Een slechte keuze idd, alhoewel het nog altijd beter dan Blind is.Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2023, 08:47Je zou eens aan Twente fans kunnen vragen wat ze van Jan van Halst als TD vonden.Sensation wrote: ↑06 Apr 2023, 08:39 Jan van Halst moet dus de voetbalman in de RvC worden. Inhoudelijk geen idee, heeft volgens mij alleen ervaring in de commerciële kant maargoed, maar ik denk dat hij, zonder noemenswaardig verleden bij Ajax, en al helemaal geen ervaring in de bestuurscultuur van Ajax, omver geblazen gaat worden.
Ajax deel II
- VeresRivne
- Vedette
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
- Internationale topspeler
Dat is net zoiets als hopen dat Saibari een doelpunt maakt ofzo....alhoewel, laatst bij Marokko.....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- ShovingNE2
- Site Admin
Iets zegt me dat Kiplagat gaat afbellen.... Gewoon, omdat het kan. Net zoals Ward zal hij teleurgesteld zijn dat zijn budget niet overeenkomt met Transfermarkt.
Ook de komst van Mislintat als technisch directeur lijkt namelijk een kwestie van tijd. Maandag voerde de Duitser nog een uitgebreid gesprek met de Ajax-leiding.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
De commentator zei op een gegeven moment dat spelers na de kwartfinale met een schone lei beginnen wb gele kaarten. In dat geval stond niemand dus op scherp. Anders was Taylor al na zijn 1e gele kaart geschorst voor de finale. Alvarez mag dus gewoon meedoen op 30 april.
Last edited by Persepolis on 06 Apr 2023, 10:18, edited 1 time in total.
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dan is het haast onmogelijk om geschorst te worden op basis van een aantal gele kaarten (buiten 2 in 1 wedstrijd)Robson de Souza wrote: ↑06 Apr 2023, 10:18Stond niet op scherp. Gele kaarten tot halve finale vervallen bij behalen halve finale.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dan pakt ie wel rood als hij speelt. Als hij eens een rode kaart krijgt dan.Persepolis wrote: ↑06 Apr 2023, 10:16 De commentator zei op een gegeven moment dat spelers na de kwartfinale met een schone lei beginnen wb gele kaarten. In dat geval stond niemand dus op scherp. Anders was Taylor al na zijn 1e gele kaart geschorst voor de finale. Alvarez mag dus gewoon meedoen op 30 april.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Mwah, niet gek hoor. Gebeurt hier op t forum ook namelijk.Robson de Souza wrote: ↑06 Apr 2023, 08:48Dat willen ze volgens mij ook, dat er iemand zit die zo min mogelijk tegenwicht geeft.Sensation wrote: ↑06 Apr 2023, 08:39 Jan van Halst moet dus de voetbalman in de RvC worden. Inhoudelijk geen idee, heeft volgens mij alleen ervaring in de commerciële kant maargoed, maar ik denk dat hij, zonder noemenswaardig verleden bij Ajax, en al helemaal geen ervaring in de bestuurscultuur van Ajax, omver geblazen gaat worden.
Overigens over het incident van gisteren, wat natuurlijk weer verschrikkelijk was, maar wie kan zich dit nog herinneren:
https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... -berghuis/
6 jaartjes geleden gebeurd maar dit is bij mij totaal niet blijven hangen. Denk dat bij de wedstrijd Ajax- Feyenoord er bijna jaarlijks dergelijke indicenten zijn (geweest) en dat het nu vanwege een bloedend hoofd wél de aandacht krijgt die nodig is om het op te lossen. Want te gek dat een soortgelijk geval 6 jaar geleden niet écht veroordeeld werd.
- Ardbeg
- Mister PSV
Sorry alvast. (Het is natuurlijk schandalig wat er gebeurd is).
- colocolofc
- Meervoudig international
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Standbeeld
- Mister PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zonder Kudus heb ik er wel meer vertrouwen in. Ongelooflijk dat die na een jaar nog steeds niet in de gaten hebben dat Kudus op 10 wellicht hun beste speler is.
Heitinga als nieuwe trainer zou een godsgeschenk zijn voor PSV. Ik denk dat Bosz de nieuwe trainer van Feyenoord wordt dus dan heb je Bosz die de erfenis van Slot over moet nemen en Heitinga met een gemankeerd Ajax.... Dan kan zelfs Ruud kampioen worden in zijn 2e jaar.
Heitinga als nieuwe trainer zou een godsgeschenk zijn voor PSV. Ik denk dat Bosz de nieuwe trainer van Feyenoord wordt dus dan heb je Bosz die de erfenis van Slot over moet nemen en Heitinga met een gemankeerd Ajax.... Dan kan zelfs Ruud kampioen worden in zijn 2e jaar.
- Hatseflats
- Vedette
Uhnee, Ruud heeft tactisch heeeeelemaal niks laten zien dit seizoen, dus vanwaar je opportunisme?11 Tinus wrote: ↑07 Apr 2023, 09:54 Zonder Kudus heb ik er wel meer vertrouwen in. Ongelooflijk dat die na een jaar nog steeds niet in de gaten hebben dat Kudus op 10 wellicht hun beste speler is.