Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 13:11
Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:08PSV DNA is ook innovatie. Creativiteit.
Krijg sinds afgelopen zomer juist het idee dat het meer het DNA van de stad Eindhoven is dan van PSV. Wij zijn juist de conservatieve hoek ingeslagen.
Dit zit in elkaar verworven. Dat zit in het DNA vd stad en dus ook van PSV. En dat komt omdat de stad met name een stad is omdat Philips hier is gekomen en wij ook een voortvloeisel van Philips zijn. Maar het klopt dat de regio innovatie wat beter door heeft dan PSV, helaas!
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar denken jullie echt dat Ruud zelf gaat opstappen of dat Brands hem überhaupt gaat ontslaan als het zo doorgaat?
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:08
BasicPareto wrote: 20 Mar 2023, 12:40

Klopt helemaal. Echter wint hij genoeg wedstrijden en zal hij ook geen gigantische loon hebben momenteel. Hij werkt overigens wel aan zijn papieren en heb ik ook dat hier gevonden:

https://talksport.com/football/1363115/ ... -west-ham/
Will Still lijkt me echt een hele, hele gave zet. Wel risicovol natuurlijk maar aan de andere kant: PSV DNA is ook innovatie. Creativiteit. Dingen net wat anders doen. Daar valt zo'n Will Still wel onder. En dan stappen we ook af van het ons kent ons netwerk. Ik zou dit zeker toejuichen.
Helemaal mee eens, en precies mijn gedachte daarbij! Dat was het ooit, daar moeten we naar terug.

Die wordt gewoon door een West Ham opgepikt, kan daar niks verliezen en ik geloof er ook in dat hij het goed gaat doen. Als je interviews met hem bekijkt, is het gewoon een hele intelligente jongeman met een sterke visie wat betreft voetbal.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 20 Mar 2023, 11:55 Tjah, het 'PSV-DNA'.

John de Jong, Jan Vennegoor, Mark van Bommel, Ruud, Rutten. Het zou echt niet verkeerd zijn om na Roger weer te kiezen voor een 'buitenstaander' die zijn 'PSV-DNA' nog moet opbouwen.
Of een ‘buitenstaander’ binnen de Eredivisie. Kent de competitie en de ploegen erin. Wat dat betreft zou ik serieus Maurice Steijn eens benaderen. Zijn succes met Sparta is razendknap en omdat hij met VVV ook keurig presteerde kan ik dat geen toeval meer noemen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:13
Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 13:11
Krijg sinds afgelopen zomer juist het idee dat het meer het DNA van de stad Eindhoven is dan van PSV. Wij zijn juist de conservatieve hoek ingeslagen.
Dit zit in elkaar verworven. Dat zit in het DNA vd stad en dus ook van PSV. En dat komt omdat de stad met name een stad is omdat Philips hier is gekomen en wij ook een voortvloeisel van Philips zijn. Maar het klopt dat de regio innovatie wat beter door heeft dan PSV, helaas!
En ik denk dat we op commercieel gebied ook wel innovatief zijn met oa de Brainport deal en het uit laten betalen in crypto (los van wat we ervan vinden). De complete voetbaltak is alleen de verkeerde weg ingeslagen. Teruguit in plaats van vooruit.
RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:15 Maar denken jullie echt dat Ruud zelf gaat opstappen of dat Brands hem überhaupt gaat ontslaan als het zo doorgaat?
Ik denk dat Ruud blijft zitten tot het einde van het seizoen, onder voorwaarde dat het niet uit de hand loopt waardoor we 5e of 6e worden.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 13:19
Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:13

Dit zit in elkaar verworven. Dat zit in het DNA vd stad en dus ook van PSV. En dat komt omdat de stad met name een stad is omdat Philips hier is gekomen en wij ook een voortvloeisel van Philips zijn. Maar het klopt dat de regio innovatie wat beter door heeft dan PSV, helaas!
En ik denk dat we op commercieel gebied ook wel innovatief zijn met oa de Brainport deal en het uit laten betalen in crypto (los van wat we ervan vinden). De complete voetbaltak is alleen de verkeerde weg ingeslagen. Teruguit in plaats van vooruit.
RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:15 Maar denken jullie echt dat Ruud zelf gaat opstappen of dat Brands hem überhaupt gaat ontslaan als het zo doorgaat?
Ik denk dat Ruud blijft zitten tot het einde van het seizoen, onder voorwaarde dat het niet uit de hand loopt waardoor we 5e of 6e worden.
Als we nog flink wat Bitcoins hebben, gaat ons dat binnenkort geen windeieren leggen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Speculeren mag. Maar ik zie Ruud niet vertrekken. Marcel gaat het niet doen. Ruud ook niet.

RvC gaat niet weer dat trucje doen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:21 Speculeren mag. Maar ik zie Ruud niet vertrekken. Marcel gaat het niet doen. Ruud ook niet.

RvC gaat niet weer dat trucje doen.
Gaat technisch gezien, Earnest nu niet over het contract van de hoofdtrainer? Ongetwijfeld in samenspraak met AD en RvC, maar TD is nu hiërarchisch gezien degene die bepaald toch?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 20 Mar 2023, 13:21
Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 13:19
En ik denk dat we op commercieel gebied ook wel innovatief zijn met oa de Brainport deal en het uit laten betalen in crypto (los van wat we ervan vinden). De complete voetbaltak is alleen de verkeerde weg ingeslagen. Teruguit in plaats van vooruit.
Ik denk dat Ruud blijft zitten tot het einde van het seizoen, onder voorwaarde dat het niet uit de hand loopt waardoor we 5e of 6e worden.
Als we nog flink wat Bitcoins hebben, gaat ons dat binnenkort geen windeieren leggen.
Dat roept Bitcoin Chris ook al twee jaar. ;)
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 20 Mar 2023, 13:22
Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:21 Speculeren mag. Maar ik zie Ruud niet vertrekken. Marcel gaat het niet doen. Ruud ook niet.

RvC gaat niet weer dat trucje doen.
Gaat technisch gezien, Earnest nu niet over het contract van de hoofdtrainer? Ongetwijfeld in samenspraak met AD en RvC, maar TD is nu hiërarchisch gezien degene die bepaald toch?
Correct. Maar wordt Earnest niet meer TM met Brands als AD erboven? What’s in a name maar toch.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:24 Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
Dit zal het maximale zijn m.i.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:25
RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:24 Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
Dit zal het maximale zijn m.i.
Nee hoor. Gaat Ruud nooit accepteren want hij staat 200% achter zijn eigen spel. Dan stopt hij er nog eerder mee. Dat weet ik zeker.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:25
RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:24 Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
Dit zal het maximale zijn m.i.
Ron Jans als assisstent, ik zie een match :-)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:10 Geniale zet zou dit zijn. Dan gaat echt de hele media nog meer tegen ons. Heerlijk. Verder geen idee hoe hij voetbaltactisch is. Maar het idee alleen al is mooi.
Check het filmpje als je wil, dan krijg je daar een beter idee van! Benieuwd wat je denkt.
YANKEE
Veelbelovend talent
Posts: 95
Joined: 04 Nov 2020, 14:53
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 13:27
Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:25

Dit zal het maximale zijn m.i.
Nee hoor. Gaat Ruud nooit accepteren want hij staat 200% achter zijn eigen spel. Dan stopt hij er nog eerder mee. Dat weet ik zeker.
Dan is dat toch het maximale, Ruud en Fred weg. Alleen maar winnaars.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die jongen van Willem II, Rabanal, stond die ook niet overal goed op m.b.t. zijn (moderne) kennis en tactische vermogen?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 20 Mar 2023, 13:17
Ittot wrote: 20 Mar 2023, 13:08

Will Still lijkt me echt een hele, hele gave zet. Wel risicovol natuurlijk maar aan de andere kant: PSV DNA is ook innovatie. Creativiteit. Dingen net wat anders doen. Daar valt zo'n Will Still wel onder. En dan stappen we ook af van het ons kent ons netwerk. Ik zou dit zeker toejuichen.
Helemaal mee eens, en precies mijn gedachte daarbij! Dat was het ooit, daar moeten we naar terug.

Die wordt gewoon door een West Ham opgepikt, kan daar niks verliezen en ik geloof er ook in dat hij het goed gaat doen. Als je interviews met hem bekijkt, is het gewoon een hele intelligente jongeman met een sterke visie wat betreft voetbal.
Zou wel briljant zijn, maar die gaat gewoon uiteindelijk een grote EPL club managen/trainen, om te beginnen bij zijn favoriete club WHU.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:24 Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
Ik denk ook dat dit gaat gebeuren. Ruud gaat hoe dan ook volgend jaar nog een kans krijgen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.nu.nl/voetbal/6256047/ook-n ... -ajax.html
Toptrainer, hopelijk ooit nog bij PSV. Dat we 'm naar Feyenoord hebben laten gaan was een kapitale fout - als topclub dien je elk uitzonderlijk nationaal talent te strikken.

Mikelvb wrote: 20 Mar 2023, 13:52
RV1913 wrote: 20 Mar 2023, 13:24 Misschien Rutten buitengooien en een moderne assistent met lef naast Ruud zetten en kijken hoe dat gaat in plaats van dat postbodevoetbal uit 1950
Ik denk ook dat dit gaat gebeuren. Ruud gaat hoe dan ook volgend jaar nog een kans krijgen.
Denk ik ook en sterker nog, vind ik in de huidige situatie ook prima.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:24
Sensation wrote: 20 Mar 2023, 13:22

Gaat technisch gezien, Earnest nu niet over het contract van de hoofdtrainer? Ongetwijfeld in samenspraak met AD en RvC, maar TD is nu hiërarchisch gezien degene die bepaald toch?
Correct. Maar wordt Earnest niet meer TM met Brands als AD erboven? What’s in a name maar toch.
Stewart is juist aangesteld omdat hij iemand is met ervaring en meteen op directieniveau kan opereren, dus lijkt me niet dat hij meer TM zou zijn met Brands als AD erboven. Dat zou in het geval van Steinsson wel waarschijnlijker zijn geweest.
Sensation wrote: 20 Mar 2023, 11:04 @Ardbeg Zie Bordalas op TM ook op lijstje beschikbare trainers staan, heb jij volgens mij vorig jaar weleens genoemd. Zeer interessante trainer die het bij Getafe geweldig deed. Wel weggegaan bij Valencia na 1 seizoen maar achteraf wist hij tenminste nog 9e te worden, op dit moment staan ze 18e(!).
Is favoriet om bij Sevilla Sampaoli op te volgen:

https://www.vi.nl/nieuws/sevilla-zet-sa ... an-de-kant
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe zit het met Amerikaanse trainers of buitenlandse trainers die momenteel in de Amerikaanse competitie werken? Zitten daar nog interessante namen bij waar wellicht Stewart mee zal/kan aankomen?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 20 Mar 2023, 15:31 Hoe zit het met Amerikaanse trainers of buitenlandse trainers die momenteel in de Amerikaanse competitie werken? Zitten daar nog interessante namen bij waar wellicht Stewart mee zal/kan aankomen?
David Beckham als assistent. Kan alles goed voorzetten en Ruud kan t dan goed afwerken.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

D.Millpants wrote: 20 Mar 2023, 15:37
Juancho wrote: 20 Mar 2023, 15:31 Hoe zit het met Amerikaanse trainers of buitenlandse trainers die momenteel in de Amerikaanse competitie werken? Zitten daar nog interessante namen bij waar wellicht Stewart mee zal/kan aankomen?
David Beckham als assistent. Kan alles goed voorzetten en Ruud kan t dan goed afwerken.
Heeft Jurgen Klinsmann niet met Earnie gewerkt?
En we hebben eerder een coach gehad die als vorige job het Z-Koreaanse elftal onder zijn hoede had...
La vida és massa curta per no fer broma
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DadOfFour wrote: 20 Mar 2023, 15:40
D.Millpants wrote: 20 Mar 2023, 15:37

David Beckham als assistent. Kan alles goed voorzetten en Ruud kan t dan goed afwerken.
Heeft Jurgen Klinsmann niet met Earnie gewerkt?
En we hebben eerder een coach gehad die als vorige job het Z-Koreaanse elftal onder zijn hoede had...
2016 is Klinsmann ontslagen destijds, 2018 is Stewart daar gaan werken volgens mij.

Verder is Klinsman pas vanaf februari dit jaar bondscoach, die gaat nog niet verkassen lijkt me.
Post Reply