Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 30 Mar 2023, 14:01Precies. Er zaten te veel misperen tussen maar de balans was in principe goed. Ik heb geen een speler gezien die echt qua salaris of wat dan ook boven onze stand was. Of de investering in lijn lag met wat het op bracht is wat anders.
Nou, ik weet niet of deze stelligheid zo passend is, tenzij jij bekend bent met alle contractdetails. Want hoewel (vrijwel) niemand hier zicht heeft op die salarissen en transfersommen, weten we in elk geval één ding zeker: de club speelde financieel gevaarlijk spel en moest dit seizoen zo'n serieuze stap terugdoen dat we met onze absolute recordtransfer alleen het financiële gat konden dichten. Ik weet niet of je het beseft, maar zo'n gat van 40 miljoen is voor PSV een zeer ernstige situatie. Als je dan zegt dat we niet boven onze stand hebben geleefd, dan vraag ik me af hoe jij naar PSV kijkt. Er is een financiële noodsituatie gecreëerd en ondertussen heeft PSV niks gewonnen, is de club er t.o.v. tijdperk Cocu vooral op achteruit gegaan, moeten we bezuinigen en verkopen we vrijwel geen enkele aankoop met serieuze winst. Dat is dan niet alleen een kwestie van ''teveel misperen''. PSV heeft aan de inkomende kant ook gewoon schrikbarend weinig succesnummers. Memphis, Malen, Bergwijn, Gakpo en Madueke, ze kwamen allemaal in meer of mindere mate vanuit de opleiding (waarvoor credits, zeker!) en daarmee valt eigenlijk alleen Lozano te bestempelen als geslaagde aankoop. Sangaré kan de volgende zijn. Voor de rest geldt dat het over het algemeen passanten zijn, maar ook spelers die te weinig leveren voor de stand waar PSV idealiter in wil leven.

Los daarvan lijkt het me ook niet dat gasten als Drommel, Ramalho, Romero, Zahavi, Doan, Max, Bruma en Baumgartl (en het lijstje kan nog langer) hier voor 0 op de salarislijst staan. Dat zijn gewoon stuk voor stuk spelers die qua salaris en/of transfersom bakken met geld kosten en ons eigenlijk nauwelijks wat opleveren. Niet financieel en ook niet sportief. Als je dan nog niet kunt spreken over ''boven je stand leven'', dan vraag ik me af wanneer dat wel het geval is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Mar 2023, 14:24
Ardbeg wrote: 30 Mar 2023, 14:01Precies. Er zaten te veel misperen tussen maar de balans was in principe goed. Ik heb geen een speler gezien die echt qua salaris of wat dan ook boven onze stand was. Of de investering in lijn lag met wat het op bracht is wat anders.
Nou, ik weet niet of deze stelligheid zo passend is, tenzij jij bekend bent met alle contractdetails. Want hoewel (vrijwel) niemand hier zicht heeft op die salarissen en transfersommen, weten we in elk geval één ding zeker: de club speelde financieel gevaarlijk spel en moest dit seizoen zo'n serieuze stap terugdoen dat we met onze absolute recordtransfer alleen het financiële gat konden dichten. Ik weet niet of je het beseft, maar zo'n gat van 40 miljoen is voor PSV een zeer ernstige situatie. Als je dan zegt dat we niet boven onze stand hebben geleefd, dan vraag ik me af hoe jij naar PSV kijkt. Er is een financiële noodsituatie gecreëerd en ondertussen heeft PSV niks gewonnen, is de club er t.o.v. tijdperk Cocu vooral op achteruit gegaan, moeten we bezuinigen en verkopen we vrijwel geen enkele aankoop met serieuze winst. Dat is dan niet alleen een kwestie van ''teveel misperen''. PSV heeft aan de inkomende kant ook gewoon schrikbarend weinig succesnummers. Memphis, Malen, Bergwijn, Gakpo en Madueke, ze kwamen allemaal in meer of mindere mate vanuit de opleiding (waarvoor credits, zeker!) en daarmee valt eigenlijk alleen Lozano te bestempelen als geslaagde aankoop. Sangaré kan de volgende zijn. Voor de rest geldt dat het over het algemeen passanten zijn, maar ook spelers die te weinig leveren voor de stand waar PSV idealiter in wil leven.

Los daarvan lijkt het me ook niet dat gasten als Drommel, Ramalho, Romero, Zahavi, Doan, Max, Bruma en Baumgartl (en het lijstje kan nog langer) hier voor 0 op de salarislijst staan. Dat zijn gewoon stuk voor stuk spelers die qua salaris en/of transfersom bakken met geld kosten en ons eigenlijk nauwelijks wat opleveren. Niet financieel en ook niet sportief. Als je dan nog niet kunt spreken over ''boven je stand leven'', dan vraag ik me af wanneer dat wel het geval is.
Spelers als Max, Bruma, Baumgartl en Drommel zijn nou net die grote dure misperen die het beleid hebben verneukt. Als je die samen voor 32 miljoen koopt dan moet je over 4 a 5 jaar 8 miljoen per jaar afschrijven en dan gaat het hard de verkeerde kant op. Maar sinds Max/Sangaré is de enige serieuze transfersom die van Veerman geweest. Dus je zou ook kunnen zeggen dat we in 2019 boven ons stand hebben geleefd en daarna niet meer. Götze/Zahavi waren tyfus duur maar hebben ons ook nog iets teruggegeven in de vorm van Götze. Beide waren een cadeautje van/voor Roger.

Als PSV in 3 jaar enkel Veerman, Max en Sangaré koopt voor meer dan 5 miljoen dan vind ik dat echt niet boven je stand leven. En qua salaris vind ik persoonlijk dat de top 15 spelers (met meeste wedstrijden) serieus mogen verdienen. Dan moet je zorgen dat die spelers relatief goedkoop komen (Til, El Ghazi, Luuk, Ramalho, Benitez, Xavi etc) zodat de afschrijvingen niet zo hoog zijn als in 2019 was.

Wat je zegt over onze jeugdspelers is natuurlijk wel waar. Als die kraan dichtgedraaid wordt omdat het echt even minder wordt vanuit de jeugd dan moet je dmv aankopen/verkopen geld gaan verdienen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Mar 2023, 14:24Als je dan nog niet kunt spreken over ''boven je stand leven'', dan vraag ik me af wanneer dat wel het geval is.
Maar is dat 'boven je stand leven' of je trekt de verkeerde spelers aan (even in zijn algemeenheid). Voorbeeld: stel je had voor het bedrag en salaris van Baumgartl een onbetwiste basisspeler gehaald. Was het dan wel goed geweest? Als het antwoord daarop 'ja' is, leef je niet echt boven je stand maar besteed je het misschien aan de verkeerde spelers? (open vraag)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Terechte vragen, maar ook met een hoog ''wat-als''-gehalte. Feit is dat het lijstje verkeerde spelers dermate lang is dat je het inmiddels gerust wanbeleid kan noemen en omdat die spelers niet genoeg leveren in verhouding tot wat ze kosten, kom je in serieuze financiële problemen. PSV hoopte een stap te zetten met al die uitgaven, gaf vooral Schmidt allerlei zaken die hij graag wilde (hoewel het wanbeleid daarvoor al ontstond, met o.a. het fiasco Bruma-Baumgartl-Romero), waarmee we hoopten CL te halen. Dat is nu allemaal als een boemerang teruggekomen. Dan leef je in mijn boekje boven je stand, ja.

En ja: uiteindelijk kunnen we die term nog veel letterlijker nemen en zeggen dat we precies staan waar we horen te staan aangezien Ajax het meeste uitgeeft van iedereen (en op basis daarvan 1e moet zijn, en wij 2e, waar we de laatste jaren ook staan), maar feit is dat het huidige financiële en sportieve beleid voor PSV niet houdbaar is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 30 Mar 2023, 14:24
Ardbeg wrote: 30 Mar 2023, 14:01Precies. Er zaten te veel misperen tussen maar de balans was in principe goed. Ik heb geen een speler gezien die echt qua salaris of wat dan ook boven onze stand was. Of de investering in lijn lag met wat het op bracht is wat anders.
Nou, ik weet niet of deze stelligheid zo passend is, tenzij jij bekend bent met alle contractdetails. Want hoewel (vrijwel) niemand hier zicht heeft op die salarissen en transfersommen, weten we in elk geval één ding zeker: de club speelde financieel gevaarlijk spel en moest dit seizoen zo'n serieuze stap terugdoen dat we met onze absolute recordtransfer alleen het financiële gat konden dichten. Ik weet niet of je het beseft, maar zo'n gat van 40 miljoen is voor PSV een zeer ernstige situatie. Als je dan zegt dat we niet boven onze stand hebben geleefd, dan vraag ik me af hoe jij naar PSV kijkt. Er is een financiële noodsituatie gecreëerd en ondertussen heeft PSV niks gewonnen, is de club er t.o.v. tijdperk Cocu vooral op achteruit gegaan, moeten we bezuinigen en verkopen we vrijwel geen enkele aankoop met serieuze winst. Dat is dan niet alleen een kwestie van ''teveel misperen''. PSV heeft aan de inkomende kant ook gewoon schrikbarend weinig succesnummers. Memphis, Malen, Bergwijn, Gakpo en Madueke, ze kwamen allemaal in meer of mindere mate vanuit de opleiding (waarvoor credits, zeker!) en daarmee valt eigenlijk alleen Lozano te bestempelen als geslaagde aankoop. Sangaré kan de volgende zijn. Voor de rest geldt dat het over het algemeen passanten zijn, maar ook spelers die te weinig leveren voor de stand waar PSV idealiter in wil leven.

Los daarvan lijkt het me ook niet dat gasten als Drommel, Ramalho, Romero, Zahavi, Doan, Max, Bruma en Baumgartl (en het lijstje kan nog langer) hier voor 0 op de salarislijst staan. Dat zijn gewoon stuk voor stuk spelers die qua salaris en/of transfersom bakken met geld kosten en ons eigenlijk nauwelijks wat opleveren. Niet financieel en ook niet sportief. Als je dan nog niet kunt spreken over ''boven je stand leven'', dan vraag ik me af wanneer dat wel het geval is.
Ik heb het puur over de opmerking "boven je stand". Ik weet uiteraard niet de contractdetails. Als PSV nu echt voltreffers had binnengeharkt in de combinatie van ervaren spelers in combinatie met spelers die restwaarde en waar nog winst op valt te halen en hier de stelde doelen mee had gedaald. Was het dan boven je stand of een goed ingecalculeerd risico in combinatie met een goed aankoopbeleid?
Ykhim wrote: 30 Mar 2023, 15:11 Terechte vragen, maar ook met een hoog ''wat-als''-gehalte. Feit is dat het lijstje verkeerde spelers dermate lang is dat je het inmiddels gerust wanbeleid kan noemen en omdat die spelers niet genoeg leveren in verhouding tot wat ze kosten, kom je in serieuze financiële problemen. PSV hoopte een stap te zetten met al die uitgaven, gaf vooral Schmidt allerlei zaken die hij graag wilde (hoewel het wanbeleid daarvoor al ontstond, met o.a. het fiasco Bruma-Baumgartl-Romero), waarmee we hoopten CL te halen. Dat is nu allemaal als een boemerang teruggekomen. Dan leef je in mijn boekje boven je stand, ja.

En ja: uiteindelijk kunnen we die term nog veel letterlijker nemen en zeggen dat we precies staan waar we horen te staan aangezien Ajax het meeste uitgeeft van iedereen (en op basis daarvan 1e moet zijn, en wij 2e, waar we de laatste jaren ook staan), maar feit is dat het huidige financiële en sportieve beleid voor PSV niet houdbaar is.
Nu ik dit lees, denk ik vooral dat we "boven je stand" anders interpreteerden! Ik denk dat ik meer naar het falende aankoopbeleid wijs. Al sluit dit uiteraard geen financieel mismanagement uit. Maar was het dat geweest als het goed had uitgepakt?
Last edited by Ardbeg on 30 Mar 2023, 17:19, edited 2 times in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

100k in de maand is 1,2 miljoen per jaar. Zijn er zat die dat bij ons verdienen toch? Wellicht een hengeltje uitwerpen, fijne speler.
De toekomst van Branco van den Boomen bij Toulouse is volgens L'Equipe onzeker. De Franse sportkrant meldt dat de Ligue 1-club niet wil voldoen aan de salariseisen van de 27-jarige middenvelder, die naar verluidt meer dan 100 duizend euro per maand wil verdienen. Als beide partijen niet tot een akkoord komen, loopt de assistkoning komende zomer transfervrij de deur uit.
https://www.vi.nl/nieuws/transferdagboe ... ract-messi
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor dat salaris lekker laten lopen wat mij betreft.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, maar hij is wel PSV supporter. :whistle:
EDG
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 04 Nov 2020, 17:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 17:31 Voor dat salaris lekker laten lopen wat mij betreft.
Bij ons verdienen toch zat spelers ruim 1,2 miljoen per jaar..?

#Grasmatsreactienietgezien ;)
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 17:31 Voor dat salaris lekker laten lopen wat mij betreft.
Met dat salarizou hij toch ook niet bij de grootverdieners bij ons zitten? Ik denk dat de helft van onze selectie op 1mln of meer per jaar zit
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 30 Mar 2023, 17:58
Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 17:31 Voor dat salaris lekker laten lopen wat mij betreft.
Met dat salarizou hij toch ook niet bij de grootverdieners bij ons zitten? Ik denk dat de helft van onze selectie op 1mln of meer per jaar zit
En dan moeten we nog gaan terugschalen in de salariskosten. Uit die quote komt ook niet naar voren of hij dit bruto of netto wilt, ook niet onbelangrijk. En dan is de vraag nog, hoe groot is de nood voor een type Branco? In mijn ogen is die er eigenlijk niet, we hebben met Veerman een vergelijkbaar type in huis.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Omdat ik vd Boomen er alleen bij zou nemen als leuk voor erbij. Als in kijken of hij het aan kan bij ons. Als we 1,2 miljoen salaris betalen aan twijfelgevallen, dan gaan we niet snel snijden in onze kosten.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1,2 miljoen vinden we teveel salaris?

Hahaha
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:23 1,2 miljoen vinden we teveel salaris?

Hahaha
Voor vd Boomen ja. Die ik op ons huidige middenveld geen basisplek zie veroveren. Maargoed, inderdaad. Als hij volgend jaar bij Madrid de pannen van het dak speelt, dan lach je terecht.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:23 1,2 miljoen vinden we teveel salaris?

Hahaha
Netto of Bruto? Met Franse belastingen en hefingen of Nederlandse?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaan we serieus hier kijken of spelers wel of niet moet komen omdat ze 1 of 1,5 miljoen gaan verdienen.

Hou me vast hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaan we serieus hier kijken of spelers wel of niet moet komen omdat ze 1 of 1,5 miljoen gaan verdienen.

Hou me vast hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ohja, want laten we vooral niet inhoudelijk over de club praten. Ook prima.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:36 Gaan we serieus hier kijken of spelers wel of niet moet komen omdat ze 1 of 1,5 miljoen gaan verdienen.

Hou me vast hoor.
Alles valt of staat met context natuurlijk. Het salaris op zich is het probleem niet. Wmb: als we geen budget meer hebben, opvulling (twijfelgevallen) nodig hebben en we kunnen het niet vanuit de jeugd aanleveren dan kan Branco een optie zijn. Hebben we budget dan liever verder kijken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 30 Mar 2023, 18:29
ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:23 1,2 miljoen vinden we teveel salaris?

Hahaha
Netto of Bruto? Met Franse belastingen en hefingen of Nederlandse?
Bruto en Frans. Nog meer vragen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 18:41 Ohja, want laten we vooral niet inhoudelijk over de club praten. Ook prima.
Maar serieus. Gaan we op een ton of 5 meer of minder op spelers niveau praten wat iemand mag verdienen?

We hebben volgens mij geen idee. In zijn totaliteit: kan.

Maar Gakpo, Madueke en Sangare weg. Drie grootverdieners. Om maar niet te spreken over Max.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 18:13 Omdat ik vd Boomen er alleen bij zou nemen als leuk voor erbij. Als in kijken of hij het aan kan bij ons. Als we 1,2 miljoen salaris betalen aan twijfelgevallen, dan gaan we niet snel snijden in onze kosten.
Fair enough
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:47
Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 18:41 Ohja, want laten we vooral niet inhoudelijk over de club praten. Ook prima.
Maar serieus. Gaan we op een ton of 5 meer of minder op spelers niveau praten wat iemand mag verdienen?

We hebben volgens mij geen idee. In zijn totaliteit: kan.

Maar Gakpo, Madueke en Sangare weg. Drie grootverdieners. Om maar niet te spreken over Max.
Hij geeft toch in een eerdere post aan, dat hij Branco een leuke speler vindt voor erbij.
Dan is 1,2 miljoen toch genoeg.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Mar 2023, 18:47
Johnnie Walker wrote: 30 Mar 2023, 18:41 Ohja, want laten we vooral niet inhoudelijk over de club praten. Ook prima.
Maar serieus. Gaan we op een ton of 5 meer of minder op spelers niveau praten wat iemand mag verdienen?

We hebben volgens mij geen idee. In zijn totaliteit: kan.

Maar Gakpo, Madueke en Sangare weg. Drie grootverdieners. Om maar niet te spreken over Max.
Ja serieus graag. Ik zocht in het verleden een aantal keer graag de discussie met jou op, want dat waren prima open gesprekken. Misschien ligt het aan ervaringen met anderen waarom je mij zo de grond in boort uit het niks :D

Als we Xavi een nieuw contract kunnen bieden, zal het mij een worst zijn of ie een miljoen meer of minder krijgt. Dus het is niet dat ik wil muggenziften op precieze salaris wat onze jongens krijgen.

Wel ben ik van mening dat wij nu teveel betalen aan spelers die niet in de basis staan. Dat dit zwaar weegt op ons salarishuis. Je hebt laten we zeggen idealiter een kern van een speler of 16 wat normaliter rouleert voor de basis. Daarachter zie ik graag eigen jeugd of anderzijds goedkope krachten. Zoals we op CV Ramalho, Gerrit, Boscagli, Obispo en Teze hebben. Allen prima verdieners. Ik vind dat teveel. Laat je Obispo en Teze vertrekken, vul dat dan niet op met weer iemand die boven het miljoen verdiend. Maar gebruik als back-up van die back-up vd Blaak.

Als we vd Boomen nu zouden halen, schat ik hem in als 5e middenvelder. Onze basis is beter. En ik schat Guti in als speler die mee kan bij Benfica. Boomen niet. Ja Sangaré zal vertrekken, maar die wil je opvangen met een betere speler dan iemand die twijfel is of hij basis gaat spelen bij PSV. Dus inderdaad zeg ik in deze; graag voor die onzekerheidjes werken met goedkopere spelers.

Daar kan je het heel gemakkelijk mee oneens zijn, door alleen al Boomen beter in te schatten. Maar ik zie niet echt in waarom het een lachwekkend standpunt is van mij.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ten eerste vind ik dat je niet moet investeren in spelers voor erbij. Daar hebben we er genoeg van namelijk. Ten tweede is voor dergelijke spelers (die ons versterken en niet verbreden) 1 a 1,5 miljoen helemaal niet zo veel. We zitten iets hoger dan Feyenoord en de helft van Ajax dus ik zou zeggen als je overtuigd van hem bent moet je hem nemen. Maar is hij niet meer een 8 dan een 6?
Post Reply