Ik vind Brands ook geen goede indruk maken in zijn eerste seizoen. Hopelijk is Earnie straks meer succesvol in het aanstellen van de juiste trainer.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
Nieuwe trainer PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Afgelopen winter liet wel zien dat een TD ertussen bij PSV op dit moment nodig was. En Stewart komt van buitenaf die niet degene is die Van Nistelrooij heeft aangesteld. Dat maakt het hem iets makkelijker te kijken naar het functioneren van Van Nisterlooij als degenen die hem hebben aangesteld.
Het jammere van weer een nieuwe trainer is dat je weer opnieuw moet beginnen terwijl je juist verder wil gaan bouwen. Ajax moet vrijwel opnieuw beginnen met Heitinga of een andere trainer en mocht Slot vertrekken dan heeft Feyenoord dat ook. Echter een tweede seizoen van een doodlopende weg is nog desastreuzer. Onder Van Bommel werd het de tweede seizoenshelft in het eerste seizoen ook slechter en slechter inclusief resultaten terwijl de selectie dat seizoen best wel prima tot goed was voor PSV begrippen. Die lijn werd vervolgens doorgezet en nadat een half jaar later Van Bommel alsnog vertrok, was er nog 1,5 seizoen nodig om het weer enigszins ok te krijgen. Het aankoopbeleid had ervoor gezorgd dat het spel en resultaten alsnog dat seizoen daarna tegenviel. Als dat beter was geweest had PSV denk ik vorig seizoen een goed seizoen gehad.
Het jammere van weer een nieuwe trainer is dat je weer opnieuw moet beginnen terwijl je juist verder wil gaan bouwen. Ajax moet vrijwel opnieuw beginnen met Heitinga of een andere trainer en mocht Slot vertrekken dan heeft Feyenoord dat ook. Echter een tweede seizoen van een doodlopende weg is nog desastreuzer. Onder Van Bommel werd het de tweede seizoenshelft in het eerste seizoen ook slechter en slechter inclusief resultaten terwijl de selectie dat seizoen best wel prima tot goed was voor PSV begrippen. Die lijn werd vervolgens doorgezet en nadat een half jaar later Van Bommel alsnog vertrok, was er nog 1,5 seizoen nodig om het weer enigszins ok te krijgen. Het aankoopbeleid had ervoor gezorgd dat het spel en resultaten alsnog dat seizoen daarna tegenviel. Als dat beter was geweest had PSV denk ik vorig seizoen een goed seizoen gehad.
-
- Meervoudig international
Ik vind een Spaanstalige trainer wel iets hebben. Laat ik voorop stellen dat ik altijd gecharmeerd ben geweest van de speler/persoon Ruud van Nistelrooij. Als trainer vind ik hem tactisch erg ondermaats, en qua teksten naar buiten toe inconstant. Charismatisch zal hij de spelers wel raken.
- Luis Enrique
- André Villas-Boas
- Marcelo Bielsa
- Luis Enrique
- André Villas-Boas
- Marcelo Bielsa
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Je kunt inderdaad altijd even bellen en na een minuut weer ophangen.
Hoi Nagelsmann, ooit gedroomd van het coachen van Til, Saibari en Teze? De Eredivisie is een opkomende competitie, maar dat ligt niet aan ons, want we laten al jaren niks zien. Breng jij daar verandering in? Moet je wel 95% van je salaris inleveren. Maar niet getreurd: Met een beetje geluk spelen we Conference League, dus je kan jezelf mooi in de etalage zetten als je ons goed laat voetballen. De Nederlandse Media hebben onze vorige Duitse trainer onnodig hard aangepakt, maar dat kan jij wel aan toch? Waarschijnlijk verkopen we wel onze beste spelers in juni, terwijl we 31 augustus twee brekebenen zonder wedstrijdritme contracteren. Ik snap dat je onder de indruk bent van dit aanbod. Groetjes!
- Maikel
- Site Admin
Blijft bijzonder hoe we als PSV fans altijd roepen dat we hoog moeten mikken. Maar onszelf ook altijd zo naar beneden praten.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Apr 2023, 11:23Je kunt inderdaad altijd even bellen en na een minuut weer ophangen.
Hoi Nagelsmann, ooit gedroomd van het coachen van Til, Saibari en Teze? De Eredivisie is een opkomende competitie, maar dat ligt niet aan ons, want we laten al jaren niks zien. Breng jij daar verandering in? Moet je wel 95% van je salaris inleveren. Maar niet getreurd: Met een beetje geluk spelen we Conference League, dus je kan jezelf mooi in de etalage zetten als je ons goed laat voetballen. De Nederlandse Media hebben onze vorige Duitse trainer onnodig hard aangepakt, maar dat kan jij wel aan toch? Waarschijnlijk verkopen we wel onze beste spelers in juni, terwijl we 31 augustus twee brekebenen zonder wedstrijdritme contracteren. Ik snap dat je onder de indruk bent van dit aanbod. Groetjes!
Het is of het een of het ander he.
-
- Nationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Daar mag vd Wallen met z'n vriendjes wat voor verzinnen. Zij willen een bepaalde kant met PSV op die zonder financiële injectie volstrekt onrealistisch is.
Een toptrainer is zo belangrijk. Als ze dat willen, harken ze met wat sponsors maar die zak geld bij elkaar en verzin je een constructie die legaal is. De tijd van ambities uitspreken maar niet waar kunnen maken is nu wel voorbij.
Een toptrainer is zo belangrijk. Als ze dat willen, harken ze met wat sponsors maar die zak geld bij elkaar en verzin je een constructie die legaal is. De tijd van ambities uitspreken maar niet waar kunnen maken is nu wel voorbij.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- VeresRivne
- Vedette
Stoken?. Don't shoot the messenger en Van Nistelrooy 4 ever!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Juancho
- Mister PSV
Er zijn natuurlijk ook veel trainers die best een goede trainer voor PSV kunnen zijn (misschien zelfs op papier te goed) maar die simpelweg ff niet aan de bak komen. Kwestie van vraag en aanbod. Je kan dan 1 of 2 jaartjes niks doen of een beetje als analist bijbeunen of je kan de uitdaging bij PSV aangaan wat natuurlijk ook gewoon heel goed op je CV staat als je de boel aan de praat krijgt.
Voor alles valt wat te zeggen en het belangrijkste is natuurlijk dat PSV wel met een heel goed maar ook heel reëel plan gaat komen. Je zou eigenlijk juist zeggen dat je nu heel mooi bij PSV kan instappen:
1. slechter kan toch niet
2. er schijnt een mooie pot met geld te zijn voor versterkingen
3. komend seizoen is super belangrijk, als je PSV bij de eerste 2 weet te krijgen... lijkt me een hele mooie uitdaging
4. Met Stewart is er een nieuwe TD die hopelijk heel snel een heel goed sportief plaatje maakt
Ja er is ook een lijstje prima punten om vooral NIET in te stappen bij PSV, maar ik weiger te geloven dat PSV voor uitstekende trainers geen prima optie is om bijv. een jaartje of 2 te werken. Schmidt heeft me niet overtuigd maar ergens is het wel goed dat hij het prima doet bij Benfica. Net zoals dat een topspeler van ons het goed doet na een toptransfer.
Voor alles valt wat te zeggen en het belangrijkste is natuurlijk dat PSV wel met een heel goed maar ook heel reëel plan gaat komen. Je zou eigenlijk juist zeggen dat je nu heel mooi bij PSV kan instappen:
1. slechter kan toch niet
2. er schijnt een mooie pot met geld te zijn voor versterkingen
3. komend seizoen is super belangrijk, als je PSV bij de eerste 2 weet te krijgen... lijkt me een hele mooie uitdaging
4. Met Stewart is er een nieuwe TD die hopelijk heel snel een heel goed sportief plaatje maakt
Ja er is ook een lijstje prima punten om vooral NIET in te stappen bij PSV, maar ik weiger te geloven dat PSV voor uitstekende trainers geen prima optie is om bijv. een jaartje of 2 te werken. Schmidt heeft me niet overtuigd maar ergens is het wel goed dat hij het prima doet bij Benfica. Net zoals dat een topspeler van ons het goed doet na een toptransfer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Waar en wanneer begint de collecte?OnsPSV wrote: ↑01 Apr 2023, 11:21 Ik vind een Spaanstalige trainer wel iets hebben. Laat ik voorop stellen dat ik altijd gecharmeerd ben geweest van de speler/persoon Ruud van Nistelrooij. Als trainer vind ik hem tactisch erg ondermaats, en qua teksten naar buiten toe inconstant. Charismatisch zal hij de spelers wel raken.
- Luis Enrique
- André Villas-Boas
- Marcelo Bielsa
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Dus eigenlijk zijn John en Toon verantwoordelijk voor dit "kutseizoen" en niet Ruud, Marcel of de selectie.ShovingNE2 wrote: ↑01 Apr 2023, 16:28Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee. Het is gedeeld. Ik denk voor 50% op conto van Toon en John. Beleid van de afgelopen jaren is heel erg bepalend.Standbeeld wrote: ↑01 Apr 2023, 16:38Dus eigenlijk zijn John en Toon verantwoordelijk voor dit "kutseizoen" en niet Ruud, Marcel of de selectie.ShovingNE2 wrote: ↑01 Apr 2023, 16:28
Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
Onze grote vriend Leon ten Voorde meldt nu dat hij denkt dat Bosz toch niet naar Twente gaat omdat hij op andere clubs wacht:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417108
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417108
-
- Vedette
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Graham Potter is volgens mij vrij? Heeft ook een klap geld meegekregen dus heeft geen hoog salaris nodig....
- Standbeeld
- Mister PSV
Of naar GAE - Ajax gekeken.Robson de Souza wrote: ↑03 Apr 2023, 14:45 Die heeft vorige week misschien wel met onze Earnest geappt dan...
-
- Vedette
En Vitesse-PSV.Standbeeld wrote: ↑03 Apr 2023, 15:06Of naar GAE - Ajax gekeken.Robson de Souza wrote: ↑03 Apr 2023, 14:45 Die heeft vorige week misschien wel met onze Earnest geappt dan...
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is wel procedure voor PSV om een lijst met trainers vooraf te polsen of ze interesse hebben. Daarna gaan ze kijken welke trainer die beschikbaar is het meest geschikt is voor de job. Dus sluit niet uit dat Bosz in het geheim is gepolst na Vitesse uit.
Maar als je ook logisch nadenkt: waarom zou je als Bosz zijnde nu tekenen bij Twente? Bij de complete top 3 kan de trainersfunctie vacant worden deze zomer. De kans is heel erg groot dat minimaal één van die drie clubs voor Bosz gaat.
Last edited by Standbeeld on 03 Apr 2023, 15:14, edited 1 time in total.