Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
Ik vind Brands ook geen goede indruk maken in zijn eerste seizoen. Hopelijk is Earnie straks meer succesvol in het aanstellen van de juiste trainer.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Afgelopen winter liet wel zien dat een TD ertussen bij PSV op dit moment nodig was. En Stewart komt van buitenaf die niet degene is die Van Nistelrooij heeft aangesteld. Dat maakt het hem iets makkelijker te kijken naar het functioneren van Van Nisterlooij als degenen die hem hebben aangesteld.

Het jammere van weer een nieuwe trainer is dat je weer opnieuw moet beginnen terwijl je juist verder wil gaan bouwen. Ajax moet vrijwel opnieuw beginnen met Heitinga of een andere trainer en mocht Slot vertrekken dan heeft Feyenoord dat ook. Echter een tweede seizoen van een doodlopende weg is nog desastreuzer. Onder Van Bommel werd het de tweede seizoenshelft in het eerste seizoen ook slechter en slechter inclusief resultaten terwijl de selectie dat seizoen best wel prima tot goed was voor PSV begrippen. Die lijn werd vervolgens doorgezet en nadat een half jaar later Van Bommel alsnog vertrok, was er nog 1,5 seizoen nodig om het weer enigszins ok te krijgen. Het aankoopbeleid had ervoor gezorgd dat het spel en resultaten alsnog dat seizoen daarna tegenviel. Als dat beter was geweest had PSV denk ik vorig seizoen een goed seizoen gehad.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nagelsmann is vrij, lijkt me wel een leuke optie :mrgreen:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 01 Apr 2023, 10:39 Nagelsmann is vrij, lijkt me wel een leuke optie :mrgreen:
Waarom zou je het niet proberen?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind een Spaanstalige trainer wel iets hebben. Laat ik voorop stellen dat ik altijd gecharmeerd ben geweest van de speler/persoon Ruud van Nistelrooij. Als trainer vind ik hem tactisch erg ondermaats, en qua teksten naar buiten toe inconstant. Charismatisch zal hij de spelers wel raken.

- Luis Enrique
- André Villas-Boas
- Marcelo Bielsa
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 01 Apr 2023, 10:42
Ren Höek wrote: 01 Apr 2023, 10:39 Nagelsmann is vrij, lijkt me wel een leuke optie :mrgreen:
Waarom zou je het niet proberen?
Je kunt inderdaad altijd even bellen en na een minuut weer ophangen.

Hoi Nagelsmann, ooit gedroomd van het coachen van Til, Saibari en Teze? De Eredivisie is een opkomende competitie, maar dat ligt niet aan ons, want we laten al jaren niks zien. Breng jij daar verandering in? Moet je wel 95% van je salaris inleveren. Maar niet getreurd: Met een beetje geluk spelen we Conference League, dus je kan jezelf mooi in de etalage zetten als je ons goed laat voetballen. De Nederlandse Media hebben onze vorige Duitse trainer onnodig hard aangepakt, maar dat kan jij wel aan toch? Waarschijnlijk verkopen we wel onze beste spelers in juni, terwijl we 31 augustus twee brekebenen zonder wedstrijdritme contracteren. Ik snap dat je onder de indruk bent van dit aanbod. Groetjes!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Apr 2023, 11:23
Maikel wrote: 01 Apr 2023, 10:42

Waarom zou je het niet proberen?
Je kunt inderdaad altijd even bellen en na een minuut weer ophangen.

Hoi Nagelsmann, ooit gedroomd van het coachen van Til, Saibari en Teze? De Eredivisie is een opkomende competitie, maar dat ligt niet aan ons, want we laten al jaren niks zien. Breng jij daar verandering in? Moet je wel 95% van je salaris inleveren. Maar niet getreurd: Met een beetje geluk spelen we Conference League, dus je kan jezelf mooi in de etalage zetten als je ons goed laat voetballen. De Nederlandse Media hebben onze vorige Duitse trainer onnodig hard aangepakt, maar dat kan jij wel aan toch? Waarschijnlijk verkopen we wel onze beste spelers in juni, terwijl we 31 augustus twee brekebenen zonder wedstrijdritme contracteren. Ik snap dat je onder de indruk bent van dit aanbod. Groetjes!
Blijft bijzonder hoe we als PSV fans altijd roepen dat we hoog moeten mikken. Maar onszelf ook altijd zo naar beneden praten.
Het is of het een of het ander he.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 01 Apr 2023, 10:42
Ren Höek wrote: 01 Apr 2023, 10:39 Nagelsmann is vrij, lijkt me wel een leuke optie :mrgreen:
Waarom zou je het niet proberen?
Omdat we geen 8-9 miljoen aan jaarsalaris betalen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 01 Apr 2023, 11:27
Maikel wrote: 01 Apr 2023, 10:42

Waarom zou je het niet proberen?
Omdat we geen 8-9 miljoen aan jaarsalaris betalen.
Werd bij Götze ook gezegd.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 01 Apr 2023, 11:29
Mikelvb wrote: 01 Apr 2023, 11:27

Omdat we geen 8-9 miljoen aan jaarsalaris betalen.
Werd bij Götze ook gezegd.
Mag hopen dat we Gotze geen 8 miljoen per jaar hebben betaald. Daarnaast, hij heeft Spurs al afgezegd dus gok dat hij PSV ook links laat liggen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daar mag vd Wallen met z'n vriendjes wat voor verzinnen. Zij willen een bepaalde kant met PSV op die zonder financiële injectie volstrekt onrealistisch is.

Een toptrainer is zo belangrijk. Als ze dat willen, harken ze met wat sponsors maar die zak geld bij elkaar en verzin je een constructie die legaal is. De tijd van ambities uitspreken maar niet waar kunnen maken is nu wel voorbij.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 01 Apr 2023, 02:56 Ja, ga maar lekker stoken hier Veres :mrgreen: Ik wacht toch vooral even af totdat een betrouwbaar en groter medium er melding van maakt.
Stoken?. Don't shoot the messenger en Van Nistelrooy 4 ever! :nerd:
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog los van het salaris van Nagelsmann, Roger wist niet hoe snel hij weg moest wezen nadat hij John vroeg naar de investeringsmogelijkheden. Laat staan Nagelsmann, die een budget krijgt waarmee hij bij Bayern 1 bankspeler kon halen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Idd. Een top manager gaat geen Ajax of PSV managen. Het moet iemand zijn die PSV als afbouw of opstap club ziet. Nagelsmann zit in zijn prime.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn natuurlijk ook veel trainers die best een goede trainer voor PSV kunnen zijn (misschien zelfs op papier te goed) maar die simpelweg ff niet aan de bak komen. Kwestie van vraag en aanbod. Je kan dan 1 of 2 jaartjes niks doen of een beetje als analist bijbeunen of je kan de uitdaging bij PSV aangaan wat natuurlijk ook gewoon heel goed op je CV staat als je de boel aan de praat krijgt.

Voor alles valt wat te zeggen en het belangrijkste is natuurlijk dat PSV wel met een heel goed maar ook heel reëel plan gaat komen. Je zou eigenlijk juist zeggen dat je nu heel mooi bij PSV kan instappen:

1. slechter kan toch niet
2. er schijnt een mooie pot met geld te zijn voor versterkingen
3. komend seizoen is super belangrijk, als je PSV bij de eerste 2 weet te krijgen... lijkt me een hele mooie uitdaging
4. Met Stewart is er een nieuwe TD die hopelijk heel snel een heel goed sportief plaatje maakt

Ja er is ook een lijstje prima punten om vooral NIET in te stappen bij PSV, maar ik weiger te geloven dat PSV voor uitstekende trainers geen prima optie is om bijv. een jaartje of 2 te werken. Schmidt heeft me niet overtuigd maar ergens is het wel goed dat hij het prima doet bij Benfica. Net zoals dat een topspeler van ons het goed doet na een toptransfer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 01 Apr 2023, 11:21 Ik vind een Spaanstalige trainer wel iets hebben. Laat ik voorop stellen dat ik altijd gecharmeerd ben geweest van de speler/persoon Ruud van Nistelrooij. Als trainer vind ik hem tactisch erg ondermaats, en qua teksten naar buiten toe inconstant. Charismatisch zal hij de spelers wel raken.

- Luis Enrique
- André Villas-Boas
- Marcelo Bielsa
Waar en wanneer begint de collecte?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 01 Apr 2023, 16:28
Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Apr 2023, 09:57 Ruud moet weg. Maar Brands is het meest schuldig aan dit kutseizoen.
Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.
Dus eigenlijk zijn John en Toon verantwoordelijk voor dit "kutseizoen" en niet Ruud, Marcel of de selectie.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 01 Apr 2023, 16:38
ShovingNE2 wrote: 01 Apr 2023, 16:28

Dat kan helemaal nooit waar zijn. Om te beginnen zijn de financiën er voor een belangrijk deel debet aan. Die heeft hij niet veroorzaakt.
Dus eigenlijk zijn John en Toon verantwoordelijk voor dit "kutseizoen" en niet Ruud, Marcel of de selectie.
Nee. Het is gedeeld. Ik denk voor 50% op conto van Toon en John. Beleid van de afgelopen jaren is heel erg bepalend.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze grote vriend Leon ten Voorde meldt nu dat hij denkt dat Bosz toch niet naar Twente gaat omdat hij op andere clubs wacht:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417108
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die heeft vorige week misschien wel met onze Earnest geappt dan...
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Graham Potter is volgens mij vrij? Heeft ook een klap geld meegekregen dus heeft geen hoog salaris nodig.... :)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 03 Apr 2023, 14:45 Die heeft vorige week misschien wel met onze Earnest geappt dan...
Of naar GAE - Ajax gekeken.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 03 Apr 2023, 15:06
Robson de Souza wrote: 03 Apr 2023, 14:45 Die heeft vorige week misschien wel met onze Earnest geappt dan...
Of naar GAE - Ajax gekeken.
En Vitesse-PSV.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 03 Apr 2023, 15:08
Standbeeld wrote: 03 Apr 2023, 15:06
Of naar GAE - Ajax gekeken.
En Vitesse-PSV.
Het is wel procedure voor PSV om een lijst met trainers vooraf te polsen of ze interesse hebben. Daarna gaan ze kijken welke trainer die beschikbaar is het meest geschikt is voor de job. Dus sluit niet uit dat Bosz in het geheim is gepolst na Vitesse uit.

Maar als je ook logisch nadenkt: waarom zou je als Bosz zijnde nu tekenen bij Twente? Bij de complete top 3 kan de trainersfunctie vacant worden deze zomer. De kans is heel erg groot dat minimaal één van die drie clubs voor Bosz gaat.
Last edited by Standbeeld on 03 Apr 2023, 15:14, edited 1 time in total.
Post Reply