Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik blijf toch hopen dat Kampl onze kant op komt deze zomer. Geen idee hoe reëel dat is trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ja ik hoop daar ook op. Ik denk dat Roger nog niet heeft opgegeven en het nog een keer gaat proberen, Moeten we wel 2e worden. Of Wijnaldum die terugkomt, dat zou de ultieme natte droom zijn, maar die man kan nog 3 jaar op Europees topniveau mee dus te vroeg.
Geen fan van Midtsjo, denk dat die op zijn top zit nu en niet beter kan. Veerman 5-6 miljoen?
Geen fan van Midtsjo, denk dat die op zijn top zit nu en niet beter kan. Veerman 5-6 miljoen?
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Of Heerenveen het gaat krijgen is natuurlijk afwachten, maar ze gaan veel meer vragen voor Veerman dan 5 tot 7 miljoen.
Ze willen eenzelfde bedrag als voor Ejuke:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/95 ... erman.html
Ze willen eenzelfde bedrag als voor Ejuke:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/95 ... erman.html
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
Kunnen we geen ruil voorstellen?
Baumgartl of Guti of iemand anders + cash voor Veerman?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
Kunnen we geen ruil voorstellen?
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Die kunnen het salaris niet betalen dat die gasten bij ons verdienen. Misschien dat we vdVen kunnen kopen en aan Heerenveen een jaartje kunnen uitlenen met dezelfde deal als met Lammers (doorverkoop %). En als ze interesse hebben in Piroe mogen ze die er ook gratis bij hebben.
- Ardbeg
- Mister PSV
Guti of Baumgartl gaan natuurlijk ook nooit naar Heerenveen. Die staan daar echt niet op te wachten.RIO wrote: ↑15 Feb 2021, 10:02 Die kunnen het salaris niet betalen dat die gasten bij ons verdienen. Misschien dat we vdVen kunnen kopen en aan Heerenveen een jaartje kunnen uitlenen met dezelfde deal als met Lammers (doorverkoop %). En als ze interesse hebben in Piroe mogen ze die er ook gratis bij hebben.
-
- Meervoudig international
Zou mooi zijn, maar we hebben weinig waarde op de bank zitten die interessant zijn voor andere clubs.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in, al zou ik wel gruwelijk benieuwd zijn om te zien hoe ze op dat niveau zouden zijn. Ik schat in dat Guti minstens eenzelfde niveau als Veerman zou halen.Ardbeg wrote: ↑15 Feb 2021, 10:15Guti of Baumgartl gaan natuurlijk ook nooit naar Heerenveen. Die staan daar echt niet op te wachten.RIO wrote: ↑15 Feb 2021, 10:02 Die kunnen het salaris niet betalen dat die gasten bij ons verdienen. Misschien dat we vdVen kunnen kopen en aan Heerenveen een jaartje kunnen uitlenen met dezelfde deal als met Lammers (doorverkoop %). En als ze interesse hebben in Piroe mogen ze die er ook gratis bij hebben.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het zo lastig in schatten. Ik zit de laatste tijd een beetje te denken: Marcel Brands "scoutte" ook op mentaliteit en een mogelijke klik met de rest van het team, iets wat niet onverdienstelijk uitpakte tijdens de jaren met Gini, Luuk, Santiago, Davy en dergelijke. Daar ontstond een soort onverzettelijkheid waardoor je, al stond het 0-0 in de 85e minuut, je dacht "Dit komt goed".
Het lijkt er op alsof spelers nu sneller bij de pakken neer gaan zitten.
-
- Legende
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... -paok.html
We hebben hem twee keer kunnen zien spelen een paar maanden geleden. Ik vind hem een zeer interessante speler die ook doelpunten en assists kan maken wat voor een aanvaller uiteraard essentieel is. Ik zou het wel toejuichen als PSV hem komende zomer gaat halen en vind hem ook wel een miljoen of 10-12 waard.
We hebben hem twee keer kunnen zien spelen een paar maanden geleden. Ik vind hem een zeer interessante speler die ook doelpunten en assists kan maken wat voor een aanvaller uiteraard essentieel is. Ik zou het wel toejuichen als PSV hem komende zomer gaat halen en vind hem ook wel een miljoen of 10-12 waard.
- ShovingNE2
- Site Admin
Geen idee, heb niet alles gelezen. Maar is op dit forum al een keertje Kampl genoemd als mogelijke versterking? #dtv
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Club Brugge schijnt dus al een bod van 10 miljoen + een speler gedaan te hebben waarbij die Grieken dit dus een interessant bod vonden..
Zou PSV niet eerst wat moeten verkopen voordat ze een bod op hem doen?
Zou PSV niet eerst wat moeten verkopen voordat ze een bod op hem doen?
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Ardbeg
- Mister PSV
Kampl, Tzolis en VogtShovingNE2 wrote: ↑15 Feb 2021, 18:04 Geen idee, heb niet alles gelezen. Maar is op dit forum al een keertje Kampl genoemd als mogelijke versterking? #dtv
- ruuddevil
- Legende
En Heerenveen zit niet op Baumgartl en Guti te wachten. Slap en slapper.Ardbeg wrote: ↑15 Feb 2021, 10:15Guti of Baumgartl gaan natuurlijk ook nooit naar Heerenveen. Die staan daar echt niet op te wachten.RIO wrote: ↑15 Feb 2021, 10:02 Die kunnen het salaris niet betalen dat die gasten bij ons verdienen. Misschien dat we vdVen kunnen kopen en aan Heerenveen een jaartje kunnen uitlenen met dezelfde deal als met Lammers (doorverkoop %). En als ze interesse hebben in Piroe mogen ze die er ook gratis bij hebben.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Tzolis zou ik zeker blij van worden. Speelde twee keer uitstekend tegen PSV. En bij 22 goals in 32 wedstrijden betrokken zijn als jongen van 18/19 is meer dan prima, ondanks dat het slechts de Griekse competitie is. Maar gaat een flinke klus worden om hem binnen te halen denk ik.