Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Madueke
Legende

Zo diep gezonken, zowel de club als Jordan Teze zelf, dat we nu moeten hopen dat Mwene fit raakt.

Gewoon niet meer opstellen, want anders haken ook de clubs af die verrassend genoeg interesse zouden hebben.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Roger heeft hem 2x gered, tot aan NL11 toe. Bommel en Ruud krijgen er 0.0 uit.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Image

Bij wijze van dan hè.
SomaQan
Nationale topspeler

Moet gewoon niet meer op RB neergezet worden. Dat doen we met Braintwaite en Ramalho ook niet. Teze centraal vond ik destijds echt wel een vondst. Voor die positie schrijf ik hem nog niet af.
Tomm
Vedette

Het is gewoon geen rechtsback, ligt 3x per wedstrijd te slapen en dus ook als cv niet betrouwbaar. Denk nog steeds dat hij de kwaliteiten als cv wel heeft maar dan zal ie toch echt een stuk professioneler moeten worden. Het nonchalante straalt er vanaf.
Ittot
Internationale topspeler

Nooit. Meer. Rechtsback.

Is talentvol als CV maar als rechtsback kan het gewoon echt niet. Gewoon niet. Nooit meer doen.
koetje
Legende

De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:

* Teze volledig vrij laten in de opbouw, alles naar zijn kant op dwingen
* Een mannetje op Veerman. Dan stonden Guti, Sangare, Ramalho en/of Teze wel vrij. Alleen de eerste kan er echte iets mee
* Dubbele dekking op de vleugelspelers, het spel moet dan snel verplaatst worden maar dat is lastig met Til en Sangare

https://www.vi.nl/pro/analyse/met-deze- ... nmogelijke
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Ik verbaas mij enorm dat Ruud het niet aandurft voor een langere periode met Teze in t centrum. Hij moet iemand vinden die het meest complementair is aan hem.

Ik heb t al eens vaker gezegd, deze jongen is in potentie de beste CV van ons… misschien wel in NL.
Is ontzettend sterk en snel, kan echt wel een mannetje uitschakelen. Op de RB positie bakt ie er niks van en moet daar ook gewoon niet willen staan.

Hij heeft het onder Roger laten zien dat hij verdomd goed kan spelen op CV… dat is niet zomaar verdwenen lijkt me! Dus we hebben een goede CV maar die speelt momenteel met zn ziel onder zn arm op RB
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Robson de Souza
Vedette

Riffii wrote: 05 Apr 2023, 03:50 Ik verbaas mij enorm dat Ruud het niet aandurft voor een langere periode met Teze in t centrum. Hij moet iemand vinden die het meest complementair is aan hem.

Ik heb t al eens vaker gezegd, deze jongen is in potentie de beste CV van ons… misschien wel in NL.
Is ontzettend sterk en snel, kan echt wel een mannetje uitschakelen. Op de RB positie bakt ie er niks van en moet daar ook gewoon niet willen staan.

Hij heeft het onder Roger laten zien dat hij verdomd goed kan spelen op CV… dat is niet zomaar verdwenen lijkt me! Dus we hebben een goede CV maar die speelt momenteel met zn ziel onder zn arm op RB
Dit vind ik dus ook. Had liever Teze centraal gehad. Nu is hij een rechtsback zonder vertrouwen, dat is helemaal niks.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Plus 1. Begrijp het niet helemaal. Maar: in Ruud we trust [of wacht… nee… ook niet echt]
Trixm
Vedette

Dat mensen nog in Teze geloven is mij een raadsel. Maakt altijd concentratie fouten, voegt weinig toe en wordt ook als CV vrijgelaten in de opbouw.
Saibari is underrated.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tja, smaken verschillen. Maar de Teze tegenstanders, volgens mij een flinke meerderheid hier, krijgen toch wel hun zin, daar twijfel ik niet aan. Zelf vind ik de optelsom aanvankelijk verkeerd zelfbeeld, de positionering op rb en de bank wel erg negatief. Door een heel proces met verschillende oorzaken is zo een an sich behoorlijk tot (potentieel) goed jeugdproduct te gemakkelijk afgeschreven. Maar ja, dat vind ik
Trixm
Vedette

psvgouda wrote: 05 Apr 2023, 08:41 Tja, smaken verschillen. Maar de Teze tegenstanders, volgens mij een flinke meerderheid hier, krijgen toch wel hun zin, daar twijfel ik niet aan. Zelf vind ik de optelsom aanvankelijk verkeerd zelfbeeld, de positionering op rb en de bank wel erg negatief. Door een heel proces met verschillende oorzaken is zo een an sich behoorlijk tot (potentieel) goed jeugdproduct te gemakkelijk afgeschreven. Maar ja, dat vind ik
Opzouten met je mening ;)

Als 14e man selectie vulling wel ok, maar het brengt ons niet naar het niveau om kampioen te worden.
Saibari is underrated.
Tijn
Internationale topspeler

koetje wrote: 05 Apr 2023, 00:08 De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:

* Een mannetje op Veerman. Dan stonden Guti, Sangare, Ramalho en/of Teze wel vrij. Alleen de eerste kan er echte iets mee
* Dubbele dekking op de vleugelspelers, het spel moet dan snel verplaatst worden maar dat is lastig met Til en Sangare

Zo eenvoudig is het om de angel uit het spel te halen bij ons. Veel te weinig voetballend vermogen, zelfs tegen een tweede divisie ploeg.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Mauro was vorig jaar echt zo knettergoed op dreef, dat was voor ons dit jaar toch een geweldige rechtsback geweest als hij dat vast had kunnen houden. Nu Mwene ook niet zo super betrouwbaar is geleken qua fitheid zou het niet gek zijn als Teze ondanks gisteren toch nog een paar keer als rechtsback moet optreden. En dat doet nu al pijn aan mijn ogen.
kastoekast
Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 05 Apr 2023, 16:34 Mauro was vorig jaar echt zo knettergoed op dreef, dat was voor ons dit jaar toch een geweldige rechtsback geweest als hij dat vast had kunnen houden. Nu Mwene ook niet zo super betrouwbaar is geleken qua fitheid zou het niet gek zijn als Teze ondanks gisteren toch nog een paar keer als rechtsback moet optreden. En dat doet nu al pijn aan mijn ogen.
Gewoon Commencia een kans geven zou ik zeggen.
Juancho
Mister PSV

Trixm wrote: 05 Apr 2023, 08:36 Dat mensen nog in Teze geloven is mij een raadsel. Maakt altijd concentratie fouten, voegt weinig toe en wordt ook als CV vrijgelaten in de opbouw.
Speelde onder Schmidt gewoon heel sterk als RCV anders. Maakte echt een prima ontwikkeling door en haalde zelfs Oranje. Het is mij een volstrekt raadsel waarom hij A. zelf vond een RB te zijn en B. dat PSV daarin mee ging.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Trixm
Vedette

Juancho wrote: 06 Apr 2023, 14:51
Trixm wrote: 05 Apr 2023, 08:36 Dat mensen nog in Teze geloven is mij een raadsel. Maakt altijd concentratie fouten, voegt weinig toe en wordt ook als CV vrijgelaten in de opbouw.
Speelde onder Schmidt gewoon heel sterk als RCV anders. Maakte echt een prima ontwikkeling door en haalde zelfs Oranje. Het is mij een volstrekt raadsel waarom hij A. zelf vond een RB te zijn en B. dat PSV daarin mee ging.
Dat vond ik dus wel meevallen, en ik denk dat dit zo ook binnen PSV wordt gevoeld. Een hele modale voetballer met een prima periode onder Schmidt, niks mis mee overigens.
Saibari is underrated.
Juancho
Mister PSV

Trixm wrote: 06 Apr 2023, 14:55

Dat vond ik dus wel meevallen, en ik denk dat dit zo ook binnen PSV wordt gevoeld. Een hele modale voetballer met een prima periode onder Schmidt, niks mis mee overigens.
Dan had je afgelopen zomer afscheid moeten nemen zodat je een fatsoenlijke RB kon halen toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ComeOnPSV
Vedette

Tijn wrote: 05 Apr 2023, 16:27
koetje wrote: 05 Apr 2023, 00:08 De trainer van Spakenburg had een duidelijk plan. Met Teze als zwakste schakel:

Zo eenvoudig is het om de angel uit het spel te halen bij ons. Veel te weinig voetballend vermogen, zelfs tegen een tweede divisie ploeg.
Nogmaals, het spel verplaatsen gaat niet snel omdat het veld gewoon superslecht was.
Ook belangrijk om te vermelden is dat als Hazard terug is en Simons weer op 10 komt er al veel meer voetbal komt. Met Boscagli achterin en Mwene als rechtsback lijkt mij het prima voorlopig.
JoJo
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Joey

SNDR87 wrote: 04 Apr 2023, 21:58 Wat is Teze slecht zeg! Zelfs tegen Spakenburg de zwakste man op het veld..
Dat was toch echt Guus naar mijn mening. Teze een "goede" tweede.
29.04.2007
Nationale topspeler

Tijn wrote: 05 Apr 2023, 16:27

Tegen Spakenburg stonden er eigenlijk maar 3 spelers in met een duidelijke meerwaarde qua voetballend vermogen; Xavi, Veerman, van Aanholt. Echt veel te weinig voor een club als PSV. Had daarom ook graag een invalbeurt van Silva gezien.
En vandaar dat ik ook helemaal niet tegen een komst van bv Branco vd Boomen zou zijn; transfervrije speler met ervaring en wél voetballend vermogen.

Als iedereen fit is, kan je gelukkig wel wat meer voetballend vermogen brengen met een Mauro, Boscagli, Hazard in je elftal.
Voijke
Internationale topspeler

Daarom wilde Schmidt ook perse een vervanger. Dat werd Ramalho
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
DonyellMalen
Legende

Wordt na z’n wanprestatie van afgelopen week gewoon beloond met een basisplaats..
MaartenV
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 08 Apr 2023, 18:59 Wordt na z’n wanprestatie van afgelopen week gewoon beloond met een basisplaats..
Ja want het barst ook van de alternatieven. Mwene, Mauro, Hoever, Dumfries, Berrie.

O nee wacht.
Post Reply