Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:21 Speculeren mag. Maar ik zie Ruud niet vertrekken. Marcel gaat het niet doen. Ruud ook niet.

RvC gaat niet weer dat trucje doen.
Dat denk ik dus ook. Ruud blijft nog gewoon, de argumenten zullen zijn dat hij is overgehaald om dit te doen, dat er daarna een moeizame start is geweest (John de Jong affaire) en dat hij in de winterstop zijn beste spelers is kwijtgeraakt. Ik weet ook wel dat er desondanks na 3/4 seizoen wat meer lijn in het spel zou mogen zitten, maar ik ben er van overtuigd dat ze Ruud niet laten vallen dan wordt de positie van Brands ook gelijk erg zwak.
Ik denk dat het realistischer is om te hopen dat er in de staf iets gaat gebeuren. Ik had toch wel meer verwacht van Fred Rutten. Wat je ook van de man kan vinden, zijn teams speelden in het verleden altijd verzorgd voetbal. In het huidige PSV zie ik daar niks van terug. Misschien zou een andere 2e man ook al iets kunnen toevoegen aan dit team.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 20 Mar 2023, 15:47
Armada wrote: 20 Mar 2023, 13:21 Speculeren mag. Maar ik zie Ruud niet vertrekken. Marcel gaat het niet doen. Ruud ook niet.

RvC gaat niet weer dat trucje doen.
Dat denk ik dus ook. Ruud blijft nog gewoon, de argumenten zullen zijn dat hij is overgehaald om dit te doen, dat er daarna een moeizame start is geweest (John de Jong affaire) en dat hij in de winterstop zijn beste spelers is kwijtgeraakt. Ik weet ook wel dat er desondanks na 3/4 seizoen wat meer lijn in het spel zou mogen zitten, maar ik ben er van overtuigd dat ze Ruud niet laten vallen dan wordt de positie van Brands ook gelijk erg zwak.
Ik denk dat het realistischer is om te hopen dat er in de staf iets gaat gebeuren. Ik had toch wel meer verwacht van Fred Rutten. Wat je ook van de man kan vinden, zijn teams speelden in het verleden altijd verzorgd voetbal. In het huidige PSV zie ik daar niks van terug. Misschien zou een andere 2e man ook al iets kunnen toevoegen aan dit team.
Rutten zijn voetbal is achterhaald en totaal niet meer het voetbal wat je nu wil zien
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het spel van PSV is vergelijkbaar met dat van Jong PSV, dus dit is de hand van Ruud en van niemand anders.

Dat PSV Ruud niet zou ontslaan is trouwens onzin.
Hij is niet overgehaald, hij is door Brands nogmaals gevraagd, zonder dwang. Dat daarna Cody en Noni zijn verkocht maakte het voor Ruud niet makkelijker, maar dat is natuurlijk geen excuus voor het hopeloze spel dit seizoen. Het maakte alleen nog duidelijker hoe slecht Ruud is op tactisch gebied.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 20 Mar 2023, 11:40
Galactico wrote: 20 Mar 2023, 11:01 Ik zou Van Bommel terughalen. Heeft zijn leergeld betaald en gebrand op eerherstel. Bosz is zo’n gemakkelijke keuze waarbij je nu al weet dat hij je misschien alleen de beker of de JC schaal oplevert. We hebben een resultaattrainer met een moderne speelwijze nodig niet een romanticus met aantrekkelijk voetbal en een lege prijzenkast.
Dan ga je toch 100% voor Cocu. Die gaat voor resultaat.

Van Bommel lag niet lekker binnen PSV. Maakte met iedereen ruzie. Werd in Duitsland ook ontslagen.
Lijkt me een slecht idee.
Nee ik zou Van Bommel heel serieus overwegen. Natuurlijk een jongen met een eigen mening en niet bang om die breed te delen 😉. Cocu vond ik een als speler fantastisch, maar als trainer matigjes die het na PSV ook nergens goed heeft gedaan. In Van Bommel zie ik nog steeds een toekomstige toptrainer ondanks eerdere ontslagen.

Een keuze voor Bosz is veel te makkelijk. Eigenwijs en veel te veel romanticus om PSV terug te brengen aan de top. Over een verleden vol ontslag gesproken trouwens.

Nog even los van de matige kwaliteiten als trainer heeft De Jong hem opgezadeld met de meest onevenwichtige en kwaliteitsarme selecties in tijden. Alles draaide eerder om Gakpo zoals nu om Simons. Die kwalitatieve armoe hellt ook niet en dat is nog een reden waarom Ruud niet ontslagen wordt. Russisch roulette wat mij betreft en met een groot risico om op grote afstand van Ajax en Feyenoord te worden gezet.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Peter Bosz halen. Ik wil een coach met een bepaalde visie. En dan maakt het mij niet eens uit of het tiki-taki voetbal is of gegenpressung a la Schmidt of counter voetbal a la Lebanovski. Ik wil een team zien waarin speler A precies weet wat speler B en C doen, dat ze zonder 3 keer op te kijken, weet waar de ander staat en loopt. Automatismes wil ik zien. Patronen. Loopacties die doordacht zijn. Kortom spel wat niet afhankelijk is van de individuele klasse van een 19 jarige, maar samenhangend, herkenbaar team spel.

Bosz, Slot, Janssen; zo maar wat namen die een bepaalde speelstijl nastreven en dat overbrengen op hun team en er in slijpen. Zo'n soort trainer wil ik zien. Ik hoef geen voetbal legende te zien met 100 interlands maar nul tactische kennis.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan me voorstellen dat Bosz, Janssen en vooral Slot echt niet staan te springen voor een club als PSV. Het liefst zou ik een trainer zien die een PSV-hart heeft en een herkenbare speelstijl weet over te brengen op zijn spelers. Een trainer die de club kent en jarenlang wil blijven zitten. Bouwen én oogsten, elk jaar weer, tot de Europese Top is bereikt. De ideale trainer, jullie zullen zeggen dat die niet bestaat, maar je moet verder kijken dan je neus lang is. Daarom zou ik graag zien dat wij met dit forum een delegatie sturen naar PSV, om de plek van Ruud op te vullen. Met het tactisch inzicht van @Heruone, de praatjes van @Thijs en uiteraard mijn charisma rammen wij het blauwdoek vol met sterren.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoef geen nieuwe trainer met een PSV hart. Met medewerkers op lagere niveaus's in de organisatie kun je dat best doen. Dat PSV-hart kan 'ontstaan' als die nieuwe trainer een goed beleid uitzet in samenspraak met de directie/RvC, een goede tactiek hanteert en als hij ziet dat PSV goede voorwaarden schept om hem optimaal te laten functioneren en daarmee het team. Dan komen de prestaties. En daarna volgt wellicht de liefde, wie weet. Maar waarschijnlijk ben ik iets te rationeel: ik geloof niet zo in liefde op het eerste gezicht en ook niet in langdurige kalverliefde als basis voor een duurzame relatie, my bad... :mrgreen:
Last edited by psvgouda on 20 Mar 2023, 17:25, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Peter Bosz wel staat te springen om bij PSV aan de slag te gaan. Er is best wel wat mogelijk qua selectiesamenstelling en als je 7 weken voorbereiding hebt kun je best wel wat in elkaar vouwen zolang de spelers tijdig aangetrokken zijn. Je loopt wel het risico dat ie van Bakayoko een rechtsback gaat maken en van Saibari een CV en van Xavi een spits maar het wordt wel spectaculair.

Van mij mag hij vanavond nog aangesteld worden.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 20 Mar 2023, 17:24 Ik denk dat Peter Bosz wel staat te springen om bij PSV aan de slag te gaan. Er is best wel wat mogelijk qua selectiesamenstelling en als je 7 weken voorbereiding hebt kun je best wel wat in elkaar vouwen zolang de spelers tijdig aangetrokken zijn. Je loopt wel het risico dat ie van Bakayoko een rechtsback gaat maken en van Saibari een CV en van Xavi een spits maar het wordt wel spectaculair.

Van mij mag hij vanavond nog aangesteld worden.
Volgens mij heeft Bosz weinig te kiezen, dus die moet op zijn blote knieën komen kruipen voor een club als PSV. Ik zou het zelf niet aangaan met hem, maar word helemaal gek van het idee dat sommige mensen doen alsof hij te goed voor ons zou zijn…
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 20 Mar 2023, 17:22 Ik hoef geen nieuwe trainer met een PSV hart. Met medewerkers op lagere niveaus's in de organisatie kun je dat best doen. Dat PSV-hart kan 'ontstaan' als die nieuwe trainer een goed beleid uitzet in samenspraak met de directie/RvC, een goede tactiek hanteert en als hij ziet dat PSV goede voorwaarden schept om hem optimaal te laten functioneren en daarmee het team. Dan komen de prestaties. En daarna volgt wellicht de liefde, wie weet. Maar waarschijnlijk ben ik iets te rationeel: ik geloof niet zo in liefde op het eerste gezicht en ook niet in langdurige kalverliefde als basis voor een duurzame relatie, my bad... :mrgreen:
Ach die liefde..

Als Ruud het wél goed zou doen en Real of Man Utd zou zich melden voor komend seizoen, dan gaat ie ook gewoon.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 20 Mar 2023, 13:06Hoe zou jij tegenover Bordalas staan, @Heruone (mijn ondergesneeuwde post hierboven)?:
Goede trainer, maar ik denk niet dat hij een match is met PSV. Dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen. Bordalas is iemand die qua speelstijl redelijk dicht bij Simeone zit. Ik denk als je zoiets perfect wilt uitvoeren daarvoor het Latijns-amerikaanse bloed, hetgeen wat wij zo vaak verguizen als we tegen Spaanse/Portugese clubs spelen, essentieel is. Ik vraag me ook af in hoeverre zo'n speelstijl past bij het Nederlandse voetbal en/of past bij een topclub. Atletico in Spanje is er dan tegenwoordig nog steeds weliswaar een uitzondering op, enkel zie je ook bij hun duidelijk wel de flaws en keerzijde van een dergelijke speelstijl van El Cholo. Het feit dat bijv. Getafe zoveel kaarten pakt is daarin ook veelzeggend en in zekere zin wel onderdeel van hun tactiek. Net als dat Atletico op dat vlak ook vrij hoog staat voor een topclub. I don't blame them overigens. Als je wilt winnen, moet je alles uit de kast halen wat er inzit. Het gaat vaak heel romantiserend over Pep en Klöpp, maar stiekem staat Simeone minstens op hetzelfde level en is het echt een absoluut genot om zijn Atletico teams onder de loep te nemen.

De naam Maurice Steijn werd hierboven genoemd zag ik. Wellicht dat je hem een beetje kan vergelijken als de Nederlandse Bordalas in de zin van dat zijn ploegen altijd compact georganiseerd staan geprefereerd vanuit een laag blok, waarbij de nadruk ligt op verdedigen en ontregelen tegenstanders om via een systematische aanpak dat ook te koppelen aan doelpunten. Ik denk dat Steijn al jaren laat zien in Nederland (VVV, nu Sparta) met deze tactiek en manier van werken succes te hebben, omdat hij nogal haaks staat op hoe wij naar voetbal kijken en veel Nederlandse ploegen moeite hebben met deze speelstijl. Maar Steijn speelt tegelijkertijd ook steeds bij wat kleinere clubs die in wedstrijden minder vaak de bal hebben en/of krijgen en met regelmaat toch de under-dog zijn en/of qua naam gezien worden als een ploeg die te pakken moet zijn. Dat sluit ideaal aan op dit soort tactieken eigenlijk. Sparta staat nu knap 6e, maar qua balbezit staan ze bijv. 13e. Zoiets werkt bij PSV eigenlijk niet (meer).
Last edited by Heruone on 20 Mar 2023, 17:59, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Steijn is net als van Wonderen compleet ongeschikt voor een club als PSV. Net als dat Jans of nog een paar van die artiesten die het 1 a 2 jaar leuk doen bij een subtopper. Als je niet iemand kunt vinden die de kans op succes substantieel vergroot tov Ruud moet je het niet doen. Bosz en Cocu lijken me de enige binnen NL die de kans op succes groter maken maar ze zijn beide totaal verschillend. Nu voor Cocu gaan is echt het lafste wat je kunt doen dus ik zou zeggen dat Bosz de enige is. Die is beschikbaar en past wel binnen het plaatje. Heb altijd gedacht dat hij hier in de rust van Eindhoven en de Herdgang uitstekend zou functioneren.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we kijken naar de verschillende clubs in de Eredivisie is AZ mogelijk de best geleide club. Zelden spektakel in aankopen of aanstellingen van trainers, maar altijd vanuit een duidelijk idee. De speelstijl is bekend en trainers kunnen daar aanpassingen in maken, maar de grondstijl is duidelijk. Die heeft Slot niet erin gebracht, want die was er al vele jaren sinds Co Adriaanse. Bij PSV leek John de Jong ervoor te kiezen om van Roger Schmidt onze Co Adriaanse te maken. De jeugdopleiding ging allemaal in de stijl van Schmidt spelen, zodat dit de nieuwe cultuur van de club werd. Echter werd destijds al bij Jong PSV van het idee afgestapt en is het nu bij het eerste volledig los gelaten, terwijl de jeugd wel nog op die manier werkt. Wordt daarmee het gat tussen Jeugd en het eerste niet groter? Of past het juist bij een visie dat je een andere speelstijl behoeft om te ontwikkelen dan om te presteren?
Het probleem lijkt erin te zitten dat er juist weinig idee of visie achter zit. Waar staat PSV voor? Wij waren altijd de ploeg buiten de randstad, die goed scoutte, een speelstijl hanteerde, die meer ontworpen was voor reactie-voetbal dan balbezit georiënteerd en een winnaarscultuur vanuit gezamenlijkheid, waarbij in dienst spelen van uitzonderlijke spelers past. Deze facetten lijken sinds het verdwijnen van Cocu als hoofdtrainer losgelaten door een meer bedrijfsgerichte aanpak, waarbij sportief succes een middel is geworden om financieel succesvol te kunnen zijn.

De vraag voor wie volgend seizoen de trainer moet zijn (voor mij echt niet uitgesloten dat dit Ruud kan zijn) zal van bovenstaande afhankelijk zijn. Wat wil je nu als club? Welke visie streef je naar? Dan weet je ook welk profiel de trainer moet hebben…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vertel net @Makaveli dat Gio wel geschikt is
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou Henk Fraser wel iets vinden. Pakken we tegenstanders tenminste een keertje echt bij de keel ipv al dat laffe gerommel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 20 Mar 2023, 18:36 Ik vertel net @Makaveli dat Gio wel geschikt is
Wat maakt hem geschikt volgens jou?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 20 Mar 2023, 18:37 Ik zou Henk Fraser wel iets vinden. Pakken we tegenstanders tenminste een keertje echt bij de keel ipv al dat laffe gerommel.
Met Hyballa als assistent.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 20 Mar 2023, 18:37
ShovingNE2 wrote: 20 Mar 2023, 18:36 Ik vertel net @Makaveli dat Gio wel geschikt is
Wat maakt hem geschikt volgens jou?
Legt Maka wel uit
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grote buitenlandse namen heeft geen zin. Krijg je iemand die vindt dat PSV blij moet zijn en die alles naar zijn hand wil zetten. PSV moet weten waar het heen wil en daar de trainer op selecteren. Een Nederlander die begrijpt wat de verhoudingen zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of je krijgt weer vanaf minuut 1: "die Duitser denkt dat hij het allemaal uitgevonden heeft", of net waar de nieuwe buitenlandse trainer dan vandaan komt. Ik zou Bosz als trainer niet erg vinden. Het is zoals zo vaak gezegd geen prijzenpakker, maar het is wel iemand waarmee we aankomend seizoen weer 80 punten behalen. Of dat dan genoeg gaat zijn voor een prijs zien we dan wel weer. Het gaat er iig om dat we stoppen met Ruud en zijn speelstijl, wat mij betreft.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 20 Mar 2023, 17:24 Ik denk dat Peter Bosz wel staat te springen om bij PSV aan de slag te gaan. Er is best wel wat mogelijk qua selectiesamenstelling en als je 7 weken voorbereiding hebt kun je best wel wat in elkaar vouwen zolang de spelers tijdig aangetrokken zijn. Je loopt wel het risico dat ie van Bakayoko een rechtsback gaat maken en van Saibari een CV en van Xavi een spits maar het wordt wel spectaculair.

Van mij mag hij vanavond nog aangesteld worden.
Dat denk ik ook. Hij staat open blijkbaar voor Twente dan zeker ook voor PSV. Lijkt mij kwa persoon ook een prima match met Marcel en Ernie. Laat maar komen.

Maar als niet: haal een trainer met een plan. Klinkt simpel maar die hebben we nu niet.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met Stewart als TD tussen Van Nistelrooij en Brands maakt het de kans misschien ietsjes groter dat er volgend seizoen gekozen gaat worden voor een nieuwe trainer, maar ik heb daar nog steeds flink mijn twijfels bij. Bij PSV weten ze dat de urgentie er is om in 24/25 CL te gaan spelen, maar wie weet laten ze Van Nistelrooij ook wel zitten want met Cocu lukte dat ook. (De periode Van Bommel heeft Brands niet bij PSV meegemaakt) Het zou mis kunnen gaan als Van Nistelrooij steeds meer intern komt te clashen.

Wat betreft een nieuwe trainer zal je iemand nodig moeten hebben met een duidelijke visie en die dat kan overbrengen op een ploeg dat eigenlijk kampioen moet worden. Met Schmidt had PSV destijds wel zo iemand aangetrokken alleen daar moest hij van flink onder nul beginnen en was zijn invloed op het aankoopbeleid heel slecht en heeft een hele hoop geld gekost. Echter vond ik wel dat er een gedachte achter zijn aanstelling destijds zat en vond ik het op voorhand een goede keuze.

Cocu en Bosz zouden dat ieder op hun eigen manier zijn die dat wel zouden kunnen. Achteraf is mooi wonen, maar het was een prettige keuze geweest als vorig jaar niet Van Nistelrooij, maar Cocu trainer van PSV zou zijn geworden. Saai en degelijk, maar wel iemand met resultaat. Wel wat ouderwets en dat kan je in grotere wedstrijden opbreken. Bosz kan in een paar maanden een bepaalde speelstijl erin brengen, maar het brengt ook risico met zich mee en daar zal je echt de juiste type spelers voor bij moeten gaan zoeken. Ik zou het wel met hem aandurven, maar hij heeft ook vaak zat gefaald of is hij dogmatisch doorgegaan terwijl de rest zag dat hij niet de juiste weg aan het bewandelen was. Het luistert wel nauw. Wel zie je dat Lyon na zijn vertrek niet opeens een flinke opmars gemaakt heeft en daar zit al een paar jaar de ellende al wat dieper binnen de club. Dat was niet alleen de trainer.

Ik hoop dat Stewart en Brands inzien dat het aanstellen van Van Nistelrooij een verkeerde keuze is geweest, maar op dit moment vrees ik eerder voor een scenario dat @Menno1 schetste en dat er pas halverwege volgend seizoen als het al te laat is wordt ingegrepen. Weer een nieuwe trainer is niet ideaal en wat meer consistentie hierin zullen de prestaties goed doen, maar het zal wel de juiste persoon moeten zijn. De opgaande lijn is alleen maar een neerwaartse geworden en na de winterstop wordt er in zowel spel als resultaat echt een potje van gemaakt. (Net als Van Bommel in zijn eerste seizoen)
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom wilt iedereen Peter Bosz? Die man heeft nergens wat gepresteerd. Ja een finale plaats met een goede lichting aan spelers. Ik vind hem bovendien niet bij ons passen. Overal waar die verder geweest is, is die mislukt.

Mijn Top 3 Nederlandse trainers.
- Wim Jonk (Speelt verzorgd en leuk voetbal en is inmiddels een aantal jaar aan het roer bij FC Volendam)

- Pascal Jansen(Kent de club, tactisch sterk en speelt aantrekkelijk voetbal met AZ)

- Phillip Cocu (minder leuk voetbal, maar wel een trainer die weet wat er nodig is om PSV kampioen te maken)
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 20 Mar 2023, 20:02Wel zie je dat Lyon na zijn vertrek niet opeens een flinke opmars gemaakt heeft en daar zit al een paar jaar de ellende al wat dieper binnen de club. Dat was niet alleen de trainer.
Kun je dat niet altijd zeggen? Bij Ajax ging het alleen maar beter, nadat hij vertrok en bij Dortmund en Leverkusen ook. Dat zegt toch vrij weinig over het werk wat hij deed? Enige waar je hem op af kunt rekenen is hoe het ging toen hij er was en dat is na Ajax niet veel positiefs geweest…
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 20 Mar 2023, 20:02 Ik hoop dat Stewart en Brands inzien dat het aanstellen van Van Nistelrooij een verkeerde keuze is geweest, maar op dit moment vrees ik eerder voor een scenario dat @Menno1 schetste en dat er pas halverwege volgend seizoen als het al te laat is wordt ingegrepen.
Het seizoen is nog niet voorbij. Gisteren bij Vitesse was PSV zo slecht, dat er meer onvrede is losgekomen dan na voorgaande miskleunen. We krijgen nog NEC en Spakenburg om nog wat zaken proberen recht te trekken. Als PSV vervolgens thuis niet makkelijk van Excelsior wint, dan slaat de sfeer in het stadion ook om. Er komt een moment dat Brands duidelijke keuzes zal moeten maken. Sowieso zal Stewart dit matige voetbal niet graag onder zijn verantwoordelijkheid zien gebeuren. Die moet zich ook gaan roeren.
Post Reply