Ajax deel II
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het is overigens oprecht jammer dat Taylor geschorst is, want nu moet Alvarez waarschijnlijk op het middenveld spelen en daar wordt Ajax wel beter van haha.
Edit: Heitinga praat ook echt als een mongooltje met termen als de boys
Edit: Heitinga praat ook echt als een mongooltje met termen als de boys
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Hatseflats
- Vedette
Achterin nog meer kwetsbaar dus. Maargoed, daar moet PSV eerst maar eens te zien komen.
Misschien dat Klaassen op de plek van Gaylor komt
-
- Lid scoutingsteam
Maar misschien spelen ze dan wel weer met Bassey of Rensch achterin, waar ze dan weer slechter van worden
Ik kan het verder niet helpen, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken bij het idee dat een schijtseizoen nog een beetje opgefleurd kan worden door twee overwinningen tegen die Amsterdamse flippo's. We zouden ze 4x in hetzelfde seizoen billenkoek kunnen geven, met als slotakkoord het ontnemen van CL-miljoenen en het winnen van de enige prijs waar Ajax dit seizoen zicht op heeft. Dat is niet alleen over Ajax heengaan, maar Ajax ook gewoon even flink van achteren nemen en fluisteren dat we het zo graag zien
Laat John de Jong dan ook maar die beker uitreiken. Alsjeblieft.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
PSV heeft al twee keer gewonnen van Ajax dit seizoen dus laten we vooral niet bang zijn voor Ajax. Wij zijn de favoriet.Hatseflats wrote: ↑05 Apr 2023, 23:20Achterin nog meer kwetsbaar dus. Maargoed, daar moet PSV eerst maar eens te zien komen.
Misschien dat Klaassen op de plek van Gaylor komt
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Nationale topspeler
-
Als Alvarez een week ervoor in Eindhoven nou wel eens een keer een directe rode kaart krijgt (hij zal ongetwijfeld iets doen waarvoor hij hem verdient) dan kan hij ook niet meedoen in de finale.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Al verdient Alvarez 3 rode kaarten, de kans dat ie hem ook daadwerkelijk krijgt is nihil
-
- Standbeeld
- Mister PSV
En dan Bassie in het hart van de defensie? Nah, daar worden ze niet beter van.
-
- Vedette
Goh dat interview van Heitinga gisteren. Ik had echt het idee dat het broertje van 16 van Dré Junior aan het woord was.
Gewoon over dat hele incident heen lullen en alles wat hij zegt komt echt over alsof er een jeugdtrainer van de plaatstelijke derde-klasser staat te praten.
Hopelijk blijft hij nog lang aan het roer.
Gewoon over dat hele incident heen lullen en alles wat hij zegt komt echt over alsof er een jeugdtrainer van de plaatstelijke derde-klasser staat te praten.
Hopelijk blijft hij nog lang aan het roer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Fixed.
Maar inderdaad. In de directie van Twente in alle functies gefaald. Helemaal als TD. Ze gaan lekker daar. Kan Jantje straks Mislintatta tot de orde gaan roepen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Leuk al dat leedvermaak. Heb je weinig aan als het bij je eigen club ook niet denderend gaat. En de bekende derde hond… daar hebben we het maar ff niet over. Zou het wel fijn vinden als hier ook weer eens wat treinen op de rails komen. (Maar ondertussen lach ook ik wel in m’n vuistje, niets menselijks enzo)
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zit een beetje zijn CV door te kijken, hij heeft ervaring op technisch vlak, is twee seizoenen Directeur Spelersbeleid geweest bij Twente. Kreeg het overigens wel voor elkaar om in zijn tweede seizoen met Twente te degraderen, terwijl ze het seizoen daarvoor nog knap 7e werden. Maar dat lag niet aan hem.
- Standbeeld
- Mister PSV
Je zou eens aan Twente fans kunnen vragen wat ze van Jan van Halst als TD vonden.Sensation wrote: ↑06 Apr 2023, 08:39 Jan van Halst moet dus de voetbalman in de RvC worden. Inhoudelijk geen idee, heeft volgens mij alleen ervaring in de commerciële kant maargoed, maar ik denk dat hij, zonder noemenswaardig verleden bij Ajax, en al helemaal geen ervaring in de bestuurscultuur van Ajax, omver geblazen gaat worden.
-
- Vedette
Dat willen ze volgens mij ook, dat er iemand zit die zo min mogelijk tegenwicht geeft.Sensation wrote: ↑06 Apr 2023, 08:39 Jan van Halst moet dus de voetbalman in de RvC worden. Inhoudelijk geen idee, heeft volgens mij alleen ervaring in de commerciële kant maargoed, maar ik denk dat hij, zonder noemenswaardig verleden bij Ajax, en al helemaal geen ervaring in de bestuurscultuur van Ajax, omver geblazen gaat worden.
Overigens over het incident van gisteren, wat natuurlijk weer verschrikkelijk was, maar wie kan zich dit nog herinneren:
https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... -berghuis/
6 jaartjes geleden gebeurd maar dit is bij mij totaal niet blijven hangen. Denk dat bij de wedstrijd Ajax- Feyenoord er bijna jaarlijks dergelijke indicenten zijn (geweest) en dat het nu vanwege een bloedend hoofd wél de aandacht krijgt die nodig is om het op te lossen. Want te gek dat een soortgelijk geval 6 jaar geleden niet écht veroordeeld werd.