Shurandy Sambo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Wel tof voor hem. Eens kijken wat Shurandy ervan bakt zo.
kastoekast
Nationale topspeler

Hoe speelde hij?
Standbeeld
Mister PSV

kastoekast wrote: 25 Mar 2023, 20:13 Hoe speelde hij?
Heb niet gekeken, maar deze gast is tevreden zo te zien:

Netherlands U21 won. Goes to Euro with less enthusiasm than in recent years. But there is affirmation.

-Goals by Summerville, Van Hooijdonk, Hartman.
-Elayis Tavsan and Ekkelenkamp are talented.
-Ludovit Reis, Shurandy Sambo and Van de Ven: 10/10.
-Million Manhoef and Zirkzee options.
Heruone
Lid scoutingsteam

Sambo speelt vanmiddag weer in de basis.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Siemen
Nationale topspeler

Als deze jongen het zo goed doet, waarom zouden we ons beperkte budget dan besteden aan Van Ewijk?
Trixm
Vedette

Siemen wrote: 27 Mar 2023, 13:21 Als deze jongen het zo goed doet, waarom zouden we ons beperkte budget dan besteden aan Van Ewijk?
Daar zijn de meningen over verdeeld, daarnaast doet Van Ewijk het mogelijk nog beter.
Saibari is underrated.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Nou het lijkt me duidelijk dat we geen 5 miljoen gaan betalen voor een speler die bij Jong Oranje achter onze eigen opgeleide rechtsback zit.
Madueke
Legende

Van Ewijk is ziek.
ruuddevil
Legende

Van Ewijk heb je niet voor 5 mln verwacht ik.
Standbeeld
Mister PSV

Heruone wrote: 27 Mar 2023, 13:02 Sambo speelt vanmiddag weer in de basis.
Heb je gekeken?
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sambo, vEwijk of Dest?
Lichtstadd
Bankzitter

RIO wrote: 27 Mar 2023, 16:41 Sambo, vEwijk of Dest?
Nog liever Mwene dan Dest.
ShovingNE2
Site Admin

Dest is geen optie.

Maar wat is het verschil tussen Sambo of Van Ewijk, behalve dat laatstgenoemde een miljoen of 6 kost? Leeftijd scheelt niet veel.Sambo doet het goed bij een subtopper, Van Ewijk bij een middenmotor. Kans van slagen lijkt mij ongeveer even groot toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Van Ewijk heeft meer ervaring, is sneller en is aanvallend sterker. Sambo is verdedigend sterker en scherper. Het zijn wel echt twee verschillende types back.

Als PSV niet voor Sambo kiest dan zie ik een club als Twente (Arnold) zich wel melden voor Sambo.
RIO
Legende

ShovingNE2 wrote: 27 Mar 2023, 19:09
Dest is geen optie.

Maar wat is het verschil tussen Sambo of Van Ewijk, behalve dat laatstgenoemde een miljoen of 6 kost? Leeftijd scheelt niet veel.Sambo doet het goed bij een subtopper, Van Ewijk bij een middenmotor. Kans van slagen lijkt mij ongeveer even groot toch?
Waarom is Dest geen optie?
ShovingNE2
Site Admin

RIO wrote: 28 Mar 2023, 09:45Waarom is Dest geen optie?
- doorlopend geblesseerd
- nog 2 jaar contract dus Barca zal een miljoen of 10 willen
- kan niet voetballen

We gaan serieus toch geen godsvermogen uitgeven aan een back? Met ook nog eens een heel fors salaris. Neuh: laten we dat voor een linksbuiten of geweldige middenvelder gebruiken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

Kan juist wel voetballen. Hij is technisch prima, alleen hij kan niet verdedigen. Madueke liep hem tijdens die oefenpot alleen in de eerste helft al 33x eenvoudig voorbij.
Chucky
Vedette

Dest is een gehypte, gemankeerde rechtsbuiten die toevallig op rechtsback terecht is gekomen. Ik denk dat hij qua karakter ook een enorme mismatch is met PSV.
RIO
Legende

Eens qua karakter. Is wel een hele moderne RB.

Of een lijntje uitgooien naar Kennie Tete
Standbeeld
Mister PSV

RIO wrote: 28 Mar 2023, 09:59 Eens qua karakter. Is wel een hele moderne RB.

Of een lijntje uitgooien naar Kennie Tete
Die zou ik hier wel willen zien. Alleen weet ik niet of dat goed is voor de balans. Misschien goed om voor rechts naar een talent te zoeken sinds we met Patje ook al een back hebben waar we niet meer op gaan verdienen.
RIO
Legende

Ik zou juist graag een hele ervaren verdediging zien met Gerrit als de jongste speler als cash cow. Dan moet je ervoor zorgen dat je minimaal nog 2 hele goede talenten hebt die door kunnen breken naast Baka en Skavi. 4 a 5 cash cows en de rest 25-32 jarige spelers die top zijn voor Eredivisie niveau.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Ik zie Lyanco wel zitten eigenlijk. Hoeft ook niet enorm veel te kosten en is nog maar 26 jaar.
Standbeeld
Mister PSV

RIO wrote: 28 Mar 2023, 10:13 Ik zou juist graag een hele ervaren verdediging zien met Gerrit als de jongste speler als cash cow. Dan moet je ervoor zorgen dat je minimaal nog 2 hele goede talenten hebt die door kunnen breken naast Baka en Skavi. 4 a 5 cash cows en de rest 25-32 jarige spelers die top zijn voor Eredivisie niveau.
Zie alleen dat Fulham nog een optie heeft nadat zijn contract afloopt aankomend jaar. Dus technisch gezien ligt hij nog 2 jaar vast. Gezien de marktwaarde van 12mln is Tete daardoor nu geen optie voor PSV.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

We hebben volgens mij nog 8 wedstrijden de tijd om te bepalen of Sambo een vergelijkbaar niveau heeft als van Ewijk, maar op dit moment zou ik zeggen dat die 60 ED wedstrijden in de benen toch een behoorlijke meerwaarde is tov Sambo.... maar niet als je dat afzet tegen 5 miljoen transfersom.

Als PSV voldoende vertrouwen heeft in Mauro/Mwene als of van Ewijk of Sambo niet bevalt dan zou ik wellicht toch Sambo de kans geven in de voorbereiding. Dan weet je voor eind augustus echt wel of hij die back kan zijn die we nodig hebben of dat we alsnog een versterking moeten zoeken. In dat geval is van Ewijk natuurlijk al verkocht maar dat is dan maar zo. Die miljoenen besparing betekent dat je elders wel kunt investeren en ik doe dat liever in een speler die meer zekerheid met zich mee brengt.

Het is ook niet zo dat Hartman zo'n geweldenaar is, en daar kun je ook kampioen mee worden.

Lastige casus.
DonyellMalen
Legende

PSV zal op een gegeven moment moeten doorselecteren, voor bijv Mwene lijkt me het een mooi moment om komende zomer te vertrekken. Idem voor Teze, Obispo en Ramalho. En daarmee bedoel ik niet dat ze ook daadwerkelijk weg gaan/moeten, maar ik zal een bod op deze jongens altijd in overweging nemen. Op Mauro kunnen we niet bouwen, helaas. Haal maar flink de bezem door deze selectie, wat mij betreft.

Sambo moet deze voorbereiding vol meedraaien met PSV en dan kan het zelf zien of hij kan aanhaken. Wat PSV moet doen is een zo'n ideaal mogelijk scenario creëren voor Sambo. Het lijkt me een goed idee om vooral de mix achterin te behouden. Met PvA hebben we ervaren kracht op linksback, op LCB evt Jarrad (indien hij wordt vastgelegd, anders een andere aankoop) een jongere speler, dan zou ik graag op RCB een upgrade van Ramalho zien, een speler waar Sambo zich aan kan optrekken. Dan heb je van de vijf achterste spelers drie ervaren krachten (PvA, aankoop RCB en Benitez) & twee jonkies: Sambo en Jarred/aankoop.
Post Reply