Ik heb liever dat hij in dit lijstje staat dan in een lijstje met de slechtste koppers.
Olivier Boscagli
- ShovingNE2
- Site Admin
Je kan ook in een lijstje staan met slechtste koppers natuurlijk.
Maar we waren er zelf ook al achter, toen het in het begin van het seizoen (terecht) vaak over zijn lengte ging. Alleen toen bleek hij in die duels nagenoeg alle kopduels te winnen.
Maar we waren er zelf ook al achter, toen het in het begin van het seizoen (terecht) vaak over zijn lengte ging. Alleen toen bleek hij in die duels nagenoeg alle kopduels te winnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hij staat in het lijstje achter bijvoorbeeld Sebastian Holmén van Willem II. Er staan veel onbekende namen tussen (is Pablo Nascimento de zoon van David?)en de aanwezigheid van Varane, Maguire en in zekere zin ook Zouma geeft het wel wat cachet, maar ook weer niet zo heel veel. We weten allemaal dat Virgil van Dijk een fantastische kopper is, die hier niet bij staat. Of Bonucci. Of Sergio Ramos. Dus je kunt altijd wel lijstjes vinden, die leuk zijn, maar niks zeggen. Dit is er zo een.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Heissenberrug
Hij is de beste kopper die tussen de 1.80m en 1.82m lang is, geboren is in november, die een cijfer in zijn naam heeft en in Monaco is geboren. Fenomeen.Thijs85 wrote: ↑17 Nov 2020, 07:13 Hij staat in het lijstje achter bijvoorbeeld Sebastian Holmén van Willem II. Er staan veel onbekende namen tussen (is Pablo Nascimento de zoon van David?)en de aanwezigheid van Varane, Maguire en in zekere zin ook Zouma geeft het wel wat cachet, maar ook weer niet zo heel veel. We weten allemaal dat Virgil van Dijk een fantastische kopper is, die hier niet bij staat. Of Bonucci. Of Sergio Ramos. Dus je kunt altijd wel lijstjes vinden, die leuk zijn, maar niks zeggen. Dit is er zo een.
- Heissenberrug
- Heissenberrug
Ik vond hem ook vandaag weer erg goed, we gaven weinig weg maar dat was in mijn ogen zeker ook de verdiensten van Boscagli die er vaak al vroeg tussen zat en een goede voortzetting had. Ben echt fan van hem geworden.
-
- Lid scoutingsteam
- TylerDurdn
- Maikel
- Site Admin
HahahahaTylerDurdn wrote: ↑22 Nov 2020, 20:59 @Maikel_91 Kan je dit topic even aanpassen naar Olivier Bosscagli?
Ik onthoud mezelf van machtsmisbruik maar als Boscagli de winnende tegen Ajax binnen kopt, of hij zaagt Tadic, Labyad of Tagliafic doormidden dan gaat het gebeuren.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV FCE
Als ie zonder enige druk zn ding kan doen is het een prima verdediger, voor eredivisie begrippen.
Zodra het centrum onder druk komt te staan (zie PAOK bijv) lijkt het niet eens op een centrale verdediger.. mag hopen dat PSV zich komende transferperiode gaat versterken voor die positie.
In een 3mans verdediging komt Boscagli denk ik beter tot zn recht, dan heeft ie meer verdedigende back up.
Zodra het centrum onder druk komt te staan (zie PAOK bijv) lijkt het niet eens op een centrale verdediger.. mag hopen dat PSV zich komende transferperiode gaat versterken voor die positie.
In een 3mans verdediging komt Boscagli denk ik beter tot zn recht, dan heeft ie meer verdedigende back up.
- Ren Höek
- Vedette
Klopt, al hielp in beide gevallen Sangaré ook niet mee.
Iedereen weet dat Cerny puur links is, maar zowel Bascagli als Sangaré lieten zich 2 keer te makkelijk verrassen door een naar binnen komende Cerny. Waarbij Sangaré nog de binnenkant bewaakte en 'gewoon' had kunnen blijven staan aangezien Boscagli de buitenkant afdekte.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik denk niet dat Sangaré nu ook maar iets al wist van Cerny, dus ook niet dat ie puur links is.Ren Höek wrote: ↑24 Nov 2020, 10:31Klopt, al hielp in beide gevallen Sangaré ook niet mee.
Iedereen weet dat Cerny puur links is, maar zowel Bascagli als Sangaré lieten zich 2 keer te makkelijk verrassen door een naar binnen komende Cerny. Waarbij Sangaré nog de binnenkant bewaakte en 'gewoon' had kunnen blijven staan aangezien Boscagli de buitenkant afdekte.
- Ren Höek
- Vedette
Dan moet hij beter opletten in het veld
Je hebt natuurlijk een punt, maar het ging mij te makkelijk. Helemaal bij de 2e keer, aangezien toen overduidelijk was wat er ging gebeuren. En dat geldt voor Sangaré en Boscagli.
“Never argue with an idiot.
- Maikel
- Site Admin
Lijkt me van wel. Anders kun je de videoanalisten van PSV ontslaan wegens gebrekkig werk leveren.
Hoewel, interlandperiode.
Maargoed, dan nog is er zoiets als een wedstrijdbespreking waar dit soort dingen naar voren komen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Mag je normaliter wel verwachten, maar kwam pas op zaterdag terug van de interland... waar ligt dan de nadruk op: de linksbenigheid van een buitenspeler?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen