft binnengekocht. Ik denk dat Antony nog overkill is geweest, maar Klaassen en Blind zorgen voor heel wat routine, slimheid en goals en minder tegengoals en Haller scoort bijna elke wedstrijd. Ik hoop dat ze in de val trappen om zoveel routine in te kopen, dat het op een gegeven moment te oud en waardeloos wordt.
De spelers die nu bij Ajax de toon zetten, zijn allemaal in de PL al te klein voor het tafellaken gebleken. De vette winsten zoals in de afgelopen jaren gaan ze daarmee niet meer halen. De transferwaardes van Promes en Onana hebben ook een deuk opgelopen.
TomPSV
Legende

milansandro wrote: 13 Feb 2021, 21:16 Tsja..
Ze hebben een uitgebalanceerd elftal met weinig echt zwakke plekken..
Ze hebben nu een aantal goede jaren achter de rug maar dat gaat onherroepelijk ook veranderen..
Wij moeten aanhaken al zal dat nog wat kruim kosten..
Aantal goede jaren met slechts 1 kampioenschap. Waarschijnlijk dit jaar een 2e. Laten we niet overdrijven.
milansandro
Legende

Europees natuurlijk ook redelijk goed gedaan..
Finale Europa League en halve finale CL..
Ik haat die club intens maar je kunt wel zeggen dat ze een aantal goede jaren hebben gehad..
Tijd voor de 7 (veel)mindere jaren ;)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Tijn
Internationale topspeler

Heb de samenvatting nog niet gezien, maar verrassend dat ze na lang beraad weer eens het voordeel van de twijfel kregen van de VAR.
ShovingNE2
Site Admin

Als je ergens 3 minuten over moet nadenken is het al van de zotte en moet je de beslissing aan de arbitrage op het veld laten. Kan je het niet zien in 30 seconden dan klaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 14 Feb 2021, 09:40 Als je ergens 3 minuten over moet nadenken is het al van de zotte en moet je de beslissing aan de arbitrage op het veld laten. Kan je het niet zien in 30 seconden dan klaar.
Heb het net gekeken op espn, maar hoe kan dit niet afgekeurd zijn voor buitenspel? Ze trekken een lijn, waarbij Haller voor een deel duidelijk voorbij die lijn is, maar vervolgens keuren ze de goal niet af. Slaat echt helemaal nergens meer op met de arbitrage in dit land.
Locked